- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Daar hebben ze het team niet voor.
Het team van Feyenoord 2002 zou nu fluitend kampioen worden (met de leeftijd van toen
).
Team van dat seizoen, maar vooral ook van het seizoen erna. Toen werd Feyenoord 3e met 80 punten. Met dat puntenaantal wordt je 8 van de 10 keer kampioen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zal ook wel meevallen. Dat elftal teerde toen wel heel erg op van Hooijdonk. Het was wel een ploeg met karakter.
Ieder goed elftal heeft vedettes nodig. Een vrije trap was een penal bij v. Hooijdonk. Nooit meer gezien op de velden.
Maar Kalou, Van Persie, Ono, Tomasson, Bosvelt, van Wonderen, Emerton, etc. konden er ook wel wat van.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Team van dat seizoen, maar vooral ook van het seizoen erna. Toen werd Feyenoord 3e met 80 punten. Met dat puntenaantal wordt je 8 van de 10 keer kampioen.
Het Ajax van Martin Jol werd 2e met 85 punten 
En de laatste 2 jaren waren 73 en 76 (geloof ik) punten weer genoeg voor 2 schalen.
Het zegt ook wel wat over het niveau. Veel te veel puntverlies bij teams.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord heeft gefaald om destijds geen kampioen te worden, zoals Bosvelt laatst ook zei.
Bosvelt: 'Van Marwijk had ons harder moeten aanpakken' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het Ajax van Martin Jol werd 2e met 85 punten 
En de laatste 2 jaren waren 73 en 76 (geloof ik) punten weer genoeg voor 2 schalen.
Het zegt ook wel wat over het niveau. Veel te veel puntverlies bij teams.
Top is minder geworden, subtop niet slechter, of misschien zelfs wat beter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ieder goed elftal heeft vedettes nodig. Een vrije trap was een penal bij v. Hooijdonk. Nooit meer gezien op de velden.
Maar Kalou, Van Persie, Ono, Tomasson, Bosvelt, van Wonderen, Emerton, etc. konden er ook wel wat van.
Was een goede ploeg ja, maar niet overdreven geniaal dat ze makkelijk nu iedereen de baas hadden gekund. Maar het was geen verkeerd team nee. Ono vond ik altijd een mooie speler. Jammer dat die jongen het nooit echt gemaakt heeft door blessures.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zou nu op papier verreweg het beste team zijn, maar goed, ik moet nu wel ver teruggraven als Feyenoordsupporter om er een goed elftal bij te halen. 
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Voor Joy; je twee favoriete clubs. Al is Clasie niet je favo speler. 
'Clasie in belangstelling van Juventus' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Ik moet hier idd even niet aan denken Rico 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Het is gezellig bij Vitesse.
Never a dull moment bij #Vitesse. Verslaggever krant hoekt cameraman neer en Rutten loopt weg voor mijn camera tijdens interview #ob #psv
Ongelooflijk. Fred Rutten loopt boos weg voor de camera van collega @BeenenMedia omdat hij een vraag stelde over zijn gevoel bij PSV nu. #ob
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Fredje zit al weken zwaar onder de stress voor deze wedstrijd 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Twente en PSV gister
En dan vooral PSV. Stelt niks voor die Europa League wordt er dan in Eindhoven gezegd, dat is dan vervelend want PSV heeft niks te zoeken in de CL...
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dnipro heeft de laatste 3 jaar meer geld aan transfers uitgegeven dan Dortmund.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Nee, PSV heeft al haar spelers uit de eigen jeugd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee, PSV heeft al haar spelers uit de eigen jeugd.
AjaxRulezzz maakt een vergelijking tussen tegenstand in CL en EL.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dit was de eerste thuiswedstrijd in 4 jaar dat PSV heeft verloren in de EL. Zwak hoor 
Laatste keer was in 2008 tegen Liverpool.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Stem op Mijn Feyenoord in de Top2000 | Feyenoord nieuws | FR12.nl 
De enige reden om mee te doen aan die vreselijke poll, waar de voorgeprogrammeerde keuze niets meer dan waardeloos is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Overigens niet zo slim van ze om hier op de laatste dag dat je mag stemmen mee te komen.... 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wil je daarmee zeggen dat Dnipro beter is dan Dortmund? 
AjaxRulezzz maakt een vergelijking tussen tegenstand in CL en EL.
Het is denk ik wel handig om eens goed te lezen. Ik zeg dat PSV niks te zoeken heeft in de CL, dat is wat anders dan wat jij nou zegt...
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik denk dat jij de kracht van Dnipro wat onderschat.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk dat jij die ploeg zwaar overschat. Heb ze een paar keer gezien, nou niet heel indrukwekkend. Een normaal PSV met de beste spelers en de juiste inzet zou er zeker een keer van hebben gewonnen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Staan toch niet voor niets tweede in Oekraïne, voor ploegen als Dinamo Kiev en Metalist. Ook niet de minste.
Shakthar natuurlijk één.
Maar om ze nu echt top te noemen gaat inderdaad veel te ver.
Ze hebben een paar leuke spelers, maar de rest valt wel mee.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Die nummer 10 en die Matheus konden wel ballen, maar de rest was een drama. Ongelofelijk dat je daar 2x van hebt verloren. Maarja jullie hebben ook nog 1x verloren en 1x gelijk gespeeld tegen AIK, dat is zeker ook een sterrenteam niet?
