• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.265 series
  • 34.067 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.636 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vanwaar deze onbegrijpelijke uitval naar Van Persie. Toch vrij logisch dat hij ook eens wat anders en beters wil. Arsensl is gewoon een subtopper, hij is ze al verl te lang trouw gebleven. Zie ook niet waarom hij niet naar een andere club in de PL zou kunnen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

@ A&L: Van Persie wil omhoog, niet omlaag.

Ik hoop dat je door had dat ik hintte op Huntelaar zijn club?

Verder heeft van Persie natuurlijk groot gelijk. Hij mag de club dankbaar zijn, maar andersom net zo goed. Laatste 2 jaar schoot hij Arsenal persoonlijk naar CL voetbal. Ik snap wel dat hij prijzen wilt winnen, bij Arsenal is dat nutteloos.

Ben wel klaar met meneer de grote vedette, maar zijn persoonlijke redenen zijn vrij logisch. Vraag me alleen af welke topclub plek voor hem heeft...

Madrid: nee

Barca: misschien, maar ze hebben Villa ook nog

Milan: kan hem niet betalen.

Inter: denk ik ook niet.

Juventus: optie

Bayern: hebben al de nodige spitsen

Chelsea: niet zijn type spel en hebben al spitsen.

City: barsten van de spitsen.

Man Utd: lijkt me vrij onverstandig als grote rivaal

Tottenham: idem, vrij onverstandig vanuit Arsenal haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca lijkt me niet. Messi wil in de spits (ook de reden dat Zlatan ook weg moest) en meneer zal wel weer in de spits moeten. ook is het spelletje van Barca van een te hoog niveau voor hem. Gaat ie niet redden. Sowieso ligt zijn persoonlijkheid helemaal niet goed bij barca.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Echt waar joh? Ik hoop dat je door had dat ik hintte dat Van Persie een spits van een hoger niveau is.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Verder heeft van Persie natuurlijk groot gelijk. Hij mag de club dankbaar zijn, maar andersom net zo goed. Laatste 2 jaar schoot hij Arsenal persoonlijk naar CL voetbal. Ik snap wel dat hij prijzen wilt winnen, bij Arsenal is dat nutteloos.

Ben wel klaar met meneer de grote vedette, maar zijn persoonlijke redenen zijn vrij logisch. Vraag me alleen af welke topclub plek voor hem heeft...

Madrid: nee

Barca: misschien, maar ze hebben Villa ook nog

Milan: kan hem niet betalen.

Inter: denk ik ook niet.

Juventus: optie

Bayern: hebben al de nodige spitsen

Chelsea: niet zijn type spel en hebben al spitsen.

City: barsten van de spitsen.

Man Utd: lijkt me vrij onverstandig als grote rivaal

Tottenham: idem, vrij onverstandig vanuit Arsenal haha.

Bayern ?

Maar waarom denk je eigenlijk dat Milan hem niet kan betalen en Juventus wel ?

Trouwens Pato ging toch naar PSG ? Mischien is RVP een optie als vervanger. Heb je best een leuk duo Zlatan en RVP in de spits..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Omdat Milan in grote financiele problemen zit, algemeen bekend. Die hebben geen cent te makken.

Pato zit overigens nog steeds bij Milan.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Naomi Watts schreef:

ook is het spelletje van Barca van een te hoog niveau voor hem. Gaat ie niet redden.

Barca van een te hoog niveau?. Daar denken ze in Londen heel anders over

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Barca van een te hoog niveau?. Daar denken ze in Londen heel anders over

Ja, alleen is dit Arsenal, niet Chelsea. Arsenal is 2 jaar op rij door Barca uit de CL gezet.

Damn, ik mis de tijden van 2002-2003, toen zette ook Ajax Wenger zijn ploeg nog uit de CL!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, maar die hadden de topscorer van het EK op de bank zitten .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Barca lijkt me niet. Messi wil in de spits (ook de reden dat Zlatan ook weg moest) en meneer zal wel weer in de spits moeten. ook is het spelletje van Barca van een te hoog niveau voor hem. Gaat ie niet redden. Sowieso ligt zijn persoonlijkheid helemaal niet goed bij barca.

Qua persoonlijkheid en spitspositie heb je een punt. Niveau kan hij vrij snel oppikken, lijkt me. Paar maandjes trainen en hij weet ook waar iedereen staat. 1 keer raken is geen enkel probleem voor hem. Maar vanwaar die hekel aan Van Persie?

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, alleen is dit Arsenal, niet Chelsea. Arsenal is 2 jaar op rij door Barca uit de CL gezet.

Dat begrijp ik ook wel . Maar de opmerking van Naomi dat Van Persie het niveau van Barca niet aan zou kunnen is uiteraard te hilarisch voor woorden.

edit: wat Reinbo zegt

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Dat begrijp ik ook wel . Maar de opmerking van Naomi dat Van Persie het niveau van Barca niet aan zou kunnen is uiteraard te hilarisch voor woorden.

edit: wat Reinbo zegt

Bij Barca moet je er altijd staan en moet je presteren om prijzen te winnen. Allemaal zaken die van Persie niet kent

Barca niveau ligt wel een niveau of 10 boven dat van Arsenal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Omdat je bij 99% van de spelers ziet die niet uit de jeugdopleiding komen dat ze heel erg moeite hebben met aanpoten. Zie je overigens ook bij Villa. Te hilarisch? Verre van. Denken dat ie eventjes aanpoot op dat niveau is juist even hilarisch. Waarop moet ik aannemen dat ie het kan, kon niet eens renderen in een gewe3d5g oranje twee jaar geleden.

