• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.963 films
  • 12.740 series
  • 35.190 seizoenen
  • 658.728 acteurs
  • 200.926 gebruikers
  • 9.506.791 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat wil je met zo'n scheids. En verder, who cares. Laat ze er maar blij mee zijn zo 3 dagen na de CL finale.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Bouma mag ook wel ophouden mee voetballen, sjongejongejonge. Amateur. Keek puur en alleen naar de bal. Als een f-je verdedigen noem ik dat.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Lekker Siem!

Naast Bouma mogen Lens, Siem de Jong en Anita natuurlijk ook afvallen. Aan Narsingh heb je meer als invaller dan aan Lens.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

rep_robert schreef:

Bouma mag ook wel ophouden mee voetballen, sjongejongejonge. Amateur. Keek puur en alleen naar de bal. Als een f-je verdedigen noem ik dat.

In principe deed hij daar niet veel verkeerd. De bal naar Gomez werd in principe afgeschermd door Vlaar en Bouma richtte zich vervolgens op de man op de 11 meter, maar omdat Vlaar met de beentjes wijd ging kon de bal wel bij Gomez terechtkomen.

Bommel

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Lekker Siem!

Naast Bouma mogen Lens, Siem de Jong en Anita natuurlijk ook afvallen. Aan Narsingh heb je meer als aanvaller dan aan Lens.

Haha natuurlijk moet Anita weg van jou. Van mij mogen ze Vlaar naar huis sturen, duidelijk geen Oranje materiaal.

Bommeltje terecht boos.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ja, het lag aan Vlaar. Haha.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Je ziet Bouma nog even naar Gomez kijken, om hem vervolgens in de steek te laten en Gomez kan zo intikken. Oftewel, hij let alleen op de bal blijkbaar..

Centrale duo laat zich verder inderdaad in de luren leggen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ja, het lag aan Vlaar. Haha.

Sowieso geen Oranje materiaal en bij de goal net zat ie ook weer niet best.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Doet pijn om Vlaar, Strootman, Bouma en die nummer 25 in 1 shot te zien. Wie was laatstgenoemde in vredesnaam? Heeft alleen maar verkeerde dingen gedaan op LB.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Anita en de Jong zal ik houden, kunnen nog wel van pas komen. Lens, Bouma en in mindere mate Vlaar moet je iig niet willen.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha natuurlijk moet Anita weg van jou

Niet alleen van Rico hoor.

Vlaar hoort er ook niet bij. Voor de rest maakt het me echt niet uit.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sowieso geen Oranje materiaal en bij de goal net zat ie ook weer niet best.

Was nog een reactie op depri.

Probleem is dat we geen goede verdedigers hebben. Vlaar is nog de beste optie achter Heitinga en Mathijsen, die ook vrij matig zijn. Kun je nagaan.

Op de plek van Anita hebben we tig betere spelers.

En Vlaar kon natuurlijk niks aan het doelpunt doen. Kom nou. Opbouwend was hij wel opvallend zwak vandaag.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lens,S de Jong,Anita en Bouma zouden op basis van deze wedstrijd afvallen

Lens heb je een betere vervanger in Narsing

Siem de jong viel aleen op met balverlies (laatste tegen goal) en zwakke passes.

Anita vindt ik weinig toevoegen zowel in de verdediging noch middenveld.

Bouma,tja....

Vlaar viel me positief op moet ik zeggen !

Oja en Cor Pot mag van mij ook eens vertrekken bij Jong Oranje

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Probleem is dat we geen goede verdedigers hebben. Vlaar is nog de beste optie achter Heitinga en Mathijsen, die ook vrij matig zijn. Kun je nagaan.

Op de plek van Anita hebben we tig betere spelers.

En Vlaar kon natuurlijk niks aan het doelpunt doen. Kom nou. Opbouwend was hij wel opvallend zwak vandaag.

Boulahrouz is de beste optie achter Heitinga en Mathijsen. Laten we bidden dat Vlaar met zijn draaisnelheid van een tractor geen minuten hoeft te krijgen.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Dramatische wedstrijd. Hoewel het nergens over gaat en er de tweede helft geen enkele basisspeler op het veld stond toch jammer van de uitslag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Boularouz heeft ons al een keer het eK gekost....

Bovendien heeft Chelsea wel aangetoond dat het hebbenvan een snelke draaicirkel nergens toe leidt.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En Vlaar kon natuurlijk niks aan het doelpunt doen. Kom nou.

Vlaar kon wel degelijk iets aan dat doelpunt doen, hoor. Gaf aan beide spelers de ruimte (die met en zonder bal) door geen keuze te maken in zijn verdedigende actie.

