- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Kunnen de andere clubs een keertje hun best doen om coëfficiëntenpunten te halen...
De Engelse clubs zijn er al lang mee begonnen dit financieel nutteloze toernooi naar de achtergrond te drukken. Utd en City die overduidelijk niet 100% hebben gegeven, Stoke dat constant een B-team opstelde.
Als meer clubs dat gaan doen zal de UEFA ook wel in gaan zien dat het toernooi op deze manier sterk devalueert en de nodige veranderen doorvoeren
Ik vind het eerlijk gezegd ook helemaal geen slecht idee. Het zou wel jammer zijn wanneer de EL structureel genegeerd zou worden, maar er mag inderdaad best iets meer gedaan mogen worden om dit toernooi wat aantrekkelijker te maken.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Kunnen de andere clubs een keertje hun best doen om coëfficiëntenpunten te halen...

Kinderachtige opmerking van Toivonen, waarom niet gewoon altijd en overal de beste in willen zijn? Bovendien kun je in de poulefase genoeg spelers rust geven.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Poulsen lijkt me nou wel echt een goede Ajax versterking.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denis Suarez
. Leuk spelertje, enorm veel potentie, al wil dat er nog niet uitkomen. Maar laat maar komen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Opbouwend is Poulsen een absolute versterking, maar verdedigend vind ik hem vrij zwak - laatste seizoenshelft vooral.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Maakt toch niks uit in de Eredivisie. Europees merk je dat wel ja, maar daar zal ie het vast niet slechter doen dan andere linksbacks van Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Laatste seizoenshelft en meerdere wedstrijden heb ik het zeker gemerkt, en heel AZ. 
Maar verder heb je wel gelijk. Sowieso heeft Ajax die positie dan dubbel ingevuld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe durft ie, Royston is juist hartstikke blank.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Negro? Ik meende dat 'mono' de gebruikelijke aanduiding was voor donkere spelers in Cataluna...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De Engelse clubs zijn er al lang mee begonnen dit financieel nutteloze toernooi naar de achtergrond te drukken. Utd en City die overduidelijk niet 100% hebben gegeven, Stoke dat constant een B-team opstelde.
Als meer clubs dat gaan doen zal de UEFA ook wel in gaan zien dat het toernooi op deze manier sterk devalueert en de nodige veranderen doorvoeren
Voor de winterstop stelt de EL sowieso niks voor, dus had Fredje zijn belangrijkste spelers 8x (!) midweeks kunnen laten rusten (tegen de Rieds en Haifa's van deze wereld), maar dat moet je dan dus wel doen. Na de winterstop moet je met die uitgeruste 'sterspelers' (zware aanhalingstekens) er gewoon vol voor gaan, best mooie tegenstanders dan ook.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Fc Groningen zoekt dus per direct een nieuwe trainer.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Tja, net te laat om Erwin Koetjeboe binnen te halen.
Heeft Ron Jans al een club?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Robert Maaskant!
Vind het overigens wel erg snel gaan met trainers zeg. Lammers bij Excelsior weg, waarom? Huistra na 1 slechte seizoenshelft bij Groningen weg...
Verder is Foeke Booy bij Utrecht ontslagen als TD, maar dat lijkt me gezien het dramatische aankoopbeleid wel terecht.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Robert Maaskant!
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
De Volkskrant maakt het weer spannend hoor..

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Simon Poulsen nieuws
Het jaarlijkse shoppen bij AZ is weer begonnen. Wordt toch kotsmisselijk van die gasten daar in Amsterdam. Hij is Scandinaviër dus krijgt een stijve lul als ie alleen al het woord Ajax hoort, dus het zal me niks verbazen als hij er heengaat. Moisander idem dito.
Dan nog een analyse over Poulsen. Verdedigend zwak. Aanvallend zeer aanwezig, maar het mislukt ook geregeld (mede door zijn zwakke voorzet), waardoor er vaak counters ingeleid worden door hem. Beetje Manolev 2.0 dus. Leuke persoonlijkheid, ook al zal mijn respect voor hem flink dalen als ie naar die kutclub gaat.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha nu Ajax hem wil is het de Manolev 2.0 
Overigens hoeft ie van mij niet perse te komen, maar ik vind het wel een aardige back waar ik niet echt op tegen ben. Al zit ie wel op de bank indien Boilesen weer fit is.
