• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

Afellay of Kuijt is laatste vraagteken bij Oranje | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Geen Huntelaar en alleen Kuyt ipv Afellay, dus nog weer verdedigender

Jezus leest Bert hier niet mee ofzo, weer voor niks getypt

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

j0enne schreef:

Portugal moet vanavond gewoon van Denemarken winnen.

Anders kom je echt in moeilijkheden.

Als Denemarken gelijk speelt en Nederland speelt gelijk is 't al afgelopen aangezien Denemarken een beter onderling resultaat heeft met Nederland.

Als Denemarken wint en Nederland wint, dan moeten ze ook van Portugal winnen en dan is de kans groot dat de Duitsers weer winnen van Denemarken waardoor je 3 ploegen hebt met 6 punten. Onderling resultaat doet er dan niet toe dus dan wordt 't het doelsaldo.

Als Portugal wint en Nederland speelt vanavond gelijk dan moet je de laatste wedstrijd winnen, maar ik ben bang dat Denemarken en Duitsland 't dan op een akkoordje gooien waardoor ze allebei doorgaan. Denemarken zou dan op 4 punten komen net als Nederland, maar het onderling resultaat telt dan weer...

Dus wij moeten eigenlijk gewoon twee keer winnen.

Ik kan me niet voorstellen dat de Duitsers het op een akkoordje zullen gooien. Misschien wil ik het me wel niet voorstellen maar die gaan toch altijd voor alles.. :

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Daar geef ik je zeker gelijk in, positie van RB heb ik nog over nagedacht.

Net als Sneijder ipv VDV..

Voor het EK had ik zeker VDV gezegd maar Sneijder was echt geweldig tegen Denemarken, dus hem wissel zetten is sportieve zelfmoord.

Hoop alleen dat Bert zijn schoonzoon op de bank durft te zetten... Ik heb namelijk liever De Jong die zich gaat vastbijten in Ozil dan dat Mark 'dekken-op-3-meter' dat moet moet doen.

Eens maar dat zal niet gebeuren..:P Ik hoop in ieder geval dat er één controleur op de bank beland. Sneijder speelde tegen Denemarken idd erg goed! Hij is toch één van de weinige die het spel écht begrijpt

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Ik kan me niet voorstellen dat de Duitsers het op een akkoordje zullen gooien. Misschien wil ik het me wel niet voorstellen maar die gaan toch altijd voor alles.. :

Duitsland is ook niet gek, die hebben natuurlijk liever Portugal en/of Nederland eruit, scheelt ze 2 concurrenten.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Ja dat klopt maar toch ben ik er niet zeker van of ze dan voor een laf gelijkspel gaan.. Ach we moeten gewoon winnen vanavond en dan is het allemaal een stuk eenvoudiger:p

Ik heb er enorm veel vertrouwen in en ik denk een 3-1 (binnen 25 minuten staat het 2-0)

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Vanavond zouden er wel eens veel Nederlanders zeer teleurgesteld kunnen zijn. Denemarken en Portugal gaan gelijk speeln en Duitsland wint van Nederland. Wat natuurlijk het slechts mogelijke scenario is voor onze buren.

En dat zal natuurlijk erg zijn voor iedereen want vanaf augustus zal Nederland zijn troon aan Belgie gaat verliezen en niet langer de beste ploeg van de lage landen zal genoemd worden. Het is al geleden van de WK kwalificatie 1998 dat Nederland nog won van Belgie en ik zie daar in de toekomst niet veel verbetering in integendeel.

Ik weet dat ik voor loop op de feiten Nederland is nog niet uitgeschakeld en kan nog europees kampioen worden maar als het er nu niet van komt zal het er nog lang niet van komen en zie ik Belgie nog eerder een EK of WK winnen al zullen we ons natuurlijk eerst eens moeten kwalificeren.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

mrwhite schreef:

Vanavond zouden er wel eens veel Nederlanders zeer teleurgesteld kunnen zijn. Denemarken en Portugal gaan gelijk speeln en Duitsland wint van Nederland. Wat natuurlijk het slechts mogelijke scenario is voor onze buren.

En dat zal natuurlijk erg zijn voor iedereen want vanaf augustus zal Nederland zijn troon aan Belgie gaat verliezen en niet langer de beste ploeg van de lage landen zal genoemd worden. Het is al geleden van de WK kwalificatie 1998 dat Nederland nog won van Belgie en ik zie daar in de toekomst niet veel verbetering in integendeel.

