• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.743 acteurs
  • 200.931 gebruikers
  • 9.507.105 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Noem me alles eens dan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Witsel volgend-jaar zomer naar Real. Top speler nu en wereld speler in spé

Bron : DN.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Sorry Jari, Ryan wilde me niet de gehele inhoud van zijn functioneringsgesprek vertellen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Babel had een slechte aanname, daar heeft hij destijds inderdaad aan gewerkt

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ik lees ook niet alles he

Dat blijkt, want:

Gelukkig wil je hem niet in de basis, dat is al in ieder geval wat. Maar wat heb je dan aan Kuijt? Als invaller is het ook niet iemand die iets forceert.

Nicolage Rico schreef:

Helaas is Kuijt niet iemand die nog iets kan forceren in het laatste deel van een wedstrijd.

Nicolage Rico schreef:

dus mag mee voor het geval iemand geblesseerd raakt.

Je doet net of Kuijt helemaal niets kan. Heeft toch mooi twee kastelen bij elkaar gevoetbald.

En daarnaast heb ik al een stuk of 10 x gezegd dat Kuijt niet meer goed genoeg is voor de basis.

Voor de positie waar Kuijt is geselecteerd hebben we gewoon betere spelers als Afellay, Robben, Narsing, Van Persie.

Kuijt kan op meerdere plaatsen spelen. Ook een heel andere type speler dan de namen die je noemt, dus daardoor zijn er meer mogelijkheden. Als je een voorsprong vast wilt houden tegen Duitsland bijvoorbeeld kan het handig zijn Kuijt in te brengen.

Dan kan je toch beter een Emanuelson nog meenemen dan Kuijt? Emanuelson is toch 10x beter als linksbuiten dan Kuijt? Of heb ik dat? Je kan toch wel zien dat Kuijt geen buitenspeler is hoop ik? En voor in de spits komt hij ook tekort, daar hebben we al genoeg mensen voor.

Als je met namen komt, kom dan met betere namen dan Emanuelson a.u.b.

Kuijt heeft het de afgelopen jaren prima gedaan als buitenspeler.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

rep_robert schreef:

Wat valt er te oefenen. Zoals Kos al zegt, zelfs de buurvrouw op de hoek vd straat weet dat vd Vaart en van Persie niet renderen op de flanken.

Precies, de enigen in de selectie die aan de zijkant iets kunnen forceren zijn Robben en Narsingh. Als Robben wegvalt, is de angel uit de zo geprezen aanval van oranje verdwenen vrees ik.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Insignificance schreef:

Emanuelson laatst zien invallen?

Zat ie er stiekem toch nog bij?

$pecial

• 1147 berichten
  • 557 stemmen

Rutten zou een prima coach voor Vitesse wezen. Daar heeft hij niet de druk om kampioen te MOETEN worden. Daarnaast heeft hij bewezen- vooral in zijn Twente tijd - een team kan smeden, een basis.

Vitesse vind ik maar een vieze club verder maar een mooie uitdaging voor Fredje.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

De affaire rondom John vd Brom loopt af met een slisser. Levert wel leuke TV op volgend jaar.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2573 stemmen

Heb niets met voetbal, maar vond dit wel een gaaf filmpje.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sneijder die even los gaat op een stuk van van Hanegem, en daarna doodleuk zegt dat ie er niets om geeft wat de media schrijven. Wat een epic fail weer van die kansloze gnoom .

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mag je vinden, maar ik las het, ik lees het en we blijven het denk ik lezen dus er zal een kern van waarheid inzitten, nietwaar? Je hoeft niet op alles verzuurd en geergerd te reageren.

Ik vind het allemaal prima hoor. Volgens mij heb ik weinig slechts over NL gezegd hoor, alleen dat ze een flutverdediging hebben, zoals zo n beetje elke journalist of analyst ook zei. Dus ik neem aan dat die allemaal verzuurd zijn en een kloteleven hebben .

Volgens mij zijn jullie de enigen die zo blind zijn dat je een positieve draai aan die verdediging wil geven. Meest niet-objectieve groepje ooit hier as usual.

'ja, Mathijsen staat gewoon in de basis bij Malaga!!!, nummer 4 van Spanje!' en dat terwijl je nota bene het HELE seizoen loopt te verkondigen dat Primera Division buiten Real en Barca geen kont voorstelt en zowat hetzelfde is als eredivisie en zelfs een Valencia een ploeg van niks is..

