- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Wordt om 19u hervat als ik het goed begrijp.
Ziet er ook niet onbespeelbaar uit nu.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ben benieuwd. Echt goed rollen deed die bal toch niet...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Misschien kunnen ze meteen de Europese kampioenschappen zwemmen laten doorgaan. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Bah, 5 Franse minuutjes na de rust en dan heb je 0-2. Zuur.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4751 stemmen
Vond Frankrijk wel de betere ploeg dus onverdiend is het niet. Al is 0-2 plots wel wat te zwaar. Laat Oekraïne er nog maar eentje maken voor de prono.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Vind Frankrijk toch een sterke indruk maken (leuke ploeg ook), al doet Oekraine het ook best aardig. Na de 1-0 is het echter wel een beetje gedaan.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Frankrijk speelde best sterk inderdaad en gaf bovendien achterin vrijwel niks weg. Hadden er sowieso nog wel1 a 2 meer kunnen scoren.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van Marwijk: "Ik ga wel wat veranderen" | VoetbalPrimeur
Gelukkig, nu maar hopen dat hij Van Bommel eraf haalt en met Sneijder/Van der Vaart controlerend gaat spelen. Huntelaar natuurlijk in de spits, Van Persie erachter en Sneijder en Robben op de flanken. Of natuurlijk Sneijder controlerend en Robben en Narsingh op de flanken.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
wat was die Kwaltan Ibrahimovic allemaal aan het roepen naar die keeper bij die tweede goal voor Zweden?
btw, rookt de server?
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Kwaltan?
hahahaha...creativiteit alom... Maar hij leek wel pissed of inderdaad.
Isaksson bakt er inderdaad geen pepernoot van, wat een blunder
Alleen jammer dat hij mijn 2-1 voor Zweden om zeep helpt. Vieze kut psv'er 
En inderdaad, MovieMeter heeft het er maar moeilijk mee vanavond.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Verdomme! Prachtig doelpunt, maar gemaakt door het verkeerde team..
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Heerlijke wedstrijd tussen Zweden en Engeland zeg. Die Mellberg is ook wel een held.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Balen zeg! Ik had verwacht dat Zweden een mooier EK tegemoet ging, maar ze zijn als eerste uitgeschakeld.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
O wat een heerlijke wedstrijd zeg, beste tot nu toe. Had het zweden wel gegund, maar voor hun is het over en uit.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Erg leuke wedstrijd. Wel jammer dat Zweden is uitgeschakeld want vond dat best een sympathiek team. Waren zeker ook niet het zwakste van het EK. Teams als Griekenland en Ierland zijn toch wel een heel stuk minder.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Waarom zit er trouwens elke uitzending bij VI Oranje zo'n irritante volkszanger als gast?
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Was echt een goede vermakelijke wedstrijd zelfs voor de niet-voetballiefhebber(och eens in de twee jaar kan ik wel fanatiek zijn ermee ,maar normaal eigenlijk niet, alhoewel het wel eens leuk zou zijn als Fortuna eens Nederlands kampioen wordt) zoals ik. De uitkomst was voor mij nauwelijks te voorspellen ,omdat beide teams toch wel zich van een erg goede kant hebben laten zien. Zweden kan balen ,maar niet ontevreden terugkijken naar mijn mening.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Isaksson bakt er inderdaad geen pepernoot van, wat een blunder
Alleen jammer dat hij mijn 2-1 voor Zweden om zeep helpt. Vieze kut psv'er 
Ik heb er geen enkel belang bij om de man gaan te verdedigen want weg is hij en ik ben blij toe, maar die bal van Walcott zag hjj gewoon niet aankomen met 12 man die hem de zicht op het schot ontnam.
Trouwens, complimenten dat je zo volwassen reageert. 
Onderhond
-
- 87645 berichten
- 12942 stemmen
Toch wel tekenend dat één van de leukste wedstrijden totnogtoe zowat het laagste niveau aan voetbal haalde. Onnoemelijk veel lomp balverlies en klutsballen. Zweden die dachten dat ze Spanjaarden waren maar daar compleet de techniek voor misten, en ook bij de Engelsen wat het meer beuken dan voetballen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Geweldig hoe die Oranje-figuren het hele supportersgebeuren altijd schijnbaar compléét in het belachelijke willen trekken. Die ene in zijn rolstoel met 1 been en dan die in dat oranje spandex-pak
haha, denk je het ergste gehad te hebben krijg je idd nog die oranje spiderman.
check die ouwe Pool ook op 1:08 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waarom zit er trouwens elke uitzending bij VI Oranje zo'n irritante volkszanger als gast?
Omdat het een RTL4 programma is geworden. Kan er zelf niet langer dan 4 minuten naar kijken, mij veel te vee kinderachtigl gelolbroek en de stokpaardjes zijn nu al twee jaar uitgekouwd. Doe mij maar Studio Sport, ondanks Van Gelder en Waterreus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch wel tekenend dat één van de leukste wedstrijden totnogtoe zowat het laagste niveau aan voetbal haalde. Onnoemelijk veel lomp balverlies en klutsballen. Zweden die dachten dat ze Spanjaarden waren maar daar compleet de techniek voor misten, en ook bij de Engelsen wat het meer beuken dan voetballen.
