• 16.420 nieuwsartikelen
  • 180.204 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.639 acteurs
  • 199.711 gebruikers
  • 9.421.375 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een drama inderdaad. Een ware blamage, vooral collectief verzaken, anders win je dit gewoon. Steeds die dode situaties, moet nu echt wat gebeuren. Ook Spijtig dat Koeman nog een weekje wou wachten met Mulder.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een geweldige uitslagen van Vitesse, Feyenoord en Man Utd.

Nu nog hopelijk een pak rammel voor PSV en we hebben een perfect voetbalweekend.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Vitesse schaam je diep. VVV dat met anti-voetbal zo'n miljoenenploeg wegspeelt. Dan doe je wel iets verkeerd.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Persieeeeeeeeeeeeee

bah juichen voor die kakkerlak, verloedering vd maatschappij. Een minuut stilte vind ik wel gepast hier

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

nergens voor nodig dit. Barslechte wedstrijd, en opzich is het geen onterecht gelijkspel, maar jezus.. Verliest Vitesse, verliezen PSV en/of Twente punten, en dan geef je zelf twee goals weg uit een corner.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4756 stemmen

Het verschil tussen de 'grotere' ploegen en de rest wordt dit weekend in België - sinds lang - nog eens in de verf gezet:

Standard - Charleroi 6-1

Bergen - Anderlecht 0-5

Ger. Beerschot - Club Brugge 1-7

Benieuwd of Genk zich straks in dat lijstje mag plaatsen na hun match tegen Lierse.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

bah juichen voor die kakkerlak, verloedering vd maatschappij. Een minuut stilte vind ik wel gepast hier

Ik heb een afkeer tegen City en een voorkeur daar voor Man Utd, dus prima zaak. En als een landgenoot dan die goal maakt is het helemaal mooi. Die jongen is met deze goal nu officieel ook een Manchester legend.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat een stadionomroeper bij PSV zeg. Is dat Harry van Raaij ofzo?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ook bij PSV-Twente een indrukwekkende minuut stilte.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gezien de vroege rode kaart kan ik leven met het gelijkspel. Gezien de twee tegengoals uit corners dan weer niet. In ieder geval fijn dat Vitesse punten verspeeld.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

overigens, dat passje van Vilhena, geniaal

Jammer dat Nelom weer een ouderwets dramapotje op de mat legde zowel verdedigend als aanvallend, en die bal niet veel eerder op Pelle of Schaken gaf.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Twente staat meteen flink onder druk in de eerste twee minuten. Ik hoop op een stevig pak slaag voor Twente. McClaren over de knie bij Dickie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

Twente staat meteen flink onder druk in de eerste twee minuten. Ik hoop op een stevig pak slaag voor Twente. McClaren over de knie bij Dickie.

Ik hoor Dick liever weer mopperen dat PSV gezocht wordt door de media na de 3e competitienederlaag op rij.

En anders maar een gelijkspelletje, kan ik ook mee leven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Handsgoal en zoveelste dubieuze strafschop voor Feyenoord. Leuke wedstrijden wel verder vandaag.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Quido schreef:

Handsgoal en zoveelste dubieuze strafschop voor Feyenoord. Leuke wedstrijden wel verder vandaag.

Strafschop was gewoon terecht.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Manolevje geeft geen fuck. Speelt zonder rouwband.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Na 11 minuten krijgt Manolev ook een rouwband

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Fer

Dat moet gewoon 0-1 zijn. Gaat ie 'm stiften, de sukkel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zat net even te schijten dus heb het niet gezien. Wel veel kansen over en weer, leuke wedstrijd.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Lefgozer schreef:

Heb ze ook weleens gezien die ze na zoveel minuten afdeden, omdat ze dat niet lekker vonden zitten. Tja, je bent wel met je beroep bezig. Op kantoor zie ik ook niemand een rouwband dragen, pakweg premier Rutte ook niet. Valt overigens wel op dat een minuut stilte in een Arena of Philips Stadion indrukwekkender is dan een stadion als de Koel. Hoor je constante achtergrondgeluid dat makkelijk het stadion inkomt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Tja, laten we eerlijk zijn. 90% van de spelers die wel met zo een rouwband spelen geeft ook geen fuck. Is gewoon om politiek correct te doen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Heb ze ook weleens gezien die ze na zoveel minuten afdeden, omdat ze dat niet lekker vonden zitten. Tja, je bent wel met je beroep bezig. Op kantoor zie ik ook niemand een rouwband dragen, pakweg premier Rutte ook niet. Valt overigens wel op dat een minuut stilte in een Arena of Philips Stadion indrukwekkender is dan een stadion als de Koel. Hoor je constante achtergrondgeluid dat makkelijk het stadion inkomt.

Op een kantoor kan je ook geen boodschap uitdragen aan de hele wereld. In een stadion wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heel de wereld? Ik dacht het ook.

Die goeie ouwe Fer .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Goal Wijnaldum. Assist van Narsingh.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Twente heeft ieder geval niet naar Ajax-PSV gekeken. Geven PSV veel te veel ruimte en mogelijkheden. Al had Twente de betere kansen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Strafschop was gewoon terecht.

Oneens. Houden beide tegelijkertijd lichtjes vast.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nigel de Jong een half jaar geblesseerd, pees afgescheurd. Triest.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Oneens. Houden beide tegelijkertijd lichtjes vast.

Beelden niet gezien van die strafschop, maar met die goal van Pellè had Feyenoord natuurlijk ook al mazzel (hands). Misschien interessant om eens een lijst te maken met kado'tjes die Feyenoord tot nu toe heeft gehad dit seizoen? Het begint nu wel drastische vormen aan te nemen, zowat elke wedstrijd wel minimaal één.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zet de rode kaart van Moisander in de Kuip maar op 1 dan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij de KNVB zijn ze voor Feyenoord. Alle scheidsrechters worden geïnstrueerd om waar het kan Feyenoord aan de winst te helpen. Algemeen bekend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.