- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4813 stemmen
Ja, vind Bilbao voorlopig erg slordig en Atletico ook (na de 2-0) achterin. Bilbao mag wel tegen scoren voor wat spanning. Verdienen ook niet om 2 doelpunten achter te staan. Verder wel een leuke wedstrijd om te volgen.
En wat een held zeg, die Falcao.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefeliciteerd vast, Watts.
Bedankt, en we weten wat de Spaanse ploeg doet in een jaargang wanneer Atletico de Europa League wint
.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Haha. Ik baal een beetje dat de enige club, waarvoor je echt supportert, die geen prijzen pakt Feyenoord is. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die komen wel weer, maar dat is nou net mijn grootste liefde
.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Volgens mij zitten er meer Roemenen in het stadion dan Spanjaarden 
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Bedankt, en we weten wat de Spaanse ploeg doet in een jaargang wanneer Atletico de Europa League wint
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat werd hier 4 jaar ook geroepen, tijdens het WK ook. We weten hoe dat allemaal is afgelopen
.
Al verwacht ik het ook niet hoor.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Ik had Spanje 4 jaar geleden als winnaar staan in het poultje. Nu niet. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Courtois is volgens mij wel de nieuwe Ricardo.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Man man, wat is dat Bilbao slecht zeg. Bij VVV spelen ze gemiddeld nog beter in en leveren ze betere voorzetten af.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Alsjeblieft niet weer Spanje.
ik heb er sowieso de pest aan als steeds hetzelfde land kampioen wordt.
Deden wij toch ook niet na 1988? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien wel weer Nederland - Spanje in de finale. Word het weer zo gezellig hiero
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha. Ik baal een beetje dat de enige club, waarvoor je echt supportert, die geen prijzen pakt Feyenoord is.
Tweede plek werd toch daar gevierd als een prijs? 
Vind het een vrij saaie finale. Bilbao speelt aardig mee, maar de kansen zijn voor Madrid. En met 2-0 is het qua score ook niet erg spannend meer.
Gefeliciteerd NW!
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
in ieder geval niet weer Puyol die Robben ondersteboven struikelt 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is er toch met Bilbao en Atletio aan de hand. Wat boeit mensen de Spaande beker finale hier eigenlijk?
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
To(r)quero erin
. Die schiet er wel even drie in.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Vind het een vrij saaie finale. Bilbao speelt aardig mee,
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Dat is niveau Excelsior vanavond. Het is echt slecht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefeliciteerd NW!
Bedankt kerel.
De schoonheidsprijs verdient het niet maar zwaar verdient. Mooie emotie ook bij huurling Diego.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Falcao is echt in alles groots zeg. Frente Atleti!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4813 stemmen
Erg leuke laatste 20 minuten nog. Bij Bilbao begon het eindelijk wat te lukken toen en dan de heerlijke counters van Atletico. Verdiende winnaars van deze Europa League!
Courtois werd trouwens erg geprezen op de Engelse stream. Leuk om een jonge Belg al zo een prijs zien mee te graaien.
Jammer dat Bilbao net vandaag een off-day had want heb ze vaak al sterker gezien. De voetbalvisie van Bielsa staat me sowieso wel aan. Een ploeg die ook telkens wil blijven voetballen. Als je hun emoties nu ziet, denk ik dat ze gewoon wat te zenuwachtig en onervaren waren.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Falcao is echt in alles groots zeg
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De emotie bij basken blijft toch wel prachtig hoor.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Volgens mij zitten er meer Roemenen in het stadion dan Spanjaarden
Mooie Amsterdamse vlag op de middellijn op de tribune ook 
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Wat een magistrale doelpunten van Falcao zeg.
Volgend jaar naar Chelsea?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ola is het met me eens!
Zolang dat toernooi zo weinig op blijft leveren en op donderdag gespeeld blijft worden niet te veel energie in steken.
Dan kun je de beker ook wel laten lopen. Zal lachen worden wanneer Ola/Psv alles laat lopen, om vervolgens toch weer derde te worden in de competitie. 
Maar blijkbaar vergeet Ola (en jij ook, Depri) dat wanneer alle clubs met deze gedachten Europa in gaan, dat we over 3 jaar onze CL tickets kwijt zijn, daar waar we op weg zijn om straks minder coefficiënt punten weten te sprokkelen dan Luxemburg.....
Barbie is net zo intelligent als zijn naamgenoot van RTL5......
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Kunnen de andere clubs een keertje hun best doen om coëfficiëntenpunten te halen...
De Engelse clubs zijn er al lang mee begonnen dit financieel nutteloze toernooi naar de achtergrond te drukken. Utd en City die overduidelijk niet 100% hebben gegeven, Stoke dat constant een B-team opstelde.
Als meer clubs dat gaan doen zal de UEFA ook wel in gaan zien dat het toernooi op deze manier sterk devalueert en de nodige veranderen doorvoeren
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Vind Falcao denk ik wel bij de top 5 beste spitsen ter wereld horen inmiddels. Wat een beest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.