Dan staat daarnaast een speler van een Britse subtopper. Helemaal geweldig, en als klap op de vuurpijl 2 spelers die alleen maar in de Eredivisie gespeeld hebben.

En dat terwijl alleen al onze directe pouletegenstanders Duitsland en Portugal een verdediging hebben bestaande uit louter spelers die de CL finale gewonnen of gespeeld hebben danwel kampioen zijn geworden in Spanje of Duitsland..

Maar ik ben bewust negatief over Oranje. Prima hoor. .

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Wat voor een man is die Van den Brom? Goeie trainer? Ik ken 'm eerlijk gezegd niet.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Heel irritante kerel. Word je niet blij van als Anderlecht fan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We gaan ze pakken! .

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

@kos: oei, dat klinkt niet goed. Maar goed, jij bent kennelijk toch maar een verzuurd mannetje dus misschien overdrijf je

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik vind het allemaal prima hoor. Volgens mij heb ik weinig slechts over NL gezegd hoor, alleen dat ze een flutverdediging hebben, zoals zo n beetje elke journalist of analyst ook zei. Dus ik neem aan dat die allemaal verzuurd zijn en een kloteleven hebben .

Volgens mij zijn jullie de enigen die zo blind zijn dat je een positieve draai aan die verdediging wil geven. Meest niet-objectieve groepje ooit hier as usual.

'ja, Mathijsen staat gewoon in de basis bij Malaga!!!, nummer 4 van Spanje!' en dat terwijl je nota bene het HELE seizoen loopt te verkondigen dat Primera Division buiten Real en Barca geen kont voorstelt en zowat hetzelfde is als eredivisie en zelfs een Valencia een ploeg van niks is..

Dan staat daarnaast een speler van een Britse subtopper. Helemaal geweldig, en als klap op de vuurpijl 2 spelers die alleen maar in de Eredivisie gespeeld hebben.

En dat terwijl alleen al onze directe pouletegenstanders Duitsland en Portugal een verdediging hebben bestaande uit louter spelers die de CL finale gewonnen of gespeeld hebben danwel kampioen zijn geworden in Spanje of Duitsland..

Maar ik ben bewust negatief over Oranje. Prima hoor. .

Het gaat niet alleen over Oranje, het gaat over je gehele gedrag hier. Denk dat je nog geen 10 positieve berichtjes hebt geplaatst, over wat dan ook mocht het geen Real Madrid heten. Verder zal ik maar niet op je lange onzinkwak reageren. Je teksten over Spanje zit je gewoon te verdraaien. Ik zei dat de Spaanse clubs buiten de top 2 geen CL niveau zijn. Heb nooit gezegd dat die teams er niks van kunnen.

@ Jawaddedadde, niks geloven van kos. V/d Brom is de trainer van Vitesse, de grote rivaal van NEC wat weer de club van kos is.

V/d Brom is een uitstekende trainer. Bereikte de laatste 2 jaar met 2 clubs Europees voetbal, wat ADO al vele decennia niet meer had behaald en Vitesse 10 jaar lang niet. Hij denkt aanvallend, werkt graag volgens het Ajax systeem. Wil aanvallend en verzorgd voetbal spelen en weet altijd een hecht team te creeeren. Wel is hij soms te emotioneel, al is het niet Preud'Homme achtig. Die ging bij Twente soms wel heel ver, de mafkees.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Het is wel een man van z'n woord die Van den Brom...

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Zodra Brommie ergens anders een tientje meer kan verdienen is ie weg.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Het is wel een man van z'n woord die Van den Brom...

Zijn gedrag is niet zo chique nee, maar ik denk dat hij liever bij Vitesse, zijn liefde, was gebleven. Jordania schijnt het hem knap lastig gemaakt te hebben door hem nergens mee te steunen, hem niet de spelers te geven die hij wilde (aldus de Gelderlander, hij wilde een buitenspeler en kreeg 3 spitsen en een linksback) en hem in de media vaak aan te pakken. Vitesse heeft het gewoon goed gedaan met een 7e plek en EL deelname via play offs. De top 5 was te ver uit zicht en Heerenveen die je normaal zou kunnen pakken had 3 geweldige spelers voorin waardoor zij ook uit zicht gingen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - 'Ik vermoord iedereen die een banaan naar mij waagt te gooien'

Hehe, het blijft een vreemde gozer.

