• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.395 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Waar het op slaat? Op het feit dat we in Nederland wat doorslaan over Narsingh. Hele goede speler met een topseizoen, maar zonder hem zijn we ook niet verloren en met hem is de titel geen zekerheidje. Ik heb wel vaker spelers met 1 topseizoen gezien. Heerenveen werd 5e door 4 spelers. De 3 spelers voorin en Djuricic. En ik vond Narsingh ook heel bepalend hoor, maar het is geen Messi. Ondertussen ben ik wel klaar met dit gedoe. Laat hem een beslissing nemen en maak het rond. Maar om nu nog 2 maanden aan te moeten horen welke club hij kiest, nee bedankt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Spanje op 1 is wel logisch toch?

Die kan ik nog net vatten .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij zegt nergens dat hij dit zelf veroorzaakt heeft. Hij begon vorig jaar niet topfit om 1 of andere reden.

Dat heeft hij toch zelf in de hand? Je mag van een prof best verwachten dat ze gewoon topfit zijn.

Vijf tot zes maanden om fit te worden!

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Waar het op slaat? Op het feit dat we in Nederland wat doorslaan over Narsingh. Hele goede speler met een topseizoen....

Mee eens, iets in die geest schreef ik gisteren ook geloof ik. Narsingh prima voetballer maar 1 seizoen Heerenveen. Doet me denken aan Pranjic waar de clubs ook achteraan zaten, die nu uit een soort medelijden 20 seconden bij Bayern mag meedoen.

Als je een topjaar hebt bij NEC, daarna weer een topjaar bij AZ en dan bij PSV het ook laat zien, dan is het een ander verhaal

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

BBC - Van Persie gaat niet bijtekenen

Redelijk harde klap dit. Ik hoop dan maar datie naar Juve gaat. Een club in de EPL ga ik zeker niet trekken en ook als verraad beschouwen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bye bye van Persie

Geef hem groot gelijk, bij die subtopper win je geen prijzen. Geruchten noemen City als bijna zekere nieuwe werkgever. Ik kijk al uit naar Arsenal-City

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze hebben Podolski gekocht (miskoop 1e klas, die kan er niks meer van) en dan van Persie weg. Wordt idd weer een jaar zonder prijzen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Sterker, zonder Persie gaan ze de CL ook mislopen. Man U, City en Chelsea zijn allang uit het zicht en een club als Tottenham blijft ook doorselecteren. Liverpool komt er weer aan...het wordt zwaar voor Wenger.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als ik Van Persie was dan was ik lekker bij Arsenal gebleven, maar zolang hij maar niet naar Juventus komt vind ik alles goed.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

moviemafketel schreef:

Ze hebben Podolski gekocht (miskoop 1e klas, die kan er niks meer van) en dan van Persie weg. Wordt idd weer een jaar zonder prijzen.

Ik gok inderdaad weer een jaar zonder prijzen voor Arsenal, toch jammer want ik vind 't een leuke club.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

het wordt zwaar voor Wenger.

Hij heeft inmiddels wel de nodige ervaring maar hoeveel prijzen zou hij gewonnen hebben?

Nog geeneens de helft van Ferguson!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach met de middelen van City, United en Chelsea zou Wenger ook wel prijzen winnen. Wenger is echter de enige die er een gezond beleid op nahoudt.

Tien jaar Premier League-transfers - catenaccio.nl

100 meest winstgevende Premier League-transfers - catenaccio.nl

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Kai schreef:

Als ik Van Persie was dan was ik lekker bij Arsenal gebleven, maar zolang hij maar niet naar Juventus komt vind ik alles goed.

Wees maar niet bang Kai, Juventus kan Van Persie niet betalen.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Wees maar niet bang Kai, Juventus kan Van Persie niet betalen.

Manchaster City zou wel mooi zijn

Samen met Balotelli

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Als ie maar niet naar die andere club uit Manchester gaat vind ik het prima .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Als ie maar niet naar die andere club uit Manchester gaat vind ik het prima .

Ik hoop dat van Persie naar een club in de buurt van Siberie gaat en daar helemaal uit het zicht van de nieuwe bondscoach valt. Problem solved.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Zelfs in Japan is Balotelli populair

Man doet Balotelli na

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Ach met de middelen van City, United en Chelsea zou Wenger ook wel prijzen winnen. Wenger is echter de enige die er een gezond beleid op nahoudt.

Tien jaar Premier League-transfers - catenaccio.nl

100 meest winstgevende Premier League-transfers - catenaccio.nl

Heel nobel allemaal, maar dan moeten ze daar niet steeds roepen dat ze dit jaar wel eens om de titel gaan spelen, want dat doen ze nooit. Ze zijn de subtop van de Engelse top geworden als je begrijpt wat ik bedoel. De net niet spelers spelen bij Arsenal, de toppers komen niet en als ze er zijn vertrekken ze op den duur.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Klopt.

Toch zonde, want vind Arsenal toch 1 van de mooiste clubs uit de Premier League.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoop dat van Persie naar een club in de buurt van Siberie gaat en daar helemaal uit het zicht van de nieuwe bondscoach valt. Problem solved.

Laat ie dan gelijk de hamster meenemen (Siberië is groot genoeg). Two problems solved .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ja, laten we Luuk de Jong tegenover Lucio, Terry, Vidic, Puyol en Chielini zetten op het wk

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

schram101 schreef:

Ja, laten we Luuk de Jong tegenover Lucio, Terry, Vidic, Puyol en Chielini zetten op het wk

Luuk de Jong zal iig niet met een chagerijnige rotkop de sfeer gaan verzieken.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wil Luuk daar de komende 5 jaar nog niet zien, zou een lachertje zijn.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

JohnWilliams schreef:

Zelfs in Japan is Balotelli populair

Man doet Balotelli na

Wel een mooie goal!

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Almighty schreef:

Wel een mooie goal!

Goed keeperswerk ook

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onbegrijpelijk van Persie. Een club waar je het mannetje bent (wat je toch zo graag wilt Robin, je wordt op handen gedragen, mooie club, prachtige fans en een geweldige coach. Nu maar hopen dat ie zijn geluk zoekt in een andere competitie, als ie naar een andere PL club gaat valt ie op persoonlijk vlak helemaal door de mand. Tja, prijzen dwing je af, die zoek je niet op. Wil je een Michael Jordan zijn, of een LeBron James? Ik zal het wel weten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kan me best voorstellen dat je na zoveel jaar iets anders wil. Verder vind ik Arsenal maar een matig clubje. Beetje het Heerenveen van de PL. Snap niet dat hij uberhaupt zo lang is grbleven. Doe maar een mooie internationale transfer, krijgt Feyenoord ook eindelijk weer wat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zou leuk zijn als Schalke een bod op hem doet...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Vind ik ook hoor. Is lang trouw gebleven aan Arsenal, ook al heeft hij ook veel te danken aan die club natuurlijk. Raar dat het bij van Persie opeens onbegrijpelijk is dat hij naar een andere en betere club wil.

@ A&L: Van Persie wil omhoog, niet omlaag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, van Persie heeft voor het eerst sinds jaren weer eens meer dan 10 wedstrijden in een seizoen gespeeld. Meneer moet echt eisen gaan stellen nu. Maarja, heeft wel weer een top EK gespeeld. Dat dan weer wel. Het ijzer smeden wanneer het heet is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.