- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat is naaierig gedrag, je hebt Mertens die wel eens een duikeling maakt maar verder? Pieters, die heeft zich één keer laten vallen bij een tweede geel van ADO 2 jaar geleden. Verder is Toivonen vervelend om tegen te spelen, maar naaien (Gudelj had die kaart helemaal zelf verdiend)?
Verder praat Van Bommel veel met de scheidsrechter, volgens mij is dat geen naaien en ook niet verboden. Dat Strootman door z'n agressieve gedrag aversie oproept begrijp ik, maar naait hij met dat agressieve gedoe andere spelers?
Te makkelijk dit. Spelers als Pieters, Toivonen en Mertens staan ook altijd vooraan om collega's te neppen. En dan noemen we Bommel en Strootman nog niet eens op. Je maakt je er nu wel heel makkelijk vanaf.
Die groep is gewoon vrij irritant. Spelers als Lens, Matavz, Hutchinson etc zijn wel weer leuke gasten. Althans, ze laten anderen lekker met rust.
PS: Die rode kaart die Toivonen NAC vorig jaar aannaaide was echt heel treurig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
De Limburgse derby was anders ook aardig. Een grootse blunder bij de aftrap en commentaar van Sierd. En wat AGOVV vanavond ineens had?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Te makkelijk dit. Spelers als Pieters, Toivonen en Mertens staan ook altijd vooraan om collega's te neppen. En dan noemen we Bommel en Strootman nog niet eens op. Je maakt je er nu wel heel makkelijk vanaf. .
Volgens maak jij je er makkelijk vanaf. Je noemt alleen maar namen, maar geen voorbeelden. Ik kan ook wel zeggen dat Alderweireld en De Jong (en aan het begin van het seizoen Janssen) altijd vooraan staan om de scheidsrechter te 'vragen' of er niet wat aan de hand is. Verdedig je daar maar eens tegen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Volgens maak jij je er makkelijk vanaf. Je noemt alleen maar namen, maar geen voorbeelden. Ik kan ook wel zeggen dat Alderweireld en De Jong (en aan het begin van het seizoen Janssen) altijd vooraan staan om de scheidsrechter te 'vragen' of er niet wat aan de hand is. Verdedig je daar maar eens tegen.
Kan je zeggen, maar dat lijkt me niet echt iets wat klopt. Zeker de Jong niet. Alderweireld kan nog wel eens zeuren ja. Maar dat is toch totaal niet met wat ik net beschreef te vergelijken?
Suarez was bij Ajax een enorme provocateur. Dit huidige Ajax heeft er juist een gebrek aan. PSV heeft er teveel. Ajax zou er 1 moeten hebben die dat doet. Maar als je het teveel doet met teveel spelers, dan krijg je een negatief imago. Zoals PSV nu.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Kan je zeggen, maar dat lijkt me niet echt iets wat klopt. Zeker de Jong niet. Alderweireld kan nog wel eens zeuren ja. Maar dat is toch totaal niet met wat ik net beschreef te vergelijken?
Suarez was bij Ajax een enorme provocateur. Dit huidige Ajax heeft er juist een gebrek aan. PSV heeft er teveel. Ajax zou er 1 moeten hebben die dat doet. Maar als je het teveel doet met teveel spelers, dan krijg je een negatief imago. Zoals PSV nu.
Als mensen willen vinden ze altijd wel wat om op te zeuren. Maar ik denk dat er weinig Nederlandse toppers er op zitten te wachten om hun carrière in Nederland af te sluiten als ze zien hoeveel gezeik Van Bommel naar z'n oren krijgt momenteel.
Maar goed, ik ben naar het café. Goedenavond.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Beide zijn fair spelers.
Ik heb Siem en Toby in hun jaren bij Ajax nog nooit een duikeling/schwalbe zien maken om zo tegenstanders bewust een kaart aan te naaien. Tevens mag je gerust verhaal komen halen bij de scheids, zie daar het probleem niet van in. Wekelijks komen smeken voor kaarten is een ander verhaal.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gaat hij dat Ajax logo over dat van Feyenoord tatoeëren?
