- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Oranje: Mathijsen, Afellay en 'RvP' spelen | VoetbalPrimeur
We gaan verliezen jongens! Laffe Bert, pfff.
Niet laf ( het is eerder moedig te noemen om tegen de wens van het hele volk in te gaan), maar ook niet slim. Te behoudend en voorspelbaar, dat wel. Als het waar is.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Crap, ik had 2-1 voor Portugal voorspeld. Irritante Denen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Alles beter dan gelijkspel - moeten zelf toch winnen, maar daarover daalt het optimisme...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou als wij ook 3-2 winnen staan we allemaal exact gelijk. En hebben wij ten opzichte van de Portugezen de fifa ranking mee. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alles beter dan gelijkspel - moeten zelf toch winnen, maar daarover daalt het optimisme...
Nee hoor een nederlaag kunnen we ook nog hebben.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Toch blijft het noodzaak dat wij vanavond winnen. Anders hebben de Duitsers ons lot in handen. En we weten wat er in het verleden is gebeurd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch blijft het noodzaak dat wij vanavond winnen. Anders hebben de Duitsers ons lot in handen. En we weten wat er in het verleden is gebeurd.
Dat is waar, maar denk dat ze het wel leuk vinden om ons te redden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van Marwijk wil gewoon verliezen, anders zou ik niet weten waarom hij met deze opstelling speelt...
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Leuke pot net tussen Portugal en Denemarken. Vind Denemarken toch ook wel een erg leuk team hoor. Doen uiteindelijk gewoon keihard mee in deze group. Ronaldo was trouwens wel het lachertje. Miste een stel enorme kansen en het dieptepunt is nog wanneer hij hijgend en wijdbeens gaat staan om een vrije trap te nemen die vervolgens 30 meter over gaat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch vind ik Van Marwijks analyse en onderbouwing wel kloppen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Van Marwijk wat een held. Al dat geblaat gewoon aan je voorbij laten gaan en zelf beslissen. Menig trainer was niet zo zelfverzekerd geweest en was gezwicht voor publieke opinie.
Wat hoop ik enorm op winst Oranje. Alleen al om die verschrikkelijke Derksen diep door het stof te zien gaan.
Verder werkelijk compleet falen van alle sites, tv-programma's, radiozenders en kranten. Hebben allemaal de afgelopen twee dagen alleen maar onzin uitgekraamd met hun opstellingen en wissels.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Nou op hoop van zegen dan maar. Ik ben pleite.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Marwijk wat een held. Al dat geblaat gewoon aan je voorbij laten gaan en zelf beslissen. Menig trainer was niet zo zelfverzekerd geweest en was gezwicht voor publieke opinie.
Lol. Ook al had ie zelf dingen willen veranderen maar doet die dat al niet omdat het "publiek" dat wil. Bert wil altijd tegen de wind in piesen, en durft zijn ondermaatse schoonzoon niet eens te wisselen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Dat enorme afzeiken van Van Bommel is nog wel het meest rare van allemaal. Laatste vier jaar geen woord over gehoord, nu speelt die slecht tegen de Denen en snapt ineens niemand meer wat hij in Oranje doet. Hilarisch en perfect voorbeeld van opportunisme. Had jou alleen hoger ingeschaal Naomi!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@ Naomi: Wat een onzin, tijdens het wk was iedereen het met m eens, toen veranderede hij ook niks. Hoop erg dat vanavond Bert zijn gelijk haalt. Om twee redenen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat enorme afzeiken van Van Bommel is nog wel het meest rare van allemaal. Laatste vier jaar geen woord over gehoord, nu speelt die slecht tegen de Denen en snapt ineens niemand meer wat hij in Oranje doet. Hilarisch en perfect voorbeeld van opportunisme. Had jou alleen hoger ingeschaal Naomi!
Er was dan ook niet veel mis mee, twee jaar geelden nog prima maar kan nu gewoon niet meer. Lijkt me vrij overduidelijk, niets geks aan. Het gaat om nu, niet hoe goed ie jaren geleden was. Anders Cruyff maar in de spits?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Naomi: Wat een onzin, tijdens het wk was iedereen het met m eens, toen veranderede hij ook niks. Hoop erg dat vanavond Bert zijn gelijk haalt. Om twee redenen.
Ja, met 'm eens, het gaat nu om het oneens te zijn met hem.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hij gaat zijn gelijk halen, want Nederland wint vanavond.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als dat het beste is van dit Ek
.
Haha, jij altijd met je vrouwen, niks is goed. Rianneke_Dan moet wel een topmodel zijn zeg! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, jij altijd met je vrouwen, niks is goed. Rianneke_Dan moet wel een topmodel zijn zeg!
. Ik spreek alleen tegen dat het verre van het beste is dit ek, heb me nog niet uitgelaten over wat ik van haar persoonlijk vindt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
"Of Afellay gaat naar Arsenal, of Van Persie naar Barcelona." Aldus van Gelder. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar moet persie in hemelsnaam spelen? De concurrentie aangaan met Messi
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Samen op de training misschien? Afellay speelt niet eens bij Barca. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaan ze dan ook in een hoekje zitten?
.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Boskamp blijft toch echt wel een held. Sowieso een enorme meerwaarde aan de voor de rest wisselende gasten die ze op Sporza hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.