• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.974 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.732 acteurs
  • 200.928 gebruikers
  • 9.506.871 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Behalve onze bondscoach......

Het was een oefenpot.... Laat hem lekker oefenen. Weet jij veel welke reden hij hiervoor had. Verwacht niet dat hij zo op het ek zal spelen, want Bertje weet dat ook heus wel....

Van Persie op rechts zou nog best kunnen overigens.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Er staat nergens dat hij het zelf aangevraagd heeft. Iemand lijkt dit te suggereren. Hoe oud is zijn zoontje dan? In 2010 was vPersie nog de ''9'' namelijk.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Tja, de schrijver van het artikel heeft dat neergezet ja. Ik ga er voor het gemak even van uit dat dat klopt.

Update: De reden dat Robin van Persie rugnummer 16 heeft gekregen is omdat zijn zoontje op 16 november geboren is en voor het eerst mee gaat naar het EK. Dit wil dus niets zeggen over een eventuele reserveplaats, Van Persie vroeg nummer 16 zelf aan.

Weet ik veel hoe oud zijn zoontje is.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Simpel googlen. November 2006 zie ik. Dus ik geloof er geen reet van dat Persie nu pas gevraagd heeft om 16 wegens de geboortedag.

PS: Deze is wel leuk, vrouwenvoetbal:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Buiten Rotterdam is geloof ik vrij weinig interesse in Kuijt de voetballer.

Barcelona schijnt zelfs interesse te hebben.

Genoeg clubs waar Kuijt heen kan. Robben heeft absoluut de eerste keus op de rechtsbuitenpositie, maar als hij wegvalt zijn geen spelers voor die positie die zóveel beter zijn dan Kuijt. Al zou ik Narsingh ook voorrang geven.

Overigens doe jij dat overdrijven net zo hard bij bv vd Wiel en Vermeer.

Omdat ik zeg dat ik ze niet goed vind? Is inderdaad erg overdreven...

V/d Wiel vind ik geen slechte speler, maar de manier waarop hij verafgod wordt door jou bijvoorbeeld gaat me veel te ver.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, jij doet bij Vermeer wat ik bij Kuijt doe. Alleen doe ik het bij Kuijt op internationaal niveau, terwijl Vermeer volgens jou nationaal zelfs waardeloos is.

Verder verafgod ik vd Wiel zeker niet, vind het vaak een ergerlijke speler en zijn persoonlijkheid staat me sowieso niet aan. Had dan Vertonghen genoemd als voorbeeld

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het was een oefenpot.... Laat hem lekker oefenen. Weet jij veel welke reden hij hiervoor had. Verwacht niet dat hij zo op het ek zal spelen, want Bertje weet dat ook heus wel....

Van Persie op rechts zou nog best kunnen overigens.

Wat valt er te oefenen. Zoals Kos al zegt, zelfs de buurvrouw op de hoek vd straat weet dat vd Vaart en van Persie niet renderen op de flanken. Waarom zou hij in godsnaam zo spelen? Als hij op het EK toch niet zo speelt....tijd van experimenteren is voorbij. Nu moet je aan de perfecte opstelling werken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Simpel googlen. November 2006 zie ik. Dus ik geloof er geen reet van dat Persie nu pas gevraagd heeft om 16 wegens de geboortedag.

PS: Deze is wel leuk, vrouwenvoetbal:

(embed)

Dat ik op de dag van vandaag nog blij kan zijn dat Timmetje de Cler weg is gegaan. Is dat zijn zus?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nee, jij doet bij Vermeer wat ik bij Kuijt doe. Alleen doe ik het bij Kuijt op internationaal niveau, terwijl Vermeer volgens jou nationaal zelfs waardeloos is.

Ik zeg alleen dat ik Vermeer een matige keeper vind, iets waar 90% van de voetballiefhebbers het wel mee eens is. Niet dat hij een belediging is voor Cilessen.

Hoewel...

Maar ik wil toegeven dat ik Vermeer een grabbelaar vind hoor. Doet me denken aan Braziliaanse keepers.

Verder verafgod ik vd Wiel zeker niet, vind het vaak een ergerlijke speler en zijn persoonlijkheid staat me sowieso niet aan. Had dan Vertonghen genoemd als voorbeeld

Had Vertonghen genoemd als voorbeeld? Ik reageer op jou, omdat je v/d Wiel noemt.

Verder over onze voorhoede: We hebben een aantal sterspelers voorin lopen, maar de spelers op de bank (waaronder Kuijt) ontlopen elkaar niet veel.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zoek de 90%.....als je Ajax een beetje volgt dan moet je Vermeer de laatste 1,5 jaar veel meer credits geven.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Heb geen zin in weer een Vermeer discussie, maar een goede keeper hoort voor mij betrouwbaar te zijn. Dat is Vermeer niet, en dan heb ik het niet over zijn privé leven...

