• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.901 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Noami zijn voetbalprofiel past ook veel beter bij Ajax dan Feyenoord, wat dat betreft jammer dat het vroeger ergens misgegaan is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha nog steeds mee eens na het eerste kwartier? Engeland speelt erg sterk, heeft al drie forse kansen gehad, spelen lekker

Ze creëren goede kansen, al blijf ik ze qua vaardigheid behoorlijk lomp vinden. Daar liggen mijn sympathieën niet. Apart om jou te zien op komen voor deze 11 Engelse non-valeurs .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Noami zijn voetbalprofiel past ook veel beter bij Ajax dan Feyenoord, wat dat betreft jammer dat het vroeger ergens misgegaan is

Hoor dat helaas vaker .

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee, dat wint de gelukkigste of meest effectieve. Voetbal overwint enkel als de attractieve partij wint en dat is lang niet altijd het betere of technischer team.

De regels van het voetbalspel hebben geen subjectieve betekenis.

Iedereen mag z'n voorkeur hebben en de ene speelstijl boven de andere verkiezen maar termen als 'het voetbal overwint' zijn misplaatst. Alsof de ene speelstijl moreel superieur is aan de andere.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De regels van het voetbalspel hebben geen subjectieve betekenis.

Iedereen mag z'n voorkeur hebben en de ene speelstijl boven de andere verkiezen maar termen als 'het voetbal overwint' zijn misplaatst. Alsof de ene speelstijl moreel superieur is aan de andere.

Nee hoor, persoonlijke preferenties. Al zijn het altijd dezelfde die er over vallen. Dit valt gewoon onder een mening hebben, ik vind italië dichterbi jde essentie van voetbal komen dan Engeland, het is niet zo moeilijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat voetbal overwint staat los van de regels. Een team overwint als ze vaker scoren dat is heel

Iets anders. Verder kun je inderdaad twisten over wat je prefereerd, maar doe mij maar een attractieve pot met gelijkwaardige teams en op en neer golvend spel. Dat krijg je 9 van de 10 keer meer met Engeland dan met Itslie, hoewel die dit toernooi ook leuk spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een kansen missen die Engelsen..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat spelen die Engelsen toch vreselijk, jammer dat Italië nog niet heeft gescoord.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Ze zijn erg slordig die Italianen. Engeland speelt heel behoorlijk maar als ze hun kansen niet gaan verzilveren zal Italië er wel met de winst vandoor gaan. Het is in ieder geval een leuke wedstrijd, in tegenstelling tot de wedstrijd gisteren.

Ik denk overigens dat beide teams geen schijn van kans hebben tegen de Duitsers.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Wat spelen die Engelsen toch vreselijk, jammer dat Italië nog niet heeft gescoord.

Wat vind je vreselijk aan het Engelse spel?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Reinbo schreef:

Dat voetbal overwint staat los van de regels. Een team overwint als ze vaker scoren dat is heel

Iets anders. Verder kun je inderdaad twisten over wat je prefereerd, maar doe mij maar een attractieve pot met gelijkwaardige teams en op en neer golvend spel. Dat krijg je 9 van de 10 keer meer met Engeland dan met Itslie, hoewel die dit toernooi ook leuk spelen.

Het is dankzij Italië dat deze pot aan te gluren is. Creëren veruit de meeste kansen en aanvallende intenties. Wat Engeland doet is puur reactievoetbal en zelfs daar zijn ze niet heel goed in, want op 2 momenten na spelen ze het bij lange na niet goed uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou dan kijken we met heel andere ogen, het zijn juist de uitbraken van Engeland die het het aanzien waard maken. Maar verder is het een lekker dynamische pot, dat komt omdat beide de aanval kiezen als ze de kans krijgen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ze creëren goede kansen, al blijf ik ze qua vaardigheid behoorlijk lomp vinden. Daar liggen mijn sympathieën niet. Apart om jou te zien op komen voor deze 11 Engelse non-valeurs .

Sympathie voor de underdog. En ik heb eigenlijk niks met Italiaans voetbal. Alleen Pirlo is een genot om te zien, vandaag ook weer.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Beide ploegen spelen in ieder geval gretiger dan die Fransen met hun geklungel gisteren.

