• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.176 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.614 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.421.045 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Beste spelers Eredivisie momenteel? 3-4-3 dan maar wegens weinig verdedigend talent

------------Mertens (PSV) --------Bony (Vitesse)---------Tadic (Twente)

-------Eriksen (Ajax)---- Van Bommel (PSV)---- Clasie (Feyenoord)----Fer (Twente)

---------------Douglas (Twente)------Kalas (Vitesse)-------De Vrij (Feyenoord)

---------------------------------------Ruiter (Utrecht(----------------------------

bank: Velthuizen, Alderweireld, Marcellis, Strootman, Lens, Chadli, van Ginkel, Djuricic

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Maak er dan maar 3-5-2 van met Strootman voor Mertens. Strootman is echt heel goed dit seizoen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Fer? Hoeveel wedstrijden heeft-ie gespeeld?

Op de bank mag Pellè wmb. Verder Indi voor Douglas en anders voor de Vrij. Al is de winterstop nog niet aangebroken.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Marcellis op de bank?

De Vrij is ook belachelijk, net als Fer met een paar wedstrijden.

------Mertens - Bony - Tadic---------

----------------van Ginkel ---------------

Strootman - van Bommel - Clasie

----Kashia - Douglas - Kalas------

-----------------Ruiter-------------------

Bank: Velthuizen, Martins Indi, Eriksen, Djuricic, Lens, Pelle, Chadli en de verrassing Chevalier!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Na "de wonderspons van Feyenoord" (Gert-Jan Verbeek) doet nu Koeman een gooi naar de fijnste quote van 2012, n.a.v. Feyenoord -Willem II waarbij een aantal spelers van Feyenoord de tweede helft in het supportershome keken: "Zo'n wedstrijd volg je vanaf de tribune en niet met een keu in je hand."

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Theo Janssen, Bony en de rest volgt op verre afstand.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Quido schreef:

Na "de wonderspons van Feyenoord" (Gert-Jan Verbeek) doet nu Koeman een gooi naar de fijnste quote van 2012, n.a.v. Feyenoord -Willem II waarbij een aantal spelers van Feyenoord de tweede helft in het supportershome keken: "Zo'n wedstrijd volg je vanaf de tribune en niet met een keu in je hand."

Vreemd, lijkt me juist verstandig om de spelers tussen supporters te gooien. Kweek je een hoop goodwill mee bij hen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Kuipers fluit Ajax - PSV. Dat belooft veel goeds:

2012-2013 Ajax - Vitesse (0-2)

2012-2013 PSV - Ajax (4-2)

2011-2012 Feyenoord - Ajax (4-2)

2011-2012 Ajax - AZ (2-2)

2011-2012 PSV - Ajax (2-2)

2010-2011 ADO Den Haag - Ajax (3-2)

2010-2011 Ajax - PSV (0-0)

2010-2011 Ajax - FC Utrecht (1-2)

(als dit lijstje klopt, heb het zelf niet samengesteld)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Vreemd, lijkt me juist verstandig om de spelers tussen supporters te gooien. Kweek je een hoop goodwill mee bij hen.

Behalve dat de supporters wel op de tribune zaten. het was TIJDENS de wedstrijd.....

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Joey Barton heeft z'n schorsing er eindelijk op zitten en mocht afgelopen week z'n eerste wedstrijd voor Marseille spelen inclusief interview in een hilarisch accent.

(afbeelding)

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

kos schreef:

Beste spelers Eredivisie momenteel? 3-4-3 dan maar wegens weinig verdedigend talent

------------Mertens (PSV) --------Bony (Vitesse)---------Tadic (Twente)

-------Eriksen (Ajax)---- Van Bommel (PSV)---- Clasie (Feyenoord)----Fer (Twente)

---------------Douglas (Twente)------Kalas (Vitesse)-------De Vrij (Feyenoord)

---------------------------------------Ruiter (Utrecht(----------------------------

bank: Velthuizen, Alderweireld, Marcellis, Strootman, Lens, Chadli, van Ginkel, Djuricic

Wat ziet toch iedereen in die Douglas. Ik heb die gast echt alleen maar persoonlijke fouten zien maken. Als wij dat moeten nationaliseren om onze verdediging te versterken dan wens ik Van Gaal veel geluk, maar weinig hoop.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Eriksen

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ik heb 'm maar bij wissels gezet, staat d'r nog één Ajacied in voor de Ajacieden!

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Een elftal heeft ook een coach nodig, kan je altijd De Boer daar neerzetten.

