• 15.945 nieuwsartikelen
  • 178.903 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.949 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Die waarde klopt gewoon hoor.

Maar da's dan misschien ook de enige juistheid in dat hele interview.

Ik wil nog aannemen dat hij gedopeerd is door anderen, zonder dat hij er wat van wist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Super Bowl weer eens nagekeken maar wat is die mislukte catch van Welker toch spijtig, was niet nodig geweest, dan had je echt niet meer verloren. Zeer spijtig.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Treurig besluit van het CAS. Kortzichtige regeltjes-uitvoerderij over de rug van een groot sporter. Laat ze liever het echte dopinggebruik in het tennis, biathlon, atletiek en zwemmen aanpakken, de paupers.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

eRCee schreef:

Treurig besluit van het CAS. Kortzichtige regeltjes-uitvoerderij over de rug van een grote sporter. Laat ze liever het echte dopinggebruik in het tennis, biathlon, atletiek en zwemmen aanpakken, de paupers.

En het voetbal (!)

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Naomi Watts schreef:

Super Bowl weer eens nagekeken maar wat is die mislukte catch van Welker toch spijtig, was niet nodig geweest, dan had je echt niet meer verloren. Zeer spijtig.

Kon daar helaas niet al te rouwig om zijn. Maar goed, wat dat betreft hebben ze in het begin toch ook wel punten weggegeven. 12 spelers bijvoorbeeld. Maar na de comeback van de patriots had ik ook echt niet meer verwacht de Giants zien winnen. Wat dat betreft was de misser van Wes wel cruciaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik had het ook niet meer verwacht, totdat je de misser kreeg van Welker en je gelijk die 29 yard pass er ahcterna kreeg draaide het momentum volop. Ik vind die 29 yard pass nog steeds erg twijfelachtig. Ik wil nog een super bowl rematch tussen de Giants en Patriots. Moeten wel eerst mijn Bears uitgeschakeld worden natuurlijk. Wat ik wel niet zou geven voor een Brady maarja, we moeten het helaas doen met sack koning Cutler .

Maar gefeliciteerd iig .

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Vond die pass eigenlijk best geniaal. Echter wel erg high risk high reward. Wes Welker echter anticipeerde die bal waarschijnlijk verkeerd. Of hij had op dat moment gewoon twee linker handen. Nou ja, shit happens.

Maar de Bears en de pats? Chicago ligt toch best een eind van Boston vandaan.

Dank. Maar toch blijft het spel van de pats mooier om naar te kijken, zeker wanneer de motor een beetje gaat draaien. Maar na eens in het New Meadowlands Stadium gezeten te hebben, ben ik toch wel verplicht om voor de giants te juichen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee hoor, alleen Bears hier maar ik heb bij elke match wel een team waar mijn voorkeur uit gaat. Brady blijft baas en door de Pats vs Giants super bowl van jaren geleden gunde ik ze revanche.

Ik vind ze ook aantrekkelijker spelen, Giants spelen vooral zakelijk en een rushende Manning kan natuurlijk niet . ZO'n gast moet je echt verbieden te lopen, zijn motoriek is niet helemaal in orde geloof ik .

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

eRCee schreef:

Treurig besluit van het CAS. Kortzichtige regeltjes-uitvoerderij over de rug van een groot sporter. Laat ze liever het echte dopinggebruik in het tennis, biathlon, atletiek en zwemmen aanpakken, de paupers.

Hier en met de toevoeging en het voetbal staat wel zo'n beetje wat ik erover kwijtkan. Behoorlijk schandalig.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2935 stemmen

Mja een revanche zou wel terecht zijn geweest, maar de Giants hebben het wat dat betreft tactisch goed gespeeld. En voor een rushende/strompelende Manning komt men natuurlijk naar het stadion.

Overigens wel een beetje jammer dat ik de commericials nu apart op youtube moet kijken.

(heerlijk al die film referenties btw)

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

eRCee schreef:

Ik ben het met je eens dat het een hard besluit is, wat aan een aantal kanten rommelt, maar het moge duidelijk zijn dat de wielrenners dit lot deels over zichzelf hebben afgeroepen met al decennia lang middelenmisbruik. Ze hebben de schijn helaas tegen. Dit is natuurlijk geen goed argument voor een rechter, die moet elk geval apart bekijken.

