- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Op welke andere manier had hij het moeten doen dan?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar ja, kan het best begrijpen. Niet het feit dat van Persie iets anders wil, dat is logisch na zoveel jaa, maar de manier waarop. Dan kan je je als fan bestolen voelen. Typerend voor een grote ego als die van van Persie.
Wat is er met de manier waarop mis? Hij maakt netjes voordat de voorbereiding begint duidelijk weg te willen. Dat vind ik nog vrij netjes. Erger vind ik altijd die transfers in de laatste week van de markt.
Het enige waar de fans boos om zijn is dat hij vertrekt. Dat hadden ze niet gehoopt en misschien niet verwacht. Maar als ze logisch nadenken is het vrij logisch.
Nu tekenen bij Man Utd en ik ga zeker Arsenal-Man Utd kijken! 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En hoe moeten de fans dit jaar aanzien dan? Ik zou het niet fijn vinden om van je topspeler te horen dat je nu al besloten hebt je contract niet te verlengen terwijl je nog een jaar moet. Motivatie kan nooit top zijn.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Maar ik heb ook zo'n idee dat hij zich te groot voelt voor Arsenal. Zie hem echter grandioos mislukken bij een grotere club.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Tja als je een zulke slechte aankopen doet dat het team afhankelijk wordt van één man is het niet raar als de fans extra boos zijn als die dan vertrekt.
Maar ja, dat spelers vertrekken hoort bij het voetbal. Arsenal moet gewoon beter zijn best doen om ook de topspelers tevreden te houden.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ook als speler heb je je verantwoording naar de fans. Sluit af met een nog beter jaar en kondig dan je vertrek aan. Dit voelt niet echt oké.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat dutchtuga zegt. Die jongen overschat zich groots. Hou oud is ie ? 28? En heeft één indrukwekkend seizoen gedraaid. Tel uit je winst.
Maar afgezien van zijn beweegredenen is de manier waarop idd niet zo chiq.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Indrukwekkend was het pas echt geweest wanneer hij een knikker op de EK had geraakt. Er zal geen club zijn waar hij zoveel vrijheid en aanzien krijgt als bij Arsenal.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Indrukwekkend was het pas echt geweest wanneer hij een knikker op de EK had geraakt.
Denk dat er veel geïnteresseerden zijn afgehaakt na dit EK. Zie hem niet zo snel vertrekken. Zeker niet op deze markt waar door weinig clubs met geld wordt gesmeten. Misschien City idd, maar die barsten van de spitsen. Of misschien PSG? Maar dat is niveautje Arsenal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. En zonder die vrijheid en totale afstemming zal ie echt stukken minder renderen denk ik.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Afgezien van de prestaties en de potentie van Van Persie (maar wat kun je als enkele voetballer nog meer doen dan topscoorder en beste speler worden) heeft hij er nu al heel wat jaren opzitten bij Arsenal. Dat de man dan een keer wat anders wil en dat ruim een jaar van tevoren aangeeft vind ik niet heel raar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ligt eraan wat je verstaat onder een aantal jaren opzitten. Wat betreft veel geblesseerd zijn en zijn zakken vullen met dat vorstelijke salaris zonder te spelen heb je gelijk. Hij had die investering van Arsenal best terug mogen betalen hoor. Al ben ik niet verrast.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En hoe moeten de fans dit jaar aanzien dan? Ik zou het niet fijn vinden om van je topspeler te horen dat je nu al besloten hebt je contract niet te verlengen terwijl je nog een jaar moet. Motivatie kan nooit top zijn.
Lijkt me logisch dat Arsnal op dit moment wil weten of Van Persie zijn contract wil verlengen of niet, ipv dat Robin over een jaar zegt "jongens bedankt, het was gezellig, tot ziens."
Nu kunnen ze nog iets aan hem verdienen.
Voor de fans is het rot dat je beste speler vertrekt. Maar ja, dat is voetbal. Moet je maar geen fan van Asenal zijn. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Wat dutchtuga zegt. Die jongen overschat zich groots. Hou oud is ie ? 28? En heeft één indrukwekkend seizoen gedraaid. Tel uit je winst.
Maar afgezien van zijn beweegredenen is de manier waarop idd niet zo chiq.
Dus omdat hij het graag op een nog hoger niveau wilt proberen, overschat hij zichzelf en is hij zelfs niet chiq? Wat een rare gedachtengang.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nu kunnen ze nog iets aan hem verdienen.
Voor de fans is het rot dat je beste speler vertrekt. Maar ja, dat is voetbal. Moet je maar geen fan van Asenal zijn.
Goed nieuws voor de club, maar zulke beslissingen kunnen beter binnendeurs worden gehouden. Het wordt op deze manier geen gezond jaar voor van Persie als blijkt dat hij moet blijven.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ook als speler heb je je verantwoording naar de fans. Sluit af met een nog beter jaar en kondig dan je vertrek aan. Dit voelt niet echt oké.
Ja, want Arsenal wil hem gratis de deur uit laten gaan... Van Persie geeft aan zijn contract niet te willen verlengen, aan Arsenal de taak wat ze nu met hem willen. Nog een jaar bij Arsenal of nog wat geld aan hem verdienen.
Goed nieuws voor de club, maar zulke beslissingen kunnen beter binnendeurs worden gehouden.
Ja, en wat kan Van Persie daar aan doen? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, denk dat de motivatie wel mee valt. Geloof best dat ie echt om Arsenal geeft, ook al kiest hij nu voor zichzelf.
Er is genoeg interesse voor hem. Barca, City en Man Utd worden al genoemd.
