• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.398 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ik heb nergens gezegd dat je niet mocht juichen. Je moet niet zo triest doen door te provoceren en te zeggen of Kuipers weer iets fout heeft gedaan. Want je weet best dat Björn voor Feyenoord fluit en hij gaat daarmee vrolijk verder in de tweede helft. Ongelofelijk. Vertonghen wordt getorpedeerd, hij fluit niet. Hetzelfde gebeurd met Guidetti, hij fluit wel. Ja zo kan ik ook winnen. En ja Ajax was 10000000000x beter dan Feyenoord en is 1000000000x beter dan Feyenoord. Met de hulp van de scheids kunnen wij ook winnen.

Ok, man. Ga jij lekker triest zitten wezen, dan ga ik verder met het genieten van de wedstrijd.

Denk je nou echt dat Kuipers voor Feyenoord fluit. Misschien is hij gewoon geen goede scheidsrechter, of misschien staat hij onder de druk van de 50.000 man in de kuip, en kan hij dat niet aan. Maar Ajax speelt vandaag ook zo lamlendig als de pest.

Mijn advies naar jou is: Maak een kopje warme melk en relax.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Materny schreef:

Wat een grafclub is het toch ook. bah bah.

Ik heb ook niks met Ajax .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Pfff het is matig bij Ajax in de 2e helft, maar wat wil je ook als je inmiddels zes basisspelers mist en ook nog de scheids keihard tegen je hebt. Wat is dat Feyenoord publiek overigens toch triest, bah.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

WTF Mulder

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Typische Ajax-goal. Schitterende aanval, fantastisch veldspel, keurig afgerond door topspits Boel.

Eerste keer dat we in de 16 waren - oh nee, nog niet eens - in de tweede helft. Stap alsjeblieft zelf op, Frank.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Mulder _0- hahahaha. Wanneer nemen de kakkies is een andere keeper. Het blijft altijd een lachertje in de klassiekers

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

4-2. Hattrick Guidetti!!!!!!!

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

4-2

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ze winnen ook eens een keer na 13 keer . Wat is die club afgegleden, om je dood te lachen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een held die Guidetti.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Materny schreef:

Ze winnen ook eens een keer na 13 keer . Wat is die club afgegleden, om je dood te lachen.

Ga je nou zo je frustratie afreageren? Weet je wat lachen is. Dat Ajax van (de volgens jouw afgegleden club) met 4-2 verliest. Losers!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wie het laatst lacht..

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Tonypulp schreef:

Wie het laatst lacht..

PSV

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Ga je nou zo je frustratie afreageren? Weet je wat lachen is. Dat Ajax van (de volgens jouw afgegleden club) met 4-2 verliest. Losers!

So what? Twente en Psv verloren er ook. Feit blijft dat ze ook dit seizoen weer zonder prijs staan, en met wat pech ook weer geen Europees voetbal. Pijnlijke zooi daar.

stinissen (crew films & series)

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Enigste speler met een ruime voldoende is Vertongen de rest is Ajax onwaardig , ja ook Eriksen hij maakt dan wel een goal maar in de 2de helft meer dan 20 maal balverlies op basis van de hele wedstrijd heeft Rotterdam terecht gewonnen , de spelers die er nu lopen hebben ook geen winnaar's mentaliteit en een spelers als blind en Ebecilio kunnen nog niet bij een 5de klasser mee komen

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

We kunnen wel zeggen dat PSV de titel pakt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben niet eens meer bedroefd of boos. Dat kan ik niet zijn als Ajax zo apatisch slecht speelt. Man man man. Feyenoorders van harte.

Wat een treurmars was dit vanaf minuut 30-90.

PS: Was wel een onterechte penalty. Maar dat doet er verder niks aan af hoor. Ajax het in het 1e half uur 0-2 moeten maken, dan was het klaar. Maar goed, wat een gefaal daarna zeg.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Gefeliciteerd Feyenoord. Terecht. Lekker voor Ajax dat het helemaal afglijdt. Kampioenschap zal weer in het zuiden zijn

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik ben niet eens meer bedroefd of boos. Dat kan ik niet zijn als Ajax zo apatisch slecht speelt. Man man man. Feyenoorders van harte.