Overigens heeft Luuk de Jong ook een ernstige vormdip (al weken). Nutteloos om mee te nemen zo. Dan nog liever Lens. Dit Oranje deed echt pijn aan mijn ogen.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Zaterdag weer gewoon met het echte Oranje?

Steek

vdWiel - Heitinga - Mathijsen - Schaars

Van Bommel - De Jong

Robben - Sneijder - Van Persie

Huntelaar

$pecial

• 1147 berichten
  • 557 stemmen

Als ik Robben was dan speelde ik volgend seizoen mooi niet meer voor Bayern. Wat een stelletje zwakzinnigen zeg, ze mogen blij zijn dat er een speler als Robben daar voetbalt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Vlaar kon wel degelijk iets aan dat doelpunt doen, hoor. Gaf aan beide spelers de ruimte (die met en zonder bal) door geen keuze te maken in zijn verdedigende actie.

Overigens heeft Luuk de Jong ook een ernstige vormdip (al weken). Nutteloos om mee te nemen zo. Dan nog liever Lens. Dit Oranje deed echt pijn aan mijn ogen.

Zie nu net de doelpunten, maar als-ie zou kiezen "voor degene zonder bal" , had Ribery vrije doorgang tot de goal gehad. Hij probeerde de assist op Gomez tenminste nog te versperren die vogelvrij van rechts kwam opzetten, volgens mij Willems die er te laat achteraan sjokte

Wat een vormfout trouwens bij de eerste goal

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Ja mensen die er geen verstand van hebben vonden die laatste goal de schuld van Vlaar. Juist de enige die wel goed handelde bij die goal.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Wat mij betreft vallen de broertjes De jong af, samen met Lens en Bouma. Ik twijfelde nog met Anita, maar die rechtsbackpositie is ook heel matig bezet, dus daarom zou ik hem toch maar meenemen (ik heb liever Bouhlarouz of Van der wiel op die positie).

Narsingh vond ik een goeie indruk achter laten, al moet hij net als Maher nog wat meer om zich heen kijken als hij aan de bal is.

Sneijder speelde de eerste helft ook bijzonder matig trouwens.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Zie nu net de doelpunten, maar als-ie zou kiezen "voor degene zonder bal" , had Ribery vrije doorgang tot de goal gehad.

Enige juiste wat ie had kunnen doen was direct op Ribery afgaan, die door dat getwijfel / halve ingrijpen nu ook gewoon vrij baan had. Je moet erop vertrouwen dat er vervolgens rugdekking is (die er nu niet bleek te zijn, maar dat maakt de fout van Vlaar niet opeens goed).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

De fout was al ver voor Vlaar gemaakt. Als centrale verdediger met de bouw van Vlaar ben je kansloos tegen een Ribery die op volle snelheid op je af komt stormen. Dan moet je een perfecte sliding plaatsen, ieder andere actie is gedoemd te mislukken en dan zal zo'n bal op de stip belanden.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Fouten van anderen maken zijn fout toch geen mindere fout? Is het zo moeilijk om dat gewoon te benoemen?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Hij maakt geen fout.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee hoor ik geef Vlaar niet de schuld. Ik geef alleen aan dat Bouma reageerde op de positie van Vlaar, dat die de bal probeert te blokken en dat die vervolgens door z'n benen heen gaat, tja daar kun je hem niet op afrekenen.

Willems kwam wel naar binnen maar omdat het tempo van de aanval zo hoog lag kwam hij daar niet op tijd. Het begint in principe bij Siem de Jong die probeert voor de bal te komen bij Ribery maar zich daar vergist waardoor Ribery vrij baan heeft.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik zou het zo doen:

--------------------Stekelenburg--------------------

Wiel---------Heitinga---------Mathijsssen-----Anita

----------------Van Bommel----De Jong---------------

----Vaart----------------------------------------Sneijder

------------------Huntelaar-------Persie----------------

Of:

--------------------Stekelenburg--------------------

Wiel---------Heitinga---------Mathijsssen-----Anita

-------------------------Jong--------------------------

-------Vaart-----------------------------------Sneijder

----Robben-------Huntelaar------------Afellay

De laatste heeft eigenlijk mijn voorkeur.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/221408/Mourinho-Ben-blijkbaar-ideale-man-voor-het-project.htm

Zeer interessant, Mourinho tot 2016 bij Madrid. Morgen kan alles weer anders zijn, maar toch. Menig clubeigenaar zal zich vanavond in slaap moeten huilen, The Special One is lange tijd bezet.

Dat het vanavond Munchen - Nederland was is overigens helemaal langs me heen gegaan, maar toch leuk dat de Ollanders alvast voor een eerste keer faalden. Wie was spits?

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Ik heb het ook niet gezien, maar oranje ligt op schema, je moet immers niet te vroeg pieken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.