- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Is hun goed recht. Ik zeg alleen dat het zonder het opspringen van die vetklep waarschijnlijk geel was geweest.
En heb jij ooit Marcellis zien protesteren dan? AZ heeft altijd elf ideale schoonzonen in het veld staan. Wat verlang ik toch terug naar Wernbloom zeg.
Overigens werd de goal van Altidore afgekeurd wegens duwen? En dat terwijl het hands was. Ongeldige goal afgekeurd om de verkeerde reden dus.
Zou me meer drukmaken om het slechte voetbal en 1 schamele kans dan om de reet van Koeman.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zou me meer drukmaken om het slechte voetbal en 1 schamele kans dan om de reet van Koeman.
Dan moet er eerst een frisse wind komen. Exit Verbeek dus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is hun goed recht. Ik zeg alleen dat het zonder het opspringen van die vetklep waarschijnlijk geel was geweest.
En heb jij ooit Marcellis zien protesteren dan? AZ heeft altijd elf ideale schoonzonen in het veld staan. Wat verlang ik toch terug naar Wernbloom zeg.
Overigens werd de goal van Altidore afgekeurd wegens duwen? En dat terwijl het hands was. Ongeldige goal afgekeurd om de verkeerde reden dus.
Ik zag die overtreding net nog een keer en daar kan je toch wel heel goed rood voor geven. Gewoon hard van achter gepakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij de Eredivisie vrouwen misschien. Was natuurlijk geen rood, dan zou je er elke wedstrijd wel 4 á 5 af mogen sturen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik zag die overtreding net nog een keer en daar kan je toch wel heel goed rood voor geven. gewoon hard van achter gepakt.
Actie van Boëtius ging voor die bolle Marcellis gewoon even wat te snel waardoor hij te laat kwam. Zag er erger uit dan het is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bij de Eredivisie vrouwen misschien. Was natuurlijk geen rood, dan zou je er elke wedstrijd wel 4 á 5 af mogen sturen.
He, wat mij betreft krijg je hier enkel een vermaning voor, maar volgens de regels is het tegenwoordig rood.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
He, wat mij betreft krijg je hier enkel een vermaning voor, maar volgens de regels is het tegenwoordig rood.
Ik dacht al, vond het standpunt niet passen bij jouw voetbalopvatting
.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Terechte gelijkmaker van de Zwollenaren. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Had je even moeten melden. Hadden we samen even kunnen pilsen (en over A&L roddelen).
Dat mag je alleen als je me ook had gefeliciteerd met onze late 3 punter 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV en Twente zelfs in een thuiswedstrijd, hehe. Wat een blamage van Twente.
Ook precies de teams die opzichtig zichzelf in de EL spaarden 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
2-2 had ik vooraf ook voor getekend. Prima een 2-2. in dit geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Belachelijk dat Balo hier geel voor krijgt. Balotelli moet echt eens in bescherming genomen worden, dit is echt bespottelijk. Dieptriest.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Belachelijk dat Balo hier geel voor krijgt. Balotelli moet echt eens in bescherming genomen worden, dit is echt bespottelijk. Dieptriest.
Geel is overdreven, maar z'n enige doel was om tegen Luiz aan te lopen, de bal speelde hij op zo'n manier vooruit dat hij daar nooit meer bij kon komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt (al komt Luiz ook wel er erg lomp in), dan doe je niks maar hier geel voor geven kan echt niet. Als je zo invloedbaar bent voor stemmingmakerij hoor je niet op dit niveau te fluiten. Niets minder dan een farce. Balo ging ook niet door het lint, geen gebaar, nee die had gewoon een opdoffer gekregen (Balo wordt wel degelijk opgevangen). Zou er niet van opkijken als zijn been loshangt de ref's 'm dan nog geel geven.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nou ja, hij neemt natuurlijk wel het risico om Luiz te blesseren, dat hij hier uiteindelijk zelf meer geschaaft uit komt, dat is z'n eigen schuld imo. Luiz bleef gewoon staan waar hij stond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eenzijdige visie, aan de andere kant neemt Luiz het risico Balo te blesseren. Het is geen kwestie van blijven staan, Luiz checked Balo wel degelijk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
PSV en Twente zelfs in een thuiswedstrijd, hehe. Wat een blamage van Twente.
