- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Twente, AZ, Real Madrid en nu Feyenoord. Verdorie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe vaak Eriksen en Sulejmani niet al in de rug zijn gelopen ... En nu gebeurt het bij Mokotjo en fluit ie wel en dan wordt het ook nog 2-1. Kuipers heeft de hele wedstrijd omgedraaid met die onterechte penalty. Na Twente, AZ en Real weer een belangrijke wedstrijd waarin de scheids zijn stempel in een - voor ons - negatieve zin op de wedstrijd drukt.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
2-1!!!!!!! Guidetti 
Geen penal he rep-robert. We kunnen het dus ook zonder.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Ik begrijp je frustratie rep_robert maar Ajax heeft natuurlijk in de loop der tijd genoeg pingels versierd dmv schwalbes. Of waren dat "handigheidjes?".
2-1 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eh vriend heb jij je bril niet op? Het was geen vrije trap, jullie kunnen het dus niet zonder Kuipers.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik begrijp je frustratie rep_robert maar Ajax heeft natuurlijk in de loop der tijd genoeg pingels versierd dmv schwalbes. Of waren dat "handigheidjes?".
Hahahahaha wat lachwekkend, we spelen beter maar door twee 'foutjes' van de scheids scoort Feyenoord. Frustraties? Volgens mij begrijp jij het niet. Twente-thuis zijn we genaaid, Real-thuis zijn we genaaid, AZ in de beker zijn we genaaid en nu worden we weer genaaid. Lekker dan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En een goal uit een zwaar onterechte vrije bal. Laffe kutclub is het ook weer. Bedank die twaalfde man kuipers maar van jullie.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Eh vriend heb jij je bril niet op? Het was geen vrije trap, jullie kunnen het dus niet zonder Kuipers.
Ahhh wat ben je zielig. Heeft Kuipers het nou gedaan? Ajax moet zo'n vrijetrap toch kunnen wegwerken joh.
Als jullie achterstaan is het altijd iedereens schuld behalve die van jezelf.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Makkelijk praten bij een keiharde schwalbe ja. Uit spelen tegen FC Kuipers is idd niet makkelijk nee.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Hahahahaha wat lachwekkend, we spelen beter maar door twee 'foutjes' van de scheids scoort Feyenoord. Frustraties? Volgens mij begrijp jij het niet. Twente-thuis zijn we genaaid, Real-thuis zijn we genaaid, AZ in de beker zijn we genaaid en nu worden we weer genaaid. Lekker dan.
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ahhh wat ben je zielig. Heeft Kuipers het nou gedaan? Ajax moet zo'n vrijetrap toch kunnen wegwerken joh.
Als jullie achterstaan is het altijd iedereens schuld behalve die van jezelf.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Dat het 2 fouten zijn zal best zo zijn. Die penalty is voor Ajax natuurlijk zuur, maar een vrijetrap (ook al is hij misschien onterecht) moet je gewoon kunnen verwerken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kuipers weer eens he. Na Madrid, Twente, AZ weer genaaid door een scheids in een topwedstrijd. Gelijkspelletje is ook goed, 14e klassieker op rij geen overwinning voor Feyenoord is iets waar ik nu voor teken!
Leuk dat mr. Guidetti het goed doet, maar lachen wanneer hij in de zomer weer teruggaat hahaha.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En dit is de zoveelste keer dit seizoen dat we genaaid worden door de scheids. Het was geen penalty en ook geen vrije trap. Bedankt Kuipers....
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Spelen ze keer goed fluit die hond van een Kuiper echt alles in het voordeel van Feyenoord 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik betwijfel of Ajax de kwaliteit heeft om voorin echt wat te gaan forceren. Met een snelle 3-1 is het dadelijk definitief einde verhaal.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Haha wat een gezever hier allemaal. Tamme pot, op de laatste tien minuutjes na. Mooi voor m'n unibet voor vandaag.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De magie van de Kuip heeft invloed op het spel van Kuipers.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dat het 2 fouten zijn zal best zo zijn. Die penalty is voor Ajax natuurlijk zuur, maar een vrijetrap (ook al is hij misschien onterecht) moet je gewoon kunnen verwerken.
