• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.905 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

moviemafketel schreef:

Zlatan vind ik wel een goede kerel, ondanks zijn rare fratsen. Hij vierde zijn doelpunten wel gewoon met zijn teamgenoten. Vind het jammer dat Zweden niet doorging ipv Frankrijk.

Ik ben een supporter van Milan en als voetballer is Zlatan gewoonweg geweldig, maar hij heeft zeker niet het simpelste karakter. Het is moeilijk in te schatten wat er in zijn hoofd rondgaat

Een Balotelli is vergelijkbaar, maar Balo komt minder kwallig over. Hij komt eerder koelomp over

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Zlatan is berekenend. Balo is dom

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Maar niet tijdens deze eindronde

Ik hoop ook op Italië.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

nakada schreef:

Natuurlijk is Ronaldo 1 van de grootste spelers van dit moment, alleen is ie ook 1 van de grootste arrogante kwallen die er rondlopen.

Na zijn goal tegen Tsjechie loopt ie juichend richting publiek. Laat de aangever compleet links liggen, de rest mag hem knuffelen terwijl hij zijn armen strak omlaag houdt, om zichzelf daarna nog eens (letterlijk) op de borst te slaan.

Jammer dat hij zich zo gedraagt, anders stond ie zonder tegenstand bovenaan.

Jep. Ronaldo is een hele goede voetballer, maar een walgelijke persoonlijkheid. De gun-factor bij hem is gewoon 0,0. Ronaldo speelt voor Ronaldo en als zijn team er toevallig een prijs mee kan winnen is dat leuk meegenomen. Royston Drenthe zei het maanden terug nog eens. Ronaldo was geobserdeerd door Messi. Als hij er 3 scoorde en Messi maakte er een dag later 4, dan was zijn prestatie voor hem niks meer waard. Ik heb niet het idee dat Messi het interessant vind wat Ronaldo doet.

En buiten dat kloppen vele kritieken op Ronaldo ook. In 2,5 jaar Madrid was hij bijna nooit tegen Barcelona belangrijk en stond hij in de KO fase CL ook niet op. Dat hij er dan 45 in de competitie maakte is wat minder interessant dan. Zeker in Spanje draait het vooral om de 2 Clasico's. Messi sloopte ploegen als Arsenal, Milan, Real etc. Ronaldo liet het na. Alleen in de laatste fase van afgelopen seizoen maakte hij plots een paar belangrijke goals tegen grote teams. Zijn goal in Barcelona was erg mooi, toegeven. En zijn EK was tot Portugal-Nederland ook gewoon matig. Maar tegen Nederland en Tsjechie stak hij er wel bovenuit ja. Zoals je eens van een wereldster mag verwachten toch?

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

rep_robert schreef:

Zlatan is berekenend. Balo is dom

Zlatan heeft genoeg domme rode kaarten gehaald om hem de betiteling 'opvliegend' mee te geven. En volgens mij heeft Balotelli hetzelfde, hij komt op mij iig niet echt dom over als ik hem hoor praten.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Inderdaad, een slimmerik die Balotelli...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik snap echt niet waar al die Ronaldo-haat vandaan komt. Legt prachtig voetbal op de mat en zijn maniertjes laten juist zien dat hij een echte winnaar is.

Jammer dat Engeland en Italië tegen elkaar moeten, ik gun het ze allebei wel om door te gaan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dat houd je lefgozer Hij heeft gewoon vele vreemde trekjes. Dit is er één van Belachelijk juichen.

(afbeelding)

Vooral na die twee goals tegen Nederland de hele wereld hun grote ongelijk o.i.d. bewijzen...snap er weinig van. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

Voetbalkwaliteiten staan buiten kijf natuurlijk en die komen eindelijk ook een beetje tot recht in het nationale elftal.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Lefgozer schreef:

Jammer dat Engeland en Italië tegen elkaar moeten, ik gun het ze allebei wel om door te gaan.

Me too

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het was me de pot wel gisteravond. Wat treurig dat Frankrijk. Zielige vertoning, hoe makkelijk kan je het hebben. Voor de rest maar weinig over zeggen, krachtsverschil was zielig, vooral als je zo lang moet en niets doet is nog wel het meest zielige.

Nu hup Azzurri.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het was me de pot wel gisteravond. Wat treurig dat Frankrijk. Zielige vertoning, hoe makkelijk kan je het hebben. Voor de rest maar weinig over zeggen, krachtsverschil was zielig, vooral als je zo lang moet en niets doet is nog wel het meest zielige.

Echt een ongekende aanfluiting idd. Wellicht gaat er aan Franse zijde ook (wederom) een beerput open. Had 100x liever Bosnië willen zien op het EK.

