- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Afellay geïrriteerd: 'Iemand die jarenlang depressief is neem ik niet serieus'
Wat een gigantische loser is die Afellay zeg. Zullen depressieve mensen leuk vinden te horen, dat de grote Afellay zulke mensen niet serieus neemt 
Eigenlijk zou Bert hem meteen naar huis toe moeten schoppen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Zielige opmerking, inderdaad. Naar huis sturen gaat me wat te ver. 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Aardig harde woorden van Afellay inderdaad.
Aan de andere kant: dit is nou precies de lacherige onzintoon die ze bij VI zelf bezigen en opwekken, dan kun je zulke opmerkingen verwachten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Na de briesende Van Marwijk en het geïrriteerde Bommeltje nu ook het Appelvlaatje al helemaal over de rooie na wat opmerkinkjes. Wat laten deze heertjes zich kennen zeg, huilie huilie Holland.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Aardig harde woorden van Afellay inderdaad.
Aan de andere kant: dit is nou precies de lacherige onzintoon die ze bij VI zelf bezigen en opwekken, dan kun je zulke opmerkingen verwachten.
Ach, kom op zeg. Volwassen mensen moeten toch door de toon van Van der Gijp (en bijvoorbeeld Dijkshoorn en co) kunnen prikken? Gijpie zegt alleen, ietwat aangedikt, wat velen al constateerden. Reageer er volwassen of niet op, nu laat onze troetelallochtoon zich erg kennen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Afellay is verre van de troetelallochtoon. Vervelende arrogante gozer met een attitude is het.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Na de briesende Van Marwijk en het geïrriteerde Bommeltje nu ook het Appelvlaatje al helemaal over de rooie na wat opmerkinkjes. Wat laten deze heertjes zich kennen zeg, huilie huilie Holland.
Getergde Oranje spelers. Alleen maar goed.
Eerst een karatetrap van Nigel de Jong op Özil, vervolgens 4 noppen op de bovenbeen van Gomez - en beiden enkel een gele kaart krijgen - Afellay die Mertesacker helemaal gek dolt, nog een keer terugloopt om het nog een keer te doen en Huntelaar, die ze er zelfs vanaf de bank inschiet.
Kom maar op! 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Afellay is verre van de troetelallochtoon. Vervelende arrogante gozer met een attitude is het.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En Boulahrouz weer op Ronaldo zetten!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Getergde Oranje spelers. Alleen maar goed.
Eerst een karatetrap van Nigel de Jong op Özil, vervolgens 4 noppen op de bovenbeen van Gomez - en beiden enkel een gele kaart krijgen - Afellay die Mertesacker helemaal gek dolt, nog een keer terugloopt om het nog een keer te doen en Huntelaar, die ze er zelfs vanaf de bank inschiet.
Kom maar op!
Ik mag toch hopen dat de scheidsrechters niet nog eens en masse het Oranje huurlingenleger gaan sparen en ditmaal wel het anti-voetbal van schoppen, spugen en slaan gaan afstraffen met de nodige rode kaarten. Bring back Ivanov, die wist daar wel raad mee.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ivanov stuurde er naast 2 Nederlanders ook 2 Portugezen uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha die Afellay. Weet niet waar ze mee bezig zijn daar bij het NL elftal maar gezellig zal het niet zijn. Bert die een journalist in een kamertje zou willen mishandelen, Mark v. Bommel die het Nederlandse volk maar knownots vindt en nu deze sneer van Afellay. Wat een epische fail dit NL elftal. Je zou er maar voor moeten gaan supporten, ik zou het niet kunnen.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Het was aan de ene kant natuurlijk wachten wanneer die opmerking over Gijp zn afwezigheid zou komen. Meneer zet keer op keer iemand (en ook vaak dezelfde) spelers voor lul dus kijk ik er niet gek van op.
