• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.995 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.757 acteurs
  • 200.941 gebruikers
  • 9.507.368 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Laat die voetbalkenners nou maar gewoon aanschuiven als er daadwerkelijk gevoetbald wordt. Valt toch weinig te discussieren nu.

Ook dan vind ik een niet-kenner erbij wel aardig, blijft het tenminste luchtig door. Zo bij de NOS zitten ze met 5 man (met Sjek erbij) bloedserieus een training van Oranje te analyseren. Niks voor mij.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gijpie, Boskamp en Derksen zijn toch al vermaak genoeg. Hoeft niet nog een clown bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Volgend toernooi moeten ze gewoon beginnen wanneer het toernooi begint. Studio Sportzomer heb ik nog wel iets van opgestoken. Maar ja, commercieel, centjes verdienen, marktaandeel etc.

Dit is dan ook voornamelijk een poging om veel reclame te maken. De plaat van Wilfred en Johan, de oranjeplaat van Gordon, Froger natuurlijk. Je hoeft natuurlijk niet te kijken.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Naomi Watts schreef:

.

Gaat ook om den on verbale communicatie, gezichtsuitdrukkingen. Voor mij overduidelijk.

? Vreemd. Hij is wat geirriteerd na een onnodige nederlaag en komt die maffe Kraay een beetje wijs doen en wat frictie proberen te creeeren door Van Bommel kritiek op de opstelling/ tactiek/ selectiebeleid te laten uitten. En dan is het raar dat ie daar niet op in gaat?

Had ie moeten zeggen ''Ja, die opstelling was klote. Zoals meestal met die bange schoonvader van me. Als je Robben op links plaatst en gewoon Van der Vaart naast mij in plaats van Nigel zet, loopt het stukken vloeiender.''

Ja, dan heeft Kraay wat ie wil horen, SBS eindelijk meer dan 1,5 miljoen kijkcijfers en begint het gelazer pas echt in de Oranje selectie.

Nee, Mark deed het prima daar.

En dan? Nog geen vrijbrief door dit soort trieste reacties (en het proberen te verkopen als semi grapje) en dan zijn er altijd nog van die naievelingen die geloven dat het echt uitsluitend lollig bedoeld was .

Tja, dit neem je allemaal wat te serieus denk ik. Vreemd, zo doe je normaal namelijk nooit..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik dacht ook dat ik helemaal niet naar Studio Sportzomer zou kijken, maar het is nu juist andersom. Ik zap VI oranje idd erg snel weg merk ik. Jammer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ook dan vind ik een niet-kenner erbij wel aardig, blijft het tenminste luchtig door. Zo bij de NOS zitten ze met 5 man (met Sjek erbij) bloedserieus een training van Oranje te analyseren. Niks voor mij.

Ik ook hoor, ook als niet kenner kan je natuurlijk prima mee praten. Zolang je niet te lang afwijkt naar randzaken. Vind een niet kenner ook wel fijn overigens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ schram: wel eens gehoord van "geen commentaar"? Werkt overigens ook prima hoor.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Mogen die voetballers alleen maar ja en amen zeggen. Er komt na 3,5 jaar met goed voetbal en prachtige resultaten een paar mindere oefenwedstrijden wel erg makkelijk kritiek. Natuurlijk mag de pers kritisch zijn maar spelers mogen dit natuurlijk ook counteren.

Afellay gaat te ver in z'n opmerkingen zeker, en ik begrijp dat Gijp de lach aan z'n kont heeft zitten maar zijn opmerkingen zijn natuurlijk ook verre van respectvol. Maar Afellay moet niet zo reageren.

Dat NW dat reden vind om niet voor oranje te supporteren, tja.

Oranje zal hem niet missen!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Gijpie, Boskamp en Derksen zijn toch al vermaak genoeg. Hoeft niet nog een clown bij.

Alleen ken ik hun humor en hun onderlinge dialogen wel een beetje na die jaren. Ik vind het wel verfrissend dat er wat nieuwe namen bij zitten. Mits ze wel wat te melden hebben of grappig zijn. Froger had geen van beiden, Gordon was grappig en nu is het wachten op iemand die inhoudelijk wat weet. Komt Wouter Bos bv nog eens aan tafel? Mocht hem wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou nog 1 daggie geduld en dan gaat het dan eindelijk los. Moet nou echt gaan beginnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Alleen ken ik hun humor en hun onderlinge dialogen wel een beetje na die jaren. Ik vind het wel verfrissend dat er wat nieuwe namen bij zitten. Mits ze wel wat te melden hebben of grappig zijn. Froger had geen van beiden, Gordon was grappig en nu is het wachten op iemand die inhoudelijk wat weet. Komt Wouter Bos bv nog eens aan tafel? Mocht hem wel.

Ja Wouter Bos komt tenminste geregeld bij Feyenoord. Vind ik ook een prettige gast om er bij te hebben. Twentse Erik of Dikke Frank erbij vind ik ook wel leuk.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Naomi Watts schreef:

@ schram: wel eens gehoord van "geen commentaar"? Werkt overigens ook prima hoor.

''Ik ga daar niet met jou over in discussie'' gaat te ver?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Mogen die voetballers alleen maar ja en amen zeggen. Er komt na 3,5 jaar met goed voetbal en prachtige resultaten een paar mindere oefenwedstrijden wel erg makkelijk kritiek. Natuurlijk mag de pers kritisch zijn maar spelers mogen dit natuurlijk ook counteren.

Zo gaat dat en vice versa. En er is een prima middenweg, helaas bestaat jouw beleving alleen uit twee uitersten.

Dat NW dat reden vind om niet voor oranje te supporteren, tja.

Oranje zal hem niet missen!

Dat zal best, en insgelijks .

