• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.891 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.628 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Voetbalzone - John verlaat Enschede en tekent contract bij Benfica

Kan aan mij liggen maar ik vind dit vrij onbegrijpelijk. Heeft bij Twente vrijwel nog niks gepresteerd en vertrekt toch al weer naar een topper als Benfica waar hij nooit aan spelen toe gaat komen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Is ook lachwekkend, heeft niks geleerd van zijn broer Collins schijnbaar. Ola had natuurlijk gewoon nog zeker 2 jaar in Nederland moeten blijven.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ohja Collins John. Die was er ook nog. Speelt nu in de 2e Iraanse divisie.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

€9m is inderdaad wel een godsgruwelijk groot bedrag voor een speler die nog maar één seizoen meedoet.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En maar een gedeelte daarvan goed speelde..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

€9m is inderdaad wel een godsgruwelijk groot bedrag voor een speler die nog maar één seizoen meedoet.

Zo ken ik er nog wel een paar: Strootman die pas een half jaar deed aan balletje schop bij Utrecht, en Mickey die een enkel seizoen draaide bij Heerenveen. Wat dat betreft zijn we allemaal raar bezig van tijd tot tijd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

depri83 schreef:

Maar wel een speler met godsgruwelijk veel talent. Hopen dat ie dat zelf ook beseft en er alles uit wil halen, en dus niet enkel voor het geld zo vroeg vertrekt. Laten we blij zijn dat dit soort spelers niet meer voor een appel en een ei aan het buitenland verkocht worden. Neemt niet weg dat ik het jammer vindt dat ie nu al uit onze competitie vertrekt.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Fener heeft akelig goede spelers als Alex, Sow en Sentürk. Op het nippertje geen kampioen geworden dit jaar, en nog altijd een club met een begroting van ruim boven de 100 mil (?). Tevens heeft Fenerbahce een behoorlijk thuisvoordeel; de sfeer die daar heerst is intimiterend op z'n zachts gezegd. Maar goed; dat voordeel heeft Feyenoord ook in de Kuip.

Alex gaat weg, hoorde ik.

Voor de rest las ik van een Fenerbahce supporter dat hun team dit jaar erg zwak gevoetbald heeft en dat Feyenoord een kans maakt.

Maar goed, het is allemaal wat voorbarig; de selecties zijn nog lang niet rond.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Alex gaat weg, hoorde ik.

Voor de rest las ik van een Fenerbahce supporter dat hun team dit jaar erg zwak gevoetbald heeft en dat Feyenoord een kans maakt.

Maar goed, het is allemaal wat voorbarig; de selecties zijn nog lang niet rond.

Een kans maken ze altijd. Feyenoord mag blij zijn dat ze 90% zeker clubs als Malaga, Lille, Udinese en Gladbach gaan ontlopen in de vierde ronde. En dat Spurs het niet heeft gered. Komt niet vaak voor dat je de nummers drie en vier van de toplanden misloopt (Spurs, Lille, Malaga, Gladbach, Udinese).

Wat dat betreft kan het niet veel beter voor Feyenoord; het is nu of waarschijnlijk nooit voor de komende jaren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha ja blijf jij maar in de sprookjes van de hel van Turkije geloven. Opvallend genoeg winnen die clubs nooit iets in Europa, ondanks die vreselijke imponerend, extreem geweldige sfeer waar iedereen bibberend naar toe komt

Niet dat ik er bewust naar op zoek was; maar kwam het toevallig tegen op het PSV forum

Statistieken thuisduels Fenerbahce:

35-7-0

Sinds begin 2010 geen thuisduel meer verloren in competitieverband. Al moet er ook bij gezegd worden dat ze sinds begin 2010 wel Europees enkele keren onderuit zijn gegaan: Lille en Paok.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Testing doellijn technologi...

Ik word er bijna emotioneel van! Hopelijk hebben die relikwiën bij de FIFA dit ingevoerd voordat we met z'n allen naar Brazilië gaan.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Materny schreef:

(quote)

...maar kwam het toevallig tegen op het PSV forum

Haha

De Ajacieden zijn er maar druk mee, het bezoeken van de PSV-fora.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Niet dat ik er bewust naar op zoek was; maar kwam het toevallig tegen op het PSV forum

Statistieken thuisduels Fenerbahce:

35-7-0

Sinds begin 2010 geen thuisduel meer verloren in competitieverband. Al moet er ook bij gezegd worden dat ze sinds begin 2010 wel Europees enkele keren onderuit zijn gegaan: Lille en Paok.

