• 16.420 nieuwsartikelen
  • 180.199 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.639 acteurs
  • 199.710 gebruikers
  • 9.421.363 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Braafheid voor Schilder, als je achter staat. Gooi er dan een extra aanvaller in.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bij de KNVB zijn ze voor Feyenoord. Alle scheidsrechters worden geïnstrueerd om waar het kan Feyenoord aan de winst te helpen. Algemeen bekend.

Het zit Feyenoord ieder geval absoluut niet tegen. Laten we het daar maar op houden. Ik geloof niet in complotten hoor, wees niet bang.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Finisterra schreef:

Benieuwd of Genk zich straks in dat lijstje mag plaatsen na hun match tegen Lierse.

Ik zou er niet op rekenen. Dikke huilende smiley voor het getoonde spel van United vandaag. Moet dit echt kampioen spelen in Engeland?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

De eerste keer dat ik Strootman gelijk geef in een van zijn verongelijke reacties, die Tadic is ook bloedirritant. Gaan beiden keihard voor de bal, dan kan dat nu eenmaal gebeuren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mijn god, wat heeft die McClaren vooraf gezegd tegen zijn spelers? Tik de bal maar een beetje rond jongens en hopen op 0-0?

Wat een enorme zaadwedstrijd zeg.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bij de KNVB zijn ze voor Feyenoord. Alle scheidsrechters worden geïnstrueerd om waar het kan Feyenoord aan de winst te helpen. Algemeen bekend.

Als ik voor een club moet zijn behalve AZ dan is het Feyenoord dus het is echt niet zo dat ik het zeg omdat ik een hekel heb aan Feyenoord ofzo hoor. Maar het moet jou als Feyenoorder toch ook wel opvallen inmiddels?

Als ik alleen terugdenk aan AZ-Feyenoord bijvoorbeeld denk ik aan de afgekeurde goal van Altidore (hands - zet dat eens tegenover de goal van Pellè vandaag) en de rode kaart voor Marcellis.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

2-0 PSV. Niet onverdiend, wat een laffe instelling heeft die McClaren er bij Twente ingeslepen zeg. Bah.

En ook 3-0.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Dat vroege druk zetten en storen van PSV dit seizoen is echt indrukwekkend. Wel vreemd dat ze dat uit vrijwel nooit lukt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Dat vroege druk zetten en storen van PSV dit seizoen is echt indrukwekkend. Wel vreemd dat ze dat uit vrijwel nooit lukt.

Achjoh, Twente laat alles toe vanavond. Net als uit bij Ajax en Vitesse. Twente speelt echt als een laffe haas in uitwedstrijden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Als ik voor een club moet zijn behalve AZ dan is het Feyenoord dus het is echt niet zo dat ik het zeg omdat ik een hekel heb aan Feyenoord ofzo hoor. Maar het moet jou als Feyenoorder toch ook wel opvallen inmiddels?

Als ik alleen terugdenk aan AZ-Feyenoord bijvoorbeeld denk ik aan de afgekeurde goal van Altidore (hands - zet dat eens tegenover de goal van Pellè vandaag) en de rode kaart voor Marcellis.

Snap ik, zit wel erg mee natuurlijk maar meer dan gewoon toeval is het niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Had liever Twente zien winnen, die zie ik in de rest van de competitie meer punten morsen dan PSV. Maar over het algemeen een prima voetbalweekend

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Achjoh, Twente laat alles toe vanavond. Net als uit bij Ajax en Vitesse. Twente speelt echt als een laffe haas in uitwedstrijden.

Het lukt PSV vrijwel elke thuiswedstrijd zo te spelen, dus dat heeft weinig met Twente te maken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nog maar 3 punten achter op PSV en 1 op Vitesse en Twente.

Wat een verschil met 4 weken terug

De comeback-race is dit seizoen een paar maanden vroeger ingezet, ole!

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Toch weer een goede wedstrijd van PSV met een half B team. Goed begin maar door een slordigheid van Strootman kun je zomaar achterstaan. Na goed doorzetten van Manolev (die rare Manolev waarbij ik na zijn gele kaart de bui alweer zag hangen maar die gewoon een uitstekende wedstrijd voetbalde) de 1-0 van Wijnaldum (deze viel ook niet te missen). Tweede helft was het na de megakans van Tadic helemaal niks meer met Twente. Even zag ik het Vitesse scenario nog aankomen maar 2 utistekend uitgespeelde aanvallen zorgden voor de nodige opluchting.

Nu de resterende 2 wedstrijden voor de winterstop winnen en zo een rare eerste seizoenshelft goed afsluiten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Laten we eens sportief zijn, gefeliciteerd depri. Verdiende zege. Al speelde Twente jullie enorm in de kaart met dat laffe spel. Die hebben niks geleerd van Ajax-Twente. Ben er zeker van dat zij maximaal 3e kunnen worden.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dank A&L.

Volgens mij kan Twente momenteel niet veel beter. Het scheelt een slok op een borrel dat Fer en Chadli nog niet in hun beste vorm zijn en na 70 min ook wel een beetje leeg gespeeld waren en dat Tadic het Bouma niet veel moeilijker maakte.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Verdiende en prima overwinning van PSV inderdaad. Ben er alleen niet blij mee

Maar over het algemeen een prima weekendje.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Bonucci vanmiddag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat moet ik hier zien? Eerst het te mooi willen doen en dan een schwalbe als kers op de taart?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Vond het een redelijk hilarische schwalbe inderdaad.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Op 0.14 is hij pas echt hilarisch En weer de alom bekende 'armen de lucht in' en vallen maar. Is een keer een onderzoek naar geweest, bij de meeste schwalbes kun je het daar aan herkennen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ik vind deze eigenlijk mooier.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

nclo schreef:

Ik wil tien seconden van mijn leven terug.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Falcao . Wat nou Messi, wat nou Ronaldo. El Tigre . 4 stuks nu.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Falcao, 5x!

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

nclo schreef:

Blijft schitterend. Wil het zwanenmeer nog weleens zien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Falcao . Wat nou Messi, wat nou Ronaldo. El Tigre . 4 stuks nu.

Messi doet dat bijna wekelijks

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

10! 10! 10!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Messi doet dat bijna wekelijks

Die heeft dan ook wel een veel sterkere supporting cast.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Finisterra schreef:

Het verschil tussen de 'grotere' ploegen en de rest wordt dit weekend in België - sinds lang - nog eens in de verf gezet:

Standard - Charleroi 6-1

Bergen - Anderlecht 0-5

Ger. Beerschot - Club Brugge 1-7

Benieuwd of Genk zich straks in dat lijstje mag plaatsen na hun match tegen Lierse.

Haha en Genk wint ook 4-1 zie ik. Doelpunt rijk weekend voor de Belgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.