- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Seedorf vertrekt ook bij Milan, misschien moet Frankie hem nu eens gaan bellen. Al denk ik dat hij in Brazilie gaat spelen, komt zijn vrouw vandaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Seedorf vertrekt ook bij Milan, misschien moet Frankie hem nu eens gaan bellen. Al denk ik dat hij in Brazilie gaat spelen, komt zijn vrouw vandaan.
Waar wil je hem neerzetten. Met Eriksen, Anita en Janssen is je middenveld al compleet. Ik neem aan dat de Jong ook vaak voor het middenveld gebruikt zal gaan worden ( het blijft immers een favorietje van de Boer). En vergeet Schone niet.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Verschil is wel dat Cocu een vele malen betere ploeg aantrof. Ook met meer routine (Simons, Vennegoor oa). Ik zou geen wonderen van vBommel verwachten.
Een halve finale CL zal het inderdaad niet worden...
Hoop dat hij de anderen de nodige mentale hardheid en slimheid bijbrengt, dat het naïeve er een beetje af gaat.
Oh ja, Simons kwam pas ipv Vogel, toen zat Cocu er al. Dat was echt een top middenveld Vogel, Cocu en Van Bommel. Niet spectaculair maar wel ontzettend sterk.
Afellay trouwens vanavond voor het eerst in de basis bij Barca. Doet het verdienstelijk. Één grote kans maar voorkomen door goed uitgekomen van de doelman van Betis.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
-------------------Tyton-------------------
Aankoop-Marcelo-Zanka-Pieters
--------Strootman-Van Bommel-----
---------------Wijnaldum---------------
Lens-----------Matavz---------Mertens
Zal het zoiets worden?
Edit: Was Zanka vergeten.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Je kan nu je eigen 3e shirt voor LA Galaxy maken. Winnaar wordt volgend jaar gedragen. Heeft erg uitgebreide opties.
Voor wie zich geroepen voelt. Gewoon op Create your own kit klikken. 
Je hebt geen Facebook nodig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ze hebben een zekere Zanka uit Scandinavië gehaald voor in het centrum. Schijnt best een talentvolle te zijn. Tenminste, volgens de supporters. Dezelfde supporters die inmiddels alweer het kampioenschap claimen voor volgend jaar.....
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Achterin zal Zanka komen te staan. Daarnaast is het volgens mij de bedoeling dat er een rechtsback en een rechtsbuiten bij komen. Lens en Matavz zullen dan moeten gaan vechten om de spitspositie.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Klopt, was Zanka vergeten. Moet het nog maar zien met hem, was zwaargeblesseerd. En speelde voor Kopenhagen, ook geen topniveau in de wereld. Maar hij zal zeker beter zijn dan Bouma en constorten lijkt me. Als PSV een goede RB haalt dan hebben ze een vrij sterke ploeg. Al zit je nog steeds met Matavz die niet bij PSV past qua spel.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Klopt, daarom is het ook zaak dat als je een rechtsbuiten aantrekt dat hij een beetje een voorzet kan geven.
Kopenhagen doet het toch redelijk in Europees verband de laatste jaren. Daarnaast is het inderdaad afwachten maar een kruisbandblessure is tegenwoordig ook geen reden om echt te wanhopen.
Edit: En bedankt Dani Alves, pakt z'n tweede geel waarna Afellay eraf gehaald wordt voor Montoya.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Magistrale vrije trap van Beckham. Zal kijken of ik hem morgen kan posten.
Hele Hele Hele mooie 1-1.! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En de teller blijft op 50 staan voor Leo Messi 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Hier die schitterende vrije trap van Beckham gisteren tegen Montreal Impact.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
En de teller blijft op 50 staan voor Leo Messi
Ronaldo zal er wel geen 5 bijmaken (hoewel...) 
Ook wel mooi, precies 50. Als Real op precies 100 punten komt moet het zo zijn geweest. Wat een ploegen, wat een spelers, wat een records 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Madrid-Mallorca vandaag....denk dat ze er daar alles aan doen om Ronaldo zeker 5 goals te laten maken. Maar kan me niet voorstellen dat het lukt. 50 goals is een prachtig aantal, staat ook mooier dan 49 of 51.
Vandaag nog de beslissing in Engeland. Ik hoop op het wondertje dat Man Utd de titel alsnog voor City wegkaapt, maar die kans is denk ik 0,1%.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ronaldo zal er wel geen 5 bijmaken (hoewel...) 
Ook wel mooi, precies 50. Als Real op precies 100 punten komt moet het zo zijn geweest. Wat een ploegen, wat een spelers, wat een records
En wat een schulden.....
