• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.995 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.757 acteurs
  • 200.941 gebruikers
  • 9.507.368 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Bertje kennende wil hij een linkspoot. Viergever dus.

Bertje Brabant kennende zal het wel de voorstopper van jong PSV worden.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Menno Koch in Oranje!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Respekked schreef:

6. André Schürrle (Duitsland)

Krijg je bonuspunten voor een bankzitter?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bij VI hebben ze allemaal het 1990/1976 gevoel.. aiaiai.. ik ook eigenlijk, het zit niet lekker deze keer. Ben blij dat ik in de VS zit en waarschijnlijk niks meekrijg, mijn liefje sms'd me de uitslagen wel door. Hopelijk ben ik terug en spelen we toch nog een KO fase.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Pfff, dan liever de aanvoerder van Jong Oranje!

Zit overigens net 5 minuten VI Oranje te kijken, wat een leeg zaadprogramma zeg.

Ze kunnen daar veel beter mee beginnen als het EK daadwerkelijk is begonnen. Nu is de ene nog dommere en niet onderbouwde voorspellingen aan t doen dan de ander. Treurig.

En dan heb ik het nog niet over het 'humorniveau' gehad mbt Gordon en Kraaij echt Jensen is er niks bij.

Die andere van NOS ook nog niet gezien maar die zal vast beter zijn

Heerlijk man, Dennis vd Geest die Kraay door de kamer heen gooit.. is toch genieten?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Bert Maalderink die uitlegt hoe Matthijssen z'n rek- en strekoefeningen doet

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Erg triest inderdaad, als we met Matthijssen bezig moeten zijn, worden mijn donkerbruine gevoelens over dit EK alleen maar bevestigd

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Krijg je bonuspunten voor een bankzitter?

Ik gok op een kansje voor Schürrle. Aardig wat goals meegepikt laatste tijd. Wilde eerst voor Podolski gaan, maar die wordt als aanvaller gemerkt door lijst die we aanhouden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vind VI Oranje ook nog geen drol aan. Er is natuurlijk ook weinig te vertellen zonder wedstrijden. Studio Sportzomer vind ik tot nu toe interessanter en ook een stuk informatiever, maar dat wist ik uiteraard al. Denk toch dat het beter is om bij VI oranje alleen maar voetbalkenners aan de tafel te zetten ipv die uitgerangeerde, zogenaamde grappige B-artiesten.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het afzeiken van "we zitten dicht bij het hotel" wel aardig.. maarja, VI is meer amusement. Sportzomer is iets informatiever tot nu toe, toegegeven..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wil overigens de ECHTE

fc groningenolé> joram > ?? > dvd: ???

opstaan voor de ek-voetbalpoule?

Als ik voor vrijdag niks heb gehoord doet deze persoon mee voor spek en bonen

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Ik gok op een kansje voor Schürrle. Aardig wat goals meegepikt laatste tijd. Wilde eerst voor Podolski gaan, maar die wordt als aanvaller gemerkt door lijst die we aanhouden.

Hij zal tegen de Portugezen niet in de basis starten iig. Ik ken de exacte puntentelling niet maar dan zou ik al snel voor Mesut gaan die een hoop assists gaat verzorgen.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

(afbeelding)

tranen hier...

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

otherfool schreef:

Bertje Brabant kennende zal het wel de voorstopper van jong PSV worden.

Maar dan is het geen Bange Bertje meer.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Concept programma Eredivisie 2012-2013 bekend | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Geen lekker begin voor Feyenoord - veel uitwedstrijden. Het is fijner om te groeien in het seizoen met een relatief makkelijk begin (zoals afgelopen seizoen). Het slot is dan weer fijn, als we er dan een beetje goed voorstaan.

Ajax - AZ is ook een leuke 1e wedstrijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

tranen hier...

Wat een pijnlijk slechte vergelijking zeg......

