- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Man City - QPR op 1-1 met nog 20 minuten te gaan. Zou het dan toch?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
1-2 hjahahahahaha en dat terwijl QPR met een man minder speelt.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Goed voor dat kut City, wannabe Arabierenclubje. Een kampioenschap koop je niet 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsof United geen schatrijke eigenaar heeft..... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Manu heeft wel een krappe voorsprong. Met een gelijkspel zou Manu niks opschieten. Kan nog alle kanten op.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik gun het United ook niet hoor reinbo, alleen City is vele malen erger. Het gaat er ook om wat er met het geld wordt gedaan he. United koopt niet per seizoen voor 500 miljoen aan spelers
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, ik gun het City juist wel, de supporters dan, die verdienen na al die jaren ook wel weer eens een feestje. Niks zo saai als de record kampioen, die er nog een titel bij plakt. 
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Manu heeft wel een krappe voorsprong. Met een gelijkspel zou Manu niks opschieten. Kan nog alle kanten op.
Verlies van City zou een gelijkspel van United voldoende zijn.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Hoezo? Deze.club bestaat pas vier jaar of zo. Het oude city heeft 0,0 met dit te maken. Dit zijn ook gewoon gloryhunters.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie het wel gewoon als het oude city, dat er een nieuwe eigenaar is, die er miljoenen in pompt maakt mij niet uit. Dan zou je ook moeten stellen dat het Ajax van na de beursgang en de verhuizing niets meer met de club uit de Watergraafsmeer te maken heeft. 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ajax heeft hier niks mee te maken. Ajax was niet een nietszeggende middenmoter voor de beursgang en probeerde niet in 1 seizoen half europa leeg te kopen. Totaal onvergelijkbaar en jouw opmerking was ook erg voorspelbaar.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Jaaaaa hahahahahahaha! Ik gun het ze
Die ontlading is ONGELOOFLIJK
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Oke dit is nu wel grappig. Qpr vroeg er ook wel om met zo'n aftrap. Die mag Gijppie wel laten zien morgen 
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Beetje gaan inzoomen op die Arabiers op de tribune de hele tijd. Doet mij maar weer beseffen hoe nep/gekocht dit.kampioenschap is. De ontlading op het veld is wel prachtig en de aporteose ook uiteindelijk.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Wat een ongelofelijke wedstrijd, Ge wel dig!
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Vet hoor, iedereen op het veld! Mooi om te zien wat een blijdschap. Naja het zij ze gegund.
In 1 van de slechtste wedstrijden die ik ooit heb gezien heeft Arsenal de 3e plek veilig gesteld. Schandalige vertoning, maar het resultaat is het enige dat telt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb het helaas niet gezien, maar dit is voetbal op zijn mooist als ik het zo lees. Pure emotie! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft hier niks mee te maken. Ajax was niet een nietszeggende middenmoter voor de beursgang en probeerde niet in 1 seizoen half europa leeg te kopen. Totaal onvergelijkbaar en jouw opmerking was ook erg voorspelbaar.
Ajax koopt elk jaar de halve eredivisie leeg, zie dus niet in waarom City geen spelers mag kopen....
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Juventus ook de laatste wedstrijd ongeslagen: 3-1 winst op Atalanta. Del Piero maakte de 2-0
.
http://www.telegraaf.nl/tel...Tuurlijk 
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
"Arsenal sold Fabregas and Nasri and still finished one league position higher than last year, scored 2 more goals and earned 2 more points."
Klasse!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twente achter tegen RKC met nog 5 minuten
McClaren opdonderen! Bij vlagen speelde die club fantastisch voetbal de laatste jaren, maar sinds februari is het brullen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Juventus ook de laatste wedstrijd ongeslagen: 3-1 winst op Atalanta. Del Piero maakte de 2-0
.
[
Respect. 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Jeroen Zoet, Man of the Match
over een jaar of twee de nummer één bij PSV onder de lat.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ajax koopt elk jaar de halve eredivisie leeg, zie dus niet in waarom City geen spelers mag kopen....
Zo is dat altijd al geweest...je verdraait de zaken echt heel erg Reinbo. Ajax is altijd al de grootste, wat resulteert in het feit dat de spelers, ook uit de provincie, allemaal naar Ajax vertrekken. Daarnaast zijn het hele andere bedragen waar we over hebben. Man City is van een bescheiden, authentieke, sympathieke middenmoter verworden tot een poenclub van ongeëvenaarde hoogten, dat de hoogste salarissen ter wereld betaald en per jaar het meeste uitgeeft aan transfers.
Maar ik noem de PL al een tijdje geen Engels voetbal meer, aangezien bijna alle clubs tegenwoordig in het bezig zijn van oliesjeiks. Geen idee wat er nog Engels aan genoemd kan worden. De identiteit van clubs is allang verdwenen en van enige vorm van sfeer is op de tribunes ook al jaren geen sprake meer omdat de toegangsprijzen onbetaalbaar zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Haha Twente
Die hebben al EL, dus dit zat er wel in.... Jammer voor Excelsior
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo is dat altijd al geweest...je verdraait de zaken echt heel erg Reinbo. Ajax is altijd al de grootste, wat resulteert in het feit dat de spelers, ook uit de provincie, allemaal naar Ajax vertrekken.
Alsof enkel clubs die altijd al de grootste zijn geweest, het alleenrecht hebben om het te blijven.....:N
Gelukkig niet zeg, wat zou dat saai zijn.
Zie liever zo'n rijke sjeik (zie eigenlijk weinig verschil et een beursgang, beide trekken extern geld aan)m, dan de schuldenpost waarmee real en Barca zich aan de top houden, maar uiteindelijk zal de Fifa gewoon een keer een budget/salaris plafond moeten instellen zoals bij American voetbal, pas dan krijg je een echt leuke competitie.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
City
Geniaal einde, maar het doet me wel pijn. Had 1000x liever Man Utd. Had de hele 2e helft hoop...en dat. Vanavond MotD kijken.
En RKC wint bij Twente
Ook episch. Excelsior goddank niet Europees.
En VVV scoort in de blessuretijd de 4-3 tegen Cambuur en mag door.
Wie zegt dat het nationale voetbal saai is?
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Die hebben al EL, dus dit zat er wel in.... Jammer voor Excelsior
Alleen mogen ze nu in juli al beginnen met de voorrondes 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.