• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Guidetti kopen! 6 miljoen. Ik betaal wel mee...

Je kan m over twee jaar zo voor 20 doorverkopen. Dus ik doe ook mee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Je kan m over twee jaar zo voor 20 doorverkopen. Dus ik doe ook mee.

Open een talentpoule, dat was in het verleden al zo'n groot succes!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Doe niet zo kinderachtig en toon zelf dan ook eens wat begrip, Ajax werd al snel moedeloos geslagen door arbitraire dwalingen en zijn er daarna niet meer bovenop gekomen door eigen falen. Jullie hebben hulp gekregen, dat was helaas net het verschil. Was namelijk van beide kanten niet om aan te gluren.

Had al gezegd dat Feyenoord niet best was. Het verschil is dat de Ajacieden er echt als zoutzakken bijliepen. Ze straalden niets uit. Dat was bij Feyenoord wel anders. Guidetti en Clasie hebben samen al meer werk verricht dan alle Ajacieden.

Ik dacht dat het een schwalbe was, vanuit de tribune gezien. Dan nog, Feyenoord heeft meer dan terecht gewonnen.

Wel grappig dat je mijn kinderachtig noemt, terwijl een kind van 10 zich zou schamen voor jouw berichtjes.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

2-1 bij Twente. Komop Groningen!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat is de kans dat Feyenoord Dost kan binnen halen. We moeten ook volgend jaar een top spits hebben. Je ziet hoe belangrijk die positie is. Rest van de selectie is al goed op orde voor volgend jaar.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Belangrijkste positie van allemaal.

De 2 targets:

Er alles aan doen om El Ahmadi te behouden.

Een nieuwe spits.

Ben je ook sterker in de breedte.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wel grappig dat je mijn kinderachtig noemt, terwijl een kind van 10 zich zou schamen voor jouw berichtjes.

Jij bent helaas één van de laatste om met dit soort verwijten te komen. Anders zou ik er nog over na gaan denken ook.

Buiten twitter om zie ik weinig kinderachtigs in mijn posts, gelukkig volg je mij niet

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik ben momenteel exact in de juiste positie. edit: slim van je om je tekst te wijzigen.

(daar ben ik zelf ook wel blij om ).

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Als jij je dan groot voelt, prima.

Edit: Niks aan mijn inhoud verandert..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Edit: Niks aan mijn inhoud verandert..

Welke inhoud?

jeroentjuhhhhh schreef:

En dan zit er hier nog aanhang van dit ongedierte dat het allemaal wel terecht vind !

jeroentjuhhhhh schreef:

Feyenoord stelt niks voor, dus waarom je er zo druk om maken...toch?

Maar ze feliciteren ? Waar gaat het heen man..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Net in een fase waarin Groningen beter was maakt Twente de 3-1. Het zit ook weer mee bij Twente op dit moment...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Welke inhoud?

(quote)

(quote)

Ooit gehoord van emotie? Na Real, Twente en AZ weer een scheidsrechterlijke dwaling tegen ons. Daar wordt je op een gegeven moment moe van, geloof me maar.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

1. Touché

2. Het is kinderachtig om tegen het feliciteren te zijn? Je bent supporter of je bent het niet. Ik zal nooit tegen mijn verlies kunnen of de rivaal wat gunnen. Daarvoor ligt mijn hart bij Ajax en daarvoor heb ik emoties.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

O ja. Het zijn altijd scheidsrechtelijke dwalingen waardoor Ajax verliest. Dat was ik even vergeten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ooit gehoord van emotie? Na Real, Twente en AZ weer een scheidsrechterlijke dwaling tegen ons. Daar wordt je op een gegeven moment moe van, geloof me maar.

Ik word vooral moe van het exteem niveauloze, visieloze spel van Ajax.