Kan hem overigens wel waarderen met die gekke opmerkingen en acties. Behalve als het van die vieze doodschoppen zijn die hij helaas af en toe heeft.

Kan inderdaad wel eens vervelend worden met racisme in die landen komend EK.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

@ Jawaddedadde, niks geloven van kos. V/d Brom is de trainer van Vitesse, de grote rivaal van NEC wat weer de club van kos is.

V/d Brom is een uitstekende trainer. Bereikte de laatste 2 jaar met 2 clubs Europees voetbal, wat ADO al vele decennia niet meer had behaald en Vitesse 10 jaar lang niet. Hij denkt aanvallend, werkt graag volgens het Ajax systeem. Wil aanvallend en verzorgd voetbal spelen en weet altijd een hecht team te creeeren. Wel is hij soms te emotioneel, al is het niet Preud'Homme achtig. Die ging bij Twente soms wel heel ver, de mafkees.

Dank voor de info. Ben benieuwd, hopelijk kan hij met z'n visie Anderlecht wat bijbrengen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat vind je eigenlijk van alle Nederlanders in Belgie plots?

Jans naar Luik

vd Brom naar Anderlecht

Been bij Genk

En dan nog oa Koster en van Wijk bij kleinere ploegen...waarbij Koster tot voor kort bij Brugge zat...

Vrij opvallend momenteel. Vind het overigens jammer dat van Velthoven weer naar Belgie trekt. Vond het toch wel een goede coach, had hem liever in de Eredivisie gezien.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Opvallend inderdaad, doch niet helemaal vreemd. Eerst en vooral is er natuurlijk de natuurlijke band tussen België (Vlaanderen) en Nederland, maar anderzijds is het geen geheim dat Nederlandse coaches toch vaak een aanvallendere visie op het voetbal hebben dan de Belgische coaches. Vind ik op zich dus zeker geen slechte zaak

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, Babel kon niet goed op goal schieten. Dat leerde iemand hem aan, wat een verkeerde manier bleek. Toen kon hij alleen maar op een vrij gekke manier schieten.

Hij schoot de bal vaak van onder zijn lichaam vandaan. Hij kon hem wel hard pegelen overigens.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

One-trick pony was het oordeel.

Goed nieuws voor zijn vele fans hier: ”Ik ben een bom van energie. Die wil ik tijdens het EK tot explosie brengen. (...) Ach, ik heb wel vaker het ongelijk van de zogenaamde kenners bewezen.”

eRCee schreef:

of zo stijlvol kunnen provoceren als otherfool.

Zuinig potje tegen Reinbo onlangs. Otherfool is ook nog zoekende naar zijn vorm.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zijn gedrag is niet zo chique nee, maar ik denk dat hij liever bij Vitesse, zijn liefde, was gebleven. Jordania schijnt het hem knap lastig gemaakt te hebben door hem nergens mee te steunen, hem niet de spelers te geven die hij wilde (aldus de Gelderlander, hij wilde een buitenspeler en kreeg 3 spitsen en een linksback) en hem in de media vaak aan te pakken. Vitesse heeft het gewoon goed gedaan met een 7e plek en EL deelname via play offs. De top 5 was te ver uit zicht en Heerenveen die je normaal zou kunnen pakken had 3 geweldige spelers voorin waardoor zij ook uit zicht gingen.

Ligt er ook aan in hoeverre Jordania mee wilt werken, maar belangrijk is wel dat de trainer NIET bepaald welke spelers er wel/niet komen. Zoals je nu ziet zijn trainers passanten, je moet ze juist geen macht geven over het transferbeleid want dan zit de volgende coach er weer mee opgezadeld en die wilt dan ook weer andere spelers.

Ik laat hier verder de discussie erbuiten of de aankopen van Jordania wel of niet verstandig zijn geweest

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Willen er nog wat mensen meedoen met de gratis ek2012-poule ?

We hebben nu pas 13 mensen, dat kan beter !!

Gratis EK poule 2012 EK poule - voetbalpoules.nl

De leukste voetbalpoule van Nederland Gratis EK poule 2012 EK poule - voetbalpoules.nl: moviemeter-ek2012

ww: kampioenen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.