- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Braafheid voor Schilder, als je achter staat. Gooi er dan een extra aanvaller in.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bij de KNVB zijn ze voor Feyenoord. Alle scheidsrechters worden geïnstrueerd om waar het kan Feyenoord aan de winst te helpen. Algemeen bekend.
Het zit Feyenoord ieder geval absoluut niet tegen. Laten we het daar maar op houden. Ik geloof niet in complotten hoor, wees niet bang.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Benieuwd of Genk zich straks in dat lijstje mag plaatsen na hun match tegen Lierse.
Ik zou er niet op rekenen. Dikke huilende smiley voor het getoonde spel van United vandaag. Moet dit echt kampioen spelen in Engeland?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
De eerste keer dat ik Strootman gelijk geef in een van zijn verongelijke reacties, die Tadic is ook bloedirritant. Gaan beiden keihard voor de bal, dan kan dat nu eenmaal gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mijn god, wat heeft die McClaren vooraf gezegd tegen zijn spelers? Tik de bal maar een beetje rond jongens en hopen op 0-0?
Wat een enorme zaadwedstrijd zeg.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bij de KNVB zijn ze voor Feyenoord. Alle scheidsrechters worden geïnstrueerd om waar het kan Feyenoord aan de winst te helpen. Algemeen bekend.
Als ik voor een club moet zijn behalve AZ dan is het Feyenoord dus het is echt niet zo dat ik het zeg omdat ik een hekel heb aan Feyenoord ofzo hoor. Maar het moet jou als Feyenoorder toch ook wel opvallen inmiddels?
Als ik alleen terugdenk aan AZ-Feyenoord bijvoorbeeld denk ik aan de afgekeurde goal van Altidore (hands - zet dat eens tegenover de goal van Pellè vandaag) en de rode kaart voor Marcellis.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
2-0 PSV. Niet onverdiend, wat een laffe instelling heeft die McClaren er bij Twente ingeslepen zeg. Bah.
En ook 3-0.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dat vroege druk zetten en storen van PSV dit seizoen is echt indrukwekkend. Wel vreemd dat ze dat uit vrijwel nooit lukt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat vroege druk zetten en storen van PSV dit seizoen is echt indrukwekkend. Wel vreemd dat ze dat uit vrijwel nooit lukt.
Achjoh, Twente laat alles toe vanavond. Net als uit bij Ajax en Vitesse. Twente speelt echt als een laffe haas in uitwedstrijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ik voor een club moet zijn behalve AZ dan is het Feyenoord dus het is echt niet zo dat ik het zeg omdat ik een hekel heb aan Feyenoord ofzo hoor. Maar het moet jou als Feyenoorder toch ook wel opvallen inmiddels?
Als ik alleen terugdenk aan AZ-Feyenoord bijvoorbeeld denk ik aan de afgekeurde goal van Altidore (hands - zet dat eens tegenover de goal van Pellè vandaag) en de rode kaart voor Marcellis.
Snap ik, zit wel erg mee natuurlijk maar meer dan gewoon toeval is het niet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had liever Twente zien winnen, die zie ik in de rest van de competitie meer punten morsen dan PSV. Maar over het algemeen een prima voetbalweekend 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Achjoh, Twente laat alles toe vanavond. Net als uit bij Ajax en Vitesse. Twente speelt echt als een laffe haas in uitwedstrijden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nog maar 3 punten achter op PSV en 1 op Vitesse en Twente.
Wat een verschil met 4 weken terug 
De comeback-race is dit seizoen een paar maanden vroeger ingezet, ole!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Toch weer een goede wedstrijd van PSV met een half B team. Goed begin maar door een slordigheid van Strootman kun je zomaar achterstaan. Na goed doorzetten van Manolev (die rare Manolev waarbij ik na zijn gele kaart de bui alweer zag hangen maar die gewoon een uitstekende wedstrijd voetbalde) de 1-0 van Wijnaldum (deze viel ook niet te missen). Tweede helft was het na de megakans van Tadic helemaal niks meer met Twente. Even zag ik het Vitesse scenario nog aankomen maar 2 utistekend uitgespeelde aanvallen zorgden voor de nodige opluchting.
Nu de resterende 2 wedstrijden voor de winterstop winnen en zo een rare eerste seizoenshelft goed afsluiten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Laten we eens sportief zijn, gefeliciteerd depri. Verdiende zege. Al speelde Twente jullie enorm in de kaart met dat laffe spel. Die hebben niks geleerd van Ajax-Twente. Ben er zeker van dat zij maximaal 3e kunnen worden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dank A&L.
Volgens mij kan Twente momenteel niet veel beter. Het scheelt een slok op een borrel dat Fer en Chadli nog niet in hun beste vorm zijn en na 70 min ook wel een beetje leeg gespeeld waren en dat Tadic het Bouma niet veel moeilijker maakte.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Verdiende en prima overwinning van PSV inderdaad. Ben er alleen niet blij mee 
Maar over het algemeen een prima weekendje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat moet ik hier zien? Eerst het te mooi willen doen en dan een schwalbe als kers op de taart?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Vond het een redelijk hilarische schwalbe inderdaad.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Op 0.14 is hij pas echt hilarisch
En weer de alom bekende 'armen de lucht in' en vallen maar. Is een keer een onderzoek naar geweest, bij de meeste schwalbes kun je het daar aan herkennen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik vind deze eigenlijk mooier.
Ik wil tien seconden van mijn leven terug.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Falcao
. Wat nou Messi, wat nou Ronaldo. El Tigre
. 4 stuks nu.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ik vind deze eigenlijk mooier.
Blijft schitterend. Wil het zwanenmeer nog weleens zien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Falcao
. Wat nou Messi, wat nou Ronaldo. El Tigre
. 4 stuks nu.
Messi doet dat bijna wekelijks 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Messi doet dat bijna wekelijks
Die heeft dan ook wel een veel sterkere supporting cast.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het verschil tussen de 'grotere' ploegen en de rest wordt dit weekend in België - sinds lang - nog eens in de verf gezet:
Standard - Charleroi 6-1
Bergen - Anderlecht 0-5
Ger. Beerschot - Club Brugge 1-7
Benieuwd of Genk zich straks in dat lijstje mag plaatsen na hun match tegen Lierse.
Haha en Genk wint ook 4-1 zie ik. Doelpunt rijk weekend voor de Belgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.