- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, PSV had dit al een paar maal uit kunnen spelen op de counter. Al had NEC net voor en net na de rust wel aardige kansen. Alleen speelt NEC zo laf dat PSV weinig te vrezen heeft. Wordt nog 0-3 denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tadaa!
Wat gaat Ajax morgen maken? Dan stel ik me er vast op in 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lekker dit hoor. Heerlijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Mag ik nog even de calimero gaan uithangen of niet?
Maar goed, het is het bekende verhaal weer, kansen niet afmaken, deksel op de neus.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mag ik nog even de calimero gaan uithangen of niet?
Maar goed, het is het bekende verhaal weer, kansen niet afmaken, deksel op de neus.
Vanavond mag je, dit had PSV makkelijk moeten winnen over 90 minuten. Maar eerlijk, NEC had ook kansjes. Maar het is wel een beetje een gestolen punt, niet dat ik daarmee zit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij zal eerder op het hands doelen denk ik zo. Hij had gegeven kunnen worden, eerlijk genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heb ik wat gemist? Moest wel even naar de wc in de slotfase.
Nouja, het boeit me ook niet. Hij is niet gegeven.
Benieuwd wat de reacties van de PSVers in Nijmegen zijn. Zal wel door Ajax komen 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hij zal eerder op het hands doelen denk ik zo. Hij had gegeven kunnen worden, eerlijk genoeg.
Toch complimenten voor de grensrechter, hij zag iig dat het hands was. Respect!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, als de titelfavoriet bij uitstek dit soort wedstrijdjes weggeeft blijft er hoop voor de rest. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat zag ik dan weer niet. Maar goed, herhaling maar eens terugkijken straks of Wijnaldum duwde. Maar volgens mij niet.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat zag ik dan weer niet. Maar goed, herhaling maar eens terugkijken straks of Wijnaldum duwde. Maar volgens mij niet.
Ik was cynisch hè.
Die Gözöbüyük... Moraalridder van de week. UItstekend hoe Maaskant reageert. De rode kaart van Bacuna zal ook wel ingetrokken worden neem ik aan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Toch complimenten voor de grensrechter, hij zag iig dat het hands was. Respect!
Doet zo'n man ook eens wat nuttigs, met buitenspel zitten ze er meestal naast 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ja hoor, zoals altijd weer. Godverdomme man.
Altijd weer 100 kansen missen en dan weet je alweer dat die aan de andere kant gaat vallen, en dat was weer het geval.
Wat een kansen weer van Lens, Narsingh en Wijnaldum. Ongelofelijk.
En dan maakt die speler van NEC weer een goal die die nooit meer in z'n leven maakt.
Was trouwens gewoon nog een zuivere penalty op 't einde maar dat ter zijde. Hij zag blijkbaar een overtreding van Wijnaldum die niemand zag.
Na morgen weer gedeeld eerste met Twente en Vitesse en Ajax op nog maar één punt en Feyenoord op 3...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dergelijk bericht in meervoud op de forums aan t posten Joenne
?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ik wel, ik word stront en strontziek van dit PSV. Altijd hetzelfde liedje in uitwedstrijden en qua gemiste kansen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Over Lens en Wijnaldum maak ik me al niet eens meer boos als ze een verkeerde beslissing nemen, die jongens voetballen intuïtief en maken over het algemeen meer slechte dan goede keuzes, dat hebben ze nu al zoveel gedaan dat ik het inmiddels als winst zie als ze wel een keer goed kiezen. Narsingh blijkt nu ook zo'n speler te zijn.
Het is hopen op de terugkeer van Toivonen en wedstrijden waarin we al snel de 2-0 maken.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Zelfs Mertens was in uitwedstrijden nog beter dan dit stelletje prutsers...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het doet me wel goed dat Narsingh er geen zak van bakt. Achteraf mag Ajax blij zijn dat ze hem niet konden halen. Of wilden halen. Die komt zonder counter echt nergens voorbij.