Ik vind het gewoon schrijnend dat men in Eindhoven laagdunkend doet in de EL, terwijl jullie toch echt vorig jaar en het jaar daarvoor op jullie broek hebben gekregen van Valencia en Benfica (mooie tegenstander toch). Als je zo wordt afgeslacht door die twee teams, dan heb je gewoon niks te zoeken in de CL. Doe gewoon je best in de EL. Wat is er mis mee? Er is toch niets mooiers dan in Europa spelen. En kom niet met het smoesje dat de competitie belangrijker is, want je kan best en EL spelen en de Eredivisie winnen. Daarnaast willen we in Nederland o zo graag ervoor zorgen dat die 2de plek rechtstreeks plaatsing geeft voor de CL, nou zo kom je daar niet. Ook daar heeft PSV baat bij, nu zijn ze bij een 2de plek niet verzekerd van de CL. Als je dan zorgt dat je goed presteert in Europa kan je dat misschien halen. Maarja, nu heb je weer 5 jaar lang last van dit jaar. Ik zou zeggen, lekker gedaan PSV!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Konoplyanka en Giuliano (waar €11m voor betaald is) gemist?
Binnen PSV doet helemaal niemand laatdunkend over de EL, er is ook altijd het sterkst mogelijke team opgesteld, waarbij alleen geen risico is genomen met licht geblesseerden.
Dat de nederlaag en het gelijke spel tegen Solna schandalig waren heb ik al gezegd. Daarover hebben jullie helemaal gelijk maar het verhaal van expres een b-team opstellen en het laten lopen klopt natuurlijk van geen kant.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Konoplyanka was die nummer 10! 
Maar ik vind 't wat ver gaan om PSV en FC Twente de schuld te geven dat we misschien gaan zakken op de lijst waardoor we een ticket minder krijgen voor de Europa League.
De hoofdschuldige blijft in mijn ogen Feyenoord. Van voorronde Champions League naar niks...
Vitesse en AZ hadden gewoon echt pech dat ze tegen Anzhi moesten.
En Heerenveen dat kansloos is tegen Molde...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Konoplyanka en Giuliano (waar €11m voor betaald is) gemist?
Binnen PSV doet helemaal niemand laatdunkend over de EL, er is ook altijd het sterkst mogelijke team opgesteld, waarbij alleen geen risico is genomen met licht geblesseerden.
Dat de nederlaag en het gelijke spel tegen Solna schandalig waren heb ik al gezegd. Daarover hebben jullie helemaal gelijk maar het verhaal van expres een b-team opstellen en het laten lopen klopt natuurlijk van geen kant.
Blijf je dat serieus geloven? Er zijn constant spelers gespaard vanaf de duels tegen de Zweden. Daarvoor wil ik niet zeggen. Steeds afzeggen voor de EL en ook recent voor Oranje, om wel alle duels van PSV in de Eredivisie te spelen. Kom man. Het zou je sieren dit gewoon toe te geven. Ik keek even op PSV Netwerk rond vanavond, ook daar balen velen van deze houding van PSV en wordt het gewoon veroordeeld. Topclub onwaardig gedrag waar je punten en goodwill mee kwijt geraakt bent. Ik wil best geloven dat van Bommel niet helemaal fit is, maar hou hem dan ook tegen ADO en Vitesse aan de kant.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Konoplyanka was die nummer 10! 
Maar ik vind 't wat ver gaan om PSV en FC Twente de schuld te geven dat we misschien gaan zakken op de lijst waardoor we een ticket minder krijgen voor de Europa League.
De hoofdschuldige blijft in mijn ogen Feyenoord. Van voorronde Champions League naar niks...
Vitesse en AZ hadden gewoon echt pech dat ze tegen Anzhi moesten.
En Heerenveen dat kansloos is tegen Molde...
De schuld krijgt niemand, verwijten wel. Het boeit me niks als je verliest, het boeit me wel als je verliest doordat je er zelf niet alles aan hebt gedaan als club. Feyenoord heeft tegen Kiev 76 kansen gemist, gewoon door gebrek aan klasse. Maar ze hebben wel alles gegeven. Heerenveen heeft gewoon een zwakke ploeg voor Europa, net als Feyenoord. AZ en Vitesse hebben pech met hun loting. Maar PSV en Twente hadden gewoon hun groepen moeten overleven. PSV deed dit niet omdat ze niet alles gaven, Twente omdat ze een laffe coach hebben. Maar vooral bij PSV mag je dit gewoon kwalijk noemen. 1 punt pakken tegen een stel semi profs uit Zweden en tegen een ploeg uit Oekraine 0 punten. Tegen Napoli was PSV wel gemotiveerd en dan kunnen ze ook gewoon potjes winnen. Met de ploeg die PSV heeft kan je in de EL vrij ver komen denk, mits je wel op volle kracht speelt. Alleen achterin is het matig, maar dat kan je als team wel deels compenseren.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik wil best geloven dat van Bommel niet helemaal fit is, maar hou hem dan ook tegen ADO en Vitesse aan de kant.
Dus als iemand licht geblesseerd is moet je hem maar helemaal niet opstellen ipv prioriteiten te stellen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dus als iemand licht geblesseerd is moet je hem maar helemaal niet opstellen ipv prioriteiten te stellen?
Laat hem dan helemaal fit worden. Maar schijnbaar moet hij in de Eredivisie wel half fit dan spelen. Dan zeg je dus gewoon dat de EL niet belangrijk is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.