• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.183 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.637 acteurs
  • 199.705 gebruikers
  • 9.421.174 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Pellè is alleen wat sterker in de lucht en heeft wat meer inzicht (speelt de bal ook sneller af), maar dit zijn ook kwaliteiten van Bony. Bony is veel dynamischer en sneller, natuurlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax Ajax Ajax Beste helft van Ajax dit seizoen, maar als je ze niet afmaakt.....

Had al 6-1 moeten staan man.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dat Ajax vaker de bal zou hebben had ik wel ingecalculeerd, maar dit...

Ajax is scherper, dekt korter en heeft elke 2e bal. 1-1 zeer geflatteerd maar als Kuipers een beetje oplet ga je ook nog met een voorsprong de rust in.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Hopelijk kunnen ze het doortrekken. Erg goede pot van Ajax.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik durf niks te zeggen over de uitkomst. Eerste helft is geschiedenis, kan net zo goed zijn dat PSV als een tornado uit de kleedkamers komt. Maar het middenveld van PSV is tot nu toe werkelijk waar nergens te vinden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zeker niet hoogstaand, maar RKC was compleet kansloos. Vanavond hopelijk naar de 4e plaats.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ongelofelijk, dit is echt niet meer normaal.

Ze mogen gewoon echt alles doen zonder te worden aangepakt, staan werkelijk helemaal vrij.

Het kon natuurlijk met gemak al 4-1 staan.

Lijkt precies op de wedstrijd van vorig jaar, stelletje laffe honden.

En 't was natuurlijk een zuivere penalty verdomme.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Verdedigend is PSV weer heel zwak zeg, dat Hutchinson gewoon ging zitten bij dat duel met Blind

Opbouwend is het ook heel slecht, elke bal wordt ingeleverd of heel wild weggeschoten. Het is niet om aan te zien. Echt geluk dat het 1-1 staat

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Lijkt precies op de wedstrijd van vorig jaar, stelletje laffe honden.

Zei Dickie ook al Derijck was een schijterd hoorde ik rond de 20e minuut

En 't was natuurlijk een zuivere penalty verdomme.

Driesje heeft de reputatie tegen. Hij ging ook wel heel makkelijk weer hoor. Maar hij had inderdaad erop gekund.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Zegt wel genoeg dat Kuipers Mertens geen geel gaf.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tweede helft. Ik heb het nog steeds niet op dat rappe boeltje bij PSV; deksel op de neus sluit ik niet uit.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Heel goed scheids!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bommel kan weer een extra schilderij ophangen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Kampioenen!!!!!

Toch mooi die Fischer, Eriksen, de Jong. Als we nog een goede spits hadden zou dat toch best een aardige voorhoede zijn!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Eriksen en Fischer!

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Alle complimenten voor Ajax. Op alle fronten beter vanavond.

Daar hou ik het voorlopig maar even bij.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een verschil met de Johan Fruitschaal

Is dit het Ajax wat we mogen verwachten het restant van de competitie? Wat een collectief, individuele klasse en concentratie. Beste wedstrijd van het jaar zonder enige twijfel.

En als kers op de taart de gele prent van Bommel, weer niks op af te dingen. Heerlijk!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat een opening weer van Sierd

Met als hilarische hoogtepunt een minuut stilte tijdens zijn uitgebreide oratie over de 30e oktober, knarsetandend moest-ie een pauze inlassen. Oh en wat een kool weer van Ronaldo

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Bijna de belangrijke drie die de 1-0 voor Galaxy in de MLS Final maken. Geweldige bal van Beckham, Keane legt af maar Donovan mist.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

AJAXXX!!! Beste wedstrijd in de eredivisie tot dusver, dit was eindelijk overtuigend. Ik zat wel te vloeken vanwege dat dozijn gemiste kansen, maar uiteindelijk kwam Fischer toch nog uit de verf en Hoessen is een prima kereltje om in de spits te hebben staan.. als deze en gene nog iets scherper worden dan kan je met zelfvertrouwen de rest van het seizoen tegemoet zien.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hey, orbit is uit z'n hol gekropen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, het staat weer lekker dicht bij elkaar. En Feyenoord pakt dit seizoen ook alweer twee punten meer tegen RKC dan vorig jaar. Volgens mij staan we plus 6 of zo.:)

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

0-1 Houston Dynamo gemaakt door Calen Carr. Als ik eerlijk ben niet onverdiend. Galaxy speelt erg zwak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

orbit schreef:

AJAXXX!!! Beste wedstrijd in de eredivisie tot dusver, dit was eindelijk overtuigend..

Tegen Roda was ook overtuigend vorige week. Hopelijk trekt men deze lijn eens een keer door! De komende twee wedstrijden moeten ook te doen zijn namelijk (Groningen thuis, Willem2 uit).

De nieuwe Nike kicks van Eriksen lieten zich ook zien. Alle corners en vrije trappen waren zowaar eens gevaarlijk; hoe anders was dat de afgelopen maanden.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, het staat weer lekker dicht bij elkaar. En Feyenoord pakt dit seizoen ook alweer twee punten meer tegen RKC dan vorig jaar. Volgens mij staan we plus 6 of zo.:)

+8 dan geloof ik. Was vorige week al +6.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Real - Atletico viel misschien tegen, maar manmanman wat blijft het toch genieten van 90 minuten Ronaldo. Constant bezig, dribbelen, meeverdedigen, doodschoppen ontwijken, doodschoppen incasseren, vrije ballen snoeihard richting Courtois trappen, een eindeloze voorraad trucjes... maar het hoogtepunt was de 'pass' over een meter of 20 met zijn borst/schouder.

1x goal, 1x assist, 1x lat, 1x paal. CR7

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Beckham strooit met geniale passes. Jammer dat de rest hun normale niveau niet echt halen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Mooie overwinning van Ajax. Terecht alhoewel Lens die bal had moeten maken en dan waren de punten naar Eindhoven gegaan. Het speelt wel het kampioenschap van Vitesse in de kaart, want daar twijfel ik niet meer aan. Geen punt, als mijn cluppie morgen van NAC wint vind ik het allemaal prima. Zo niet ook eigenlijk.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Omar Gonzalez met de 1-1 . Verdiende gelijk maker. Galaxy krijgt meer grip op de wedstrijd. Goede assist van Juninho en krachtige ingekopt door Gonzalez die een goede wedstrijd speelt.

En een minuut later wordt voor de tweede keer een goal van Robbie Keane afgekeurd.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Penalty voor LA Galaxy na hands van Boswell. En 2-1.!!!!

Landon Donovan! Heerlijke 2e helft met een LA Galaxy die Houston toch helemaal overklast wanneer ze lekker aanzetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.