Ook precies de teams die opzichtig zichzelf in de EL spaarden
McClaren moet opzouten. Wat een wanprestatie weer. En geeneens een clean sheet 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Eenzijdige visie, aan de andere kant neemt Luiz het risico Balo te blesseren. Het is geen kwestie van blijven staan, Luiz checked Balo wel degelijk.
Hij schiet die bal er ruim langs en heeft vervolgens nog alle tijd om van loop richting te veranderen maar kiest ervoor om gewoon keihard tegen Luiz aan te lopen. Daar is niks eenzijdigs aan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe, ik blader even op PSV Netwerk door het nabeschouwingstopic. Moest hier wel om lachen.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij schiet die bal er ruim langs en heeft vervolgens nog alle tijd om van loop richting te veranderen maar kiest ervoor om gewoon keihard tegen Luiz aan te lopen. Daar is niks eenzijdigs aan.
Luiz stapt opzij.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ja, klein stapje zie ik nu. Maar blijf erbij dat Balotelli alleen voor Luiz gaat, en niet voor de bal.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De kracht van dit topic is... het topic.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Die Koeman blijft ook maar aan het huilen-balken over wat een onrecht AZ hem heeft aangedaan.
Maar Verbeek mag van mij ook eindelijk eens de spelers wat meer motiveren of eens een ander systeem inpassen. Het is ook een wonder dat Beerens tot de 80ste minuut in het veld heeft mogen staan.
Piggy kan de hele avond met een trotse rooie kop rondlopen. Hij heeft zijn missie volbracht namelijk van AZ winnen !
Wat een instelling hebben de spelers op dit moment. Wernbloom kom a.u.b weer terug !
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik heb een heerlijke avond meegemaakt. De eerste helft was al snel duidelijk dat het er niet om ging wie er als beste van het veld afstapte, maar dat je niet de slechtste werd. Dat was PEC zekers niet. De eerste helft een goed blok neergezet (k#t NOS laat alleen maar hoogtepunten van Twente zien. En daar betaal je dan belasting voor) en het Twente alleen lastig gemaakt.
De terecht gegeven strafschop aan het begin van de tweede helft kwam als een onnodige mokerslag aan. Weer valt Joey vd Berg negatief op. Als aanvoerder moet je je lesje toch wel geleerd hebben? De gelijkmaker kwam terecht, want Twente geloofde het allemaal wel na de 1-0. Inpakken en wegwezen. De 1-1 (na een koningsredding van Boschker) kwam niet uit de lucht vallen. Wij hebben ff de zaak genivelleerd en ik zou ook voor de 1-1 tekenen. Werd ik ff gek toen de 1-2 verscheen. Joey van het Beest had zijn fout dubbel en dwars goedgemaakt. Boer zag er helaas alles behalve goed uit bij de 2-2. Net zoals Avdic trouwens. Onnodige weggegeven want als je had gewonnen dan sloot je zowaar nog aan bij AZ en Heerenveen en had je een slag kunnen slaan. Tegen VVV vrijdag maar weer knallen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
RTV Oost trouwens weer lekker objectief bezig:“PEC Zwolle bleef eenvoudig overeind bij het gehavende FC Twente, dat geen beroep kon doen op Nikolay Mihaylov, Robert Rosales, Felipe Gutiérrez, Mirco Born, Denny Landzaat, Nacer Chadli, Andreas Bjelland en Jerson Cabral.” Lekker dat zij er ook ff bij vermelden dat Slot, Van Hintum, Aafjes, Narsingh, Gravenbeek, Olijve en Cicek afwezig waren?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.