- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Juist vandaag zo je doelpunt vieren. Die Chadli is hartstikke gestoord.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat deed Chadli dan en wat is er ongepast aan?
Ik zit trouwens ook te kijken overigens. Vermakelijk potje, 1-1 nu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind vandaag het totaal ongepast om een schiet "gebaar" te maken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Is pas net bekend toch, zal hij nog niet hebben meegekregen dan. Maar alle rare dansjes of bewegingen na een goal vind ik ongepast, dus dat het ongepast is vinden we beide.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al zo'n 3 uur, maar hopelijk heeft ie het niet meegekregen, mag je hopen in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind vandaag het totaal ongepast om een schiet "gebaar" te maken.
Ow, zo. Ik denk alleen niet dat hij het geweten heeft wat er in Amerika gebeurde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, verwacht het ook niet. Moet me gewoon niet zo opwinden
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, verwacht het ook niet. Moet me gewoon niet zo opwinden
.
Het is wel een leuke wedstrijd gelukkig. 2 teams in de aanval.
Zou prettig zijn als Twente niet wint.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Oké, nu gaan we kijken hoe consequent de KNVB is. Zojuist echt een hele smerige overtreding van een speler van Heracles op de enkel van Fer. Ik ben benieuwd of d'r een onderzoek wordt gestart. Zal wel niet en zal wel worden afgedaan als 'ik heb het geconstateerd maar ik vond 't geen overtreding'.
Die Pasveer is toch ook dramatisch, altijd met z'n blunders he! 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Al zo'n 3 uur, maar hopelijk heeft ie het niet meegekregen, mag je hopen in ieder geval.
Is er wat gebeurt? Zal het nieuws maar even onder de loep nemen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oké, nu gaan we kijken hoe consequent de KNVB is. Zojuist echt een hele smerige overtreding van een speler van Heracles op de enkel van Fer. Ik ben benieuwd of d'r een onderzoek wordt gestart. Zal wel niet en zal wel worden afgedaan als 'ik heb het geconstateerd maar ik vond 't geen overtreding'.
Als het beoordeeld is, dan is er niks meer aan te doen inderdaad.
Denken jullie soms dat de KNVB alleen op PSV jaagt ofzo? Ik heb ook wel de nodige overtredingen, vooral van Mertens en Bommel, dit seizoen gezien die niet werden bestraft.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee het is niet alleen PSV, het is inconsequent.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is al jaren zo, genoeg momenten ook in het voordeel van PSv dit seizoen. Heel gek genoeg toen geen huilie huilie verhalen gehoord.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Och niet zeuren. Na die onterechte rode kaart van Moisander tegen Feyenoord stond 't hier ook pagina's vol met geklaag van Ajacieden...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dat was ook onterecht
is wat anders dan iemand die bewust een ander in het gezicht mept. Lijkt me toxh een overduidelijke geval van marcelo, waar hebben we het in godsnaam over zeg.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Heracles! 
Zoveel ruimte weggeven en niet ingrijpen!
2-1, verdomme.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat is al jaren zo, genoeg momenten ook in het voordeel van PSv dit seizoen. Heel gek genoeg toen geen huilie huilie verhalen gehoord.
Net als de aanklagers zie ik ook niet iedere overtreding die er gemaakt wordt, maar ik beweer dan ook niet objectief te zijn.
Dat was ook onterecht
is wat anders dan iemand die bewust een ander in het gezicht mept. Lijkt me toxh een overduidelijke geval van marcelo, waar hebben we het in godsnaam over zeg.
Volgens mij is ook al meerdere keren hier aangegeven dat een schorsing van Marcelo terecht is.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Huilie, huilie voor Heracles. Chadli buitenspel.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Die ruimte die ze ook weggeven, ongelofelijk.
En weer gewoon buitenspel voor Chadli... Lachwekkend.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Och niet zeuren. Na die onterechte rode kaart van Moisander tegen Feyenoord stond 't hier ook pagina's vol met geklaag van Ajacieden...
Lekkere vergelijking. Dat was een onzinnige 2e geel en leverde ook nog eens puntverlies op.
Maar nu komen er hier al een week PSVers klagen dat de KNVB op PSV jacht lijkt te zijn. Iets wat ik toe zou juichen btw, maar het lijkt me onzinnig.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat zegt toch helemaal niemand.
