• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.170 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.895 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Eén woord: Wijnaldum...

Verder eigenlijk gewoon een uitstekende pot met passie, strijd en genoeg kansen.

Dat we dan al die kansen verprutsen is een tweede... Wijnaldum, Narsingh, Lens...

Vitesse speelde gewoon weer op de counter en was enkele keren gevaarlijk, soms dankzij enorm slordig balverlies van PSV (Derijck).

Verder was Nijhuis lekker pro-Vitesse, van Ginkel moest natuurlijk al lang z'n tweede gele kaart hebben.

En dat die Reis ons dan net de das om doet met een goal en een assist... Pfff.

Het enigste positieve is dat die Duitsers gelijk hebben gespeeld tegen Zwolle, dus nu nog 2 punten los op Twente en nu Vitesse. 6 op Ajax en Feyenoord.

Als we gewonnen hadden 5 op Twente, 8 op Vitesse en 9 op Ajax en Feyenoord!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

j0enne schreef:

Verder was Nijhuis lekker pro-Vitesse

Haha.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Lijkt Waterreus wel.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

%%%%%% schreef:

Die Koeman blijft ook maar aan het huilen-balken over wat een onrecht AZ hem heeft aangedaan.

Maar Verbeek mag van mij ook eindelijk eens de spelers wat meer motiveren of eens een ander systeem inpassen. Het is ook een wonder dat Beerens tot de 80ste minuut in het veld heeft mogen staan.

Piggy kan de hele avond met een trotse rooie kop rondlopen. Hij heeft zijn missie volbracht namelijk van AZ winnen !

Wat een instelling hebben de spelers op dit moment. Wernbloom kom a.u.b weer terug !

Ja moet Koeman niet doen, traint inmiddels een veel grotere club en doet het veel beter dus zou blij moeten zijn, al was het toen ongetwijfeld zeer teleurstellend voor hem. Was namelijk niet zijn eerste ontslag.

Verder vond Gert-Jan het een '0-0 wedstrijd' . Mag deze nog meedoen in de uitspraak van de week verkiezing?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Haha.

Jij die elke week kritisch is op de scheidsrechters, maar ik heb je commentaar op de behandeling van de overtreding van Blind gemist.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als iets geen bewuste overtreding was dan was het dat wel. Malki komt als een Japanse kamikazepiloot invliegen, Blind kan zijn poot nergens meer neerzetten

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

depri83 schreef:

Jij die elke week kritisch is op de scheidsrechters, maar ik heb je commentaar op de behandeling van de overtreding van Blind gemist.

Daar zag ik geen opzet in. Jij wel dus?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

De manier van inkomen? Behoorlijk!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

De echte kamikazepiloot was Ruud Brood. De Tank van Damascus eruithalen voor Wielaert, haalt ie het in zijn kop? Tijd dat ze die Brood eruit flikkeren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

depri83 schreef:

De manier van inkomen? Behoorlijk!

Hij trekt zich nog terug / draait zijn lichaam weg als ie Malki in ziet komen vliegen. In zo'n split-second is het dan lastig exact te bepalen waar je je voet neer moet zetten. Het is niet zo dat je hem bewust een 'push-beweging' met zijn voet op het lichaam van Malki ziet maken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quote van de dag:

PSV - Vitesse stond in het teken van de actie 'Sta op tegen kanker'. Olympisch kampioen Maarten van der Weijden deed voor de wedstrijd een indrukwekkende oproep. 'Ik weet dat velen van jullie geld geven, daarom ben ik hier nog. Dankzij jullie. Bedankt daarvoor', zo liet hij weten alvorens hij de fans allen vroeg op te staan als statement tegen de ziekte.Uiteindelijk resulteerde de inzameling in een bedrag van bijna 20.000 euro. Bekijk zijn oproep voor PSV - Vitesse op Eredivisie Live.

* Fraaaaak 25 november 2012 om 19:11:48: Nog zes keer het stadion rond en de directeur van het kwf is weer betaald.*

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

De echte kamikazepiloot was Ruud Brood. De Tank van Damascus eruithalen voor Wielaert, haalt ie het in zijn kop? Tijd dat ze die Brood eruit flikkeren.

De tank van Damascus kon de Amsterdamse storm ook niet meer bedwingen. Het was een kwestie van tijd voor Roda brak, ik snap Brood best dat hij een extra slot op de deur wilde. Alhoewel, slot..... Eerder een touwtje wanneer we over Wielaert spreken.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Lefgozer schreef:

Had je even moeten melden. Hadden we samen even kunnen pilsen (en over A&L roddelen).

Doen we volgend seizoen.

Over A&L roddelen we de rest van dit seizoen hier wel.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Advocaat kan na 8 jaar eindelijk zijn wisselbeker inleveren aan Ruud Brood, zelden een coach zo opzichtig z'n team de vernieling in zien helpen, hoe bedenk je het

PSV - Vitesse was verder een leuk potje om te zien, titelstrijd zal ook tussen die 2 gaan. Wijnaldum is natuurlijk een parodie op een voetballer, echt hilarisch dat die jongen zo enorm wordt (werd?) opgehemeld door de 'kenners'. Die kan er nou echt he-le-maal niks van.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

En misschien Twente nog. Die herpakken zich wel weer.

Vitesse moet Bony straks een maand missen, de man die het verschil continue maakt bij de Arnhemmers.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

otherfool schreef:

Wijnaldum is natuurlijk een parodie op een voetballer, echt hilarisch dat die jongen zo enorm wordt (werd?) opgehemeld door de 'kenners'. Die kan er nou echt he-le-maal niks van.