Naomi Watts schreef:

Nu hup Azzurri.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Engeland, zou een mooie verrassing zijn en een geweldig affiche voor de halve finale opleveren. Maar vrees dat na vanavond enkel onsympathieke landen overblijven.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

(afbeelding)

Prettige wedstrijd iedereen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jij ook en hopelijk jouw team aan de goede kant van de score. Laten we hopen dta het voetbal overwint vanavond. Forza italia.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Buffon bij het volkslied, kan het nog mooier?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hup Engeland!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jij ook en hopelijk jouw team aan de goede kant van de score. Laten we hopen dta het voetbal overwint vanavond. Forza italia.

Als het voetbal moet overwinnen moeten de Engelsen winnen, dat is per slot van rekening de bakermat. Dat jij dat zaalvoetbal prefereerd boven het stijdvolle doet daar niets aan af.

Potjes van Engeland waren ook tot nog toe het leukst.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Lekker begin!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Beide landen met een 200% kans al. Potje is al leuker dan de 3 andere kwartfinales samen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuk begin, valt al meer te genieten dan in die voorgaande drie kwartfinales bij elkaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Als het voetbal moet overwinnen moeten de Engelsen winnen, dat is per slot van rekening de bakermat. Dat jij dat zaalvoetbal prefereerd boven het stijdvolle doet daar niets aan af.

Ik merk alweer dat je niet weet wat "voetbal" inhoudt. Geen verrassing overigens.

Bakermat is voor mij geen referentiekader maar gewoon het voetbal dat ze spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik merk alweer dat je niet weet wat "voetbal" inhoudt. Geen verrassing overigens.

Bakermat is voor mij geen referentiekader maar gewoon het voetbal dat ze spelen.

We moeten ook niet doen of Italie fabelachtig speelde dit EK. Leuk potje tegen Spanje, helftje tegen Kroatie oke, maar geen droomvoetbal ofzo. Italie speelt ook veel op de counter en wacht op passes van Pirlo.

Ik wil ieder geval een potje met dramatiek, emotie, kaarten, goals, spanning. Alles wat ik dit EK eigenlijk mis.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Het voetbal overwint als degene die het meest gescoord heeft en het minste tegen wint...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

We moeten ook niet doen of Italie fabelachtig speelde dit EK. Leuk potje tegen Spanje, helftje tegen Kroatie oke, maar geen droomvoetbal ofzo. Italie speelt ook veel op de counter en wacht op passes van Pirlo.

Ik wil ieder geval een potje met dramatiek, emotie, kaarten, goals, spanning. Alles wat ik dit EK eigenlijk mis.

Zeg ik ook niet maar ze voetballen wel, Engeland wil vooral niet voetballen en hebben ze in de selectie ook alleen maar neanderthalers. Nee, ik verkies kundigheid boven strijdlust.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waarom ben je eigenlijk voor Feyenoord en niet voor Ajax?

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voetbal is een sport uitgevonden door de Engelsen. Ga je nu beweren dat zij geen voetbal spelen? Misschien niet het meest effectieve team, maar verruit het attractiefst. Dus beweren dat het voetbal wint als zij eruit vliegen is wel het domste wat je kan schrijven, maar schijnbaar zie jij liever hoogstaande potjes zoals gister.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zeg ik ook niet maar ze voetballen wel, Engeland wil vooral niet voetballen en hebben ze in de selectie ook alleen maar neanderthalers. Nee, ik verkies kundigheid boven strijdlust.

Haha nog steeds mee eens na het eerste kwartier? Engeland speelt erg sterk, heeft al drie forse kansen gehad, spelen lekker

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Het voetbal overwint als degene die het meest gescoord heeft en het minste tegen wint...

Dit kan ook alleen maar van een PSV-er komen zeg

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dit kan ook alleen maar van een PSV-er komen zeg

Objectiviteit bedoel je?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Nee, dat wint de gelukkigste of meest effectieve. Voetbal overwint enkel als de attractieve partij wint en dat is lang niet altijd het betere of technischer team.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Waarom ben je eigenlijk voor Feyenoord en niet voor Ajax?

Lol, dat idee heb ik ook vaak bij jou. Het zit gewoon in mijn genen.

Naomi Watts schreef:

Voetbal is een sport uitgevonden door de Engelsen. Ga je nu beweren dat zij geen voetbal spelen? Misschien niet het meest effectieve team, maar verruit het attractiefst. Dus beweren dat het voetbal wint als zij eruit vliegen is wel het domste wat je kan schrijven, maar schijnbaar zie jij liever hoogstaande potjes zoals gister.

Dat zeh et uitgevonden hebben maakt hun niet de beste uitvoerders van het spelletje. Qua pot was het niet hoogstaand maar wel een ideale exhibitie wat betreft hoe voetbal gespeeld moet worden. Qua positiespel geperfectioneerd. Qua compelxiteit van buitenaards niveau, qua amusementswaarde niet zo veel nee. Voor mij gaat het erom dat Spanje die potjes wint, hoe is irrelevant, attractiviteit verwacht ik van duels waar ik neutraal in ga.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.