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Dit is het verschil tussen de selecties van het W.K. 2010 en het aankomende E.K.

2010

--------

Boschker

Babel

van Bronckhorst

Braafheid

Ooijer

De Zeeuw

Elia

2012

--------

Krul

Narsingh

Willems

Bouma

L. de Jong

Strootman

Vlaar

Selectie van 2012 is een stukje minder. Van Bommel en Mathijsen zijn zwakker geworden, maar de meeste sterspelers horen nu in de toptijd van hun carrière te zitten (Robben, Sneijder, Vaart, Persie).

Verder vind ik het jammer dat Elia niet wekelijks heeft gespeeld. Dat vond ik voor de toekomst toch een sterk wapen om in de 75e minuut in te laten brengen. Daar hebben we nu Narsingh voor.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, Babel. Ik dank god op de knietjes voor de 17 miljoen die Ajax voor hem ving. Wat heeft die gozer zijn carriere verpest zeg.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, Babel. Ik dank god op de knietjes voor de 17 miljoen die Ajax voor hem ving. Wat heeft die gozer zijn carriere verpest zeg.

Zijn karakter zal niet positief werken voor zijn carrière, maar heeft gewoon te weinig talent voor de top.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bij Ajax was ie altijd wel een talentje. Sterk aan de bal, veel techniek, goede passeeractie...maar hij heeft er daarna niks van gebakken en is als persoonlijkheid ook irritant geworden.

stinissen (crew films & series)

• 23973 berichten
  • 77856 stemmen

De leukste voetbalpoule van Nederland Gratis EK poule 2012 EK poule - voetbalpoules.nl

poulenaam: moviemeter-ek2012

ww: kampioenen

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sterk aan de bal, veel techniek, goede passeeractie...

Dit is een grapje. Toch? Ja, dat moet wel..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lezen, Druijf.

Overigens heeft Kuijt wel inzicht. Gewoon meenemen voor d'r bij. Helaas is Kuijt niet iemand die nog iets kan forceren in het laatste deel van een wedstrijd, dus mag mee voor het geval iemand geblesseerd raakt.

Ik lees ook niet alles he Gelukkig wil je hem niet in de basis, dat is al in ieder geval wat. Maar wat heb je dan aan Kuijt? Als invaller is het ook niet iemand die iets forceert. Voor de positie waar Kuijt is geselecteerd hebben we gewoon betere spelers als Afellay, Robben, Narsing, Van Persie. Dan kan je toch beter een Emanuelson nog meenemen dan Kuijt? Emanuelson is toch 10x beter als linksbuiten dan Kuijt? Of heb ik dat? Je kan toch wel zien dat Kuijt geen buitenspeler is hoop ik? En voor in de spits komt hij ook tekort, daar hebben we al genoeg mensen voor.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Emanuelson laatst zien invallen?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Dit is een grapje. Toch? Ja, dat moet wel..

Vroeger. Babel was een vrij sierlijke speler in zijn Amsterdamse periode.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Ook nog sierlijk? Nou ja..

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, heb je hem wel gevolgd in zijn beginjaren? Vond het in het begin een erg leuke speler, verwachtte er ook veel van. Helaas is het niks geworden. Hij vertrok te jong naar een te grote club. En nu zit ie bij fucking Hoffenheim waar ze ook al klaar met hem zijn.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Debuteerde als spits, maar bleek daar uiteindelijk niet balvast genoeg voor. Had ook niets in de kleine ruimte te zoeken, want te lomp. Is om die reden aan de buitenkant terecht gekomen, waar hij kon rennen. Om dezelfde reden speelde hij bij Jong Oranje vanuit de rug van een diepe spits. Babel heeft destijds extern nog aan techniektraining gedaan. Juist daar ontbrak het aan.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, Babel kon niet goed op goal schieten. Dat leerde iemand hem aan, wat een verkeerde manier bleek. Toen kon hij alleen maar op een vrij gekke manier schieten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Daar staat nergens in dat hij te weinig kon. Hij wilde zichzelf alleen nog meer verbeteren. Het is hoogstens een diskwalificatie aan de mensen bij Ajax die te weinig hulp konden bieden.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Hij moet dingen verbeteren. Meervoud. Dat staat er. Wat denk je dat dat betekent?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zijn 1e aanname, dat staat er namelijk. En zijn traptechniek was toen ook niet goed genoeg, wat ik je net al zei.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Eén van die dingen, het staat er letterlijk. Ik heb nog wat andere zaken aangedragen. Aangezien je daarop ook geen weerwoord hebt, houden we het maar op koppigheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.