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Concept programma Eredivisie 2012-2013 bekend | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Geen lekker begin voor Feyenoord - veel uitwedstrijden. Het is fijner om te groeien in het seizoen met een relatief makkelijk begin (zoals afgelopen seizoen). Het slot is dan weer fijn, als we er dan een beetje goed voorstaan.

Eerst Heerenveen uit en dan tegen Ajax en Twente. . doe maar niet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

shit man, nou dan moet het echt heftig geweest zijn daar in Auschwitz ....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

9 van de 10 keer blubbert Feyenoord in elkaar de tweede seizoenshelft, dus die laatste pakweg tien wedstrijden vind ik ook wel prima

Wedstrijden tegen Ajax zoals verwacht natuurlijk weer in de winter

Respekked

• 6288 berichten
  • 1239 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hij zal tegen de Portugezen niet in de basis starten iig. Ik ken de exacte puntentelling niet maar dan zou ik al snel voor Mesut gaan die een hoop assists gaat verzorgen.

Assits tellen niet, goals wel. En Mesut zal door bijna iedereen gekozen zijn. Klein gokje moet je wagen af en toe, rest van het team is redelijk standaard.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Pfff, dan liever de aanvoerder van Jong Oranje!

Zit overigens net 5 minuten VI Oranje te kijken, wat een leeg zaadprogramma zeg.

Ze kunnen daar veel beter mee beginnen als het EK daadwerkelijk is begonnen. Nu is de ene nog dommere en niet onderbouwde voorspellingen aan t doen dan de ander. Treurig.

En dan heb ik het nog niet over het 'humorniveau' gehad mbt Gordon en Kraaij echt Jensen is er niks bij.

Die andere van NOS ook nog niet gezien maar die zal vast beter zijn

Snap niet dat je er nog naar zapt, want je roept elke keer dat je het waardeloos vind wat VI doet. Kijk dan niet.

Heb me bijzonder goed vermaakt. Ben geen Gordon fan, maar zijn platte humor past natuurlijk wel goed bij het programma. Zelfs van Hanegem moest later in de uitzending een paar keer meelachen, kan je nagaan.

Heb nou NOS Sportzomer ook 2x gezien (moet die van gister nog kijken), vind het maar droge, matige hap. Ook veelal nietszeggende gasten of leuke namen die weer niks durven te roepen (Frank de Boer oa) omdat ze correct willen blijven. Doe me dan maar VI waar ze onafhankelijk zijn en iedereen aan durven te pakken.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Volstrekte onzin, bij Sportzomer pakken ze net zo goed aan, maar dan met feiten en inhoud en geen dom, leeg geschreeuw op basis van niets.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Bottleneck schreef:

shit man, nou dan moet het echt heftig geweest zijn daar in Auschwitz ....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Dat Sport Bureau vind ik wel een aardig programma, mag die Dijkstra wel

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Volstrekte onzin, bij Sportzomer pakken ze net zo goed aan, maar dan met feiten en inhoud en geen dom, leeg geschreeuw op basis van niets.

Dat mag jij vinden ja. Ik vind het een vrij duf programma. Reden dat het nog een beetje aardig is, is omdat ze wel leuke gasten vragen. Maar Jack heeft ook Paul de Leeuw en zo'n vage muziekmaker aan tafel zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, als het straks begonnen is kan je pas inhoudelijk aan discussiëren. Genoeg knowhow.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Paul de Leeuw mag je dan ook niet in zo'n programma uitnodigen, evenals Gordon.

maar ik kijk pas weer als t toernooi begonnen is en ze zowaar misschien wat te melden hebben. Dit is allemaal ruk. Dan een miljoen keer liever zoiets als de Tourprogramma's van Smeets.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

VI Oranje is naast veel vermakelijker, ook veel informatiever. Bij Studio Sportzomer wordt niets meer gedaan dan het herkauwen van droge feiten, waar we online en tijdens elk tv- en radiojournaal al mee worden doodgegooid.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik haat wielrennen en vind Mart Smeets een enorme lul dus ik heb geen idee

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

en vind Mart Smeets een enorme lul die ik heb

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.