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dat 'werd' is. Die jongen heeft de kwaliteit om bij elke beslissing die hij neemt de verkeerde optie te kiezen.

Maar ja, dat is ook een talent op zich.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De lieve jongen had best talent op jonge leeftijd (technisch), maar inzicht leer je niet zo snel aan en in zijn geval helemaal niet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Twente heeft geen goeie 10 en ook al geen spits. Dat wordt niks meer.

Kan zijn dat Vitesse Bony erg gaat missen maar ik vind het sowieso een sterk team, zonder echt zwakke plekken. Misschien is het toch wel op te vangen, en anders trekt onze Merab maar eens de beurs in de winterstop. Gewoon Djuricic halen en achter Reis zetten. De achterste 4+keeper zijn al een klasse of 6 beter dan die van PSV of Ajax.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De lieve jongen had best talent op jonge leeftijd (technisch), maar inzicht leer je niet zo snel aan en in zijn geval helemaal niet.

De enige optie is om de jongen alleen nog maar met een nekkraag te laten trainen. Kan hij ook niet naar beneden kijken.

otherfool schreef:

De achterste 4+keeper zijn al een klasse of 6 beter dan die van PSV of Ajax.

Het verbaasde me wel de hoeveelheid kansen die PSV vandaag bij elkaar voetbalde tegen die defensie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ook het 'technische talent' heb ik nooit in Zjorzjinjo kunnen ontdekken eigenlijk...

depri83 schreef:

Het verbaasde me wel de hoeveelheid kansen die PSV vandaag bij elkaar voetbalde tegen die defensie.

Misschien, maar Fredje speelde met een wel erg offensief middenveld + PSV heeft ondanks Wijnaldum de beste aanval/middenveld van Nederland + Kashia liep vandaag een beetje te kloten.

Volgens mij zijn ze tegen Twente en Ajax geen moment in de problemen geweest. Vooral die blonde rechtsback vind ik een goede, die Kalas.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Rutten speelt al tijden met hetzelfde middenveld (plus een inschuivende CV). Gedurfd en met een Bony die de bal uitstekend vasthoudt kan iedereen bijtijds aansluiten. Maar de ruimte achter de verdediging is erg groot, daar lagen ontzettend veel kansen voor PSV vandaag, slordig spel en een constant buitenspel lopende aanval verhinderden echter het uitbuiten van die kansen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Leuke quote van Verbeek over de 'voor dood liggende' Boetius die na het trekken van de rode kaart plots nergens last meer van had: "De wonderspons van Feyenoord."

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

De dader flikte vorig jaar tijdens AZ-Feyenoord precies hetzelfde kunstje. Kermen van pijn na een incidentje, waarna een rode kaart volgde, om daarna doodleuk terug te keren. Heerlijke revanche.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

De tank van Damascus kon de Amsterdamse storm ook niet meer bedwingen. Het was een kwestie van tijd voor Roda brak, ik snap Brood best dat hij een extra slot op de deur wilde. Alhoewel, slot..... Eerder een touwtje wanneer we over Wielaert spreken.

Als je onder druk staat met nog minder dan 10 minuten op de klok moet je natuurlijk niet je enige spits eruithalen voor een slome verdediger. Dan wordt de druk alleen maar groter.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Quido schreef:

Leuke quote van Verbeek over de 'voor dood liggende' Boetius die na het trekken van de rode kaart plots nergens last meer van had: "De wonderspons van Feyenoord."

Tsja, krijgt van achter (onverwachts) een ordinaire trap, dit was echt geen aangesmaarde kaart. Geel of rood, kon allebei, rood hoeft van mij niet echt bij zulke overtredingen, want je blesseert er niemand mee, maar volgens mij is zo'n rode kaart gewoon wel volgens de regels.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

En als Immers iemand doormidden trapt is het een ongelukje DIt is natuurlijk een schandelijke rode kaart, gewoon een klein veegje. Een vrije trap had wel voldaan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Twente heeft geen goeie 10 en ook al geen spits. Dat wordt niks meer.

Kan zijn dat Vitesse Bony erg gaat missen maar ik vind het sowieso een sterk team, zonder echt zwakke plekken. Misschien is het toch wel op te vangen, en anders trekt onze Merab maar eens de beurs in de winterstop. Gewoon Djuricic halen en achter Reis zetten. De achterste 4+keeper zijn al een klasse of 6 beter dan die van PSV of Ajax.

Hier heb je een quote die je in mei weer tevoorschijn mag halen uit je legendarische archief:

'Vitesse staat na 34 speelrondes keurig achter PSV en Ajax op de ranglijst'.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De wonderspons van Feyenoord .

Onterecht rood maar echt wel een beetje aangesmeerd hoor. Boëtius krijgt een tikje op het zijn scheenbeschermer. Hij simuleert toch behoorlijk. Niets mis met Verbeek's commentaar, was gewoon erg reëel.

Leerdam weer op de tribune. Heb erg te doen met hem, word echt een smerig spelletje gespeeld bij Feyenoord en het bevalt me allerminst.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Leerdam weer op de tribune. Heb erg te doen met hem, word echt een smerig spelletje gespeeld bij Feyenoord en het bevalt me allerminst.

Hoe anders zijn de reacties op het Feyenoord netwerk. Daar zijn ze maar wat blij.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

En als Immers iemand doormidden trapt is het een ongelukje DIt is natuurlijk een schandelijke rode kaart, gewoon een klein veegje. Een vrije trap had wel voldaan.

Gele kaart met een rood randje. Dat had AZ in de eerste helft ook al met Berghuis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.