Daar doen af en toe arbitrale fouten niks aan af, ondanks dat het wel storend is ja. Maar zoek de schuld in godsnaam bij Ajax. Dit Feyenoord was vandaag afgestraft door een Ajax ploeg van pakweg 2 jaar terug.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

1. Touché

2. Het is kinderachtig om tegen het feliciteren te zijn? Je bent supporter of je bent het niet. Ik zal nooit tegen mijn verlies kunnen of de rivaal wat gunnen. Daarvoor ligt mijn hart bij Ajax en daarvoor heb ik emoties.

En dan moet ik begrip hebben voor al die kansloze opmerkingen? (had het niet eens zozeer over jou).

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Weer een vrachtlading aan berichten verwijderd. Nogmaals, voor het voetbaltopic gelden exact dezelfde regels als op de rest van de site. Trollen is dus niet toegestaan en schelden is ook niet toegestaan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

It wasn't me

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Knisper schreef:

Weer een vrachtlading aan berichten verwijderd. Nogmaals, voor het voetbaltopic gelden exact dezelfde regels als op de rest van de site. Trollen is dus niet toegestaan en schelden is ook niet toegestaan.

Jammer jammer, had ons nog even laten genieten...

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Knisper schreef:

Zou te erg zijn als daardoor dit topic zometeen een slotje krijgt.

Gefeliciteerd ka eh Feyenoorders

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

fan-tas-tsich godver wat lekker zeg, wat een heerlijke ontlading ook bij alles en iedereen

Guidetti

Vlaar

Feyenoord

eindelijk!!!!

cheers

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prachtige mijlpaal middagje, en het werd weer eens tijd. Ook in de rust nog ff via mijn blackberry in dit topic gekregen maar wat een treurigheid. Wel twee duimen omhoog voor reacties van A&L en Quido, en misschien zie ik er nog één over het hoofd maar kansloos was het nogal.

Anyway. Hoge kwaliteit was het niet maar wel met een hoog entertainment gehalte. Feyenoord wordt goed geholpen door Kuipers (terechte boosheid ook overigens als ajacied zijnde, maar wat je dan leest over Feyenoord, manmanman), maar zal voor de Feyenoorders niets uit maken. Winnen is winnen. Man of the Match, Guidetti maar vergeet Clasie niet. Geweldenaren. Gefeliciteerd mede Feyenoorders, en veel plezier met het nagenieten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

fan-tas-tsich godver wat lekker zeg, wat een heerlijke ontlading ook bij alles en iedereen

Guidetti

Vlaar

Feyenoord

eindelijk!!!!

cheers

Je vergeet Clasie. Wat een geweldenaar. Heeft z'n longen kapot gelopen, zat overal tussen en had in alle drukte het overzicht en de pass. Doet me qua balbehandeling (de snelheid ervan) soms wat denken aan Sneijder. Clasie komt er wel. Gaat Oranje halen.

En gefeliciteerd, Feyenoordcollega's.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Guidetti

Vlaar

Feyenoord

eindelijk!!!!

cheers

Gefeliciteerd met het winnen van de Champions League!

Onee, het gaat om een competitiepotje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tonypulp schreef:

Het is kinderachtig om tegen het feliciteren te zijn? Je bent supporter of je bent het niet. Ik zal nooit tegen mijn verlies kunnen of de rivaal wat gunnen. Daarvoor ligt mijn hart bij Ajax en daarvoor heb ik emoties.

Dat kan je wel zeggen. Moet je ook allemaal zelf weten maar dan ook niet mekkeren als je dergelijke opmerkingen naar je hoofd gesmeten krijgt. Een groots winnaar weet ook hoe die groots moet verliezen.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Meteen maar weer op een dvd zetten en verkopen voor 9,95.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

stfuympos schreef:

Of een stropdas op de markt brengen met een 5 erop?

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar zou ik nu voor tekenen.

Ja die 1 was erg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

Alsjeblieft niet weer .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Doen we over een jaar of 21 wel, dan hebben we die 5 sterren wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.