• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.174 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.933 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Mterny:

Klopt, al vind ik op dergelijke 'netwerken' het denken op een wel heel beperkt niveau.

Al snap ik het nog niet dat je als supporter tot zo'n conclusie komt. Leerdam heeft altijd inzet getoond, altijd netjes gebleven en als je al het recht niet hebt met alle respect een aanbieding naast je neer te leggen houdt het op. Hij is natuurlijk ook beter dan dat er op de bank zit, opmerkelijk dat een persoonlijke hetze boven het belang van Feyenoord staat.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Sneu voor Leerdam, inderdaad, maar ben wel erg blij dat door deze ontwikkelingen Tony op het veld staat. Brengt veel meer voetbal op het middenveld, iets dat toch een probleem was bij Feyenoord: het ontbreken van voetbal op het middenveld.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Vistas mag toch niet klagen met de scheidsrechters. Na donkerood voor Van Ginkel en 4 wedstrijden schorsing van vorige week had Kakuta nu minimaal hetzelfde moeten krijgen.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

rep_robert schreef:

En als Immers iemand doormidden trapt is het een ongelukje DIt is natuurlijk een schandelijke rode kaart, gewoon een klein veegje. Een vrije trap had wel voldaan.

Immers is dusdanig lomp dat je daar nog best gelijk in hebt ook.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

mjk87 schreef:

Zonde, kampioensstrijd dan nu al gestreden. Weinig spanning. En vind Real leuker spelen tegenwoordig dan Barcelona.

Binnenkort mag Barca lekker in de Catalaanse competitie spelen, iedereen blij .

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Geloof niet dat ze dat ooit willen, als ze op dit niveau willen blijven qua inkomsten. Dan heb je Real en heel Spanje nodig.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Precies. Dat roepen ze alleen maar om het Catalaanse gevoel te versterken. Iets wat daar erg leeft: Catalonië vs. Spanje.

Maar als het erop aankomt, kunnen ze echt niet zonder Spanje.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Toch wil Catalonie zich bijzonder graag afscheiden. Zit nu wel in een stroomversnelling. En denk maar niet dat Barca dan in de Primera Division blijft.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

DMF schreef:

De dader flikte vorig jaar tijdens AZ-Feyenoord precies hetzelfde kunstje. Kermen van pijn na een incidentje, waarna een rode kaart volgde, om daarna doodleuk terug te keren. Heerlijke revanche.

scherpe opmerking. En toen stond het nog gelijk (1-1).. De wonderkaas van AZ

Maar Feyenoord wordt natuurlijk altijd bevoordeeld door scheidsrechters.

Was trouwens met Leerdam dacht ik, waarvan niemand nu weet wat er precies speelt. Als het gerucht klopt dat hij al mondeling afspraken heeft met een andere club vind ik het een prima keuze zolang je minimaal gelijkwaardig materiaal in je selectie hebt rondlopen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Immers is dusdanig lomp dat je daar nog best gelijk in hebt ook.

Klopt, bij hem is het ontoerekeningsvatbaar

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Naomi Watts schreef:

De wonderspons van Feyenoord .

Onterecht rood maar echt wel een beetje aangesmeerd hoor. Boëtius krijgt een tikje op het zijn scheenbeschermer. Hij simuleert toch behoorlijk. Niets mis met Verbeek's commentaar, was gewoon erg reëel.

Leerdam weer op de tribune. Heb erg te doen met hem, word echt een smerig spelletje gespeeld bij Feyenoord en het bevalt me allerminst.

Heb je zelf ooit gevoetbald Naomi? Dit soort overtredingen komen behoorlijk hard aan in eerste instantie, ook met een scheenbeschermer, maar verder houd je er niks aan over. De ene speler reageert er heftiger op dan de andere, het is ook maar hoe je hem raakt, maar om nou te zeggen dat er aangesteld wordt is nogal overdreven. Nogmaals, rood is echt niet nodig, maar dan moet je de spelregels minder strikt hanteren. Volgens de regels is er vrij weinig op aan te merken.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

kos schreef:

Toch wil Catalonie zich bijzonder graag afscheiden. Zit nu wel in een stroomversnelling. En denk maar niet dat Barca dan in de Primera Division blijft.

Dat lijkt me toch wel, competitie heeft daar geen enkel belang bij, net als Barcelona zelf. Zat voorbeelden van ploegen die niet in de competitie van het eigen land spelen. Bovendien is het nog helemaal niet duidelijk hoe de precieze invulling van onafhankelijkheid ingevuld wordt, kan ook zomaar een confederatie van staten worden, als het al doorgaat.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

kos schreef:

Dat willen ze in Friesland ook. Heerenveen-Cambuur en Cambuur-Heerenveen. Leuke competitie!

Wat heeft Catalonië nou voor teams behalve Barca en Espanyol?

Barcelona doet nu toch ook al mee aan de Catalaanse beker?!

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ze kiezen er zelf voor dus ik zou zeggen: toedelodokie!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al snap ik het nog niet dat je als supporter tot zo'n conclusie komt. Leerdam heeft altijd inzet getoond, altijd netjes gebleven en als je al het recht niet hebt met alle respect een aanbieding naast je neer te leggen houdt het op. Hij is natuurlijk ook beter dan dat er op de bank zit, opmerkelijk dat een persoonlijke hetze boven het belang van Feyenoord staat.

Leerdam heeft het nu gemunt op de Feyenoordselectie.

Schaken loopt vleeswond op tijdens training (update) | Feyenoord nieuws | FR12.nl

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Oh ja, dat moeten ze zelf weten, maar gevoel en nut zijn twee verschillende dingen.

Aan de andere kant: Spanje is binnenkort toch failliet!

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Ze kiezen er zelf voor dus ik zou zeggen: toedelodokie!

Als Real fan zou je daar helemaal niet blij mee moeten zijn.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Of ik er blij mee ben of niet doet er niet toe. Het is slechts een constatering.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Dat willen ze in Friesland ook. Heerenveen-Cambuur en Cambuur-Heerenveen. Leuke competitie!

Wat heeft Catalonië nou voor teams behalve Barca en Espanyol?

Barcelona doet nu toch ook al mee aan de Catalaanse beker?!

Ik betwijfel ten zeerste of Espanyol daar trek in heeft. Ook als Catalonie zich afscheidt zegt dat nog niets over Barca in La Liga.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ik wilde 'm net posten verdomme!

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Kan het mij ook niet voorstellen, maar dat denk ik ook als het Barca betreft.

Beide teams hebben baat bij een zo sterk mogelijke competitie en dat is een evt. Catalaanse competitie allerminst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca zit daar ook niet op te wachten inderdaad. Zou ook een vreemde gewaarwording zijn, wel in een catalaanse league maar dan wel als Spanjaard naar een WK of EK.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Nee, daar zitten ze dan natuurlijk ook niet meer bij.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Dat willen ze in Friesland ook.

Oh?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Nee, daar zitten ze dan natuurlijk ook niet meer bij.

Lijkt me alleen hard te maken uit vrije keuze. En ach, we hebben altijd Iniesta nog .

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

O ja . Spelers van Macedonie en Montenegro zitten toch ook niet meer bij Servie?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hij durft wel. Een beetje Zlaten drukt zijn voet in het gezicht van die 4e man.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Als een dreigende afsplitsing van Catalonië het begin is van het einde van de EU dan ben ik absoluut voor!!!

Aldus Geert.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Swansea en Cardiff komen toch ook uit Wales en spelen in de Engelse competitie. Waarom zou Barcelona dan niet meer in de Primera Division mogen spelen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.