Maar gooi er aub Walcott op, Milner is voor voetballiefhebbers gewoonweg pijnlijk om aan te zien.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Alle kwart finales stellen teleur!

Dan is deze nog zover mogelijk het leukst.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Zijn verder geen meningen, maar constateringen/feiten.

Nee, ik hou het toch maar op typisch Nederlandse jaloezie. Maar wel grappig dat ze hier allemaal denken dat Ronnie er niks van kan, terwijl hij in de rest van de voetbalwereld de aller- of in het ergste geval één-na-grootste is. Ronnie zal er vanuit de halve finale wel om moeten glimlachen, denk ik zo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een kansen voor Italie!

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Het is toch wel armoede als je een spits van Bologna moet inbrengen die 7 goals heeft gescoord afgelopen seizoen.

Trouwens als Kuipers deze wedstrijd gefloten had hadden er al een behoorlijk aantal penalty's op het wedstrijdformulier gestaan.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Beetje uitgeblust die wedstrijd. Eigenlijk geen zin in een verlenging maar ik vrees dat het onvermijdelijk is. Tweede helft is Italië wel heer en meester.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Ik heb het gevoel dat hij nog gaat vallen, welke kant dan ook

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vreselijk dat Engeland, op z'n Bertje Betonbloks.

Enfin, laat deze teams maar lekker moe worden, gaan wij er met 2 extra vrije dagen overheen

depri83 schreef:

Trouwens als Kuipers deze wedstrijd gefloten had hadden er al een behoorlijk aantal penalty's op het wedstrijdformulier gestaan.

Er is alleen geen thuisteam om voor te fluiten...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Italië verdient het toch meer. Maar wat een vervelende tegenstander is Engeland. Heb die liever niet in de halve finale tegen Duitsland. Portugal, Spanje, Italië en Duitsland. Zouden ook wel de sterkste teams zijn van dit EK maar zover is het nog niet.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat vind je vreselijk aan het Engelse spel?

Het feit dat het enige wat ze doen is achteruitlopen en reageren op de tegenstander, gewoonweg niet om aan te zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vond het qua pot maar vrij pover. Qua amusementswaarde best leuk maar wat een slecht voetbal.

Dit Engeland is echt vreselijk om te zien. Manmanman.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Toch raar. Amuzementswaarde is goed, maar toch is het niet om aan te zien. Waar kijk je dan in godsnaam voor?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

Beetje uitgeblust die wedstrijd. Eigenlijk geen zin in een verlenging maar ik vrees dat het onvermijdelijk is. Tweede helft is Italië wel heer en meester.

Tot de laatste minuut een enorm boeiende pot vol met kansen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Hoeveel Liverpool miskopen wil je op het veld hebben staan. Het is dat Aquilani en Downing er niet meer in kunnen komen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Hoeveel Liverpool miskopen wil je op het veld hebben staan. Het is dat Aquilani en Downing er niet meer in kunnen komen.

Voorlopig heeft Hodgson wel gelijk. Lang geleden dat ik Engeland op een toernooi als een hecht collectief zag spelen met voor Engeland vrij behoorlijk spel, ondanks dat het technisch vrij matig is.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

De amusementswaarde blijft hoog, maar 't is erg slordig. Engeland is voetballend gewoon te slecht al worden ze soms wel gevaarlijk. Vooral die Carroll is onvoorspelbaar. Maar Italië is opbouwend slordig en vooral weinig rust. Ben ik niet van ze gewend. Hoop toch wel dat ze winnen. Gelukkig staat Buffon daar in de goal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Toch raar. Amuzementswaarde is goed, maar toch is het niet om aan te zien. Waar kijk je dan in godsnaam voor?

Ik zie ook liever goed voetbal maar heen en weer golvend spel is zeer amusant maar duidt wel op een slecht positiespel, slechte passing en veel slordigheidjes. Met goed voetbal is het ook vaak niet in balans wat de amusementswaarde ook niet ten goede komt. Gister was het ook niet best maar de kwaliteit van het spel (Spanje dan) was magnifiek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.