- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1 van de mooiste volksliederen, benieuwd of Dickie Dik de tekst al kent 
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Haha, klopt wel. Nu ik het terug heb gezien valt het allemaal wel mee, al stond het erger op mijn net vlies. Rectificatie bij deze.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat betreft Bertje kom ik er niet op terug hoor
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
We krijgen in de voorbereiding op WK 2014 een compensatiewedstrijd Malaga-Nederland!
Voetbalzone - Van der Vaart: 'In Joris' geval was ik naar Van Toorn gegaan'

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ah god ja van der Gijp. De man die alleen grappen kan maken ten koste van anderen, logische sneer van Afellay, alleen slecht geformuleerd. Op van der Gijp niveau... zeg maar......
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ah god ja van der Gijp. De man die alleen grappen kan maken ten koste van anderen, logische sneer van Afellay, alleen slecht geformuleerd. Op van der Gijp niveau... zeg maar......
Van der Gijp maakt nooit gebruik van zwaktes van iemand anders. Een smerige manier om zo te reageren, dus meneertje Appelvlaai neemt iedereen die ooit depressief is geweest niet serieus? Nou, daar zullen veel mensen in nederland blij mee zijn. Hij moet niet zo snel op zn teentjes zijn getrapt, wat Van der Gijp zei bij VI klopte gewoon 100%. Waarom dan zo reageren? Dat is toch niet nodig? Net zoals de reacties van Van Bommel, Van Marwijk en Sneijder. Een tikkeltje geïrriteerd zijn de mannen... Ofja, in Appelvlaai zn geval: jongetje.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Er komt na 3,5 jaar met goed voetbal
Ja het is adembenemend wat die boevenbende al jaren laat zien 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Van der Gijp maakt nooit gebruik van zwaktes van iemand anders. Een smerige manier om zo te reageren, dus meneertje Appelvlaai neemt iedereen die ooit depressief is geweest niet serieus? Nou, daar zullen veel mensen in nederland blij mee zijn. Hij moet niet zo snel op zn teentjes zijn getrapt, wat Van der Gijp zei bij VI klopte gewoon 100%. Waarom dan zo reageren? Dat is toch niet nodig? Net zoals de reacties van Van Bommel, Van Marwijk en Sneijder. Een tikkeltje geïrriteerd zijn de mannen... Ofja, in Appelvlaai zn geval: jongetje.
haha we hebben het over dezelfde Van der Gijp heh? René. Niet Cor...
Man die grapt zowat alléén maar over het uiterlijk of gedrag van mensen (spelers, trainers, officials).
Verder vind ik Afellay maar een zelfingenomen mannetje zoals zovelen, en slaat-ie de plank mis met die opmerking, net zoals dat Van der Gijp alles en iedereen maar met een grote grap weglacht (terwijl ie zelf nooit het maximale uit z'n talent heeft gehaald, flink portie jaloezie zal er wel om de hoek komen kijken.)
Een of andere opmerking weer over slapen met Van Persie of weet ik het wat-ie er van maakt, alles om de clown uit te hangen, best grappig hoor, maar dan word je natuurlijk ook niet serieus genomen.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Van der Gijp maakt nooit gebruik van zwaktes van iemand anders.
Dat is onzin natuurlijk. Regelmatig moeten mensen met o.a. een tekort aan lengte of een teveel aan gewicht het ontgelden bij Van der Gijp.
Ook onzin natuurlijk. Die jongens hebben een gewoon een goede verstandhouding. Dat Van der Gijp daar aanstoot aan neemt en vervolgens met kinderachtige homofiele grapjes komt is behoorlijk sneu.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Ik ben over het algemeen bijzonder tevreden over het vertoonde spel en zeker met de resultaten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Om dan maar met Gijpie te spreken: jij hebt thuis alleen radio?
Het is toch werkelijk waar niet om aan te gluren, dat betonblokspel met 2 van die brekers 5 meter voor de verdediging, en een linksbuiten die alleen maar in het veld staat om achter een back aan te lopen? Daar werden vroeger de Belgen of Italianen om verketterd.
Ze winnen er wel veel mee, dat klopt. Nog wel...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van der Gijp maakt nooit gebruik van zwaktes van iemand anders.
Lees ik dat nu goed? Kan me een voel grappen over de lengte van Sneijder herinneren....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is toch werkelijk waar niet om aan te gluren, dat betonblokspel met 2 van die brekers 5 meter voor de verdediging, en een linksbuiten die alleen maar in het veld staat om achter een back aan te lopen? Daar werden vroeger de Belgen of Italianen om verketterd.
Afgelopen editie van de CL stond het ook weer garant voor de hoofdprijs en Nederland heeft met dat zogenaamde aanvalsspel ook nooit wat gewonnen. De Russen waren beter in 1988 maar ook zij wonnen toen niet.
Mag hopen dat het betonvoetbal weer overwint, dat huilen over zogenaamd mooi voetbal kot me wel de keel uit. Het resultaat is het enige dat telt. En ja, dan heb je aan een radio of teletekst genoeg. Als ik naar iets moois wil kijken zet ik wel een film op.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Ik dacht als er toch iemand begrip kan opbrengen voor 'betonblokvoetbal' (wat ik ten zeerste bestrijd dat Oranje dat speelt) is het een fan van Duitsland. Talloze prijzen zijn er door ploegen en de Mannschaft in het verleden bij elkaar gevoetbald met een spel dat niet om aan te zien was. Een mooie speler als Netzer werd aan de kant gehouden voor een werker als Overath en balkunstenaar Schuster werd bijkans het land uitgejaagd.
