- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Twente en Feyenoord krijgen inderdaad de meeste cadeautjes. Twente heeft al 5 penalty's gekregen en Feyenoord 4. Ajax vorige week nog 2 cadeautjes, in totaal 2 penalty's.
En één keer raden welke club nog geen elke penalty mee heeft gekregen waarbij 't toch al enkele keren duidelijk recht op had net zoals gister weer...
Ajax 1 cadeautje. Die 2e penalty vorige week was gewoon terecht. Waren dat de eerste 2 penalty's pas van ons seizoen? Da's ook niet veel.
PSV nog niks meegekregen? Dat is wel weinig ja. Maar iemand als Mertens zal ook niet vaak nog een penalty krijgen denk ik. Suarez had dit op het einde ook.
Feyenoord en Twente vallen mij ook het meeste op als bevoordeelde teams. Vooral als zij thuis spelen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Daar is die dan, de penalty! Lachwekkend! Vlak voor rust ook nog. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Deze was dan wel terecht, maar het feit dat ze het keer op keer blijven proberen is om kotsmisselijk van te worden
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat krijgt Feyenoord bizar veel penalty's mee zeg. Die halen er wel 15 over dit hele seizoen denk ik.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Deze was dan wel terecht, maar het feit dat ze het keer op keer blijven proberen is om kotsmisselijk van te worden
Voetbal is een contactsport.Maar gister een zuivere handsbal over 't hoofd zien, man man man.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voetbal is een contactsport.Maar gister een zuivere handsbal over 't hoofd zien, man man man.
Ik proef een lichte vorm van irritatie....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Quido, dacht nog aan je
. Weer een pingel mee, al mag het ook wel, want je poogt ook veel penalties te versieren. Al was dit gewoon weer een terechte.
Ado begint furieus maar keerzijde is dat je energie wel snel opraakt. Nou niet de slimste tactiek, nu ook naar de kant van het legioen opspelen. Nu de klus maar klaren ook.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vijf pingels binnen geschoten blijkbaar door de Ooijevaar. Weet er zo twee uit m´n hoofd die gemist zijn ( Cissé & Immers). Zit je dus op zeven strafschoppen in 17 wedstrijden, tenzij ik er eentje vergeet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je begint een beetje een karikatuur van jezelf te worden. Al is het wel fijn om hier zo'n figuur te hebben rond te lopen hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vijf pingels binnen geschoten blijkbaar door de Ooijevaar. Weet er zo twee uit m´n hoofd die gemist zijn ( Cissé & Immers). Zit je dus op zeven strafschoppen in 17 wedstrijden, tenzij ik er eentje vergeet.
Hij heeft er 8 genomen, waarvan 7 erin volgens mij.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Hij heeft nu 5 penalty's gemaakt volgens Soccerway. In de Eredivisie dan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan zijn het er dus negen, weet die van Cissé nog omdat er zo'n ophef over was. Om de wedstrijd een pingel dus gemiddeld genomen. Maar goed, deze mocht inderdaad gegeven worden objectief gezien.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Dit was gewoon een strafschop, duwt met zn armen in de rug van Pelle op het moment dat hij wil koppen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan zijn het er dus negen, weet die van Cissé nog omdat er zo'n ophef over was. Om de wedstrijd een pingel dus gemiddeld genomen. Maar goed, deze mocht inderdaad gegeven worden objectief gezien.
Cisse was uit bij Heracles, dat herinner ik me nog.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat krijgt Feyenoord bizar veel penalty's mee zeg. Die halen er wel 15 over dit hele seizoen denk ik.
Gewoon een logisch gevolg van het aanvallende spel. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Gewoon een logisch gevolg van het aanvallende spel.
Dan zou Ajax er elke week ook minstens één moeten hebben. Hebben er überhaupt pas één of twee gehad dit seizoen. Opvallend vaak inderdaad van F.
Geloof dat Feyenoord werkelijk elke wedstrijd rood meekreeg (dus voor tegenstander) of een penalty meekreeg, of beide.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Hij heeft er 8 genomen, waarvan 7 erin volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan zou Ajax er elke week ook minstens één moeten hebben. Hebben er überhaupt pas één of twee gehad dit seizoen. Opvallend vaak inderdaad van F.
Geloof dat Feyenoord werkelijk elke wedstrijd rood meekreeg (dus voor tegenstander) of een penalty meekreeg, of beide.
De 2 pingels tegen Groningen vorige week dus ja. Dat is weinig. Maar Ajax kan het zonder de penalty's wel gelukkig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zou kunnen, het zijn er zoveel, kan echt niet meerbijhouden of het nou in de beker of competitie was
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als ze terecht penalties krijgen hoor je mij niet miepen; al zijn het er 30 in een seizoen. (zoals vandaag, terecht). Maar ze duikelen zo ontzettend vaak dat het belachelijk begint te worden. Vaak krijgen ze er dan ook nog eentje mee ook, dus loon naar werken (of duikelen) kun je zeggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schijnt dat het scheidrechterkorps van de week gebrieft is, dat de bevoordeling van Feyenoord nog met minimaal 3 maanden wordt verlengd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het legioen heeft wel de middag vrijgenomen geloof ik. Wat een dooie boel zeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Volgende week ook bezopen trouwens. Donderdagavond om 20.00 uur voor de beker bij Groningen en zondag 12.30 bij Utrecht. Lekker eerlijk, heb je krap 2 daagjes rust. En ipv dat zo'n pot nou om 16.30 wordt gezet, nee ook nog zo vroeg mogelijk.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Hé, eindelijk een penalty voor ADO!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ook nog rood! Moet niet gekker worden!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In de categorie van onterechte strafschoppen en penalties 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.