Ehm gebruik je hersens eens. Waarom fluit Kuipers zo? Dat is toch al te triest voor woorden! Alles, maar dan ook alles gaat de kant van Feyenoord op. Dan heb je zelf toch ook door dat er iets niet goed is. Spelen we eindelijk goed, zijn we 10x beter dan Feyenoord, maar dan heeft de KNVB nog een troef genaamd Kuipers. Echt triest dit.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Makkelijk praten..
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Ehm gebruik je hersens eens. Waarom fluit Kuipers zo? Dat is toch al te triest voor woorden! Alles, maar dan ook alles gaat de kant van Feyenoord op. Dan heb je zelf toch ook door dat er iets niet goed is. Spelen we eindelijk goed, zijn we 10x beter dan Feyenoord, maar dan heeft de KNVB nog een troef genaamd Kuipers. Echt triest dit.
Gebruik jij je hersenen dan ook is. Als Ajax volgende week makkelijk een penalty krijgt, ga je hier dan ook zo zitten janken. Nee dan hou je je stil (of ga je zelfs beweren dat het terecht was). Zo zit het voetbal nou eenmaal in elkaar gozer. Soms zit het je mee en soms niet. Het gaat erom hoe je er mee om gaat.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Soms zit het je mee en soms niet. Het gaat erom hoe je er mee om gaat.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
3-1
ciao Ajax!
Heeft Kuipers weer wat fout gedaan jongens? Benieuwd wat jullie hebben kunnen vinden,
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
3-1
ciao Ajax!
Heeft Kuipers weer wat fout gedaan jongens? Benieuwd wat jullie hebben kunnen vinden,
Het had nou 1-1 moeten staan, wijsneus. Als Kuipers zijn bril aanhad dan was het niet zover gekomen, dan stond het gewoon 0-2. Ajax was namelijk 10x beter. Beter dat je die trieste opmerkinkjes van je achterwege laat en pas gaat miepen als jullie geen hulp van de scheids hebben.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Het had nou 1-1 moeten staan, wijsneus. Als Kuipers zijn bril aanhad dan was het niet zover gekomen, dan stond het gewoon 0-2. Ajax was namelijk 10x beter. Beter dat je die trieste opmerkinkjes van je achterwege laat en pas gaat miepen als jullie geen hulp van de scheids hebben.
Joh houd toch je mond. Als Ajax zo goed was stond het nu heus wel voor. Dan hadden die mega kansen van Anita en Ebecilio er maar in gemoeten.
En volgens jou mag ik niet juigen als Feyenoord 3-1 staat. Ga fietsen joh.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Helemaal niets in Amsterdam'!
Hoe misplaatst om dat te scanderen als je sinds het millenium geen titel meer in de wacht hebt gesleept. Geen geld, geen Europees voetbal, uitgeschakeld tegen the Eagles en als 13x op rij niet hebt gewonnen van Ajax. En nog altijd onder Ajax op de ranglijst.
Losers.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Sorry, foutje. Komt door de spanning he.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Joh houd toch je mond. Als Ajax zo goed was stond het nu heus wel voor. Dan hadden die mega kansen van Anita en Ebecilio er maar in gemoeten.
Ik heb nergens gezegd dat je niet mocht juichen. Je moet niet zo triest doen door te provoceren en te zeggen of Kuipers weer iets fout heeft gedaan. Want je weet best dat Björn voor Feyenoord fluit en hij gaat daarmee vrolijk verder in de tweede helft. Ongelofelijk. Vertonghen wordt getorpedeerd, hij fluit niet. Hetzelfde gebeurd met Guidetti, hij fluit wel. Ja zo kan ik ook winnen. En ja Ajax was 10000000000x beter dan Feyenoord en is 1000000000x beter dan Feyenoord. Met de hulp van de scheids kunnen wij ook winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.