PS: Was wel een onterechte penalty. Maar dat doet er verder niks aan af hoor. Ajax het in het 1e half uur 0-2 moeten maken, dan was het klaar. Maar goed, wat een gefaal daarna zeg.

Klasse, deze reactie

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

So what? Twente en Psv verloren er ook. Feit blijft dat ze ook dit seizoen weer zonder prijs staan, en met wat pech ook weer geen Europees voetbal. Pijnlijke zooi daar.

Het enige wat een beetje dubieus is, is dat ze het vieren alsof ze kampioen zijn geworden. Daar zou Feyenoord eigenlijk te groot voor moeten zijn. Voor de rest gun ik het ze van harte, werken er tenminste keihard voor.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Het enige wat een beetje dubieus is, is dat ze het vieren alsof ze kampioen zijn geworden. Daar zou Feyenoord eigenlijk te groot voor moeten zijn. Voor de rest gun ik het ze van harte, werken er keihard voor.
Dat is werkelijk om je dood te schamen ja. Ik kan me er inmiddels niet meer boos om maken, zit er niet zo mee. Feyenoord stelt niks voor, dus waarom je er zo druk om maken...toch?

Maar ze feliciteren ? Waar gaat het heen man..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Gefeliciteerd Feyenoorders, maar we komen wel weer terug.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom zou je het niet uitbundig mogen vieren als je na 6 jaar weer eens van Ajax wint?

Vond het trouwens wel een kwaliteitsarme Klassieker. Van 2 kanten. Echt, dramatisch. Ajax kan zich richten op maximaal plek 2 misschien nog.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kan me hier ook wel in vinden verder, treurige pot verder. Van beide kanten. Leek nergens meer op. Zelden zo erg verveelt als in deze wedstrijd. En een wedstrijd van Feyenoord verliezen zegt wel wat over de kwaliteit van onze huidige selectie, ook al zijn er 6 geblesseerd.

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Welke selectie dit is wel het zwakste team sinds jaren alleen Jan is een topper.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Waarom zou je het niet uitbundig mogen vieren als je na 6 jaar weer eens van Ajax wint?

Mwah, het doet een beetje denken aan taferelen die je in De Koel ziet als VVV van een topclub wint. Vind dat niet bij Feyenoord passen, maar buiten dat, zoals gezegd: ik gun het ze wel.

Vond het trouwens wel een kwaliteitsarme Klassieker. Van 2 kanten. Echt, dramatisch. Ajax kan zich richten op maximaal plek 2 misschien nog.
Het was inderdaad behoorlijk bedroevend. Snap ook niet dat ze op EL zeiden dat het een geweldige wedstrijd was. Met name de tweede helft was het huilen met de pet op. Erg slecht, van beide kanten. Voor rust op zijn positiefst bijzonder matig.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Gefeliciteerd Feyenoord! Leuke pot, ondanks dat het niet allemaal hoogstaand was. Heb wel een zwak voor Guidetti, leuke speler.

Alleen jammer dat ze het volgende week niet zullen redden in Nijmegen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Mwah, het doet een beetje denken aan taferelen die je in De Koel ziet als VVV van een topclub wint. Vind dat niet bij Feyenoord passen, maar buiten dat, zoals gezegd: ik gun het ze wel.

(quote)
Het was inderdaad behoorlijk bedroevend. Snap ook niet dat ze op EL zeiden dat het een geweldige wedstrijd was. Met name de tweede helft was het huilen met de pet op. Erg slecht, van beide kanten.

PSV gaat ook gewoon nog punten verspelen, het is nog geen gelopen zaak.

Daarbij mag er gewoon uitbundig gefeest worden na een overwinning die (mentaal) zo belangrijk is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Niveau was erg laag inderdaad, maar kijkend naar beide elftallen is dat ook niet zo vreemd. Het was verder wel een 'leuke' wedstrijd.

Maar het overgrote deel zou in het verleden nooit bij clubs als Feyenoord of Ajax spelen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Dit doet me dan wel weer even goed na het verlies van gister. Thanks Guidetti. Denk dat we nu zowel AZ als Ajax wel kunnen afschrijven voor de titel.

Twente kan weer lachende derde worden met weer een thuiswedstrijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.