- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Swansea en Cardiff komen toch ook uit Wales en spelen in de Engelse competitie. Waarom zou Barcelona dan niet meer in de Primera Division mogen spelen?
Wales en Engeland zijn wel beide Brits, maar je hebt gelijk. Schotten zijn ook Britten en hebben wel hun eigen competitie.
Zelfde in de VS waar ploegen uit Canada aan meedoen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wales heeft zelf ook een eigen competitie, maar om één of andere reden doen sommige ploegen daar niet mee en spelen ze in de Premier League.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Wales heeft zelf ook een eigen competitie, maar om één of andere reden doen sommige ploegen daar niet mee en spelen ze in de Premier League.
Money!!!!!!!
Barca zal echt niet uit de Spaanse competitie stappen vanwege dezelfde reden....
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Barca zit daar ook niet op te wachten inderdaad. Zou ook een vreemde gewaarwording zijn, wel in een catalaanse league maar dan wel als Spanjaard naar een WK of EK.
Heeft JC niet onlangs ontslag genomen als coach van het Catalaanse team???
Heeft toch wel wat: WK-finale 2018 Spanje - Catalonië....
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Marcellis krijgt gewoon 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk is 
Volgens mij krijg je voor een elleboogstoot of een sliding met een gestrekt been over de bal minder.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Advocaat kan na 8 jaar eindelijk zijn wisselbeker inleveren aan Ruud Brood, zelden een coach zo opzichtig z'n team de vernieling in zien helpen, hoe bedenk je het 
PSV - Vitesse was verder een leuk potje om te zien, titelstrijd zal ook tussen die 2 gaan. Wijnaldum is natuurlijk een parodie op een voetballer, echt hilarisch dat die jongen zo enorm wordt (werd?) opgehemeld door de 'kenners'. Die kan er nou echt he-le-maal niks van.
En misschien Twente nog. Die herpakken zich wel weer.
Vitesse moet Bony straks een maand missen, de man die het verschil continue maakt bij de Arnhemmers.
Mooi altijd, dat stelselmatig niet noemen van Ajax 
Werd de afgelopen 2 jaar ook tot het einde toe gedaan..... 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wijnaldum is natuurlijk een parodie op een voetballer, echt hilarisch dat die jongen zo enorm wordt (werd?) opgehemeld door de 'kenners'. Die kan er nou echt he-le-maal niks van.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Tsja, die hebben toch vooral de verkeerde keus gemaakt in hun carrière. Veel te vroeg voor een buitenlandse topclub gekozen en daar een jaar weggegooid, of zelfs meerdere in het geval van Drenthe. Ze hadden/hebben het talent om geleidelijk richting Europese (sub)top te gaan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mooi altijd, dat stelselmatig niet noemen van Ajax 
Werd de afgelopen 2 jaar ook tot het einde toe gedaan.....
Feyenoord en Ajax zijn outsiders momenteel, dus een kansje zit er nog wel in.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord en Ajax zijn outsiders momenteel, dus een kansje zit er nog wel in.
Feyenoord geen idee. Denk niet dat ze een kanshebber zijn, maar wie weet. Ajax krabbelt wel weer omhoog. Binnen 2 weken van 10 naar 6 punten achterstand en hopelijk na zaterdag nog 3 (op PSV dan). Je zou denken dat men er van heeft geleerd de laatste 2 jaar. Wat dat betreft, blijf allemaal maar roepen dat Ajax het sowieso niet zal worden
Het zal alleen een echte teamprestatie moeten worden, want al te veel klasse hebben we niet voorin.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De selectie van Feyenoord is (andermaal) veel te smal. Als Clasie, en vooral Pellè wegvalt, hebben ze een probleem. Alleen achterin heeft Feyenoord genoeg keuzes.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De selectie van Feyenoord is (andermaal) veel te smal. Als Clasie, en vooral Pellè wegvalt, hebben ze een probleem. Alleen achterin heeft Feyenoord genoeg keuzes.
Maar haal bij PSV Van Bommel en/of Strootman weg en je hebt hetzelfde probleem. Twente is niets zonder Chadli en Tadic, Ajax zonder Eriksen, Vitesse wellicht zonder Bony en Van Ginkel.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Elk team heeft zijn toppers, maar bij PSV hebben ze vooral voorin veel meer mogelijkheden en ook op het middenveld is het verschil tussen basis en bank een stuk minder groot dan Feyenoord. Vooral voorin heeft Feyenoord een probleem. We moeten het nu al vaak doen met Verhoek. Als Pellè wegvalt, speel je met Fernandez of Achahbar.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Elk team heeft zijn toppers, maar bij PSV hebben ze vooral voorin veel meer mogelijkheden en ook op het middenveld is het verschil tussen basis en bank een stuk minder groot dan Feyenoord.