Of hetgeen dat altijd uit jouw mond komt. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo bont maakte Martin Jol het bij Ajax niet eens.
Kom kom, Martin Jol betichtte de KNVB al van rabiaat anti-semitisme als de kapper van de zwager van de vishandelaar van de neef van de scheidsrechter in Rotterdam woonde.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Kom kom, Martin Jol betichtte de KNVB al van rabiaat anti-semitisme als de kapper van de zwager van de vishandelaar van de neef van de scheidsrechter in Rotterdam woonde.
Dat heeft Martin Jol nooit gezegd
die quote wil ik zien...........
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als mensen willen vinden ze altijd wel wat om op te zeuren. Maar ik denk dat er weinig Nederlandse toppers er op zitten te wachten om hun carrière in Nederland af te sluiten als ze zien hoeveel gezeik Van Bommel naar z'n oren krijgt momenteel.
Maar goed, ik ben naar het café. Goedenavond.
Haha, ook dit is weer zo selectief. Omdat van Bommel gezeik over zich heen krijgt wat hartstikke terecht is wil niemand hier meer afsluiten?
Dat gezeik hadden bv Cocu, Bosvelt, Stam en noem er nog een stel op niet. Die deden gewoon normaal en hebben gewoon op normale wijze hun carriere kunnen eindigen. Dat van Bommel er al een half jaar lang op los schopt en zuigt ligt gewoon aan hem.
Bij VI pakten ze gisteravond PSV en hun calimero gepiep ook goed aan trouwens. Had het even teruggekeken.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
VI heeft sowieso een haat tegen PSV. En Cruijff is heilig.
De ene week is 't Manolev, dan Willems, dan weer Hutchinson, dan weer Marcelo, dan weer Derijck, ook nog even Wilfredje, misschien nog even Wijnaldum en zo kan niemand er wat van.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha j0enne is een dubbelaccount van Tiny Sanders 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Haha j0enne is een dubbelaccount van Tiny Sanders
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Come on magpies!
Wat een lekkere trap heeft Anita ook
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een lekkere trap heeft Anita ook
.
Kenners wisten dat al!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zag alleen samenvattingen van Ajax en is me nooit zo opgevallen maar bij deze
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klote City. Wat een bal van Yaya.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dat heeft Martin Jol nooit gezegd
die quote wil ik zien...........
Heeft ie niet, anders had ie em al wel neergeplakt hier 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En geen kaart gekregen zie ik? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat een matennaaier die Shawcross! 
Idiote kopstoot, maar Arsenal fans zullen weinig medelijden hebben denk ik.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zwolle gooit maar weer eens zijn eigen glazen in.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Persie ook weer indrukwekkend. Goal en een assist tegen Sunderland. Die jongen mag onderhand toch wel de beste spits van de PL genoemd worden. Al heeft hij wel concurrentie van spelers als Rooney en Aguero. Maar zij halen nooit zijn cijfers.
Straks nog NEC-PSV. Benieuwd of NEC wat kan, vrees van niet maar hoop van wel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Eindelijk weer eens drie punten. Maar wat speelde ze weer dramatisch.
Zanka kopt net de 0-1 binnen voor PSV. Bedankt Ajax en Hoesen! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Zanka. Pfft. Merk nu pas dat het een bijnaam is. Van e.o.a. filmpersonage. Dat verzin je toch niet? Dat zoiets goed wordt gevonden. Vond Chicarito voor Hernandez al erg.
Ik zou dan ook gewoon Donald Duck of Bugs Bunny opeisen. Omdat het kan. En klaarblijkelijk mag. Of als Strootman zijnde echt Butthead achterop je shirt plaatsen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zanka. Pfft. Merk nu pas dat het een bijnaam is. Van e.o.a. filmpersonage. Dat verzin je toch niet? Dat zoiets goed wordt gevonden.
Het meest belachelijke is dan eigenlijk dat Balotelli niet met Barwuah op zijn shirt mocht spelen terwijl dat WEL zijn echte naam is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leroy George
Hoe kan je 'm missen, zo vlak voor rust tegen PSV. Die had Koos Alberts er nog ingekregen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik voel het deksel en die neus al weer aankomen met al die gemiste kansen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.