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Wat een stelletje losers bij de Graafschap. 100% terecht gedegradeerd. Zo zonder passie spelen in zulke belangrijke wedstrijden. Loser mentaliteit. Ze hadden het zelfs verdiend om te verliezen.
Dom dat ze de lijn van de laatste competitiewedstrijden niet hebben voortgezet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hahahaha superboeren. Eindelijk van die vreselijke club verlost. Het voetbal heeft overwonnen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Nou, NEC mag lekker 60 minuten met 10 man spelen. Zie weinig wedstrijden van clubs waar spelers rondlopen waar Ajax zogenaamd interesse in heeft of dat mensen zeggen dat ze goed zijn, maar wanneer ik er eentje zie dan spelen ze waardeloos. Gouweleeuw laatst, nu Nuytinck weer met zijn achterlijke tackle.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Koolwijk geeft overigens ook een dramatische terugspeelbal
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hier die schitterende vrije trap van Beckham gisteren tegen Montreal Impact.
(embed)
Hij kan het nog steeds ! 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Whaha, Kuipers is ook een lachertje. NEC met 9 man nu. Regelnichtje dat het is. Beetje jammer om dan op een spandoek Koninklijk Nijmeegse Voetbal Bond te lezen. Hypocriet zooitje daar in Arnhem 
Waar is dat feestje, hier is dat feestje 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hahahaha superboeren. Eindelijk van die vreselijke club verlost. Het voetbal heeft overwonnen.

Doodzonde. Niet qua spelniveau, wel qua club. Die Roelofsen is de slechtste coach in 50 jaar Eredivisie. Betonvoetbal spelen op de Vijverberg ipv oppertunistisch beuken...hoe haalt die gek het in zijn hoofd. Verdiend eruit, wel jammer.
En Vitesse-NEC is ook maar matig. Maar 2x rood voor NEC en een mooie goal van Hofs hebben het na een uur al wel beslist. Vooral die rode kaart van Foor, zo dom 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord de enige ploeg uit Rotterdam in de Ere komend jaar. Bizar, 10 seconden voor affluiten een wereldredding van de Willem II keeper op een schot van Sparta van dichtbij. Willem II-Den Bosch....1 zal promoveren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer van Sparta, maar qua sponsoring goed voor Feyenoord. Ook leuk dat Excelsior en Sparta volgend jaar de strijd aangaan voor promotie, zullen beide bovenin mee gaan doen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Goed qua sponsoring? Wat zal er nu dan veranderen? Denk niet dat je er commercieel veel van merkt dat Sparta eruit ligt bij Feyenoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
O, jawel hoor. Ik weet dat ze bij Feyenoord op de commerciele afdeling wat graag Sparta in de eerste divisie zien, ook al vinden ze het jammer voor Sparta en de derby. Scheelt zowel in business seats als in boarding sponsoring. Het is toch een verschil of je je relaties op Ere- of eerste divisie voetbal trakteert en of je boarding in Studio Sport op zondagavond of vrijdag nacht te zien is. Zat bedrijven die er gewoon commercieel naar kijken. De goedkope optie om dit via Sparta te doen ontbreekt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mhow, neem aan dat men in Rotterdam sowieso Feyenoord kiezen als ze een zakenrelatie ergens heen nemen. Dat lijkt me niet van Sparta af te hangen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, dan snap je niet hoe het zakenleven daar naar kijkt. Je kunt voor een stuk minder geld terecht bij Sparta, hebben ook een erg goede Business Club. Eigenlijk een leukere dan Feyenoord, die wat plat en te grootschalig is. Excelsior is ook een goede business club, juist omdat die klein is, leer je elkaar goed kennen. Entourage bij Feyenoord buiten het stadion, is ook niet best. Het Maasgebouw is gewoon te klein, waardoor het dringen is in de rust. Daarnaast hebben ze een deal met een slechtere cateraar dan je bij Sparta of Excelsior treft.
Bij Feyenoord moet je toch 125.000 euro neerleggen voor een Business Box of 4000 per business seat, terwijl je voor rond de 1000 euro al zo'n plek hebt bij Sparta of Excelsior, dus als die in de eredivisie spelen, is dat een aantrekkelijke optie, voor wie wel op 1000 euro meer of minder kijkt.... Hangt verder ook sterk af met wie je zaken wilt doen. Haven en grote bedrijven zitten bij Feyenoord, maar bij Sparta en Excelsior zit veel MKB.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Anyway, Sparta zal Feyenoord niet vergezellen in de Eredivisie, dus dit verhaal is niet meer van belang.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.