Wijnaldum is natuurlijk geen PSV materiaal en Lens heeft vanavond matig gespeeld, maar die zou ik er graag bij hebben. Lekkere speler, altijd gevaarlijk.
Verder moeten Vitesse, Ajax en Feyenoord natuurlijk eerst nog maar winnen. Maar het kan zo zijn dat je met 5 ploegen de kerst in gaat die maximaal 3 punten van elkaar af staan. Neem aan dat Ajax wel bij Willem II wint, Vitesse van RKC wint en Feyenoord van ADO. Al kan ADO het soms best goed doen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Narsingh doet het op zich nog niet eens zo slecht, behalve als hij zelf op doel afgaat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Narsingh doet het op zich nog niet eens zo slecht, behalve als hij zelf op doel afgaat.
Ik vind zijn meerwaarde van vorig jaar weg. Bij PSV moet hij meevoetballen, combinaties maken, uit stilstand spelers voorbij gaan. Bij Heerenveen hoefde hij alleen diep te gaan en op snelheid zijn man voorbij gaan. En dan gaf hij altijd wel een goede voorzet. Narsingh valt me echt heel erg tegen. Dacht eigenlijk dat hij en Matavz dodelijk zouden worden als koppel voorin.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik was cynisch hè.
Die Gözöbüyük... Moraalridder van de week. UItstekend hoe Maaskant reageert. De rode kaart van Bacuna zal ook wel ingetrokken worden neem ik aan.
Misselijkmakende kerel. De hele wedstrijd door blunderen en dan na een uur nog met dat respectbandje paraderen. Een verschrikkelijk opgevoerd toneelstukje. Ben het zowaar een keer eens met Maaskant.
Ik word inmiddels schijtziek van dat respect gedoe, vooral nu zo'n scheidsrechter ook nog eens misbruik loopt te maken van de situatie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Narsingh moet zich aanpassen. Dit seizoen vooral laten wennen, volgend jaar zal ie wekelijks de uitblinker zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misselijkmakende kerel. De hele wedstrijd door blunderen en dan na een uur nog met dat respectbandje paraderen. Een verschrikkelijk opgevoerd toneelstukje. Ben het zowaar een keer eens met Maaskant.
Ik word inmiddels schijtziek van dat respect gedoe, vooral nu zo'n scheidsrechter ook nog eens misbruik loopt te maken van de situatie.
Hij heeft iets autoritairs maar het zijn vooral de instructies die hij krijgt vanuit Zeist, vooral bij hem komt het dan wat nep over. Het is vooral de KNVB die iets kwalijk genomen moet worden. Snap dat ze zich graag vrij willen pleiten voor hun eigen onkunde maar de manier waarop is nou niet echt wenselijk bij topsport.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gözöbüyük had op EredivisieLive nog een betoog van 3 minuten over respect op het veld en de maatschappij. Kijk maar eens terug, dan vreet je jezelf helemaal op 
Heb er trouwens geen moeite mee dat hij Maaskant dat bandje onder z'n neus duwt als hij zich echt misdroeg langs de lijn op gebied van excessieve emotie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Narsingh moet zich aanpassen. Dit seizoen vooral laten wennen, volgend jaar zal ie wekelijks de uitblinker zijn.
Niet in het systeem van PSV vrees ik. Denk achteraf ook dat hij bij Ajax dit probleem had gehad. Wij hebben met Sulejmani daar wel het beste voorbeeld van. Heel sterk bij Heerenveen met ruimte, zwak bij Ajax als het van hem zelf moest komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet in het systeem van PSV vrees ik. Denk achteraf ook dat hij bij Ajax dit probleem had gehad. Wij hebben met Sulejmani daar wel het beste voorbeeld van. Heel sterk bij Heerenveen met ruimte, zwak bij Ajax als het van hem zelf moest komen.
Ik heb een beetje het idee dat Advocaat hem te veel opdrachten meegeeft. Narsingh gewoon lekker zijn ding laten doen. Sulejmani is vooral effectief met een 2 spitsen systeem en daar gaan ze bij Ajax niet zo snel aan
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.