Ik weet dat ik voor loop op de feiten Nederland is nog niet uitgeschakeld en kan nog europees kampioen worden maar als het er nu niet van komt zal het er nog lang niet van komen en zie ik Belgie nog eerder een EK of WK winnen al zullen we ons natuurlijk eerst eens moeten kwalificeren.

De koning van de lage landen? Haal eerst sinds 2002 maar weer eens een toernooitje.

Mazzel voor Belgie dat ze bij het volgende EK 24 landen toelaten, maken zelfs de Belgen weer kans

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Vlak Luxemburg ook niet uit

Volgens mij zitten alle rode duivels vanavond in een wit shirt voor de tv

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Vlak Luxemburg ook niet uit

En Friesland!

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

otherfool schreef:

Afellay of Kuijt is laatste vraagteken bij Oranje | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Geen Huntelaar en alleen Kuyt ipv Afellay, dus nog weer verdedigender

Mwa, niks mis mee. Als je van der Wiel laat spelen kun je elke verdedigende steun wel gebruiken daar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat de teleurstelling groot kan zijn is mogelijk, maar de troon zullen we echt niet in augustus overdoen aan de Belgen. Staan denk ik nog zo'n 1000 punten voor op de fifa ranking en de WJ kwalificatie is zodanig dat we er in Brazilie wel bij zullen zijn. En dat geldt imo niet voor de Belgen...

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Haha lach maar na vanavond zal dat al veel minder zijn En ik kan begrijpen dat het voor julie moeilijk te aanvaarden is maar het is wel zo. Kijk maar naar de Eredivisie daar zijn alle belgen top om nog maar te zwijgen over de Premier league.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

mrwhite schreef:

Haha lach maar na vanavond zal dat al veel minder zijn En ik kan begrijpen dat het voor julie moeilijk te aanvaarden is maar het is wel zo. Kijk maar naar de Eredivisie daar zijn alle belgen top om nog maar te zwijgen over de Premier league.

Lekker belangrijk, zet 11 Belgen bij elkaar in 1 ploeg en ze bakken er niks meer van Het is net Engeland.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lekker belangrijk, zet 11 Belgen bij elkaar in 1 ploeg en ze bakken er niks meer van Het is net Engeland.

En wat is nederland dan 2 jaar geleden haalde ze de finale van het WK op zijn grieks zonder overtuiging en met veel geluk. Als Nedeland dat kan dan kan Engeland en Belgie dat zeker ook!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

mrwhite schreef:

(quote)

En wat is nederland dan 2 jaar geleden haalde ze de finale van het WK op zijn grieks zonder overtuiging en met veel geluk. Als Nedeland dat kan dan kan Engeland en Belgie dat zeker ook

Nederland heeft voor het laatste in 1980 een groepsfase niet overleefd, stond 2 jaar terug nog in de WK finale. Belgie is er al 10 jaar zelfs niet meer bij. Je zou beter een toontje lager kunnen gaan zingen, je maakt je echt enorm belachelijk. Ik heb niks tegen Belgie, maar dit soort teksten zijn vrij lachwekkend.

Kwalificeer je eerst maar weer eens voor een toernooi. Nee, sterker, win eerst maar eens 2 of 3 keer achter elkaar, voordat je een grote mond over de vice wereldkampioen durft op te zetten.

Het is een beetje of een Trabantje een Ferrari uit zit te lachen

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Dikke nek heet zoiets, toch?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Insignificance schreef:

Dikke nek heet zoiets, toch?

Nee, dat zijn wij volgens Belgen soms.

Ik weet alleen hoe het heet als je doet dat je heel wat bent terwijl je eigenlijk niks hebt gepresteerd. Opgeblazen lucht ofzo?

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12954 stemmen

Nederlandse export wordt zoiets genoemd.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Het verleden is wat het is en daar kunnen we nu nx aan veranderen maar de toekomst ziet er goed uit.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Kom op bert, zo moelijk is het toch niet?

-------------------- Steek ------------------------

V/d Wiel -- Heitinga --- Mathijsen --- Willems

-------------- De Jong ---- Sneijder ---------------

------------------- Van Persie ------------------------

Afellay ---------- Huntelaar ------------- Robben

Hiermee win je met minimaal 2 goals verschil.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

mrwhite schreef:

Het verleden is wat het is en daar kunnen we nu nx aan veranderen maar de toekomst ziet er goed uit.

