• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.176 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.977 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nomak schreef:

Swansea en Cardiff komen toch ook uit Wales en spelen in de Engelse competitie. Waarom zou Barcelona dan niet meer in de Primera Division mogen spelen?

Wales en Engeland zijn wel beide Brits, maar je hebt gelijk. Schotten zijn ook Britten en hebben wel hun eigen competitie.

Zelfde in de VS waar ploegen uit Canada aan meedoen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wales heeft zelf ook een eigen competitie, maar om één of andere reden doen sommige ploegen daar niet mee en spelen ze in de Premier League.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nomak schreef:

Wales heeft zelf ook een eigen competitie, maar om één of andere reden doen sommige ploegen daar niet mee en spelen ze in de Premier League.

Money!!!!!!!

Barca zal echt niet uit de Spaanse competitie stappen vanwege dezelfde reden....

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Barca zit daar ook niet op te wachten inderdaad. Zou ook een vreemde gewaarwording zijn, wel in een catalaanse league maar dan wel als Spanjaard naar een WK of EK.

Heeft JC niet onlangs ontslag genomen als coach van het Catalaanse team???

Heeft toch wel wat: WK-finale 2018 Spanje - Catalonië....

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Marcellis krijgt gewoon 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk is

Volgens mij krijg je voor een elleboogstoot of een sliding met een gestrekt been over de bal minder.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Advocaat kan na 8 jaar eindelijk zijn wisselbeker inleveren aan Ruud Brood, zelden een coach zo opzichtig z'n team de vernieling in zien helpen, hoe bedenk je het

PSV - Vitesse was verder een leuk potje om te zien, titelstrijd zal ook tussen die 2 gaan. Wijnaldum is natuurlijk een parodie op een voetballer, echt hilarisch dat die jongen zo enorm wordt (werd?) opgehemeld door de 'kenners'. Die kan er nou echt he-le-maal niks van.

Nicolage Rico schreef:

En misschien Twente nog. Die herpakken zich wel weer.

Vitesse moet Bony straks een maand missen, de man die het verschil continue maakt bij de Arnhemmers.

Mooi altijd, dat stelselmatig niet noemen van Ajax

Werd de afgelopen 2 jaar ook tot het einde toe gedaan.....

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Wijnaldum is natuurlijk een parodie op een voetballer, echt hilarisch dat die jongen zo enorm wordt (werd?) opgehemeld door de 'kenners'. Die kan er nou echt he-le-maal niks van.

Haha ja, maar dat is wel met meer van die 'supertalenten' uit Rotterdam. Castaignos en Drenthe waren er ook die dachten dat ze het helemaal hadden gemaakt.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Tsja, die hebben toch vooral de verkeerde keus gemaakt in hun carrière. Veel te vroeg voor een buitenlandse topclub gekozen en daar een jaar weggegooid, of zelfs meerdere in het geval van Drenthe. Ze hadden/hebben het talent om geleidelijk richting Europese (sub)top te gaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mooi altijd, dat stelselmatig niet noemen van Ajax

Werd de afgelopen 2 jaar ook tot het einde toe gedaan.....

Feyenoord en Ajax zijn outsiders momenteel, dus een kansje zit er nog wel in.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Feyenoord en Ajax zijn outsiders momenteel, dus een kansje zit er nog wel in.

Feyenoord geen idee. Denk niet dat ze een kanshebber zijn, maar wie weet. Ajax krabbelt wel weer omhoog. Binnen 2 weken van 10 naar 6 punten achterstand en hopelijk na zaterdag nog 3 (op PSV dan). Je zou denken dat men er van heeft geleerd de laatste 2 jaar. Wat dat betreft, blijf allemaal maar roepen dat Ajax het sowieso niet zal worden Het zal alleen een echte teamprestatie moeten worden, want al te veel klasse hebben we niet voorin.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De selectie van Feyenoord is (andermaal) veel te smal. Als Clasie, en vooral Pellè wegvalt, hebben ze een probleem. Alleen achterin heeft Feyenoord genoeg keuzes.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De selectie van Feyenoord is (andermaal) veel te smal. Als Clasie, en vooral Pellè wegvalt, hebben ze een probleem. Alleen achterin heeft Feyenoord genoeg keuzes.

Maar haal bij PSV Van Bommel en/of Strootman weg en je hebt hetzelfde probleem. Twente is niets zonder Chadli en Tadic, Ajax zonder Eriksen, Vitesse wellicht zonder Bony en Van Ginkel.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Elk team heeft zijn toppers, maar bij PSV hebben ze vooral voorin veel meer mogelijkheden en ook op het middenveld is het verschil tussen basis en bank een stuk minder groot dan Feyenoord. Vooral voorin heeft Feyenoord een probleem. We moeten het nu al vaak doen met Verhoek. Als Pellè wegvalt, speel je met Fernandez of Achahbar.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Elk team heeft zijn toppers, maar bij PSV hebben ze vooral voorin veel meer mogelijkheden en ook op het middenveld is het verschil tussen basis en bank een stuk minder groot dan Feyenoord.

