- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Op 0.14 is hij pas echt hilarisch
En weer de alom bekende 'armen de lucht in' en vallen maar. Is een keer een onderzoek naar geweest, bij de meeste schwalbes kun je het daar aan herkennen.
Oh, in de tweede helft moesten we natuurlijk al lang op 4-0 staan maar Wijnaldum deed weer waar die goed in was: kansen missen...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tijd om te vertrekken dan. Als je echt voor de (individuele) prijzen wilt gaan die er toe doen moet je naar de Europese elite vertrekken. One man army als Falcao in dienst van Barca of Madrid, denk dat hij niet heel veel voor CR7 en Messi onderdoet dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tijd om te vertrekken dan. Als je echt voor de (individuele) prijzen wilt gaan die er toe doen moet je naar de Europese elite vertrekken. One man army als Falcao in dienst van Barca of Madrid, denk dat hij weinig voor CR7 en Messie onderdoet dan.
Is het ook, hij is te goed en moet op het allerhoogste podium acteren. Daar kan ie laten zien wat hij echt kan. Het liefst Torres plus wat zakken geld.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Militoooooooooooooo!!
Napoli kan zijn koffers pakken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Messi 
The greatest player of our time.
Over 100 jaar praten ze nog over dit fenomeen.
En dan te bedenken dat een nutteloze wedstrijd tegen Benfica bijna zijn record verpest had 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dan ben je toch maar ff trots dat je over 60 jaar je tegen je kleinkinderen kan vertellen dat je hem hebt meegemaakt 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Wat een legende, en nog zo jong. Staat geen maat op deze man, wat een fenoneem.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Had dat even gedaan afgelopen week tegen Benfica, speciaal voor gaan zitten toen. Wel netjes verder.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Valdes blijft toch echt een klungel soms.... De enige middelmaat die in Catalonie weet te overleven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Komt Barca nog redelijk goed weg in de tweede helft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Messi, wat een fenomeen 
Het beste nieuws van het weekend komt echter uit Fryslan: http://www.vi.nl/nieuws/232440/De-Haan-Als-Heerenveen-me-vraagt-zou-ik-het-willen.htm En nu toeslaan, Veenstra!
Ik moet zeggen het doet gewoon pijn om Maffe Marco zo dit Heerenveen te zien vernielen, meer pijn dan ik had gedacht. Alles wat die man aanraakt gaat kapot.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En deze is voor kos:
?Voor mij is het duidelijk dat Pastoor me liever kwijt is? - voetbalzone.nl
Misschien kan hij er eens wat over kwijt, aangezien hij altijd erg goed is om andere clubs af te zeiken.
Andere clubs afzeiken?
enfin, als dit waar is lijkt me dat buitengewoon vreemd. Uitgerekend Pastoor lijkt me helemaal geen type voor zoiets. Waarheid zal wel weer zoals gebruikelijk ergens in het midden liggen.
1 ding is zeker, om zoiets dan meteen in de Telegraaf te gaan roepen is sowieso al volstrekt kansloos.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
A&L 
Frenk de Boer heeft weer een goeie:
Vader: "Kijk zoon, ik vind net een kaartje van de laatste kampioenswedstrijd van Feyenoord". Zoon:"Pap; wat betekent gulden?".
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Cazorla had er dit weekend ook zo een, alleen hoorde je daar door het fanatieke publiek de scheeuw niet.
En trapte de scheidsrechter er wel in.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Cazorla had er dit weekend ook zo een, alleen hoorde je daar door het fanatieke publiek de scheeuw niet.
En trapte de scheidsrechter er wel in.
Dat was inderdaad een onvervalste. Maar Cazorla heeft waarschijnlijk veel geoefend, hij viel een stuk overtuigender dan Wisgerhof. De verdediger van WBA nodigde hem ook wel uit.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Deze blijft natuurlijk ook geweldig! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
PSV heeft 6 punten gemorst tegen de kleintjes.
Vitesse 12.
FC Twente 6.
Ajax 10.
Feyenoord 6.

En dan reken ik AZ momenteel ook bij de kleintjes.
Komende 2 duels voor de winterstop:
PSV - NEC en NAC uit.
Ajax - Willem II uit, Utrecht uit.
FC Twente - Heracles thuis, AZ uit.
Vitesse - RKC thuis, Heerenveen uit.
Feyenoord: ADO en Groningen thuis.
Feyenoord 't makkelijkst, FC Twente 't moeilijkst.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Man City is bezig met een advent-kalender-filmpjes-dingetje deze maand.
Vooral de bijdrage van Kolarov is hilarisch.
En Tevez leert Balotelli inpakken.
david bohm
-
- 3105 berichten
- 3476 stemmen
Bedankt depri, hierdoor kom ik langzaamaan in de kerststemming!
Nog eentje met Mario om het af te leren:
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
PSV heeft 6 punten gemorst tegen de kleintjes.
Vitesse 12.
FC Twente 6.
Ajax 10.
Feyenoord 6.

En dan reken ik AZ momenteel ook bij de kleintjes.
Komende 2 duels voor de winterstop:
PSV - NEC en NAC uit.
Ajax - Willem II uit, Utrecht uit.
FC Twente - Heracles thuis, AZ uit.
Vitesse - RKC thuis, Heerenveen uit.
Feyenoord: ADO en Groningen thuis.
Feyenoord 't makkelijkst, FC Twente 't moeilijkst.
Doodzonde dat Feyenoord het laat liggen in Breda. Vooral door de handige Janmaat en de waardeloze Lamprou. Wat een waardeloze keeper is dat toch. Slechtste dat ik ooit in een Feyenoordgoal heb zien staan. En dan ook nog continue als een clown op en neer springen als een verdediger een foutje maakt. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.