Onze toekomst ook. Nogmaals, kwalificeer je eerst maar eens. Wordt weer lastig zat met Kroatie en Servie in jullie groep.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12954 stemmen

mrwhite schreef:

Er is potentieel, maar de toekomst ziet er absoluut niet goed uit. We slagen er niet in te winnen, en als je niet wint komt je nergens. Met een beetje druk zetten en de bal mooi rondspelen verzilver je geen kwalificatie. Het talent is er, maar het zal nog wel even duren vooraleer er een team staat.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Er is potentieel, maar de toekomst ziet er absoluut niet goed uit. We slagen er niet in te winnen, en als je niet wint komt je nergens. Met een beetje druk zetten en de bal mooi rondspelen verzilver je geen kwalificatie. Het talent is er, maar het zal nog wel even duren vooraleer er een team staat.

Zolang Belgie geen scorende spits heeft wordt het inderdaad lastig. En ook de back-posities zijn niet sterk bezet. En het is ook niet handig om steeds van coach te wisselen. Vandereycke, Advocaat, Leekens, Wilmots...in een jaar of 3 ofzo? Geen continuiteit.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Onze toekomst ook. Nogmaals, kwalificeer je eerst maar eens. Wordt weer lastig zat met Kroatie en Servie in jullie groep.

Idd maar ik geloof er wel in. Met de jongens die we nu hebben moet dat ook er zijn geen excuses meer!

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12954 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zolang Belgie geen scorende spits heeft wordt het inderdaad lastig. En ook de back-posities zijn niet sterk bezet. En het is ook niet handig om steeds van coach te wisselen. Vandereycke, Advocaat, Leekens, Wilmots...in een jaar of 3 ofzo? Geen continuiteit.

België heeft niet echt één scorende spits nee, maar het scorend vermogen is er wel, daar zou het probleem niet mogen liggen. Wat de back posities betreft ben ik het wel eens.

Qua coach hoop ik vooral dat ver verderkijken dan Wilmots, want die begint nu alweer met "de uitslag is niet belangrijk", terwijl dat volgens mij voor het team momenteel het enige echte is wat telt. Hadden ze nu tegen Moldavië en Engeland gewonnen dan hadden ze zich wat kunnen veroorloven, maar nu is het toch echt eerst leren winnen alvorens aan iets anders te denken.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

We zouden er ook beter aan doen om eens al die showballen gewoon uit de ploeg te smijten. Ik weet nog met een enorm belangrijke kwalificatiematch en dat we het hadden kunnen afmaken en dat (ik dacht Witsel) er een speler gewoon wat hakjes zit te geven en zich een ware sambavoetballer waant. Volgens mij gaan we er nog altijd niet geraken (de vorige match was daar het bewijs van) en net zoals A&L1 zegt is het gewoon enorm kut dat we continu van coach moeten wisselen..

Edit: daar zit volgens mij dan ook een groot stuk van de frustratie met Nederland. Die hebben een goed team en daar lukt het wel maar de meeste supporters zijn dan zo'n arrogante eikels dat je eigenlijk direct hoopt dat ze eruit liggen

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vandereycke was een slechte keuze, Advocaat vond die roebels te belangrijk , Leekens heeft de ploeg in de steek gelaten ( om trainer te worden van club brugge ) en nu is het aan Wilmots dus we zullen zien.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Hoop dat Wilmots het wel een tijdje volhoudt. Sympathieke kerel en een een bikkelaar.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Metalfist schreef:

Edit: daar zit volgens mij dan ook een groot stuk van de frustratie met Nederland. Die hebben een goed team en daar lukt het wel maar de meeste supporters zijn dan zo'n arrogante eikels dat je eigenlijk direct hoopt dat ze eruit liggen

Wat dacht je dan van bijv. Brazilianen of Engelsen, daarmee vergeleken zijn Nederlanders nog de bescheidenheid zelve

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12954 stemmen

kos schreef:

Hoop dat Wilmots het wel een tijdje volhoudt. Sympathieke kerel en een een bikkelaar.

Maar als trainer een slappe zak. Dat eeuwige gepaai en goedgepraat als de Duivels weer eens verloren hebben moet gewoon een keer gedaan zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.