Het valt overigens niet goed te praten, maar Gijpie kon dit verwachten. Wel benieuwd naar zijn reactie vanavond. Als ie nog durft te komen tenminste..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsjeblieft. Van Gijp is gewoon met een enorme knipoog, Afellay probeert nu op een kwetsende manier zijn gram te halen. Pepe, doe je ding op Afellay, het is geoorloofd nu.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Haha die Afellay. Weet niet waar ze mee bezig zijn daar bij het NL elftal maar gezellig zal het niet zijn. Bert die een journalist in een kamertje zou willen mishandelen, Mark v. Bommel die het Nederlandse volk maar knownots vindt en nu deze sneer van Afellay. Wat een epische fail dit NL elftal. Je zou er maar voor moeten gaan supporten, ik zou het niet kunnen.
Haha, nu sla je ook wel weer door zeg..
Van Bommel heeft dat helemaal niet gezegd trouwens hoor? Weet niet op welk spaans tv kanaal ze je dat hebben wijs gemaakt..?
En Bert die geirriteerd raakt naar die 489e vraag over de welbekende Huntelaar en Van Persie discussie is ook niet zo gek. Maar was het nou zo erg? Even voor de duidelijkheid: het was een grapje hoor?
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Alsjeblieft. Van Gijp is gewoon met een enorme knipoog, Afellay probeert nu op een kwetsende manier zijn gram te halen. Pepe, doe je ding op Afellay, het is geoorloofd nu.
Is ook zo. En Affelay gaat ook veel te ver. Dat vooropgesteld.
Maar ik wachtte al een jaar op een speler die hier een opmerking over maakte na (weer) belachelijk te zijn gemaakt door Gijp.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Bommel heeft dat helemaal niet gezegd trouwens hoor? Weet niet op welk spaans tv kanaal ze je dat hebben wijs gemaakt..?
Door te melden dat hij met Kraay de boel niet wou bespreken en hem als knownot beticht doet ie dat ook bij de 16 miljoen bondscoaches die Nederland telt. Lijkt me niet zo moeilijk. En haha, Spaans kanaal, goeie!
O, dat was grappig
. v Marwijk moet gewoon redelijk selecteren en die vragen zijn dan ook niet helemaal gek. Als je dan zo snel geirriteerd raakt mag je best een anger management cursusje volgen hoor.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
VI Oranje is naast veel vermakelijker, ook veel informatiever. Bij Studio Sportzomer wordt niets meer gedaan dan het herkauwen van droge feiten, waar we online en tijdens elk tv- en radiojournaal al mee worden doodgegooid.
Inderdaad ik heb daarintegen Jack van gelder niks horen zeggen of die ''match-fixing'' in Nederland. En welk programma kwam daar trouwens het eerst mee aanzetten ?
Waar werken Iwan van Duuren en Tom Knipping ?
Studio-sportzomer is zo... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vraag me af waarom die watchers wel bij de show worden betrokken en Taco vd Velden niet. Lijkt me juist nu een geschikt moment.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Door te melden dat hij met Kraay de boel niet wou bespreken en hem als knownot beticht doet ie dat ook bij de 16 miljoen bondscoaches die Nederland telt. Lijkt me niet zo moeilijk.
Vreemde conclusie..
Kraay probeerde Van Bommel te laten zeggen dat de opstelling anders moest, daar gaat Mark natuurlijk niet aan mee doen.
O, dat was grappig
. v Marwijk moet gewoon redelijk selecteren en die vragen zijn dan ook niet helemaal gek. Als je dan zo snel geirriteerd raakt mag je best een anger management cursusje volgen hoor.
YouTube - 1-6-12: Persconferentie Bert van Marwijk
Kijk het interview nog eens na, want die journalist stelt dan ook wel behoorlijk domme vragen of niet? En tja, dat jij er niet om kan lachen zegt mij niet zo veel.. Op basis van het filmpje te zien was het best een lollige boel daar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel opvallend dat er kennelijk besloten is om bijna elke avond een homo aan tafel te zetten.
Niks tegen homo's verder, voordat we dat weer krijgen, maar die weten gewoon geen ruk van voetbal en irriteren me alleen maar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemde conclusie..
Kraay probeerde Van Bommel te laten zeggen dat de opstelling anders moest, daar gaat Mark natuurlijk niet aan mee doen.