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zo gaat dat en vice versa. En er is een prima middenweg, helaas bestaat jouw beleving alleen uit twee uitersten.

Ik zeg toch dat Afellay te ver gaat in z'n uitingen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De koude oorlog is weer begonnen op mm haha. Wordt weer leuk

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Ach, NW is na al dat gelazer in de Classico's een beetje bang geworden over de sfeer in Spaanse ploeg begint daarom over wat onbenulligheden te praten tijdens de oefencampagne van Oranje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

''Ik ga daar niet met jou over in discussie'' gaat te ver?

Daar ging het niet om. Bommel haakt in op een hele terechte vraag van Kraay Je moe ter niet op inhaken en daarna maar besluiten dat je die discussie niet wilt voeren. Al was Bommel nog wel de mildste, heb toch meer problemen met Afellay, de opmerking van Bert, Sneijder over kritiek en van Hanegem etc. Het lijken gewoon een stel verwende kleuters, meer niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

Ach, NW is na al dat gelazer in de Classico's een beetje bang geworden over de sfeer in Spaanse ploeg begint daarom over wat onbenulligheden te praten tijdens de oefencampagne van Oranje.

Je kan het op zijn minst goed kunnen typen. Beetje jammer zo'n opmerking. Waar zou ik me als huidig Europees en wereldkampioen zorgen om moeten maken. Met de selectie nog zo goed als intact en een basis XI van wereldklasse?

Ik vind het incasseringsvermogen wat betreft kritiek van de Nederlandse spelers onaangenaam opvallend. Dat je het dan gelijk zo moet af doen is jammer maar verbaast mij niets.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vond Afellay wel een relaxte gast altijd, maar sinds hij bij Barca speelt heeft hij het echt hoog in de bol gekregen. Naar, verwaand mannetje opeens. Miljoentjes op de bank, geen respect meer voor oud-voetballers waar ze de veters nog niet van mogen strikken. Huidige generatie zullen we het maar noemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

De koude oorlog is weer begonnen op mm haha. Wordt weer leuk

Zal wel gezellig worden straks weer, al lijkt een Spanje - Oranje wat onwaarschijnlijker nu.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Daar ging het niet om. Bommel haakt in op een hele terechte vraag van Kraay Je moe ter niet op inhaken en daarna maar besluiten dat je die discussie niet wilt voeren. Al was Bommel nog wel de mildste, heb toch meer problemen met Afellay, de opmerking van Bert, Sneijder over kritiek en van Hanegem etc.

Sneijder heb je helemaal gelijk in. Dat was erg dom. Van Hanegem is een baas, daar praat je niet zo over

Affelay gaat te ver, maar zoals ik al zei kon Gijp dit verwachten. Het moetst er een x van komen dat Gijpie te horen kreeg over zn langdurige periode thuis. Dat het van die tasjesdief komt verbaast me dan weer niet. Maar inderdaad, niet slim van hem.

En over Van Marwijk en Van Bommel worden we het niet eens denk ik

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Naomi Watts schreef:

Door te melden dat hij met Kraay de boel niet wou bespreken en hem als knownot beticht doet ie dat ook bij de 16 miljoen bondscoaches die Nederland telt. Lijkt me niet zo moeilijk. En haha, Spaans kanaal, goeie!

Je praat de Snor teveel na. Vond het al zo'n onzinnige opmerking van Derksen gisteren.

O, dat was grappig . v Marwijk moet gewoon redelijk selecteren en die vragen zijn dan ook niet helemaal gek. Als je dan zo snel geirriteerd raakt mag je best een anger management cursusje volgen hoor.

Van Marwijk probeert veel te autoritair over te komen. Heeft-ie niet nodig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Moet zeggen dat v. Bommel nog best nog wel mee viel maar wat betreft Bert gaat het 'm niet worden .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je praat de Snor teveel na. Vond het al zo'n onzinnige opmerking van Derksen gisteren.

Haha, klopt wel. Nu ik het terug heb gezien valt het allemaal wel mee, al stond het erger op mijn net vlies. Rectificatie bij deze.

Van Marwijk probeert veel te autoritair over te komen. Heeft-ie niet nodig.

Eens.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

--- --- --- --- Steek --- --- --- ---

VdW - Heitinga - De Jong - Boula

-- -- -- Van Bommel -- VdV --- --- ---

Robben -- -- Sneijder -- -- Afellay

-- -- -- -- -- Van Persie -- -- -- -- --

Klaar. Gewoon knallen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat een zielige reactie van Appelvlaai Dat hij eens door Bertje op het matje wordt geroepen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Tegengeluid in Duitsland: ?Van geluk spreken als we eerste ronde overleven?

Wel grappig, iedereen is bang voor elkaar. Zelfs de stoere Duitsers zijn deze dagen vrij kalm en terughoudend met grootspraak.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Quido schreef:

--- --- --- --- Steek --- --- --- ---

VdW - Heitinga - De Jong - Boula

-- -- -- Van Bommel -- VdV --- --- ---

Robben -- -- Sneijder -- -- Afellay

-- -- -- -- -- Van Persie -- -- -- -- --

Klaar. Gewoon knallen.

Boulahrouz linksback? De Jong CV? Dan zou ik eerder met Van Bommel in het centrum spelen (meer opbouw) en De Jong op het middenveld, met VdV ernaas. Dan heb je een breker en een voetballer. Daarnaast zou ik Robben links doen, dan heb je nog ten minste op één plek diepgang. Dan Van Persie links, Sneijder erachter en Huntelaar in de spits.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is dan jammer. Ik ging er vanuit dat Duitsland door arrogantie derde zou gaan worden. Maar door de laatste weken zijn ze wel weer terug in Kansas.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Hup Rusland!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.