Komt het aardig op neer. Maar schrijnender vind ik de statements van PSV. Advocaat, Brands, Sanders, die nieuwe pik van vandaag waar ik de naam alweer kwijt van ben, spelers als Mertens, Bommel en Strootman. Wat een gejank sinds PSV-Vitesse zeg.
En dan ook andere spelers dingen verwijten, terwijl ze zelf een selectie vol enorme naaierds hebben.
Zo bont maakte Martin Jol het bij Ajax niet eens.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Erg gelukkig zijn enkele woordvoerders van PSV de laatste weken inderdaad niet geweest, dat moet ik toegeven. Maar er komen nu een aantal zaken samen die veel in het nieuws komen waarvan de uitspraken op één hoop gegooid worden. En dan gooit één iemand de term Calimero weer eens op waarna iedereen elkaar daarover weer begint na te praten, waarbij soms alle nuance ontbreekt.
Voorbeeld: Het zogenaamde kaarten aannaaien, iedereen bedient zich van deze tactiek maar bij PSV ligt het vergrootglas erop. Met zelfs links naar het geval met de grensrechter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voorbeeld: Het zogenaamde kaarten aannaaien, iedereen bedient zich van deze tactiek maar bij PSV ligt het vergrootglas erop. Met zelfs links naar het geval met de grensrechter.
Ik zie het eerder andersom. PSV loopt voorop met kaarten aannaaien, maar betichten andere spelers van naaigedrag. Dat is vreemd.
Verder is het hier niet zo op jullie gericht hoor. Vind je nog vrij zelfkritisch op je club. Maar die club zou eens wat meer de topclub moeten acteren ipv de eeuwig benadeelde provincieclub. Dat is zo jaren 70.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik zie het eerder andersom. PSV loopt voorop met kaarten aannaaien, maar betichten andere spelers van naaigedrag. Dat is vreemd.
Dat is onzin natuurlijk, het gebeurd al jarenlang maar nu onze 2 blikvangers op het middenveld, die door niet iedereen even geliefd zijn, het doen richt zich alle attentie op PSV.
Kijk alleen al naar alle ploegen die massaal de scheids belagen als Van Bommel op geel een overtredinkje maakt.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Zo, de bloemetjes kunnen naar de grens! Die Duitsers krijgen werkelijk altijd hulp...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat is onzin natuurlijk, het gebeurd al jarenlang maar nu onze 2 blikvangers op het middenveld, die door niet iedereen even geliefd zijn, het doen richt zich alle attentie op PSV.
Kijk alleen al naar alle ploegen die massaal de scheids belagen als Van Bommel op geel een overtredinkje maakt.
Vergeet gasten als Toivonen en Pieters niet. Die staan al jaren vooraan met naaigedrag.
Kijk, dat is 1 ding, maar om dan als club 2 weken lang te miepen in de media is wel enorm vreemd, gezien je eigen recente clubverleden.
Ik denk als voetbalfans in Nederland nu 1 naaierige club moeten noemen, dan het grootste deel dit PSV gewoon als voorbeeld neemt. Of vind jij dat een andere club hiermee nog erger is momenteel?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Als de scheids de overtreding heeft waargenomen, kan je hem gezien de regels inderdaad niet schorsen. Dat heeft niets met inconsequent te maken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Vergeet gasten als Toivonen en Pieters niet. Die staan al jaren vooraan met naaigedrag.
Kijk, dat is 1 ding, maar om dan als club 2 weken lang te miepen in de media is wel enorm vreemd, gezien je eigen recente clubverleden.
Ik denk als voetbalfans in Nederland nu 1 naaierige club moeten noemen, dan het grootste deel dit PSV gewoon als voorbeeld neemt. Of vind jij dat een andere club hiermee nog erger is momenteel?
Wat is naaierig gedrag, je hebt Mertens die wel eens een duikeling maakt maar verder? Pieters, die heeft zich één keer laten vallen bij een tweede geel van ADO 2 jaar geleden. Verder is Toivonen vervelend om tegen te spelen, maar naaien (Gudelj had die kaart helemaal zelf verdiend)?
Verder praat Van Bommel veel met de scheidsrechter, volgens mij is dat geen naaien en ook niet verboden. Dat Strootman door z'n agressieve gedrag aversie oproept begrijp ik, maar naait hij met dat agressieve gedoe andere spelers?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.