En zo blij zijn ''we'' bij Ajax niet met al die AZ-ers. Lindenbergh, El Hamdaoui allemaal kut....
Perez en De Zeeuw hebben het aardig gedaan, maar haalden nooit meer hun AZ niveau bij ons. Al vind ik Perez wel echt een heerlijke speler. Sigthorsson gaat het natuurlijk wel maken.
Vergeet ik nog meer AZ-ers die naar ons kwamen?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Vrees voor kos dat Vitesse het over 2 duels wel gaat redden, zeker met de return in Arnhem en ondanks dat NEC daar won.
RKC-Twente ook vanavond, vrij genant voor onze Tukkers dat ze dit moeten spelen...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha nu Ajax hem wil is het de Manolev 2.0 
Overigens hoeft ie van mij niet perse te komen, maar ik vind het wel een aardige back waar ik niet echt op tegen ben. Al zit ie wel op de bank indien Boilesen weer fit is.
En zo blij zijn ''we'' bij Ajax niet met al die AZ-ers. Lindenbergh, El Hamdaoui allemaal kut....
Perez en De Zeeuw hebben het aardig gedaan, maar haalden nooit meer hun AZ niveau bij ons. Al vind ik Perez wel echt een heerlijke speler. Sigthorsson gaat het natuurlijk wel maken.
Nou, ik was bezig met mijn analyse en toen ik het teruglas kwam ik erachter dat ie veel symptonen vertoont die Manolev ook vertoont (zwak verdedigen, veel aanvallen). Poulsen echter wel beter dan Manolev natuurlijk, vandaar de 2.0.
En ik weet dat de meeste AZ'ers minder presteren bij Ajax, maar dan nog mag ik het toch akelig vinden dat ze er naartoe gaan?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jammer van Huistra en Groningen, mijn inziens toch een van de betere trainers op de Nederlandse velden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nou, ik was bezig met mijn analyse en toen ik het teruglas kwam ik erachter dat ie veel symptonen vertoont die Manolev ook vertoont (zwak verdedigen, veel aanvallen). Poulsen echter wel beter dan Manolev natuurlijk, vandaar de 2.0.
En ik weet dat de meeste AZ'ers minder presteren bij Ajax, maar dan nog mag ik het toch akelig vinden dat ze er naartoe gaan?
Ik verwijt jou ook niet dat je ervan baalt hoor, vrij begrijpelijk zelfs. Alhoewel ik niet snap waarom Ajax gehaat wordt in Alkmaar. Dat hebben ze daar zichzelf maar wijsgemaakt geloof ik.
Poulsen is overigens defensief nog best oke. Sowieso is AZ de ploeg met de minste tegengoals, zal hij ook een aandeel in hebben gehad. Vind hem 1 van de beste linksbacks van Nederland.
We worden alleen wel een opvanghuis voor Scandinaviers zeg....
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Hoe zit het met die Boilesen dan, of zijn ze bang dat die hamstrings een zwakke plek blijven?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Poulsen naar Ajax zou erg vervelend zijn. Beste linksback die er in Nederland rondloopt
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
.
Martin van Geel..
Ik verwacht dat Poulsen naar het buitenland gaat na het EK.
Al hoop ik niet dat hij naar Ajax....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
De Gae, Reina, Hart, Lloris, Valdes....die zijn echt niet beter. Zelfs Neuer wil ik betwijfelen.
Valt me nog mee dat je die vliegenvanger van Inter, Julio Cesar, er niet bij zet...
Joe Hart, met afstand de beste keeper van de Premier League is natuurlijk veel beter dan hem.
En wat Krul en Szczesny dit seizoen laten zien is ook niet misselijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Hekkenhangen in Heerenveense cel • In de Hekken - indehekken.net
deze gasten stonden dus al op het perron te wachten om weer weg te gaan uit Heerenveen maar werden alsnog opgepakt , hoe verzin je het
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.