- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
FIFA Ranglijst:
1 Spain 1691
2 Germany 1502
3 Uruguay 1297
4 England 1294
5 Portugal 1213
6 Italy 1192
7 Argentina 1095
8 Netherlands 1079
9 Croatia 1050
10 Denmark 1017
Brazilie zelfs buiten de top 10, vrij bizar. Frankrijk ook nog steeds.
Engeland 4e is weer vrij lachwekkend, maar ok. Nederland had het zelf maar beter moeten doen. We gaan de komende 2 jaar vast wel weer stijgen.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Die hele FIFA Ranking vind ik op veel punten sowieso belachelijk.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Meest rare is inderdaad Engeland nog op 4.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Geen touw aan vast te knopen idd.
Spanje op 1 is wel logisch toch? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Spanje op 1 is ook wel onvoorstelbaar ja. Ik bedoel, wat hebben zij de laatste jaren nou laten zien?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Waarschijnlijk puur en alleen omdat Altletico de Europa League won. Stelletje maffia daar bij de Fifa.

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
PSV zit overigens ook krap bij kas. Als de prijs bij Heerenveen niet omlaag gaat, dan zal Narsingh halen onmogelijk worden. Kortom, Ajax moet snel actie ondernemen.
Ajax moet zich echter niet gek laten maken, net nu we weer gezond zijn moet je niet ten koste van alles nieuwe spelers willen halen. Narsingh komt wel en anders gaat hij naar het buitenland.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De F-5 is intussen al versleten. God laat het alsjeblieft waar zijn!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Bij VI werd gezegd dat Narsingh een voorkeur voor PSV zou hebben.
Ajax moet zich echter niet gek laten maken, net nu we weer gezond zijn moet je niet ten koste van alles nieuwe spelers willen halen. Narsingh komt wel en anders gaat hij naar het buitenland.
Wat is ten koste van alles? 10 miljoen lijkt me teveel, maar als je hem voor 6 miljoen kunt kopen, altijd doen. Narsingh is precies één van de ontbrekende schakels bij Ajax en hij zal niet minder waard worden in de toekomst als hij bij Ajax en vooral Oranje zal voetballen in de nabije toekomst.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Guardiola 's werelds beste; De Boer nummer negen | VoetbalPrimeur
Netjes van onze Frankie 
Overigens lijkt Narsingh op weg naar Ajax, als ik dit bericht moet geloven:
Ik zie hem opzich wel graag komen, maar ik ben bang dat hij een tweede Sulejmani wordt. Hij is namelijk net als Sulejmani iemand die veel ruimte nodig heeft. Een ideale speler voor de counter dus. Ajax is nou eenmaal geen counterploeg en tegenstanders geven Ajax niet veel ruimte, ik ben bang dat Narsingh zijn spel dan niet meer kan spelen. Maar we zullen zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een binnenlandse transfer van een speler met een 1 jarig contract na 1 goed jaar voor 6 miljoen is veel te veel. Heerenveen vraagt 5, vind ik al vrij veel. Maargoed, voor 5 zou ik het misschien toch wel goed vinden. Het is wel een speler die erg goed bij het Ajax spel past. Maar dat Ajax zich niet meer gek laat maken vind ik prima. Dat hebben ze oa met Sulejmani toen wel gedaan, met als gevolg een waanzinnig bedrag betalen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
PSV zit overigens ook krap bij kas. Als de prijs bij Heerenveen niet omlaag gaat, dan zal Narsingh halen onmogelijk worden. Kortom, Ajax moet snel actie ondernemen. Ach dat is allemaal een trucje om er meer geld uit te halen, Narsingh gaat echt niet naar PSV als hij ook naar Ajax kan. Die kans durf ik nagenoeg uit te sluiten.
Bij VI werd gezegd dat Narsingh een voorkeur voor PSV zou hebben.
Dat hoort bij de truc om Ajax bang te maken. Narsingh en Ajax flirten nu al bijna een jaar met elkaar en PSV kan niet betalen wat Ajax kan betalen. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom hij naar PSV zou gaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat hoort bij de truc om Ajax bang te maken. Narsingh en Ajax flirten nu al bijna een jaar met elkaar en PSV kan niet betalen wat Ajax kan betalen. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom hij naar PSV zou gaan.
Jawel, die gemoedelijkheid op de Herdgang! Daar willen spelers voor naar Eindhoven!

Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Jawel, die gemoedelijkheid op de Herdgang! Daar willen spelers voor naar Eindhoven!
En voor de platte kar die stof aan het verzamelen is 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Een binnenlandse transfer van een speler met een 1 jarig contract na 1 goed jaar voor 6 miljoen is veel te veel. Heerenveen vraagt 5, vind ik al vrij veel. Maargoed, voor 5 zou ik het misschien toch wel goed vinden. Het is wel een speler die erg goed bij het Ajax spel past. Maar dat Ajax zich niet meer gek laat maken vind ik prima. Dat hebben ze oa met Sulejmani toen wel gedaan, met als gevolg een waanzinnig bedrag betalen.
Tuurlijk is 6 miljoen veel voor een speler met een 1-jarig contract. Maar als je dat moet betalen om hem naar je club te laten komen ipv naar je directe concurrent te laten gaan...
