- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3469 stemmen
Tweede helft stond er een Eredivisieteam in dus het is bijna logisch dat ze niet wisten te winnen. Van Persie heeft niet eens meegedaan ook.
eRCee
-
- 13460 berichten
- 1985 stemmen
Ja mensen die er geen verstand van hebben vonden die laatste goal de schuld van Vlaar. Juist de enige die wel goed handelde bij die goal.
Was toch de schuld van Siem de Jong, die goal?
Edit: eens met DMF.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Dus omdat Siem de Jong, en daarvoor Vorm en Strootman, een fout maken, mogen Vlaar, Bouma en Willems ook een fout maken? Siem kan nooit de directe aanleiding vormen voor die tegengoal, verloor de bal zowat rond de middenlijn. Genoeg kans nog voor genoeg spelers om de boel daarna te herstellen, maar ze deden allemaal rare dingen of letten niet op.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Vandaag moet iedereen ff naar kiosk om #VI te halen. Er is namelijk een bizarre ontwikkeling in de affaire #Labyad. In voordeel v #PSV

kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/221408/Mourinho-Ben-blijkbaar-ideale-man-voor-het-project.htm
Zeer interessant, Mourinho tot 2016 bij Madrid. Morgen kan alles weer anders zijn, maar toch. Menig clubeigenaar zal zich vanavond in slaap moeten huilen, The Special One is lange tijd bezet.
heerlijk nieuws.
Wat een verhalen trouwens weer over Robben, van onder andere die fysio die hem met alle moeite speelklaar heeft gekregen en daarna nooit meer wat van m gehoord had.
Hij hoopte gewoon dat hij die penalty zou missen
.
Als je al die verhalen over Robben hoort moet het wel het meest irritante egocentrische kutventje uit de hele voetballerij zijn.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ow, en wat betreft Oranje, dra-ma-tisch in elk opzicht.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ow, en wat betreft Oranje, dra-ma-tisch in elk opzicht.
Welnee. 2 uitstekende goals gezien, terwijl ze er niks voor deden. Aanvallend zit het wel goed.
En achterin speelden oa Vorm, Boulahrouz, Vlaar en Bouma, alleen B tot C keus. Lekker belangrijk.
Eerste testcase is zaterdagavond tegen Bulgarije.
Helaas missen we dat potje Stekelenburg + Afellay nog, maar de rest kan dan gewoon spelen. Paar dagen later kan iedereen meedoen.
Heb een groot vertrouwen in een geweldig EK.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Dat het aanvallend wel goed zit wisten we al, kan ook niet anders. Overigens leek het aanvallende spel echt nergens op maar dat terzijde. Puur momentenvoetbal.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Lekker een jaartje de wc's laten schoonkrabben in het Philips stadion. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - ?Conciërge? Brands onthult: ?Labyad ligt dus nog één jaar vast bij PSV?

Die Labyad....concierge hehe. Wat een domme jongen is die Zakaria zeg.
eRCee
-
- 13460 berichten
- 1985 stemmen
Dus omdat Siem de Jong, en daarvoor Vorm en Strootman, een fout maken, mogen Vlaar, Bouma en Willems ook een fout maken? Siem kan nooit de directe aanleiding vormen voor die tegengoal, verloor de bal zowat rond de middenlijn. Genoeg kans nog voor genoeg spelers om de boel daarna te herstellen, maar ze deden allemaal rare dingen of letten niet op.
Ik zeg niet dat het geweldig verdedigd is, maar de grootste fout en aanleiding voor de goal ligt wel degelijk in het balverlies van De Jong (halverwege eigen helft). Daarna doet Ribery gewoon alles goed.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
De fout was al ver voor Vlaar gemaakt. Als centrale verdediger met de bouw van Vlaar ben je kansloos tegen een Ribery die op volle snelheid op je af komt stormen. Dan moet je een perfecte sliding plaatsen, ieder andere actie is gedoemd te mislukken en dan zal zo'n bal op de stip belanden.
Precies. Siem de Jong met z'n pisballetje/rasechte ziekenhuisbal. Zulke spelers horen niet in het Oranje te voetballen.
Vlaar is natuurlijk ook lang niet goed genoeg voor het Oranje niveau, maar nogmaals: wie moeten "we" dan selecteren? Bouhlarouz is sowieso wel de eerste vervanger, denk ik. Maar je hebt twee wisselspelers nodig voor twee posities.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Ik weet niet goed waar van Geel mee bezig is.
Immers halen voor meer dan 1 miljoen + een speler (waarschijnlijk Mokotjo) + eventuele bonussen. 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ik lag gister echt in een deuk toen ik zag dat Siempie er bij zat. Wist niet eens dat ie echt was opgeroepen. Ahahahaha!
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik lag gister echt in een deuk toen ik zag dat Siempie er bij zat. Wist niet eens dat ie echt was opgeroepen. Ahahahaha!
Lachen joh.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Het was idd meer om te janken, maar ja, daar schiet je ook niks mee op.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Nee hoor ik geef Vlaar niet de schuld. Ik geef alleen aan dat Bouma reageerde op de positie van Vlaar, dat die de bal probeert te blokken en dat die vervolgens door z'n benen heen gaat, tja daar kun je hem niet op afrekenen.
Wat dacht Bouma daar te kunnen doen dan? Hij moest op z'n mannetje blijven letten. Simpeler kan bijna niet. Willems knijpt overigens ook veel te laat, had ook veel alerter moeten zijn.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Het was idd meer om te janken, maar ja, daar schiet je ook niks mee op.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ja mensen die er geen verstand van hebben vonden die laatste goal de schuld van Vlaar. Juist de enige die wel goed handelde bij die goal.
We kregen een goal tegen op amateuristische wijze. Hoe je dan in godsnaam van goed handelen kan spreken is mij dan een raadsel.....
Als hij goed handelde had Ribery die assist niet kunnen leveren. Als Bouma en Willems goed handelden, scoorde Gomez niet. Er gaat dus genoeg fout...
Zo'n beetje het hele elftal stond slap te spelen bij deze tegengoal.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/221408/Mourinho-Ben-blijkbaar-ideale-man-voor-het-project.htm
Zeer interessant, Mourinho tot 2016 bij Madrid. Morgen kan alles weer anders zijn, maar toch. Menig clubeigenaar zal zich vanavond in slaap moeten huilen, The Special One is lange tijd bezet.
Dat het vanavond Munchen - Nederland was is overigens helemaal langs me heen gegaan, maar toch leuk dat de Ollanders alvast voor een eerste keer faalden. Wie was spits?
KJH scoorde een fraaie goal. 2e helft was een fantasie/eredivisie elftalletje waar weinig zinnigs over valt te vertellen, behalve dat hier heel veel afvallers bij zitten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Buiten Siem zijn kwaliteiten om; ooit gehoord van sparringspartners? Alsof de nummer 25 in de voorselectie van Duitsland, Portugal of Italië zoveel beter is dan onze Siem.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Voetbalzone - ?Conciërge? Brands onthult: ?Labyad ligt dus nog één jaar vast bij PSV?

