- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
(afbeelding)
Op papier is KJH de betere spits. De cijfers wijzen dat op alle manieren uit... Beetje mislukte grap 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Haha ja, op zijn NEC niveau. Van Rhijn haalt hem natuurlijk binnen een seizoen makkelijk in. Sterker, vind hem nu al een stuk completer. En veel kenners in Nederland vinden dat ook gelukkig.
Nou nee, aangezien Nuytinck gewoon de leider en aanvoerder van de Jong Oranje verdediging is. van Rhijn heeft nog 0,0 laten zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou nee, aangezien Nuytinck gewoon de leider en aanvoerder van de Jong Oranje verdediging is. van Rhijn heeft nog 0,0 laten zien.
Ach, jong Oranje. De ploeg van Zeefuik, Daley Blind en meer van die B spelers.
Van Rhijn heeft zich prima tegen Man Utd staande gehouden, tegen PSV gevlamd, een constant niveau gehaald...en dat als A junior. Die komt er wel.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Van Rhijn heeft zich prima tegen Man Utd staande gehouden, tegen PSV gevlamd, een constant niveau gehaald...en dat als A junior. Die komt er wel.
A-junior? Van Rhijn was op dat moment al 20.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Als je in een wereld leeft waarin een huistuinenkeuken verdediger met 14 potjes op Mickey Mouse niveau een 'supertalent' is en een basisspeler van Duitsland en Real Madrid er niet zoveel van kan, dan zit het inderdaad wel snor met Oranje de komende jaren 
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Naar de finale?
Met BERT komen we ERNIE!!

Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Volgens maakt het echt niks uit of Huntelaar of van Persie speelt. De aanval is het probleem niet, want de verdediging kan helaas het niet niveau niet aan. En de verdedigende middenvelders dragen daar ook niet aan bij.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Als je in een wereld leeft waarin een huistuinenkeuken verdediger met 14 potjes op Mickey Mouse niveau een 'supertalent' is en een basisspeler van Duitsland en Real Madrid er niet zoveel van kan, dan zit het inderdaad wel snor met Oranje de komende jaren
Ik ben ook helemaal niet zo pessimisties over de volgende generatie, er is potentieel genoeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Probleem is alleen dat Willems geen talent is.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
@nakada
Je kunt alles wel talent noemen. Ik zeg toch ook niets over de aanvoerder van Duitsland onder 18? Zal best een talent zijn, maar het gaat nu om spelers van 20 - 25 die tegen het nationale elftal aanzitten (of er in staan), en in een relevante competitie op topniveau spelen.
Dat zijn dus wel Khedira, Özil, Müller en Götze, en niet Claasje, Vlechtje, Fer of Van Rhijn. Die laatste is 21 en heeft er net een paar potjes ingestaan omdat de 1e rechtsback geblesseerd was... nou nou.
Probleem is alleen dat Willems geen talent is.
Die valt ook al lekker door de mand, inderdaad. In Nederland noemen we alles wat in de Mickey Mouse Liga de bal min of meer recht vooruit kan schieten een 'talent' (Drenthe was er ook zo één), maar op internationaal niveau kan het gewoon niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Drenthe zou het wel kunnen, maar is mentaal gemankeerd. Verder is het inderdaad zo dat er weinig supertalenten aankomen, want daar gaat het om. Neem Ajax, daar zijn het de Belgen en een Deen die het verschil maken (Al komt het volgens A&L allemaal dankzij Anita....) Van Fer en Wijnaldum is de ontwikkeling gestopt en van Classie moeten we het ook nog zien. Persoonlijk zie ik in De Vrij nog het meest talent in combinatie met een goede mentaliteit.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Waar Van Rhijn hooguit op de bank mag zitten. ja, die ja.
Oh wacht, maar dat zijn natuurlijk dan weer geen 'kenners' .
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Je kunt alles wel talent noemen. Ik zeg toch ook niets over de aanvoerder van Duitsland onder 18? Zal best een talent zijn, maar het gaat nu om spelers van 20 - 25 die tegen het nationale elftal aanzitten (of er in staan), en in een relevante competitie op topniveau spelen.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
@nakada
Dat zijn dus wel Khedira, Özil, Müller en Götze, en niet Claasje, Vlechtje, Fer of Van Rhijn. Die laatste is 21 en heeft er net een paar potjes ingestaan omdat de 1e rechtsback geblesseerd was... nou nou.
De talenten van Nederland zijn moeilijk te vergelijken met de talenten van Duitsland. Totaal andere (zwaardere) competitie. In Duitsland raak je wat sneller gepokt en gemazeld. Onze talenten moeten eerst een paar jaar in Nederland spelen en dan een mooie subtopper kiezen in een grote(re) competitie en van daaruit kunnen ze eventueel doorgroeien naar een topploeg, maar voor de echte top zullen dat er heel weinig zijn. Of je moet zin hebben in beperkte speeltijd zoals de Jong en Affelay dat hebben .
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
YEAH!!
We zijn een ronde verder, ik ben even met de auto van Micheal.j.Fox in de toekomst geweest!

kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Oekraiense verslaggeefmeisje was zo naief te denken dat je tussen Hollandse supporters een droog verhaaltje kunt gaan houden.
.
.
Zandkuiken
-
- 1750 berichten
- 1435 stemmen
Geweldig hoe die Oranje-figuren het hele supportersgebeuren altijd schijnbaar compléét in het belachelijke willen trekken. Die ene in zijn rolstoel met 1 been en dan die in dat oranje spandex-pak 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
whahaha carnaval in de straten van Oekraïne 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waar Van Rhijn hooguit op de bank mag zitten. ja, die ja.
Oh wacht, maar dat zijn natuurlijk dan weer geen 'kenners' .
Je hebt het over fucking Cor Pot, de man die Zeefuik boven Castagnois verkoos en Van Rhijn op de bank zet voor 1 of ander nontalent. Die neem ik inderdaad niet serieus nee, nooit gedaan.
Overigens hilarisch Oranje filmpje met die mars 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je leek de laatste net weer iets symphatieker, maar toch begin je weer teksten te verdraaien....
Khedira is een prima speler, maar is natuurlijk geen wereldklasse. Mijn punt was dan ook dat je geen 11 wereldklasse spelers nodig hebt om te winnen.
En van Rhijn is geen supertalent, maar een speler die mits ie genoeg gaat spelen zeker belangrijk kan gaan worden voor Ajax en Oranje. Zijn 1e half jaar was echt goed, heb geen betere rechtsback in Nederland dit seizoen gezien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Siem de Jong ook in Oekraïne
AjaxFanzone.NL
"In Oekraïne alvast wat scouting gedaan voor Ajax vrouwenelftal haha", twittert de aanvaller tussen neus en lippen door. Zijn tweet wordt begeleid door een foto met daarop De Jong en zijn vrienden en enkele schaars geklede dames. Als wij deze foto bekijken begrijpen wij wel dat Siem erg druk is met scouten 

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Forza Sheva de legende, knal die Fransosen maar af 
Ben benieuwd.
Edit: gestopt wegens onweer, ben benieuwd of ze nog verder gaan.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Verdomme. Neem ik mijn studiepauze in functie van de match (om te eten), begint het daar te onweren...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Heeft Kuipers weer. 
Levert wel mooi beelden op.
Als ik geweten dat het dit weer zou worden, had ik geen 2-0 voor Frankrijk voorspelt. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voor 19.00 uur sowieso niet, dan zullen ze wel definitief oordelen of er vandaag nog wordt gespeeld. Hoop dat ze om 1900 uur weer aftrappen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ze zijn nu toch bezig gaten in het veld te maken (ik neem aan om het water weg te werken), dus zullen ze nog wel gaan spelen zeker?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.