Heb Persie gewoon altijd een vervelende persoonlijkheid gevonden met nog vervelendere trekjes in het veld.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

NW heeft dan ook buitengewoon sterke negatieve gevoelens jegens deze man .

Als hij maar niet naar een EPL club of Barca gaat dan gun ik hem het beste. Anders sluit ik me bij NW aan

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bij Barca moet je er altijd staan en moet je presteren om prijzen te winnen. Allemaal zaken die van Persie niet kent

Topscorer en beste speler van de Premier League afgelopen seizoen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Topscorer en beste speler van de Premier League afgelopen seizoen

Klopt en hij werd 3e en weet nog steeds niet hoe je prijzen moet winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

NW heeft dan ook buitengewoon sterke negatieve gevoelens jegens deze man .

Als hij maar niet naar een EPL club of Barca gaat dan gun ik hem het beste. Anders sluit ik me bij NW aan

Ja, dat kan je wel stellen, valt het zo op? . Al denk i kecht dat ie het niet aan kan. Ook geen schande natuurlijk.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik vind 't echt een onverstandige keuze, naar welke club moet zo'n jongen nou?

Hij was toch DE held van Arsenal, had veel fans en topscoorder...dat krijgt hij NOOIT meer terug (durf ik bijna 100 euro op te zetten).

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klopt en hij werd 3e en weet nog steeds niet hoe je prijzen moet winnen.

Daarom moet ie daar ook weg. Hij is veel te goed voor dit Arsenal.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

JohnWilliams schreef:

Ik vind 't echt een onverstandige keuze, naar welke club moet zo'n jongen nou?

Hij was toch DE held van Arsenal, had veel fans en topscoorder...dat krijgt hij NOOIT meer terug (durf ik bijna 100 euro op te zetten).

99 euro dus?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Daarom moet ie daar ook weg. Hij is veel te goed voor dit Arsenal.

Ja, dat zagen we op het WK en EK wel, hoe briljant die jongen is

Arsenal was zijn niveau. Maar ik snap hem wel dat ie eens verder gaat kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik durf daar Spanje's wereldtitel zelfs op in te zetten.

Denk oo kwel dat ie zijn top bereikt heeft, en mag zulke seizoenen oojk wel vaker laten zien. Al denk ik ie wacht om te kijken waar Afellay heengaat.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, dat kan je wel stellen, valt het zo op? . Al denk i kecht dat ie het niet aan kan. Ook geen schande natuurlijk.

Beheurlijk.

Ik denk dat hij het niveau wel aan kan overigens. Hij kon de brille van Fabregas ook aan. Waarom niet van Iniesta en Xavi? Maar ik wil niet speculeren over Barca of EPL teams, het doet teveel pijn.

Als fanboy heb ik ook geen zin om tegen jullie haters in te gaan. Het is natuurlijk heel makkelijk om nu even tegen van Persie 'te scoren.' Alsof het EK wat over zijn kwaliteiten zegt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik durf daar Spanje's wereldtitel zelfs op in te zetten.

Denk oo kwel dat ie zijn top bereikt heeft, en mag zulke seizoenen oojk wel vaker laten zien. Al denk ik ie wacht om te kijken waar Afellay heengaat.

Haha ja, bij zijn volgende club moet in het contract staan dat ze een half jaar de tijd krijgen om na zijn handtekening Afellay vast te leggen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Beheurlijk.

Ik denk dat hij het niveau wel aankan overigens. Hij kon de brille van Fabregas ook aan. Waarom niet van Iniesta en Xavi? Maar ik wil niet speculeren over Barca of EPL teams, het doet teveel pijn.

Daar was het er maar één speler waar ie zo snel op moest reageren, straks heb je er 10.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Daar was het er maar één speler waar ie zo snel op moest reageren, straks heb je er 10.

En Nasri en Wilshere. Het gaat toch om het middenveld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

Als fanboy heb ik ook geen zin om tegen jullie haters in te gaan. Het is natuurlijk heel makkelijk om nu even tegen van Persie 'te scoren.' Alsof het EK wat over zijn kwaliteiten zegt.

Als tegenstander heeft het ook geen zin om tegen een Persie groupie in te gaan .

Wel dta ie niet overal zo aard als bij Arsenal. Hij kan zich niet aanpassen aan een team, een team moet dat aan hem. Het EK en WK zeggen daarom juist heel veel over zijn kwaliteiten, maar het zei nog meer over zijn persoonlijkheid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

En Nasri en Wilshere. Het gaat toch om het middenveld.

Totaal ander niveau. Die komen nog net bij het vernuft wat Iniesta en Xavi in hun kleine teen hebben zitten. Kijk maar eens even naar de onderlinge ontmoetingen, zo vernuftig was Arsenal niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Totaal ander niveau. Die komen nog net bij het vernuft wat Iniesta en Xavi in hun kleine teen hebben zitten. Kijk maar eens even naar de onderlinge ontmoetingen, zo vernuftig was Arsenal niet.

Vergeet Song niet, de Enoh van Arsenal

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij kan zich niet aanpassen aan een team, een team moet dat aan hem.

Inderdaad, daarom vind ik echt dat hij een grote fout heeft gemaakt. Ik denk dat hij over een paar maanden dit zelf ook beseft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.