Pas enkele jaren geleden zijn de Duitsers in gaan zien dat er ook op een andere manier gevoetbald kan worden en dat komt nu op hoge toon Nederlanders terecht wijzen dat ze antivoetbal spelen....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Typ toch eens gewoon Afellay in plaats van Appelvlaai...
Verder heb je wel een punt ja. En @ Reinbo, de grapjes over de kleine Sneijder zijn natuurlijk van een ander kaliber dan roepen dat depressieve mensen niet serieus te nemen zijn. Buiten het feit dat het vrij onsmakelijk is om te zeggen is het ook nog eens bullshit. Net of je geen analist kan spelen na een depressie.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
. De Russen waren beter in 1988 maar ook zij wonnen toen niet.
Niet.
En ik kan het weten, want ik heb toevallig net een lange docu over EK 88 gekeken met samenvattingen van alle duels. Rusland werd het 1e duel werkelijk van de mat geveegd en ipv 5-0 voor Oranje wonnen zij met 1-0. En de winst in de finale was ook zeer verdiend, al hielp het wel dat ze de penalty misten bij een 2-0 stand voor Oranje.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Denk dat het er meer om gaat dat Rusland destijds een elftal kon opstellen dat mooi of in ieder geval bijzonder kon voetballen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet.
En ik kan het weten, want ik heb toevallig net een lange docu over EK 88 gekeken met samenvattingen van alle duels. Rusland werd het 1e duel werkelijk van de mat geveegd en ipv 5-0 voor Oranje wonnen zij met 1-0. En de winst in de finale was ook zeer verdiend, al hielp het wel dat ze de penalty misten bij een 2-0 stand voor Oranje.
Jij hebt de docu gezien ik het ek zelf. Nederland stond in de finale onder druk en kwam tegen de verhouding op 1-0, na de 2-0 waren de russen ook weer beter als die pingel erin was gegaan had ik het nog moeten zien. Daarbij speelde Rusland met 8 man uit de voetbalmachine van Kiev toen het mooiste spel. En dat is waar mijn punt om ging. Met mooi spel win je bijna nooit, dus is mooi spel iets irrelevants.
Nederland speelde ook niet erg mooi toen met matige potjes tegen Rusland en Ierland. Enkel de overwinning op Duitsland was groots, maar daar speelde de hele tweede wereldoorlog en 74 mee.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Voetbalzone - Van der Vaart: 'In Joris' geval was ik naar Van Toorn gegaan'
Ik riep het meteen al!! 
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Dat Engelse lied.. We zijn het 6e beste land ter wereld, aldus de Fifa website 
En Sjek dat was een persiflage op Hansen niet op Lineker.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Haha, geniaal die wachtrij in Polen voor de CD van Johan en Wilfred.
Prima gast overigens die Carlo.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3647 stemmen
Haha, geniaal die wachtrij in Polen voor de CD van Johan en Wilfred.
Prima gast overigens die Carlo.
Dat meen je toch niet. Stop de muziek, stop de muziek. Gvd laat ze die gast alstublieft opknopen ofzo.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Oh Herroo Agnes. Duidelijk dat sportzomer het hiermee wint van VI.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Dat meen je toch niet. Stop de muziek, stop de muziek. Gvd laat ze die gast alstublieft opknopen ofzo.
De stop de muziek grap was inderdaad zn minste, maar die anale grappen van Gordon waren ook niet bijzonder toch. Als er dan toch een non-voetbalkenner moet zitten dan deed Carlo het deze week het beste
jarno1975 (moderator series)
-
- 10999 berichten
- 2811 stemmen
Gespot bij mijn ouders in de straat 

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Pas enkele jaren geleden zijn de Duitsers in gaan zien dat er ook op een andere manier gevoetbald kan worden en dat komt nu op hoge toon Nederlanders terecht wijzen dat ze antivoetbal spelen....
Vroeger was ik ook 'gewoon' voor Nederland, vanaf 2006 steeds meer voor Duitsland en sinds een paar jaar helemaal. Maar als de Mannschaft het verschrikkelijke antivoetbal van het huidige Oranje zou spelen zou ik er waarschijnlijk ook geen fan meer van zijn. Als voetballiefhebber kun je tegenwoordig echter niet anders dan genieten van Duitsland en Spanje (en nog wel wat landen), en ja helaas ook niet anders dan walgen van Nederland.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mag hopen dat het betonvoetbal weer overwint, dat huilen over zogenaamd mooi voetbal kot me wel de keel uit. Het resultaat is het enige dat telt. En ja, dan heb je aan een radio of teletekst genoeg. Als ik naar iets moois wil kijken zet ik wel een film op.
Ik vind het prima, maar zeg dat dan gewoon en niet dat Nederland goed voetbal speelt. Nasty Nigel heeft gezegd te willen spelen als Chelsea (en Bertje wil dat uiteraard ook) dus je kunt je hart ophalen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.