• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.995 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.757 acteurs
  • 200.941 gebruikers
  • 9.507.368 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Toch zeg ik niks verkeerd. Stekelenburg was niet onomstreden en heeft een tijdje op de bank gezeten .

Ik kan me nog iemand herinneren die Vermeer dan ook 'beter als Stekelenburg' vond.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Misschien kan hij snel Oekraïner worden, die hebben een keepersprobleem voor het EK>

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dan snap ik dus niet waarom er zo de polonaise wordt gelopen in Rotterdam om een tweede plaats. Volgens mij was het feest nog groter dan toen men de UEFA Cup binnensleepte in 2002.

Dat kwam door ene meneer Fortuyn (2002).

Feest was vooral, zoals Reinbo al aangaf, omdat Feyenoord uit een diep dal is. Bekroond met een 2e plaats. Feest was mij ook wat te overdreven.

Daarnaast ging mijn opmerking over het feit dat Kai zei dat Ajax op nagenoeg iedere plek een betere speler heeft lopen, waar ik het mee oneens ben.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Ik ben benieuwd op welke spelers je doelt dan.. Ik kan me ook niet echt een speler bedenken..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax zou op dit moment geen speler van Feyenoord willen denk ik. Geen enkele speler heeft een meerwaarde. Misschien Vlaar ipv Vertonghen, maar dan houdt het ook wel op. De filosofie over voetbal is bij beide clubs zo verschillend dat Feyenoord waarschijnlijk ook geen speler van Ajax kan gebruiken.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

martijn011 schreef:

Ik ben benieuwd op welke spelers je doelt dan.. Ik kan me ook niet echt een speler bedenken..

Ik wilde er niet op ingaan, omdat er al zoveel vergelijkingen zijn geweest, maar o.a.:

De Vrij > Alderweireld

Guidetti > Sightorsson

Clasie > Anita

El Ahmadi > Janssen

Voor de rest aardig wat gelijkwaardig, maar ook:

Vertonghen > Vlaar

Van Rhijn > Leerdam

Eriksen > Bakkal

Verschillen onder zijn wel wat groter, samen met Clasie > Anita.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat dacht je van Vermeer > Mulder?

Allebei zeer grillig begonnen maar aardig de draad herpakt.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Je mag het zo vinden maar ik vind geen Feyenoord-speler beter dan welke Ajacied dan ook. Alhoewel het soms moeilijk vergelijken is, zoals het geval is met Clasie en Anita of Eriksen en Bakkal.

Maar toch vind ik de gehele verdediging van Ajax beter, zelfs van Rhijn vind ik beter dan Leerdam.. En Sightorsson heeft weinig gespeeld maar is een klasse-spits!

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Mulder was dit seizoen wel wat beter, maar ik vind beide keepers matig/gelijkwaardig.

JIj bedoelt dan Mulder > Vermeer?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

martijn011 schreef:

Je mag het zo vinden maar ik vind geen Feyenoord-speler beter dan welke Ajacied dan ook. Alhoewel het soms moeilijk vergelijken is, zoals het geval is met Clasie en Anita of Eriksen en Bakkal.

Maar toch vind ik de gehele verdediging van Ajax beter, zelfs van Rhijn vind ik beter dan Leerdam.. En Sightorsson heeft weinig gespeeld maar is een klasse-spits!

Meningen verschillen, idd. Maar Ajacieden doen net of er een wereld van verschil is tussen de basis elf van Ajax en die van Feyenoord. Enorme kul.

Overigens vind ik van Rhijn ook beter dan Leerdam, zoals genoemd. Ik vind van Rhijn ook beter dan v/d Wiel.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Ola is het met me eens!

Zolang dat toernooi zo weinig op blijft leveren en op donderdag gespeeld blijft worden niet te veel energie in steken.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Ola is het met me eens!

Misschien moet Ola minder huilen en meer goals in topwedstrijden maken, kan ie ook eens CL spelen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Meningen verschillen, idd. Maar Ajacieden doen net of er een wereld van verschil is tussen de basis elf van Ajax en die van Feyenoord. Enorme kul.

Overigens vind ik van Rhijn ook beter dan Leerdam, zoals genoemd. Ik vind van Rhijn ook beter dan v/d Wiel.

