- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ok, man. Ga jij lekker triest zitten wezen, dan ga ik verder met het genieten van de wedstrijd.
Denk je nou echt dat Kuipers voor Feyenoord fluit. Misschien is hij gewoon geen goede scheidsrechter, of misschien staat hij onder de druk van de 50.000 man in de kuip, en kan hij dat niet aan. Maar Ajax speelt vandaag ook zo lamlendig als de pest.
Mijn advies naar jou is: Maak een kopje warme melk en relax.
Jonge, je zegt het ZELF! Misschien staat hij onder druk? En dan moet hij alles voor Feyenoord geven? En dan moet hij bij elke vergelijkbare situatie niet fluiten als het door een Feyenoord wordt begaan, maar wel door een Ajacied? En ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken maar Ajax was heer en meester totdat Kuipers 2 'foutjes' maakte waardoor Feyenoord met 1-2 voorkwam. Daarna ging hij in de tweede helft vrolijk verder met fluiten voor Feyenoord. Ja dan kan je moeilijk winnen. Ik vind het nog knap van Ajax dat ze 2x hebben gescoord in De Kuip tegen 12 man. Kuipers, het is je gelukt Ajax heeft verloren, gefeliciteerd. En deze scheids moet dan naar het EK? Schorse die vent en dan voor 2 seizoenen, dan fluit hij misschien de volgende keer wél onpartijdig, i.p.v. nu gewoon dik partijdig te zijn. Wat heb ik me lopen ergeren aan die vent. Ajax speelde in de tweede helft lamlendig, vind je het gek als je steeds een vrije trap tegen krijgt? Daar komt ook nog eens bij dat Blind, Ebecilio, Enoh en Anita gewoon NIETS kunnen! We waren beter, maar door Kuipers hebben jullie gewonnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV gaat ook gewoon nog punten verspelen, het is nog geen gelopen zaak.
Daarbij mag er gewoon uitbundig gefeest worden na een overwinning die (mentaal) zo belangrijk is.
Titel is voor Ajax wel gelopen denk ik. PSV en ook AZ presteren constanter. Maargoed, na vorig jaar weet ik dat je nooit kansloos bent. Maar ik richt me nu maar op max plek 2.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
We waren beter, maar door Kuipers hebben jullie gewonnen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vriend, alle vrije trappen gingen naar Feyenoord. Ajacieden werden aan de lopende band geblokkeerd, maar Kuipers liet vrolijk verder voetballen. Deed Ajax dit dan werd het een vrije trap, je snapt toch wel dat het dan bijna onmogelijk is om te winnen. Alleen Barça had gewonnen vanmiddag en laat Ajax nou geen Barça zijn.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Overigens was de enige die het Ajax-niveau haalde Vertonghen. Kos, snap je nu waarom men Cruijff terug wil halen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vermeer deed het ook wel goed.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Pff, Twente staat al 2-0 voor...
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Moet zeggen dat het niveau gewoon slecht was, aan beiden kanten. Niet te geloven hoe slecht het eigenlijk was, maar daardoor wel een leuke wedstrijd gezien. Wat waren Suljemani, Janssen en Blind dramatisch zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax-Utrecht
NAC-Ajax
(Ajax-Man Utd)
Ajax-NEC
(Man Utd-Ajax)
Excelsior-Ajax
Ajax-Roda
Ajax-RKC
ADO-Ajax
Ajax-PSV
Tot aan ADO uit kan Ajax nationaal misschien een serie neerzetten. Is gezien het programma niet onmogelijk. Maar het zal wel weer veel puntverlies worden.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ajax-Utrecht
NAC-Ajax
(Ajax-Man Utd)
Ajax-NEC
(Man Utd-Ajax)
Excelsior-Ajax
Ajax-Roda
Ajax-RKC
ADO-Ajax
Ajax-PSV
Tot aan ADO uit kan Ajax nationaal misschien een serie neerzetten. Is gezien het programma niet onmogelijk. Maar het zal wel weer veel puntverlies worden.
Utrecht thuis is normaal gesproken voor jullie, ik zie alleen wel moeilijke wedstrijden in vooral NAC uit en ADO uit en natuurlijk PSV.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Moet zeggen dat het niveau gewoon slecht was, aan beiden kanten. Niet te geloven hoe slecht het eigenlijk was, maar daardoor wel een leuke wedstrijd gezien. Wat waren Suljemani, Janssen en Blind dramatisch zeg.
Volgens mij noem je altijd automatisch Blind. Was vanmiddag helemaal zo beroerd nog niet. Denk dat er wel een stel te noemen zijn die slechter waren. De Jong, Sulejmani, Janssen...niet eens gezien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Utrecht thuis is normaal gesproken voor jullie, ik zie alleen wel moeilijke wedstrijden in vooral NAC uit en ADO uit en natuurlijk PSV.
Ik had het ook over tot ADO uit. NAC uit is de meest lastige, maar lijkt me niet onmogelijk.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Volgens mij noem je altijd automatisch Blind. Was vanmiddag helemaal zo beroerd nog niet. Denk dat er wel een stel te noemen zijn die slechter waren. De Jong, Sulejmani, Janssen...niet eens gezien.
Kom op, Blind werd elke keer eruit gelopen, hij had niks in te brengen. De Jong idd vergeten, speelden ook een kut wedstrijd.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Noem gerust nog Anita, Enoh, Eriksen, De Jong en Ebecilio want die waren ook helemaal niks. Het was vandaag gewoon drama voor de zoveelste keer. En dan verbaas ik me telkens dat mensen nog weerstand bieden voor Cruijff. Kijk hoe dramatische onze jeugdopleiding is, laat Cruijff toch zijn gang gaan.
Reactie van De Boer:
De Boer: 'Niet het vermogen om de rug te rechten' | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Blind niet beroerd? Kom nou toch, die gast heeft de snelheid van een slak en wordt keer op keer eruitgelopen. Centraal deed hij het laatst goed, maar als linksback heeft hij nog niks laten zien. Nogmaals, heel Ajax was drama behalve Vertonghen en Vermeer misschien.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Tjonge jonge het is nog steeds niet te geloven. En dan moet ik het op zien te brengen om te beginnen met leren voor de toetsweek... Wordt niets zo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Guidetti.
Paar weken geleden zeggen: "3 goals tegen Ajax? Waarom niet!" En het dan gewoon waarmaken. 
Verder: Clasie 
Feyenoord was voetballend niet eens zo goed, maar man man, wat is dit Ajax slecht zeg.
Wat een feest in de Kuip.