Wat zegt mij dat? Ze doen het nationaal wel aardig ja. Overigens hoeft Feyenoord daar niet te winnen. Met 2-2 uit en 1-1 thuis ben je ook door.

Je zit gewoon een clichematig verhaaltje op te dreunen. Net of het in Turkije altijd een hel is in stadions. Geloof dat Feyenoord 10 jaar terug zijn potje in de voorronde CL daar ook won. Of is die enorme hel toevallig van de laatste jaren?

En zelfs AZ schakelde Fener een paar seizoenen terug nog uit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Haha

Nu niet meer, laatste weken van de competitie was het genieten daar

Momenteel maken Dick en Mark jullie kampioen lees ik daar, is weer dubbel zo mooi als het volgend seizoen weer niks wordt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ik neem aan dat op het Ajax-forum hetzelfde te lezen is en de laatste 7 jaar was (behoudens de namen Dick en Marc).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Ik neem aan dat op het Ajax-forum hetzelfde te lezen is (behoudens de namen Dick en Marc).

Ja, maar wij maken het ook waar!

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ah, ik was net te laat met m'n edit

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Haha

Je hebt vermaak, en leedvermaak. Momenteel is het leesvoer een van eerste categorie, wat ongetwijfeld over 11 maanden weer tweede cat. is. Twee jaar geleden zouden Doedel en Afellay het gaan doen, vorig jaar waren het Matavz, Strootman en Mertens a.k.a. de gemeente Eindhoven en komend seizoen Dick en Mark.

Leest lekker weg

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Overigens grappig, Ajax is verkozen tot veiligste club van Nederland, ondanks het hooligan Wesley incident

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Leest lekker weg

Ach ja ieder zijn vermaak.

In een slechte bui pak ik er gewoon een collumn van Jopie bij over hoe Ajax over een paar jaar met schitterend aanvallend voetbal de CL gaat winnen, en alle zorgen zijn weer verdwenen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ach ja ieder zijn vermaak.

In een slechte bui pak ik er gewoon een collumn van Jopie bij over hoe Ajax over een paar jaar met schitterend aanvallend voetbal de CL gaat winnen, en alle zorgen zijn weer verdwenen.

Of je wordt er een beetje bang van. Nu al 2 titels voor Ajax en dit is pas het voortraject van zijn masterplan

Binnen 2 jaar is de Spaanse Liga failliet en mogen ze in Engeland steeds minder, dan staat Ajax klaar om iedereen bij de keel te grijpen!

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Bij nader inzien heb ik geen column van wie dan ook nodig. Hier is voldoende vermaak te vinden.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

Bij nader inzien heb ik geen column van wie dan ook nodig. Hier is voldoende vermaak te vinden.

Lach nou maar, over een paar jaar zul je zien dat het gewoon kan. Er komt immers ooit een tijd dat de clubs die nu geen kans maken om de CL te winnen, weer wel kans maken. Of denk je dat het voor eeuwig zal gaan tussen de Manchester Uniteds, Reals en Barcelona's ?

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Kort gezegd: Ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Jij dit topic, wij PSV Netwerk en Ajax met de landstitels

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Met Mark en Dick is die schaal volgend jaar gewoon weer in Eindhoven.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

depri83 schreef:

En anders leent de gemeente wel 35 miljoen aan transfergeld

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

De subsidieschaal? Schaal met bitterballen?

Nee, dit wordt niks voor jullie. In 2008 braken jullie 7 magere jaren aan dus probeer het in 2015 nog maar opnieuw

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nogmaals, die Spaanse zeepbel knalt nog wel kapot.

Atlético Madrid had een dikke veertig miljoen euro over voor Radamel Falcao en de spits bewijst in ieder geval dat hij het geld waard is. De financieel noodlijdende Spanjaarden moet echter nog twintig miljoen euro betalen aan FC Porto en hoopte dat te kunnen oplossen door Eduardo Salvio naar Portugal te sturen. Porto heeft daar echter negatief op geantwoord: de kampioen van het Zuid-Europese land wil gewoon geld zien van Atlético. (A Bola)

Gewoon weer een cup op de pof gewonnen

Echt, hopelijk komen er heel snel financiele regels, dan zullen dit soort clubs nergens meer om mee spelen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

En anders leent de gemeente wel 35 miljoen aan transfergeld

Haha.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.