Doping zal in vele takken van topsport worden misbruikt, alhoewel ik denk dat de Tour de France nog veel meer van een lichaam vraagt dan een Grand Slam of de rekstok.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Bulls vs Nets recap op nba.com, geen Nets highlights .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Iemand het interview (live) op eurosport aan het volgen met Contador?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Gisteren de opname van de Superbowl eindelijk kunnen zien. Ik wist jammer genoeg al wie de winnaar was maar toch bleek het een erg heerlijke match te zijn. Giants waren meedogenloos in de eerste quarter maar de Patriots bleken wel degelijk de betere te zijn. Jammer van de enorme misser van Welker (stond echt compleet) en de laatste incomplete pass van Brady. Vroeger irriteerde ik me ook continu aan de onderbrekingen maar nu eigenlijk helemaal niet. Goede commentaargevers met de nodige humor.

Ben trouwens enorm blij dat ik zowel Clarkson als Madonna heb kunnen doorspoelen want wat een verschrikking was me dat..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was wel heel erg ja. Terwijl dat meestal wel in orde is bij de Super Bowl. Patriots zijn bestolen, easy as that .

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bestolen zou ik nu ook niet meteen zeggen want de Giants speelden op zich ook wel sterk maar ze hebben het zelf wat laten liggen. Brady was trouwens wel een stuk beter dan Manning, dat is wel erg duidelijk geworden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doet er niets aan af dat de call op de catch van Manningham gewoon één groot vraagteken is. Het keerpunt van het vierde kwart. Op ESPN hadden ze hier gister nog een hele interessante discussie over en dat het nog niet zo zeker was dat de catch reglementair was.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Een vraagteken zou ik dat nu niet echt noemen, toch? Het was bijzonder nipt maar Manningham was wel met beide groeten op de grond. Oké, het was maar een tipje maar toch

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens hun schrijven de nieuwe reglementen voor dat je met beiden voeten de grond moet raken. De gevoeligheid zit 'm in voet, en een teen is maar een deel van een voet en zou dus kunnen tellen als een voet die dus de grond niet raakt. Ik vond dat iig wel een interessant gegeven, en zit 'm inderdaad in de interpretatie van de regel.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Dat wist ik niet, dan is het inderdaad mogelijk dat het een incorrecte call is geweest. Ben benieuwd hoe dit verder zal uitdraaien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Altijd gemierenneuk na de super bowl, maar sluit me er graag bij aan als het in het voordeel is van de Patriots .

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Hehe, ik ben tot nu toe neutraal maar ik ben toch van plan om me eens wat verder in de competitie te gaan verdiepen dus ik vermoed dat dat niet zo zal blijven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verdiep je dan ook maar in het mooiste team van de NFL, de Chicago Bears .

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zal ze onthouden

Bradshaw's val (en de winnende touchdown) was trouwens wel hilarisch. Je zag hem echt proberen om op de 1 yard lijn te blijven en dan valt hij toch nog met zijn gat eerst in de endzone. Zelden iemand zo onwillend een touchdown zien scoren

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Brady vond het dan weer taunten. Valt ook wat voor te zeggen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Dat is toch belachelijk van Brady? Doordat Bradshaw de touchdown maakte, kregen de Patriots nog een laatste kans om een tegenprik te kunnen geven en de match naar hun toe te sleuren. Als Bradshaw de touchdown niet had gemaakt, hadden de Giants nog een play kunnen doen (die misschien ook mislukte) en dan de boel netjes kunnen afmaken met een fieldgoal. Ze hadden de klok tenslotte aan hun kant.

Of ben ik zaken door elkaar aan het slagen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met een field goal was het 21 - 20 geworden.

De manier waarom hij die TD maakte kwam bij mij ook over zo van: wat gaat dit makkelijk. Met de tijd die over was had New England ook alleen maar kans met een Hail Mary Pass.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Mmh, dan zit ik dus fout met de fieldgoal maar hetgeen we hieruit onthouden is dat het wel één van de vreemde touchdowns was die ik tot nu toe heb gezien

edit: hier wordt ook gesproken over een game-winning field goal van de Giants?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Metalfist schreef:

Als Bradshaw de touchdown niet had gemaakt, hadden de Giants nog een play kunnen doen (die misschien ook mislukte) en dan de boel netjes kunnen afmaken met een fieldgoal. Ze hadden de klok tenslotte aan hun kant.

Volgens mij heb je helemaal gelijk

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En in de Ronde van Qatar is het tussen Boonen en Cavendish 2-1 geworden in het voordeel van Boonen die daarmee in Qatar zijn 20ste overwinning ooit behaalde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.