Ik verwacht overigens niet dat het bedrag van 6 miljoen zal vallen. En daarnaast zou het me verbazen als hij naar PSV vertrekt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En voor de platte kar die stof aan het verzamelen is
Ja maare dit jaar worden ze het wel, want van Bommel is er weer!
Dat de achterhoede nog steeds grotendeels bestaat uit Manolev en Bouma vergeten ze geloof ik, hehe.
Tuurlijk is 6 miljoen veel voor een speler met een 1-jarig contract. Maar als je dat moet betalen om hem naar je club te laten komen ipv naar je directe concurrent te laten gaan...
Ik verwacht overigens niet dat het bedrag van 6 miljoen zal vallen. En daarnaast zou het me verbazen als hij naar PSV vertrekt.
Ajax moet natuurlijk niet iemand kopen om PSV te neppen. Al heb ik ook graag dat ie naar Fulham gaat als Ajax niks wordt. Kan Ajax niet 4 miljoen en een jaar Serero op huurbasis ofzo met Heerenveen akkoord krijgen? Heeft Heerenveen een leuke tijdelijke vervanger en ons talentje kan zo ergens een vol jaar speeltijd krijgen. Zie nog steeds veel toekomst in hem.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom hij naar PSV zou gaan.
Narsingh heeft drie weken gehokt met een legio aan Psv´ers tijdens het EK en de voorbereiding. Bommel, Bouma, Cocu, Faber, Strootman. Schijnt dat hij het met Willems goed kan vinden. Je weet nooit in welke mate ze die jongen hebben bewerkt!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aissati kreeg 6 ton aangeboden. Kan best zijn dat ze een international met veel potentie een aanbod doen van een miljoen. Heb trouwens ook geen idee hoe hoog het salarisplafond van Ajax ligt. Ajax kennende gaan ze wel niet mee in hogere eisen van Narsingh of die rat van een zaakwaarnemer. Take it or leave it zal het wel zijn.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Ja maare dit jaar worden ze het wel, want van Bommel is er weer!
Dat de achterhoede nog steeds grotendeels bestaat uit Manolev en Bouma vergeten ze geloof ik, hehe.
Mark "ik laat drie meter tussen mij en mijn tegenstander" Van Bommel
.
De enige die verschil kan maken in Eindhoven is de kleine generaal. Leuk dat ie er weer is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Aissati kreeg 6 ton aangeboden. Kan best zijn dat ze een international met veel potentie een aanbod doen van een miljoen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk dat Narsingh er wel een salaris van om en nabij de één miljoen uitperst hoor. Het zou me eerder verbazen mocht het (veel) minder zijn. Sulejmani kreeg 1,8 miljoen, lijkt met niet dat Narsingh (met Raiola als zakenwaarnemer) het voor de helft doet.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als ik al naar eten kijk, ben ik al een kilo zwaarder. Ik heb nu eenmaal aanleg, zal altijd op mijn gewicht moeten blijven letten, maar ik wil fitter zijn dan vorig seizoen. Toen stond ik er pas vanaf de vijfde, zesde maand echt, nu wil ik topfit aan de competitie beginnen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Nog een reden voor Narsingh om te kiezen voor PSV. Optimale fysieke begeleiding. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat zeg ik toch ook niet?
Zo'n speler moet je bij je club willen hebben als de kans er is en niet naar je directe club laten vertrekken. Al houdt het natuurlijk een keer op qua bedragen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik denk dat Narsingh er wel een salaris van om en nabij de één miljoen uitperst hoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat Narsingh bij Ajax iets van 6 of 7 ton max kan krijgen.
Ik stoor me ook wel aan het feit dat mensen van Narsingh een nieuwe Messi aan het maken zijn. Prima speler, topseizoen (in Nederland) gedraaid, ik zou hem graag halen maar het is ''maar'' Narsingh van Heerenveen, nr 5 van Nederland.
Hij zegt nergens dat hij dit zelf veroorzaakt heeft. Hij begon vorig jaar niet topfit om 1 of andere reden. Nu hoopt hij wel fit te zijn. Het is tegenwoordig wel een trend om uitspraken te verdraaien naar het negatieve geloof ik.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik denk dat Narsingh bij Ajax iets van 6 of 7 ton max kan krijgen.
Ik stoor me ook wel aan het feit dat mensen van Narsingh een nieuwe Messi aan het maken zijn. Prima speler, topseizoen (in Nederland) gedraaid, ik zou hem graag halen maar het is ''maar'' Narsingh van Heerenveen, nr 5 van Nederland.
Waar slaat dat nou weer op?
Ten eerste moet je alles in perspectief zien. Narsingh was één van de betere spelers van het afgelopen seizoen. Narsingh en de overige voorhoedespelers hebben ervoor gezorgd dat Heerenveen 5e werd en de matige achterhoede + middenveld konden compenseren.
Hij zegt nergens dat hij dit zelf veroorzaakt heeft. Hij begon vorig jaar niet topfit om 1 of andere reden.
Die één of andere reden is dat hij zich niet als professionele sporter heeft gedragen in die betreffende zomer. Nu moeten de vakantiekilo's er ook weer vanaf, zodat hij na de winterstop weer op zijn niveau kan voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.