Ik heb helemaal niks met die gozer, maar ik kan niet zeggen dat hij nu gekke dingen gedaan heeft jegens Arsenal door nu al aan te geven niet te tekenen. Heeft Arsenal mits hij blijft een jaar de tijd om een vervanger te halen. Zal wel weer een 17 jarige Fransoos uit Ligue 1 worden...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ligt eraan wat je verstaat onder een aantal jaren opzitten. Wat betreft veel geblesseerd zijn en zijn zakken vullen met dat vorstelijke salaris zonder te spelen heb je gelijk. Hij had die investering van Arsenal best terug mogen betalen hoor. Al ben ik niet verrast.
Ja, want dat zou iedere voetballer gedaan hebben.
Ik weet dat je niets van Van Persie moet hebben, maar nu meet je echt met twee maten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De fans hoopten uiteraard op een nieuwe Bergkamp die tot het eind trouw bleef aan Arsenal. Qua voetballers redelijk identiek, maar als mens totaal verschillend.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ja, want Arsenal wil hem gratis de deur uit laten gaan... Van Persie geeft aan zijn contract niet te willen verlengen, aan Arsenal de taak wat ze nu met hem willen. Nog een jaar bij Arsenal of nog wat geld aan hem verdienen.
Natuurlijk nog wat geld aan hem verdienen. Alsof van Persie daar niet op aast. Maar ik wil wel zien hoe het publiek op hem reageert als hij moet blijven, een scenario waar hij waarschijnlijk weinig rekening mee houdt, maar dat in deze tijd en na het EK toch aardig reëel is.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
De fans hoopten uiteraard op een nieuwe Bergkamp die tot het eind trouw bleef aan Arsenal. Qua voetballers redelijk identiek, maar als mens totaal verschillend.
Bergkamp had nog wel eens goede voetballers om zich heen staan waardoor ze nog wel eens een prijs wonnen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Bergkamp was al 26 toen hij naar Arsenal vertrok. Denk dat Van Persie ook best bij Arsenal was gebleven als hij nu boven de 30 jaar zou zijn geweest. Nu heeft hij nog een kans op het op het hoogste niveau te laten zien. Iets wat iedere voetballer - met een beetje ambitie - zou willen proberen. Maar als Van Persie dat wil, overschat hij zichzelf.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bergkamp speelde daar van 96 tot 2006. Toen wonnen ze 3 titels, een paar FA Cups, bereikten ze de CL finale en bleven ze een vol jaar ongeslagen in de PL. Dan heb je wel sneller een reden om te blijven. Van Persie maakte de eindperiode van die ploeg als jonkie daar mee, maar toen zij weg waren won Arsenal ook niks meer. Hij en Fabregas waren de enige wereldspelers die ze nog hadden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Natuurlijk nog wat geld aan hem verdienen. Alsof van Persie daar niet op aast. Maar ik wil wel zien hoe het publiek op hem reageert als hij moet blijven, een scenario waar hij waarschijnlijk weinig rekening mee houdt, maar dat in deze tijd en na het EK toch aardig reëel is.
Alsof Van Persie daar niet op aast?? Die zou het liefste de stap nu al maken. Een win-win-win-situatie.
Als het publiek logisch nadenkt, zullen ze hem op handen moeten dragen, mocht hij blijven.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Denk dat er wel meerderen zijn die Arsenal als van Persie's top zien. Bij Real of Barcelona wordt hij een leuke bankzitter, meer niet. Benzema en Villa op 70% doen meer.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Alsof Van Persie daar niet op aast?? Die zou het liefste de stap nu al maken. Een win-win-win-situatie.
Als het publiek logisch nadenkt, zullen ze hem op handen moeten dragen, mocht hij blijven.
Wat een onzin, als hij moet blijven zal hij zichzelf nooit verbeteren. Hij zal enkel met de teleurstelling een grote transfer mis te zijn gelopen voetballen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Denk dat er wel meerderen zijn die Arsenal als van Persie's top zien. Bij Real of Barcelona wordt hij een leuke bankzitter, meer niet. Benzema en Villa op 70% doen meer.
Benzema is een enorm overschatte speler. Villa is top, maar technisch geen van Persie natuurlijk. Van Persie de clubspeler zit niet heel ver onder Messi/Ronaldo denk ik. Onder die 2 zit een select groepje met oa Zlatan, van Persie en Rooney. Wel op afstand, maar ook weer niet ongelooflijk ver weg.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat kan je toch niet baseren op één sterk seizoen? Zlatan en Rooney ok, van Persie zou nog zo'n topjaar moeten hebben om bij dta groepje te mogen horen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Wat een onzin, als hij moet blijven zal hij zichzelf nooit verbeteren. Hij zal enkel met de teleurstelling een grote transfer mis te zijn gelopen voetballen.
Ik weet niet wat deze tekst met mijn vorige tekst te maken heeft... 
Iemand die zolang voor je club heeft gespeeld en ook veel voor je club heeft betekent, hoor je toch op handen te dragen? Ze zouden hem een transfer moeten gunnen.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Door van Persie ben ik écht van Arsenal gaan houden, voor dat Bergkamp tijdperk was ik nog wat te jong om het allemaal mee te krijgen. Maar sinds 2007/2008 volg ik Arsenal op de voet. Vind het echt klote dat ie heeft besloten z'n contract niet te verlengen. Snap het eigenlijk ook niet zo goed, afgelopen seizoen is het enige seizoen geweest waarin ie blessurevrij is geweest en pas voor het eerste écht heeft geschitterd. Had ie van mij nog wel een paar seizoenen mogen blijven doen, maar helaas
Hoop alleen van harte dat City niet z'n nieuwe club gaat worden.. Lekker tussen al die andere spelers lopen die geen flikker om voetbal geven, maar alleen maar uitkijken naar hun salarisstrook die op de deurmat valt, bah
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.