• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.924 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Ajax morgen winnen en dan 6 punten en veel beter doelsaldo = 7 punt voor. Kortom, 2x winnen en kampioen worden in Enschede!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Mooi man, gelijkspel van NAC. Had ik niet meer verwacht na de 2-1. Dan is het heerlijk om zo de samenvatting in te gaan en het doelpunt in blessuretijd te zijn van NAC.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Wat een bizarre voetbal ronde weer zeg. PSV dat in de laatste minuut van AZ wint, Twente dat in de laatste minuut een overwinning weggeeft en Heereveen dat een 2-0 achterstand goedmaakt en wint met 2-4.

Feyenoord wint gelukkig gewoon en we staan nu op slechts 1 doelpunt van de eerste plaats.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Douglas is echt waanzinnig slecht zeg...

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Maak me overigens voor de spitspositie in de toekomst* van Oranje een stuk minder zorgen na dit seizoen. Met De Jong, Dost en Van Wolfswinkel moet dat wel goed komen.

*edit

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

als reserve, bedoel je zeker.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Voorlopig wel uiteraard, bedoelde met mijn opmerking de toekomst van Oranje.

Zal het bericht even aanpassen.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Tonypulp schreef:

Idioot die McClaren, meteen naar binnen weglopen van je team

Mwa, zou ik ook doen en ook enorm begrijpelijk. Als hij gelijk naar huis zou rijden, zou hij ook gelijk hebben. Wat een wanprestatie van Twente. Minuutje of 5 à 10 aardig gevoetbalt (vooral die 2-1 was erg sterk) en voor de rest alleen maar achter de feiten aan gelopen.

Ondertussen wel een perfecte voetbalavond met 2 sleutelwedstrijden die in de dying seconds de goede kant op vallen. Ik hoop overigens dat Heerenveen 2e wordt.

En Koeman heeft het dit seizoen erg goed gedaan. Zou wel zuur zijn als ze alsnog Europa mislopen.

Zou wel mooi zijn als PSV Europa mis zou lopen (ook zij waren weer erg goed ), maar dat is helaas niet meer mogelijk. Dan maar PSV 4e, zodat Heracles Europa in mag (toch?). Uiteraard AZ dan 3e en Twente dan maar de play-offs.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

happie schreef:

Verrassing in Madrid op komst?

Nee dus...

En ook Barca wint in extremis... dankzij alweer een lichte strafschop lees ik? Enfin, met 4 puntjes verschil naar de Classico!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Mwa, zou ik ook doen en ook enorm begrijpelijk. Als hij gelijk naar huis zou rijden, zou hij ook gelijk hebben. Wat een wanprestatie van Twente. Minuutje of 5 à 10 aardig gevoetbalt (vooral die 2-1 was erg sterk) en voor de rest alleen maar achter de feiten aan gelopen.
Ik zou het ook doen, maar ik ben dan gelukkig geen (aspirant) coach. Maar zoiets behoor je niet te doen in die rol. Zo'n iemand moet de emoties eventjes in kunnen slikken om NAC te feliciteren en z'n team mee naar binnen te nemen. Dan kun je tekeer gaan. Dit is gewoon kinderachtig (wat we dan ook wel weer van hem gewend zijn, met z'n trekjes...).

Je zult Frankie dat nooit zien doen, omdat hij wél een geweldige, professionele coach is

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Oh ja, en 41 - 41...

Buitenaards, zoiets gaan we nooit meer meemaken

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

Feyenoord wint gelukkig gewoon en we staan nu op slechts 1 doelpunt van de eerste plaats.

Eerste plaats?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Jammer, de toneelspelers van Barcelona winnen weer dankzij een onterecht gegeven penalty.

Lachwekkende beslissing van de scheids.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wie had nog verwacht dat we eens een wedstrijd op karakter zouden winnen?

En nog terecht ook nog. AZ dat dankzij de 2 werelddoelpunten en het betere veldspel in de 2e helft nog mocht hopen op 3 punten maar daar uiteindelijk toch weinig aanspraak op maakte.

Vond het gewaagd, en een duidelijk signaal, van Cocu om zowel Mertens als Strootman naar de kant te halen maar die maakten inderdaad weinig klaar. Verder weer een blinde Wijnaldum (heb de hoop dat die zich nog gaat ontwikkelen al bijna aan de kant geschoven) en een sterke beurt van Labyad.

Het commentaar bij de NOS was echt bedroevend, welke wedstrijd Franks Snoeks vanavond heeft gekeken weet ik niet maar het was niet PSV - AZ.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Altidore is volgensmij onderhand echt een held aan het worden in Alkmaar. Is soms wat klungelig, maar scoort zowat elke wedstrijd.

Schijnt vandaag ook weer een beauty gescoord te hebben?

