- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Als tegenstander heeft het ook geen zin om tegen een Persie groupie in te gaan
.
Wel dta ie niet overal zo aard als bij Arsenal. Hij kan zich niet aanpassen aan een team, een team moet dat aan hem. Het EK en WK zeggen daarom juist heel veel over zijn kwaliteiten, maar het zei nog meer over zijn persoonlijkheid.
Daar heb je een punt. Al blijf ik erbij dat hij op het WK waardeloos bediend is.
En hij zal waarschijnlijk nergens meer zo aarden als bij Arsenal, daarom vind ik het een onbegrijpelijke stap. Maar het zal vast leuk zijn ergens een beker te winnen of landskampioen te worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - 'Wij hadden veel meer betere voetballers dan het Spanje van nu'
2 of 3 excellente spelers, haha. Ik word zo moe van deze oude fantast zeg.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Voetbalzone - 'Wij hadden veel meer betere voetballers dan het Spanje van nu'
2 of 3 excellente spelers, haha. Ik word zo moe van deze oude fantast zeg.
Brazilië van toen was inderdaad erg goed maar je kan 't niet vergelijken met de teams van nu.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Of met die rotkop de pers omzeilen en daarmee de sfeer verzieken 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Oeh, mooie hakgoal achter het stambeen langs van Philadelphia Union tegen LA Galaxy. Jammer want Galaxy speelt z'n beste wedstrijd van het seizoen. Hebben al 5 onwijs grote kansen gehad waarvan er 3 van de lijn zijn gehaald. Union speelt enorm laf en begon na een half uur al met tijdrekken omdat ze zien dat Galaxy ze op elk punt overklast. Daarom extra zuur dat je met 0-1 achterstand de rust in gaat maar ik heb er vertrouwen in dat als Keane z'n visier goed krijgt we die achterstand wel wegpoetsen.
Gonzalez na een onwijs lange blessure periode gelukkig ook weer terug. Welliswaar maar één helft gespeeld maar het is tenminste wat. Vind hem nog steeds één van de grootste talenten van MLS. Is groot en sterk wat belangrijk is voor een CV, blijft altijd naar de bal kijken, een steunpilaar in de verdediging, en opbouwend ook heel aardig. Is daarnaast ook pas 23 jaar. Zal niet verbaasd zijn als hij over 2 a 3 jaar in Engeland of Duitsland speelt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klopt en hij werd 3e en weet nog steeds niet hoe je prijzen moet winnen.
Hij heeft de UEFA Cup gewonnen. 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
1-1 Chad Barrett
100% verdiend
Nog ééntje.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Farfan maakt het 2-1 voor Union. Kl*te team. Hebben de hele wedstrijd verziekt maar krijgen dan in de blessure tijd nog de meest onverdiende goal ooit. Ongelofelijk hoeveel onrecht er in één wedstrijd kan zijn.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Ja, dat zagen we op het WK en EK wel, hoe briljant die jongen is
Blijkbaar verkrampt Van Persie zodra hij een Oranje shirt aandoet. Mogelijk is hij net als Seedorf een echte clubspeler. En in dat opzicht is Van Persie uiteraard een fenomenale speler.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Daar was het er maar één speler waar ie zo snel op moest reageren, straks heb je er 10.
10 nog wel 
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
El Hamdaoui voor 850000 euro naar Fiorentina. Daar kunnen ze bij ajax niet rouwig om zijn. Valt zijn salaris van 1,8 miljoen ook van de loonlijst af. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Sulejmani zou niet misstaan op MovieMeter 

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Blijkbaar verkrampt Van Persie zodra hij een Oranje shirt aandoet. Mogelijk is hij net als Seedorf een echte clubspeler. En in dat opzicht is Van Persie uiteraard een fenomenale speler.
Verschil is dat Seedorf al sinds Euro 2004 eigenlijk niet meer serieus voor Oranje uitgekomen is, buiten een korte fase onder van Basten. Ik had Seedorf nog steeds meegenomen deze zomer. Wel Schaars mee en niet de grote Seedorf, het blijft een schande.
Van Persie kan het schijnbaar alleen als hij de balletjes 100% op maat op zijn manier krijgt, zoals bij Arsenal. Nou, ik wens hem dan succes bij de volgende club. Kan wel eens vies tegenvallen. Maar dat is positief, hebben we een reden om hem uit Oranje te houden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij heeft de UEFA Cup gewonnen.
En de FA Cup in 2005 als jonkie. That's it.
Kwam deze tegen: Trophyless-Prison Break 