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Typisch dit weer. Feyenoord is een smerige jankclub dat schwalbes nodig heeft om te scoren tegen Ajax. Zoals gewoonlijk. Smerig, zielig kutzooitje.

Dit soort teksten zijn nog het leukst om na afloop te lezen. Kop in de Telegraaf morgen: "Dit had de wedstrijd van de 10-0 overwinning op Ajax moeten worden". 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moet inderdaad een geweldige dolle boel zijn geweest. Weg naar boven lijkt echt te zijn ingezet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Haha, heerlijk om na te lezen hier. De ene kansloze opmerking is nog niet gemaakt, of de andere staat al in de rij te popelen. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Pff, geef je fout gewoon toe man.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik ben niet eens meer bedroefd of boos. Dat kan ik niet zijn als Ajax zo apatisch slecht speelt. Man man man. Feyenoorders van harte.
Wat een treurmars was dit vanaf minuut 30-90.
PS: Was wel een onterechte penalty. Maar dat doet er verder niks aan af hoor. Ajax het in het 1e half uur 0-2 moeten maken, dan was het klaar. Maar goed, wat een gefaal daarna zeg.
Dat zowat het enige fatsoenlijke bericht van jou af moeten komen, zegt wel wat.

Mulder maakt een blunder, maar sleepte Feyenoord er in de eerste heflt doorheen. Ben niet kapot van Mulder, omdat hij niet betrouwbaar is, maar heeft, op die blunder na, prima gekeept.
Het gekke is eigenlijk dat weinig spelers bij Feyenoord hun niveau haalde, maar dat de overwinning er, op het eerste half uur na, er de hele tijd in zat. Meer dan verdiende overwinning.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha, heerlijk om na te lezen hier. De ene kansloze opmerking is nog niet gemaakt, of de andere staat al in de rij te popelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sja, Ajax had het ook na een half uur kunnen beslissen. Oa Anita had echt moeten scoren. Na de 1-1 zag ik de bui al wel hangen met dit labiele Ajax. Wat stond er een dramatische ploeg zeg. Feyenoord was ook niet best, maar er zat tenminste diepgang in het spel.
En waarom zou ik geen fatsoenlijke dingen kunnen zeggen? 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat een mooi feestje na afloop zeg. Dit doet de Feyenoordsupporter ontzettend goed. Eindelijk word er weer eens gewonnen van de aartsrivaal.
Edit: zie dat Rico de link ook al plaatste maar toch.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen

Guidetti kopen! 6 miljoen. Ik betaal wel mee...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Werd inderdaad tijd. Laten we hopen dat het de komende jaren weer echte wedstrijden worden. En kan iemand die Guidetti een levenslang contract aanbieden. Wat een baas is dat zeg. Gewoon roepen dat je tegen Ajax best een hatrick kan maken en het dan ook nog doen. Echt ongelooflijk. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Blij als Guidetti van de zomer weer vertrekt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.