Verder een lekkere overwinning voor Feyenoord. Heb de wedstrijd niet kunnen zien, want zat in de bios, maar 2e worden hebben we compleet in eigen hand.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Grootse afgang van Twente in elk geval, die ploeg is geen schim meer van wat ze ooit waren. Plaats 2 kunnen ze ook wel schudden zo.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als Ajax morgen wint is het simpel. Van de laatste vier wedstrijden ( VVV - Groningen - Twente - Vitesse) mogen er twee verloren gaan. Dit kan toch niet meer mis gaan?

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Als?

Dit De Graafschap mag blij zijn als het morgen zonder dubbele cijfers terug naar Doetinchem mag.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Jammer, de toneelspelers van Barcelona winnen weer dankzij een onterecht gegeven penalty.

Ai, ik heb het niet gezien maar dit klinkt helaas weer als vintage Barcelona.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Als?

Dit De Graafschap mag blij zijn als het morgen zonder dubbele cijfers terug naar Doetinchem mag.

Het is niet waarschijnlijk, maar ik ga me niet wagen aan uitspraken als: Ajax gaat dit winnen. Als een RKC of NAC al punten weg weet te kapen voor de neus van de topclubs.....

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Het is niet waarschijnlijk, maar ik ga me niet wagen aan uitspraken als: Ajax gaat dit winnen.

Dat is toch niets voor een Ajacied, die voorzichtigheid!

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

materny: come on, Ajax gaat alles winnen, in stijl.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax speelt morgen gelijk om wat voor onnozele reden dan ook. Sta je op 4 punten van de achtervolgers met daarna Groningen en Twente op het programma (wat nooit de makkelijkste clubs zijn). Onrust sluipt in de ploeg, iedereen rent als een kip zonder kop rond.

Natuurlijk een scenario wat onwaarschijnlijk is, maar uitsluiten doe ik niet aan.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Okay dus Ajax verlies alles en AZ wint alles nog even? Hmm

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Materny schreef:

Het is niet waarschijnlijk, maar ik ga me niet wagen aan uitspraken als: Ajax gaat dit winnen. Als een RKC of NAC al punten weg weet te kapen voor de neus van de topclubs.....

Kijk de vorm van Twente en PSV en kijk de vorm van Ajax. Bovendien was het RKC uit en Twente speelde vandaag echt als een G-team (no offense). Waar ik wel rekening mee hou, is het feit dat De Graafschap een hechte verdediging heeft en dat de eerste goal pas laat in de 2e helft gaat komen.

Materny schreef:

met daarna Groningen en Twente op het programma (wat nooit de makkelijkste clubs zijn).

Groningen thuis zal, zeker dit seizoen, geen moeilijke wedstrijd zijn. Dan ben ik eerder bang voor Vitesse uit. Die leken die laatste wedstrijd voor spek en bonen te gaan spelen, maar die voorsprong is nu nog 'slechts' 5 punten.

jordandejong schreef:

Schijnt vandaag ook weer een beauty gescoord te hebben?

Jup, die zat er lekker in.

Overigens gaat Twente het bij Excelsior uit nog heel moeilijk krijgen. En ook Heerenveen thuis is op deze manier nog zeker niet gewonnen. Feyenoord - AZ en NEC - AZ zal ook zeker wel één keer punten verspelen zijn. Roda JC - PSV is geloof ik altijd lastig voor PSV de afgelopen jaren. En dan als slotwedstrijd Excelsior - PSV (of zijn we Excelsior - AZ, slotdag 2007? vergeten ).

Nee, ik zie echt geen andere club dan Ajax kampioen worden. Twee maal verliezen en dan zelfs nog in het geval dat de clubs alle vier de wedstrijden winnen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

chevy93 schreef:

Waar ik wel rekening mee hou, is het feit dat De Graafschap een hechte verdediging heeft en dat de eerste goal pas laat in de 2e helft gaat komen.

Ook daar ben ik niet bang voor. Boerrigter maakt het verschil morgen!

En anders krijgen we gewoon een penalty en speelt de Graafschap verder met 10 man

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Goede overwinning van L.A. Galaxy vannacht.

Na weken lang als een natte krant te hebben gespeeld, speelde ze vanavond eindelijk weer is goed en agresief.

Van een 0-1 achterstand naar een 3-1 voorsprong is zowiezo al erg knap.

Schitterende goal van Beckham trouwens.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Gefeliciteerd Ajax.

Wat een bagger weer allemaal ....

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dank je, de rode loper wordt wel heel erg uitgelegd deze week zeg. Ik ga nu met een tasje Heineken en veel plezier richting Amsterdam! Erg fijn dit!

otherfool schreef:

Oh ja, en 41 - 41...

Buitenaards, zoiets gaan we nooit meer meemaken

Volgend seizoen? Maar het is wel buitenaards ja. 2 spelers met 41 goals, pfoeee het lijkt wel Mickey Mouse daar

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zal bij Ajax vanmiddag wel 6-0 worden tegen 10 man van De Graafschap.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.