Het werd de afgelopen 2 seizoenen toch duidelijk? Ajax 2x de beste, Feyenoord 10e en 2e, maar wel op gepaste afstand nog van Ajax dat 2/3e seizoen met een B team speelde. Als Ajax gewoon voor de winter een fitte selectie had gehad, dan had Ajax meer punten gepakt. Je kan veel stellen, maar Feyenoord heeft met blessures en schorsingen nauwelijks te maken gehad. En dan vergeet je ook nog maar dat Ajax Europees nog 8 duels meer speelde, Feyenoord geen. Ze lagen ook al na 1 rondje uit de beker, dus Feyenoord kon een heel seizoen lang zichzelf een week voorbereiden op de wedstrijden.

Komend seizoen mag Feyenoord aantonen dat het geen incident was als ze weer beker spelen en in Europa aan de bak moeten. Vind dat Ajax duidelijk meer klasse heeft, maar ik ga niet weer alle naampjes vergelijken. Laat iedereen maar denken wat ie denken wil.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het werd de afgelopen 2 seizoenen toch duidelijk? Ajax 2x de beste, Feyenoord 10e en 2e.

Ja, want 2 jaar geleden hadden ze dezelfde selectie als afgelopen seizoen.

Zes punten zijn inderdaad bijzonder veel... En als we zo gaan redeneren: Feyenoord tikte Ajax tweemaal weg dit seizoen.

Als Ajax gewoon voor de winter een fitte selectie had gehad, dan had Ajax meer punten gepakt.

Weet je niet. Misschien waren ze zelfs geen kampioen geworden. Dan had wereldster Anita misschien niet in de basis gestaan.

Je kan veel stellen, maar Feyenoord heeft met blessures en schorsingen nauwelijks te maken gehad.

We hebben 11 wedstrijden zonder onze spits gespeeld. Voor de rest kun je er een hoop dingen bijhalen; de discussie begon dat Ajax op iedere positie een betere speler heeft. Onzin.

En dan vergeet je ook nog maar dat Ajax Europees nog 8 duels meer speelde, Feyenoord geen. Ze lagen ook al na 1 rondje uit de beker, dus Feyenoord kon een heel seizoen lang zichzelf een week voorbereiden op de wedstrijden.

Heeft vooral met een bredere selectie te maken en niet met de basis elf.

Verder ben ik er ook wel klaar mee. Benieuwd wat de zomer ons gaat brengen: E.K. + transfers.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ben het totaal niet met je eens, jij niet met mij. Mooie conclusie zou zijn dat jij gewoon toegeeft dat je er geen reet van snapt!

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

En dat jij een wijf bent met een lelijke en nickname!

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Athletic of Atletico? Ik heb geen voorkeur. Heb er wel zin in . Hopelijk een mooie pot. Iedereen veel kijkplezier .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Frente Atleti. Hopelijk kan mijn Atleti, het tactische strijdplan van de grootste levende coach op dit moment neutraliseren.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

De Boer coacht vanavond niet hoor!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een goede coach, maar vergelijk hem nooit meer met The Chosen One .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Atleti . Falcao

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een krankzinnig mooie goal van Falcao zeg!

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Wat een goal

Goed voor de wedstrijd

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Was beter geweest als Bilbao eerst had gescoord... Atletico schat ik toch wel een stuk hoger in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha Falcao!!!!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Wat een beest die Falcao Moet wel zeggen dat ik Bilbao voor de rest wel aardig vind spelen.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Bilbao is inderdaad goed bezig maar wordt gewoon weggespeeld door klassebak Falcao. Wat een twee prachtige goals! Scheidsrechter is trouwens maar vrij vervelend bezig, onderbreekt de wedstrijd meer dan wat anders precies.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Moet wel zeggen dat ik Bilbao voor de rest wel aardig vind spelen.

Heel de wedstrijd gezien?

Beide clubs spelen erg opportunistisch, met een hoog tempo, maar het voetbal is niet zo best. Veel fouten ook achterin. Eigenlijk is alleen Falcao van wereldklasse. Diego was ook ooit een topper.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Simeone een beetje sportief is laat ie nu Perea invallen, maakt Bilbao nog een beetje kans.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.