• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Metalfist schreef:

edit: hier wordt ook gesproken over een game-winning field goal van de Giants?

Ik begreep je verkeerd . Ik bekeek het vanuit New England's perspectief. In dat geval correct ja.

Ging Brady dan ook niet echt om de play maar de manier van zich laten vallen in de endzone. Al was dat meer zuurheid en was Bradshaw ook verrast omdat de play niet verliep zoals het moest.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Klopt, in een interview met Manning heb ik ook gelezen dat hij opeens merkte dat de verdediging van de Patriots opeens geen druk meer zette waardoor Bradshaw er makkelijk door geraakte, hij zei dat hij ook nog naar Bradshaw heeft geroepen dat die moest stoppen met alle gevolgen van dien dus.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Verdorie, kom er maar niet aan toe die Superbowl te kijken.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Gewoon opnemen, heb ik ook gedaan, met als (grote) risicofactor dat je de uitslag al te horen krijgt op voorhand. Maar het is mogelijk om alle media te ontlopen want mijn broer wist niet wie er had gewonnen. Ik deed echter mijn mails open en daar stond het in koeien van letters op de hotmail pagina

Voordeel is wel dat je draken als Madonna kunt doorspoelen

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ja, ik heb het gedownload. Maar moet ook tijd hebben om te kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je nog eventjes wacht kan je er gelijk de Super Bowl van 2013 achteraan kijken.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

. jaja, ik moet ook nog UFC 143 en een shitload NBA games van de afgelopen weken. Give me a break.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Poef, kan niet ontkennen dat ik gisteren om 20:00 een traantje moest laten bij het 'Ik heb slecht nieuws' van Wiebe. Hoogtepunt volgde daarna met De Mart die iedereen een veeg uit de pan gaf (die arme Rob Trip) en de organisatie een stel veren in de kont.

Elfstedenkoorts, het was heerlijk zolang het duurde. Volgend jaar weer!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

UFC 144 is pas over een paar weken, dat scheelt .

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Wat een koning toch die Howard.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar denkt LeBron anders over .

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

De Knicks zijn zich ook wel aan het herpakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, je mag toch wel van ze verwachten dat ze van Washington en New Jersey weten te winnen. Wil ze het nu wel eens back 2 back tegen de Lakers en de Timberwolves zien doen.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Maar ook in die wedstrijden tegen washington en de Nets was winst niet zeker. Ben wel benieuwd naar de games tegen de Lakers en Minnesota inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, al vind ik nog wel dat je dat van ze moet verwachten. Amar'e missen ze dan wel maar ik denk dat ze veel beter af zijn zonder Melo. Wat een egotripper is dat zeg.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Pff Linsanity saves Antoni's baan als head coach. Wat een suplise!

Zonder Lin was het gewoon nog steeds kut met Knicks hoor. Die gast versloeg de Wizards bijna in z'n eentje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weergaloos bezig die Jeremy Lin. Idd the savior van zowel The Knicks als Antoni.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Cavendish - Boonen in de Ronde van Quatar: 2-2.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Oja wielrennen..

Ulrich inmiddels ook schuld bekend. Wat we stiekem al wisten lijkt nu bijna zekerheid te worden: het hele peloton van eind jaren 90 zat onder de dope.. Dat Lance nooit gepakt is kan ik bijna niet begrijpen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sacramento . En Deng krijgt eindelijk de waardering die hij verdient. All star reserve baby! Recognize.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Klopt, al vind ik nog wel dat je dat van ze moet verwachten. Amar'e missen ze dan wel maar ik denk dat ze veel beter af zijn zonder Melo. Wat een egotripper is dat zeg.

Ik zag trouwens nou pas, dat ze zonder Melo en Amar'e speelde. Dan is het nog wel aardig om dan van de Wizards te winnen.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Pitakaas schreef:

Pff Linsanity saves Antoni's baan als head coach. Wat een suplise!

Zonder Lin was het gewoon nog steeds kut met Knicks hoor. Die gast versloeg de Wizards bijna in z'n eentje.

Ja wel een goede prestatie. Zat al haast te wachten voor de Knicks, totdat Davis weer fit was, maar met Lin is dat niet meer nodig.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sacramento . En Deng krijgt eindelijk de waardering die hij verdient. All star reserve baby! Recognize.

Congratz! Nummer 1 in de NBA.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Thank you sirrr .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die starting line-up announcement van Ferrell bij Bulls @ Hornets waren echt epic! . Voor herhaling vatbaar.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(embed)

Haha geniaal.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wow en Super Lintendo gaat gewoon nog ff door! Amazing!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.