Vind je? Volgens mij speelt PSV in de Europa League met een middenveld Engelaar-Hutchinson-Wijnaldum. Engelaar kan niet meer, Hutchinson is een leuke twaalfde man, beetje de Leerdam van PSV. Wijnaldum is kop naar beneden en zien waar het schip strandt. Ik vind het een wereld van verschil of zij daar staan of Van Bommel en Strootman.

PSV heeft zeker veel opties voorin, maar verder houdt het niet over hoor. Ook achterin niet. Dat is nu al wankel. Volgens mij hadden ze van die Zanka ook veel meer verwacht, maar die kan niet eens een Bouma, Derijck of Marcelo uit de basis spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

PSV moet je ook weer niet overschatten.

Vrij beperkte achterhoede.

Middenveld met enkele spelers die nog weinig toevoegen (Engelaar bv) of spelers die vrij oud zijn, vaak geblesseerd zijn en veel kaarten pakken (Bommel) en spelers die gewoon altijd falen (Wijnaldum) of die er in topduels vaak niet staan (Toivonen).

En voorin zijn ze sterk, maar bv Narsingh past voor geen meter bij PSV en zodra de tegenstander wat beter wordt heb je van Driesje ook weinig te vrezen.

Alles bij elkaar hebben ze echt wel klasse hoor (spelers als Lens en Strootman zijn vrij constant en goed bezig), maar ze steken er bepaald niet met kop en schouders bovenuit.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Marcellis krijgt gewoon 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk is

Volgens mij krijg je voor een elleboogstoot of een sliding met een gestrekt been over de bal minder.

Was een keiharde aanslag. Gewoon een terechte straf!

Overigens, uit het NHD:

Gisteravond zal hij niet aan het twijfelen zijn gebracht. De enige die nog een acceptabel niveau haalde, was Ali Messaoud. De aanvallende middenvelder heeft echter de pech dat juist op zijn positie de concurrentie groot is. Dat beseft hij zelf ook. ,,Ik wil niet zeggen dat mijn geduld op is, maar ik heb wel het gevoel dat ik klaar ben voor het eerste elftal. Maar de concurrentie is groot. Dus is het misschien tijd om een keuze te maken voor mezelf en uit te kijken naar een andere club, zegt Messaoud (21) na afloop.

Ook linksback Giliano Wijnaldum is niet echt positief gestemd over zijn toekomst bij AZ. ,,De keren dat ik in het eerste heb gespeeld deed ik het goed, maar daarna werd ik weer gewoon aan de kant gezet. De trainer houdt vertrouwen in het vaste elftal. Die keuze heb ik te accepteren. Mijn contract loopt gelukkig af. Daardoor heb ik aan het eind van het seizoen de vrijheid om ergens anders heen te gaan. Tenzij AZ de optie licht. Die mogelijkheid bestaat ook nog, zegt Wijnaldum (20). Hij is al bezig aan zijn derde seizoen bij Jong AZ. Dat is te lang, zegt hij.

Die lopen dus gratis de deur uit... Lekker bezig Verbeek!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ik had het ook wel geweten als Donny Gorter de voorkeur krijgt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Werd een paar maanden geleden ook nog gezegd. Stond een half jaar geleden ook in de belangstelling van Roda, maar net als met hoesen blijft het altijd maar bij praatjes. Zou misschien wel een goede zijn voor Ajax.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Was een keiharde aanslag. Gewoon een terechte straf!

Overigens, uit het NHD:

(quote)

Die lopen dus gratis de deur uit... Lekker bezig Verbeek!

Klopt, dit is een scenario waar ik bang voor ben.

En je gaat net zien als Wijnaldum en Ali bepalende rollen gaan spelen bij andere clubs.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Geruchten gingen ook dat Feyenoord in de zomerstop interesse had.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Schijnt ook een zeer talentvolle te zijn.

Fischer - Helenius - Andersen

Eriksen - Poulsen - Schone

Boilesen.

Je kunt er bijna een compleet team mee opstellen straks.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Geruchten gingen ook dat Feyenoord in de zomerstop interesse had.

Was ook voor hun een goede geweest. Die 1 miljoen voor de ooijevaar hadden ze makkelijk in Helenius kunnen steken (kost iets meer, maar dan heb je ook wat voor de toekomst.)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Immers zou ik anders voor geen goud kwijt willen.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Er zijn mooiere knullen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zaterdag als het Ladies Night is zullen weinig vrouwen voor lexi komen ja .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lex is gelukkig met z'n Kelly joh

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Zet Kevin Strootman ernaast en Lex is ineens zeer appetijtelijk.....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Iedereen ziet er appetijtelijk uit naast Strootman. Reiziger en Kuyt durven zich weer in openbare gelegenheden te vertonen mits deze bliksemafleider mee gaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.