- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Fair play is een lachertje idd.
Btw: 7 goals van Ronaldo in 5 potjes tegen Ajax. Heb nog geen felicitatie voor deze prestatie gezien 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ach ja, volgens jou is dat toch niets bijzonders ja. Slecht een Mickey Mouse clubje. Dus geen compliment waard 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Btw: 7 goals van Ronaldo in 5 potjes tegen Ajax. Heb nog geen felicitatie voor deze prestatie gezien
Dat is inderdaad best knap, maar hij loopt nog wel flink achter op het gemiddelde van Guidetti. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lees en post maar lekker selectief ja 
De komende maanden heb ik genoeg ammunitie voor iedere bewering en voorspelling van je de grond in te boren. Iedere keer als je weer eens het archief induikt voor een ander klem te zetten duw ik je eigen onzinnige posts onder je neus; just as a reminder.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Idioten van Milan, hoe slagen die er nu weer in thuis te verliezen van Zenit
Tja, dat Milan stelt gewoon niet zoveel voor. Verder haalt Zenit stilaan weer hun normale niveau. Tegen Anderlecht zat Zenit nog in hun grootste crisis van de laatste 5 jaar net na de komst van Hulk en Witsel (die daar overigens vaak wel goed speelt).
Milan speelde ook voor niets meer. Waren al zeker 2e en 1e ging niet meer. Dan krijg je vaak van die zaken. Zelfs met een nipte overwinning schoot Anderlecht niets op trouwens. Ze hebben het vooral laten liggen in Zenit. Daar hadden ze nooit mogen verliezen. Zenit bakte er hélémaal niets van toen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Niemand had toch verwacht dat Ajax in de poule des doods überhaupt een kans had? Zeer knappe prestatie en goed voor het hele NL voetbal.
Achteraf gezien blijkt het toch niet helemaal ongunstig om in een poule met 3 absolute topclubs terecht te komen. Er is er altijd eentje die zich kennelijk te groot vindt voor de EL en er vervolgens de brui aan geeft.
Dat is toch wel prettig. Wat ik gisteren op Langs de Lijn hoorde wat betreft het echt niet eens een beetje de indruk geven te willen voetballen van City en zich volledig richten op United komend weekend is dan toch wel handig meegenomen.
Moet ik trouwens verder nog iets zeggen over onze halve b-ploeg tegen Ajax of geloven jullie het verder wel? 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zie RM niet wekelijks, maar afgaande op wat ik van hem gezien heb vind ik die Callejón echt een goede voetballer. Jammer dat hij niet wekelijks aan spelen toe komt. Misschien moet hij het een niveautje lager proberen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ja, is prima speler, maar gewoon teveel concurrentie voor zich.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Achteraf gezien blijkt het toch niet helemaal ongunstig om in een poule met 3 absolute topclubs terecht te komen. Er is er altijd eentje die zich kennelijk te groot vindt voor de EL en er vervolgens de brui aan geeft.
Dat is toch wel prettig. Wat ik gisteren op Langs de Lijn hoorde wat betreft het echt niet eens een beetje de indruk geven te willen voetballen van City en zich volledig richten op United komend weekend is dan toch wel handig meegenomen.
Moet ik trouwens verder nog iets zeggen over onze halve b-ploeg tegen Ajax of geloven jullie het verder wel?
Volgens mij speelde City gewoon met de basiself toch?
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Mooi. Jammer dat hij niet wat langer tekent, maar ik denk dat hij nog steeds met Oranje in zijn hoofd zit na het WK. Geef hem ook eens ongelijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Goed signaal naar de Vrij om ook bij te tekenen in januari. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Volgens mij speelde City gewoon met de basiself toch?
Geen idee, ik hoorde en las alleen dat ze echt (alweer) totaal niet hun best deden en overduidelijk geen zin hadden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Dortmund was gewoon heer en meester. Prachtige ploeg.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Geen idee, ik hoorde en las alleen dat ze echt (alweer) totaal niet hun best deden en overduidelijk geen zin hadden.
Bkijkbaar hebben ze ook geen zin in de CL.... City kwam voetballend gewoon vanaf wedstrijd 1 tekort in onze poule.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De wedstrijd gezien en Touré, Aguero op de bank, Silva geblesseerd (al gaf ie zelf aan dat ie wel kon spelen).
Qua inzet was het lachwekkend, ze vonden het wel best. veredeld trainingspartijtje. Ook dat ze bij winst volgend jaar in pot 2 komen ipv pot 3 was geen motivatie.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Bkijkbaar hebben ze ook geen zin in de CL.... City kwam voetballend gewoon vanaf wedstrijd 1 tekort in onze poule.
Wedstrijd 1 wonnen ze toch bijna van Real?