Die Labyad....concierge hehe. Wat een domme jongen is die Zakaria zeg.
Lekker voor die Judas. Wordt dus nog cashen voor PSV.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Sporting ervan af gaat zien, en niemand anders wil hem kopen (zou zo maar kunnen) krijgt PSV een gevalletje EL Ham. Supporters kotsen hem uit, weigert zich te motiveren en zuigt elke cent uit PSV door in het tweede te gaan ballen voor een riant salaris.
Beter dat PSV hem in de aanbieding doet voor een bedrag ver onder zijn daadwerkelijke waarde om er toch nog iets voor te vangen. Ik garandeer je dat als hij blijft dat het een slecht huwelijk gaat worden tussen Labyad, PSV en de supporters.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Wat dacht Bouma daar te kunnen doen dan? Hij moest op z'n mannetje blijven letten. Simpeler kan bijna niet. Willems knijpt overigens ook veel te laat, had ook veel alerter moeten zijn.
Bouma wilde de lijn naar de inkomende man afschermen omdat Vlaar de lijn naar Gomez afgeschermd leek te hebben. Achteraf kun je een koe in de kont kijken en inderdaad zeggen dat dat de verkeerde keus was omdat de bal door Vlaar heen ging.
De rechterkant was door dom balverlies op eigen helft helemaal weg, het gaat dan allemaal ranzendsnel Vlaar die door moet naar rechts, Bouma en Willems naar binnen. Dat ging niet snel genoeg, maar dat lag imo aan de snelheid van de tegenaanval en niet aan de fouten van de verdediging.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Buiten Siem zijn kwaliteiten om; ooit gehoord van sparringspartners? Alsof de nummer 25 in de voorselectie van Duitsland, Portugal of Italië zoveel beter is dan onze Siem.
't is een Ajacied. Reden voor een aantal hier om dus effe te spuwen op hem 
Geen enkele EK selectie heeft 23 wereldspelers mee, laat staan bij de spelers die er extra bij zitten voor een trainingskamp.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is niet meer als voorheen, de basis XI is van internationale klasse en voor de rest is het maar goede middelmaat. Niets mis mee.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Die laatste goal was gewoon een overduidelijke fout van Bouma en Vlaar. Vlaar die terugloopt en terugloopt, misschien dat hij eens naar Ribery toe moet lopen en niet naar Vorm, en dan heb je Bouma die Gomez uit zn rug laat weglopen. Gewoon dramatisch verdedigd, maarja had ook niks anders verwacht van Bouma en Vlaar. Vlaar speelde trouwens dramatisch, vooral die lange ballen die hij gaf waren dramatisch. Niet om aan te zien!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het is niet meer als voorheen, de basis XI is van internationale klasse en voor de rest is het maar goede middelmaat. Niets mis mee.
Juist. Oranje heeft een hele goede basis, een wissel of 4 die ook echt goed zijn en de rest is gewoon subtop tot soms minder.
Dat is het voordeel van Spanje en Duitsland, hebben meer keuze uit spelers. Daar zijn er misschien wel 18 of 19 echt heel goed. Maar ook weer niet op elke plek. Zo vind ik Duitsland defensief ook kwetsbaar om wat te noemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.