Ik zou ook 3-4-3 spelen, met Bommel voor verdediging en Strootman en Van Ginkel daarvoor. De aanval kan ik mee leven, al zou ik Bony als echte 10 laten spelen en daarvoor een echte spits als Finbogason.

Achterin dan Martens Indi-Kashia-Kalas. Op goal is Ruiter prima. Bij balverlies dan Bommel naar achteren, M.I naar links en dan speel je dus 4-3-3 met punt naar voren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De beste spelers van de eerste helft van de competitie.

------------------Bony--------------------Armenteros

-----------------------------Djuricic

---------------Eriksen--------------------Van Ginkel

----------------------------Strootman

Van Aanholt---------Indi----------Kashia---------Kalas

--------------------------------Ruiter

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Voor de liefhebber uit de oude doos: Cruijff legt de ruit uit

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

mjk87 schreef:

Voor de liefhebber uit de oude doos: Cruijff legt de ruit uit

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Slimme jongen die Winsemius.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

mjk87 schreef:

Een elftal heeft ook een coach nodig, kan je altijd De Boer daar neerzetten.

Prima coach, maar Koeman doet het naar mijn inziens nog wat beter. Heeft het ook weer goed gezien door Pellè en Immers aan te (laten) trekken.

Overigens, waarom nu al een elftal van voor de winterstop samenstellen, terwijl er nog een aantal wedstrijden gespeeld moeten worden?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:
Prima coach, maar Koeman doet het naar mijn inziens nog wat beter. Heeft het ook weer goed gezien door Pellè en Immers aan te (laten) trekken.
En Goossens. En Mitchel te Vrede. En Ruud Vormer. En Harmeet Singh. En Omar Elabdellaoui. En ...

(en Janmaat, maar die doet het (wel) goed).

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Janmaat wilde ik nog bij Pellè en Immers zetten. Is iedere wedstrijd één van de gevaarlijkste spelers op het veld.

Goossens is een miskoop. Singh is gehaald voor de toekomst, en heeft potentie om te slagen. Te Vrede komt nèt terug van een blessure (Goossens ook net,t rouwens). Vormer is prima voor de breedte. En Omar Elab. mag in de winterstop terug en heeft Feyenoord amper tot niets gekost.

Neemt niet weg dat bepaalde aankopen onbegrijpelijk zijn (Goossene en Te Vrede).

Verder doet Koeman het tactisch goed, maakt spelers beter en zorgt ervoor dat er geen rare dingen gebeuren bij Feyenoord.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

'Chelsea wil De Vrij voor 6 miljoen euro' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Lacgwekkend dat Zenden assistent trainer van Chelsea is, maar ben er niet zo blij mee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Denk dat de Vrij een verstandige jongen is. Als hij al weggaat dan is het niet naar Chelsea, eerder een middenmotor/subtopper in de PL of Bundesliga. Ik zeg niet dat hij uiteindelijk niet het Chelsea niveau gaat halen, maar die jongen zou in Londen verzuipen nu.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Roept u maar!

Einde Europa League?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Materny schreef:

Denk dat de Vrij een verstandige jongen is. Als hij al weggaat dan is het niet naar Chelsea, eerder een middenmotor/subtopper in de PL of Bundesliga. Ik zeg niet dat hij uiteindelijk niet het Chelsea niveau gaat halen, maar die jongen zou in Londen verzuipen nu.

Dan zou de Vrij de komende jaren amper aan spelen toe komen, inderdaad.

Ik verwacht niet dat hij bij zal tekenen bij Feyenoord.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik verwacht niet dat hij bij zal tekenen bij Feyenoord.

Waarom niet?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Omdat hij weer een aantal jaar verder is na zijn vorige contractverlenging en zich over een jaar vast rijp acht voor een stapje hogerop. Feyenoord zal volgend jaar opnieuw veel moeite moeten doen om opnieuw een selectie te vormen, die mee kan in de top. Wellicht vertrekken er weer een aantal bepalende spelers (Pellè hoogstwaarschijnlijk). En vooral omdat de aanbiedingen absoluut binnen zullen komen. Feyenoord kan een bod van 8 a 10 miljoen niet weigeren. En de Vrij zal een veel hoger salaris + spelen in een (veel) grotere competitie niet zomaar afslaan.

Komt bij dat de Vrij onlangs aangaf niet zomaar bij te tekenen.

Feyenoorder De Vrij tekent niet zomaar bij | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Hopelijk heb ik het mis.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van 32 naar 64 clubs is niet mijn ideaal, maar beter dan de huidige opzet. Het belangrijkste is in ieder geval dat dat de financiële kloof tussen beide toernooien wordt verkleind.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.