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
El Hamdaoui voor 850000 euro naar Fiorentina. Daar kunnen ze bij ajax niet rouwig om zijn. Valt zijn salaris van 1,8 miljoen ook van de loonlijst af.
Hij mag Allah op zijn blote knieën bedanken dat Fiorentina meerdere keer voor hem is langs gekomen. Welke andere club van niveau zou nog interesse voor hem hebben......
Doorstart van zijn carriëre bij een mooie club, tegen een vorstelijk salaris in een prachtige stad.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij mag Allah op zijn blote knieën bedanken dat Fiorentina meerdere keer voor hem is langs gekomen. Welke andere club van niveau zou nog interesse voor hem hebben......
Doorstart van zijn carriëre bij een mooie club, tegen een vorstelijk salaris in een prachtige stad.
Die rat komt er weer vrij goed vanaf ja. Al denk ik dat El Hamdaoui verwacht had na Ajax naar Barcelona of Madrid te kunnen gaan 
Heeft 14 maanden niet in het eerste gespeeld en in tussentijd nauwelijks tot niet in het tweede. Die zal ergens in oktober 2014 wel weer wedstrijdfit zijn haha. Hoop dat ie daar flopt, maar wij zijn er gelukkig vanaf. Al ben ik pas gerust als ajax.nl het officieel komt melden.
Meteen daarna met Narsingh de zaken afhandelen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik hoop in ieder geval dat Van Persie voor een boel centjes wordt verkocht... (en dan geen binnenlandse transfer, wat ik wel verwacht).
Mogelijke transfer Van Persie lucratief | Feyenoord nieuws | FR12.nl
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
5% verdelen onder een stel clubs? Dan hou je vrij weinig over. Neem ook aan dat een speler met een 1 jarig contract niet voor bizar veel geld verkocht wordt.
Om jullie te pesten hoop ik dat ie over een jaar transfervrij daar vertrekt 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik hoop in ieder geval dat Van Persie voor een boel centjes wordt verkocht...
Dat zou voor die clubs geweldig zijn 
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Heeft 14 maanden niet in het eerste gespeeld en in tussentijd nauwelijks tot niet in het tweede. Die zal ergens in oktober 2014 wel weer wedstrijdfit zijn haha.
Maar nog altijd minder vet dan Dikke Theo en Luie Mickey. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
5% verdelen onder een stel clubs? Dan hou je vrij weinig over. Neem ook aan dat een speler met een 1 jarig contract niet voor bizar veel geld verkocht wordt.
Om jullie te pesten hoop ik dat ie over een jaar transfervrij daar vertrekt
Lees het artikel gewoon, voordat je begint te bazelen. 
T/m zijn 23e jaar. Het bedrag wordt bepaald voor het aantal jaren bij een club. 1 jaar Excelsior, 2 jaar Arsenal en een boel jaren Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lees het artikel gewoon, voordat je begint te bazelen. 
T/m zijn 23e jaar. Het bedrag wordt bepaald voor het aantal jaren bij een club. 1 jaar Excelsior, 2 jaar Arsenal en een boel jaren Feyenoord.
Ik had het wel gelezen ja. En ik zeg nog steeds niks geks, want het klopt gewoon wat ik zeg. Overigens zei ik nergens dat Feyenoord niet het grootste deel krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij wordt niet voor niets Febo Janssen genoemd!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik had het wel gelezen ja. En ik zeg nog steeds niks geks, want het klopt gewoon wat ik zeg. Overigens zei ik nergens dat Feyenoord niet het grootste deel krijgt.
Het was duidelijk dat je het niet (goed) gelezen had, dat zegt genoeg. 
Veel is het niet, maar elke ton is mooi meegenomen natuurlijk, zelfs een regenton.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hij wordt niet voor niets Febo Janssen genoemd!

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop in ieder geval dat Van Persie voor een boel centjes wordt verkocht... (en dan geen binnenlandse transfer, wat ik wel verwacht).
Al zou die voor maar 20 mjn gaan. Paar ton extra komt Feyenoord zeker niet slecht uit. We zijn ten slotte nog steeds aan het saneren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De mededeling van Robin van Persie dat hij zijn contract bij Arsenal niet gaat verlengen, leidde tot heftige reacties bij de achterban van de Londense club. Deze supporter gaat helemaal los. Hij trakteert de Nederlander op een minutenlange tirade en haalt hem uit woede uit zijn Arsenal-ploeg op FIFA.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Altijd heel realistisch en spontaan dit soort youtube mensen...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Maar ja, kan het best begrijpen. Niet het feit dat van Persie iets anders wil, dat is logisch na zoveel jaa, maar de manier waarop. Dan kan je je als fan bestolen voelen. Typerend voor een grote ego als die van van Persie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.