Inderdaad. Het hoge school voetbal leidt al jaren tot een tactisch schouwspel dat niet om aan te zien is. Het begint steeds meer op dammen te lijken. Was gister inderdaad een lekkere ouderwetse pot. Van mij mogen de Engelsen het EK winnen. Lekker oppertunistisch met veel inzet en spelvreugde. Dat zie ik 100 keer liever dan de voetballers die zich volledig moeten schikken in het 'systeem'.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Ik heb er geen enkel belang bij om de man gaan te verdedigen want weg is hij en ik ben blij toe, maar die bal van Walcott zag hjj gewoon niet aankomen met 12 man die hem de zicht op het schot ontnam.
Trouwens, complimenten dat je zo volwassen reageert.
Goeie smoes
Zoals Derksen al zei, zo kan je altijd wel zeggen dat er mannetjes voor staan. Feit blijft dat die bal recht op hem af komt en hij valt achterover. Daarnaast vind ik vanuit die camerapositie achter het doel toch wel erg duidelijk.
En ja, mensen die mijn pool verneuken verdienen geen volwassen reactie
(neem het vooral serieus)
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Inderdaad. Het hoge school voetbal leidt al jaren tot een tactisch schouwspel dat niet om aan te zien is. Het begint steeds meer op dammen te lijken. Was gister inderdaad een lekkere ouderwetse pot. Van mij mogen de Engelsen het EK winnen. Lekker oppertunistisch met veel inzet en spelvreugde. Dat zie ik 100 keer liever dan de voetballers die zich volledig moeten schikken in het 'systeem'.
Zich moeten schikken in het systeem is natuurlijk wat anders dan een elftal dat een systeem perfect beheerst. Bij Spanje beheerst zo'n beetje het hele elftal dat, dus komt het ook vrij natuurlijk over. Bij b.v. het Nederlands elftal komt jouw verhaaltje meer naar voren. Zoals je zelf al zei mis je de synergie in het elftal.
Dat woordje vind ik wel belangrijk in het verhaal.
Overigens kan ik gewoon van beiden genieten, wat heb ik toch een voorrecht als mens zijnde
Zou je ook eens moeten proberen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spanje tegen ierland (heb enkel laatste half uur gezien) was ook nog wel om aan te zien, (met heel veel dank aan de fantastische Ierse supporters) maar op het wk hebben ze ook geen enkele aantrekkelijke wedstrijd gespeeld. Het is me toch te veel een dambord gebeuren. Veel te statisch. Ik hou ervan als het spel op en neergolft niet als de boel 90 minuten lang klem staat in een soort handbal opstelling. Hoe knap het ook mag zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Goeie smoes
Zoals Derksen al zei, zo kan je altijd wel zeggen dat er mannetjes voor staan. Feit blijft dat die bal recht op hem af komt en hij valt achterover. Daarnaast vind ik vanuit die camerapositie achter het doel toch wel erg duidelijk.
En ja, mensen die mijn pool verneuken verdienen geen volwassen reactie
(neem het vooral serieus)
Haha. Dezelfde Derksen die vond dat hij uit had moeten komen bij die twee goals tegen de Oekraïne. En dat camera-standpunt was van boven de goal, als Isaksson vier meter was geweest had hij die bal inderdaad makkelijk kunnen zien aankomen.
Nee inderdaad je hebt gelijk, laten we vooral de meningen van Derksen en rep niet te serieus nemen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Halverwege het toernooi dan maar een top 11:
----------------------Tyton
Gebreselassie - Pepe - De Rossi - Alba
--------Dzagojev - Pirlo - Marchisio
Shevchenko - Gomez - Mandzukic
En een flop 11:
----------------Chalkias
Torisidis - Heitinga - Dunne - Boenisch
Karagounis - Van Bommel - Jiracek
Robben - Kerzhakov - Ronaldo
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Haha. Dezelfde Derksen die vond dat hij uit had moeten komen bij die twee goals tegen de Oekraïne. En dat camera-standpunt was van boven de goal, als Isaksson vier meter was geweest had hij die bal inderdaad makkelijk kunnen zien aankomen.
Nee inderdaad je hebt gelijk, laten we vooral de meningen van Derksen en rep niet te serieus nemen.
Het was gewoon een blunder. Hij staat het hele toernooi al niet best te keepen. Dat jij alles zo serieus neemt is jouw probleem. Snap niet dat jij hem durft te verdedigen hier.. Weet je hoe je zoiets noemt wanneer goede keepers zo'n bal tegenhouden? Een reflex...dat heeft meneertje Issakson blijkbaar niet. Die bal komt recht op hem af en hij heeft hem niet.
Trouwens, ballen in het 5 meter gebied horen toch altijd voor de keeper te zijn(vooral bij voorzetten)? Maar dat is sowieso al geen sterk punt van hem...
Spanje tegen ierland (heb enkel laatste half uur gezien) was ook nog wel om aan te zien, (met heel veel dank aan de fantastische Ierse supporters) maar op het wk hebben ze ook geen enkele aantrekkelijke wedstrijd gespeeld. Het is me toch te veel een dambord gebeuren. Veel te statisch. Ik hou ervan als het spel op en neergolft niet als de boel 90 minuten lang klem staat in een soort handbal opstelling. Hoe knap het ook mag zijn.
Het is dan ook aan de tegenstanders om er iets op te vinden....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.