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Maargoed, Ajax heeft het gewoon prima gedaan door derde te worden, dat andere ploegen er wel of geen zin in hadden valt moeilijk na te gaan. Beter in onderlinge wedstrijden tegen City waar er voor die ploeg alles op het spel stond, dan wordt je derde en dat lijkt me meer dan terecht en zeer knap. Nu een paar rondjes EL en de schade voor Nederland kan nog relatief meevallen.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Tot nu toe is er op voetbal resultaat in europa sinds de fluwelen revolutie niets veranderd. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maargoed, Ajax heeft het gewoon prima gedaan door derde te worden, dat andere ploegen er wel of geen zin in hadden valt moeilijk na te gaan. Beter in onderlinge wedstrijden tegen City waar er voor die ploeg alles op het spel stond, dan wordt je derde en dat lijkt me meer dan terecht en zeer knap. Nu een paar rondjes EL en de schade voor Nederland kan nog relatief meevallen.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Je bedoelt zoiets als kampioen worden maar je hebt het niet verdiend. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dortmund was gewoon heer en meester. Prachtige ploeg.
Samen met Juventus (moeten zich nog wel plaatsen later vandaag) m.i. de grootste kanshebbers voor het winnen van de Champions League.
Dortmund speelt in ieder geval het mooiste voetbal. Voetballend zeer vaardige ploeg. En met een fantastische coach, trainer en mentor van die jonge jongens aldaar!
Alles klopt dankzij Klopp!
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
City was duidelijk niet in beste doen in de dubbele ontmoeting. Sterker nog, in de return maakten ze exact dezelfde fouten als in de heenwedstrijd. Maar ondertussen staan er wel 11 belachelijk goede (individuele) voetballers op het veld die je niet zomaar even verslaat zonder zelf goed te spelen. Zo eerlijk moet je gewoon zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
City was tot 6 maal toe niet in beste doen. Thuis tegen Dortmund en Madrid duidelijk de onderliggende partij, nog 2 puntjes door dubieuze strafschoppen. In Madrid weggespeeld, een terechte nederlaag in Amsterdam en naar ik begrijp was het ook gisteren in Dortmund weer niet veel. Alleen thuis tegen Ajax verdiende het te winnen maar werd in de slotfase een zuivere goal afgekeurd en een strafschop niet gegeven. Al met al veel te weinig, jammer want het is wel een sympathieke club.
In Tilburg kan trouwens de vlag uit:
http://www.vi.nl/nieuws/232217/Ajax-krijgt-negatief-CLrecord-van-Willem-II-in-handen.htm
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Samen met Juventus (moeten zich nog wel plaatsen later vandaag) m.i. de grootste kanshebbers voor het winnen van de Champions League.
Ik vind naast Dortmund ook Bayern echt wel indruk maken dit seizoen. Wel meer in de competitie en Dortmund eerder in de CL. Verder ben ik benieuwd of Juve straks langs Shakhtar geraakt. Ook dat is een erg leuke ploeg die hopelijk ver kan doorstoten (Shakhtar dus).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heerlijke ploeg inderdaad, Shakhtar.
Maar het compliment van Mancini kan Ajax mooi in z'n zak steken. Hedendaagse Johan Cruijff die Mancini.
Quote van het jaar 
mister blonde
-
- 12722 berichten
- 5886 stemmen
Ajax heeft drie goede en drie slechte wedstrijden gespeeld. Dat er bij de goede wedstrijden, slechtere fases zaten en andersom, doet daar weinig aan af. En dus verdien je het om als derde door te gaan en dat is op voorhand een zeer aardig resultaat. Ajax was gewoon beter dan City (en bij die vermeende penalty hield Baloteli toch echt als eerste vast) en een stuk slechter dan Dortmund en Madrid. Hoeven we niet zo moeilijk over te doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
City was duidelijk niet in beste doen in de dubbele ontmoeting. Sterker nog, in de return maakten ze exact dezelfde fouten als in de heenwedstrijd. Maar ondertussen staan er wel 11 belachelijk goede (individuele) voetballers op het veld die je niet zomaar even verslaat zonder zelf goed te spelen. Zo eerlijk moet je gewoon zijn.
Een ploeg waar er intern veel rommelt is al lastig maar ook heb je een coach aan het roer die nou niet echt gemaakt is voor City. Zijn spelfilosofie staat haaks op het materiaal waar hij over beschikt. Al mag dat geen excuus zijn. Wel dat City tegen Ajax in de slotfase zowel een penalty onthouden wordt en er een goal onterecht wordt afgekeurd. Van mij mag je dat toewijzen op de kunde van Ajax maar lijkt me niet iets wat je kan stellen als je beschikt over gezond verstand.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
hij werd er anders wel kampioen mee..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.