Vind je? Volgens mij speelt PSV in de Europa League met een middenveld Engelaar-Hutchinson-Wijnaldum. Engelaar kan niet meer, Hutchinson is een leuke twaalfde man, beetje de Leerdam van PSV. Wijnaldum is kop naar beneden en zien waar het schip strandt. Ik vind het een wereld van verschil of zij daar staan of Van Bommel en Strootman.
PSV heeft zeker veel opties voorin, maar verder houdt het niet over hoor. Ook achterin niet. Dat is nu al wankel. Volgens mij hadden ze van die Zanka ook veel meer verwacht, maar die kan niet eens een Bouma, Derijck of Marcelo uit de basis spelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV moet je ook weer niet overschatten.
Vrij beperkte achterhoede.
Middenveld met enkele spelers die nog weinig toevoegen (Engelaar bv) of spelers die vrij oud zijn, vaak geblesseerd zijn en veel kaarten pakken (Bommel) en spelers die gewoon altijd falen (Wijnaldum) of die er in topduels vaak niet staan (Toivonen).
En voorin zijn ze sterk, maar bv Narsingh past voor geen meter bij PSV en zodra de tegenstander wat beter wordt heb je van Driesje ook weinig te vrezen.
Alles bij elkaar hebben ze echt wel klasse hoor (spelers als Lens en Strootman zijn vrij constant en goed bezig), maar ze steken er bepaald niet met kop en schouders bovenuit.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Marcellis krijgt gewoon 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk is 
Volgens mij krijg je voor een elleboogstoot of een sliding met een gestrekt been over de bal minder.
Was een keiharde aanslag. Gewoon een terechte straf!
Overigens, uit het NHD:
Ook linksback Giliano Wijnaldum is niet echt positief gestemd over zijn toekomst bij AZ. ,,De keren dat ik in het eerste heb gespeeld deed ik het goed, maar daarna werd ik weer gewoon aan de kant gezet. De trainer houdt vertrouwen in het vaste elftal. Die keuze heb ik te accepteren. Mijn contract loopt gelukkig af. Daardoor heb ik aan het eind van het seizoen de vrijheid om ergens anders heen te gaan. Tenzij AZ de optie licht. Die mogelijkheid bestaat ook nog, zegt Wijnaldum (20). Hij is al bezig aan zijn derde seizoen bij Jong AZ. Dat is te lang, zegt hij.
Die lopen dus gratis de deur uit... Lekker bezig Verbeek!
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik had het ook wel geweten als Donny Gorter de voorkeur krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Verrassend, Ajax weer druk bezig met een Deen 
'Ajax scout boomlange Deens international voor vacante spitspositie' - voetbalzone.nl
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Werd een paar maanden geleden ook nog gezegd. Stond een half jaar geleden ook in de belangstelling van Roda, maar net als met hoesen blijft het altijd maar bij praatjes. Zou misschien wel een goede zijn voor Ajax.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Was een keiharde aanslag. Gewoon een terechte straf!
Overigens, uit het NHD:
Die lopen dus gratis de deur uit... Lekker bezig Verbeek!
Klopt, dit is een scenario waar ik bang voor ben.
En je gaat net zien als Wijnaldum en Ali bepalende rollen gaan spelen bij andere clubs.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
'Ajax scout boomlange Deens international voor vacante spitspositie' - voetbalzone.nl
Geruchten gingen ook dat Feyenoord in de zomerstop interesse had.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schijnt ook een zeer talentvolle te zijn.
Fischer - Helenius - Andersen
Eriksen - Poulsen - Schone
Boilesen.
Je kunt er bijna een compleet team mee opstellen straks.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geruchten gingen ook dat Feyenoord in de zomerstop interesse had.
Was ook voor hun een goede geweest. Die 1 miljoen voor de ooijevaar hadden ze makkelijk in Helenius kunnen steken (kost iets meer, maar dan heb je ook wat voor de toekomst.)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Immers zou ik anders voor geen goud kwijt willen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zaterdag als het Ladies Night is zullen weinig vrouwen voor lexi komen ja
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zet Kevin Strootman ernaast en Lex is ineens zeer appetijtelijk..... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Iedereen ziet er appetijtelijk uit naast Strootman. Reiziger en Kuyt durven zich weer in openbare gelegenheden te vertonen mits deze bliksemafleider mee gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.