Gaat ook om den on verbale communicatie, gezichtsuitdrukkingen. Voor mij overduidelijk.
YouTube - 1-6-12: Persconferentie Bert van Marwijk
Kijk het interview nog eens na, want die journalist stelt dan ook wel behoorlijk domme vragen of niet? En tja, dat jij er niet om kan lachen zegt mij niet zo veel.. Op basis van het filmpje te zien was het best een lollige boel daar.
En dan? Nog geen vrijbrief door dit soort trieste reacties (en het proberen te verkopen als semi grapje) en dan zijn er altijd nog van die naievelingen die geloven dat het echt uitsluitend lollig bedoeld was
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wel opvallend dat er kennelijk besloten is om bijna elke avond een homo aan tafel te zetten.
Niks tegen homo's verder, voordat we dat weer krijgen, maar die weten gewoon geen ruk van voetbal en irriteren me alleen maar.
Bij heel bekend Nederland is homo, dus je hebt weinig keus 
Vanavond Boskamp en Carlo Boszhard bij VI.
Overigens hoeft ook niet iedereen aan tafel een enorme kenner te zijn. Gordon was gister wel leuk voor de humor. Mag nog best eens opnieuw aanschuiven deze EK zomer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou Natasja Froger leuk vinden om dit te horen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En dan? Nog geen vrijbrief door dit soort trieste reacties (en het proberen te verkopen als semi grapje) en dan zijn er altijd nog van die naievelingen die geloven dat het echt uitsluitend lollig bedoeld was
.
Hehe, nou ik denk wel dat het een geintje was hoor. Maar Bert heeft nog nooit gelachen in zijn leven, dus niemand durft te denken dat ie een grapje maakte 
Vind wel dat de mannetjes van Oranje normaal moeten gaan doen. Sneijder, Bommel, Bertje, Afellay...allemaal wel erg op de pik getrapt bij wat kritiek zeg. En Afellay gaat nu wel heel erg de grens van het fatsoenlijke over, bah.
Benieuwd wat Gijpie er vanavond over zegt. Ik gok dat ie er om moet lachen hoe beperkt Afellay als mens is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Froger vond ik als gast ook niks. Ik wil gewoon 4 voetbalkenners aan tafel. Humor komt er toch wel van Gijpie en Derksen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Froger vond ik als gast ook niks. Ik wil gewoon 4 voetbalkenners aan tafel. Humor komt er toch wel van Gijpie en Derksen.
Laat die voetbalkenners nou maar gewoon aanschuiven als er daadwerkelijk gevoetbald wordt. Valt toch weinig te discussieren nu.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Volgend toernooi moeten ze gewoon beginnen wanneer het toernooi begint. Studio Sportzomer heb ik nog wel iets van opgestoken. Maar ja, commercieel, centjes verdienen, marktaandeel etc.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hehe, nou ik denk wel dat het een geintje was hoor. Maar Bert heeft nog nooit gelachen in zijn leven, dus niemand durft te denken dat ie een grapje maakte 
Vind wel dat de mannetjes van Oranje normaal moeten gaan doen. Sneijder, Bommel, Bertje, Afellay...allemaal wel erg op de pik getrapt bij wat kritiek zeg. En Afellay gaat nu wel heel erg de grens van het fatsoenlijke over, bah.
Benieuwd wat Gijpie er vanavond over zegt. Ik gok dat ie er om moet lachen hoe beperkt Afellay als mens is.
Echt grappig komt ie niet over nee.
Ik irriteer me er enorm aan. Die houding snap ik dan ook helemaal niet. In wat voor droomwereld leef je dan. Dat stomme gelul op terechte kritieken en dan die onvolwassen reacties. Ik wil ook gewoon voor oranje kunnen supporten als ze niet tegen Spanje spelen maar die verwende tering ventjes maken het zo verdomde moeilijk. Afellay gaat helemaal ver, wat is het volgende Ibi, wil je Fritz Korbach erbij gaan halen? Gatver.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.