- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Geweldige reclame met Clint eastwood. held
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Thanks filmpje, beter dan niets
. Al zullen ze morgen ook wel allemaal terug te vinden zijn gok ik.
TD Patriots
. Brady
.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
ik heb niet heel veel verstand van de sport, maar dat door de verdediging heen rennen lukt de patriots nog niet echt heel geweldig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, van rush plays moeten zeh et inderdaad niet vaak hebben.
Want een slot en wat een gigantische upset. Weer zitten die reuzen de patrioten in de weg. Klote dit, had de Pats het zo gegund. Nu slapen, en straks werken
.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ja erg jammer idd had ook liever gezien dat de Patriots wonnen maar het is helaas niet anders, vond ze wel beter spelen dan de Giants.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het vannacht een kwartiertje geprobeerd op de BBC, maar werd helemaal gek van al dat terugschakelen naar de studio steeds. Vermoeiend en saai. Daarnaast snap ik de sport ook niet en ben ik dus maar gaan slapen 
Zong er dit jaar wel iemand het volkslied correct? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heb me juist totaal niet gestoord aan ondebrekingen. Was bang voor constante reclames maar op BBC analyseerde ze constant erg cool.
Wat wedstrijd betreft. Rare sport. Die Giant waren ongeveer tien keer beter over hele eerste helft gezien en stonden toch vrolijk achter bij rust.
Heb overigens einde niet gehaald. Ben in rust zo rond 02.15 uur maar gaan pitten. Maar zeker voor herhaling vatbaar
Joy4ever
-
- 4618 berichten
- 1840 stemmen
Kansloos verhaal 
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Jammer maakt de tour meteen minder intressant.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Een harde beslissing, Contador tourzege 2010 kwijt en 2 jaar geschorst.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Een harde beslissing
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Een schande.
Joy4ever
-
- 4618 berichten
- 1840 stemmen
Ze schorsen Contador in februari 2012 voor een minimale hoeveelheid in 2010. Hoelang duurt het bij het volgende geval? Of je schorst iemand zo snel mogelijk of je doet het niet. Zijn gewoon een paar pipo's die zichzelf reuze interessant vinden en na de vrijspraak van Armstrong nog even snel punten wilden scoren ten koste van Contador. Zum kotzen vind ik het. Hopelijk rijdt Contador het complete zooitje de vernieling in tijdens de Tour van 2013.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
@stfu
1. Dubieuze bewijsvoering
2. Vonnis anderhalf jaar na dato
Verder wat Joy zegt.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ze schorsen Contador in februari 2012 voor een minimale hoeveelheid in 2010. Hoelang duurt het bij het volgende geval? Of je schorst iemand zo snel mogelijk of je doet het niet. Zijn gewoon een paar pipo's die zichzelf reuze interessant vinden en na de vrijspraak van Armstrong nog even snel punten wilden scoren ten koste van Contador.
Dat het zolang duurd heeft natuurlijk met Contador zn status te maken en Lance is nooit betrapt en hij wel.
En natuurlijk idd. lullig dat je 2 jaar moet wachten en dan 2jaar aan je broek krijgt.
edit. Word toch pas 2014 ?
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ik lees het net, 6 augustus mag ie weer fietsen. 
Dus vanaf juli 2010 word alles van hem afgepakt incl. de Giro?
Joy4ever
-
- 4618 berichten
- 1840 stemmen
Dus vanaf juli 2010 word alles van hem afgepakt incl. de Giro?
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen

Ik neem al mn woorden terug.
Wat een schande idd.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Neemt iemand dat wielrennen nog serieus dan?
Joy4ever
-
- 4618 berichten
- 1840 stemmen
Wat een bewijzen
. Een beetje rechter veegt dit toch zo van tafel? Termen als "onwaarschijnlijk" en "lijkt". Wat een kansloze bedoening bij de CAS
.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dus een toegestaan (?) voedingssupplement is waarschijnlijk de boosdoener maar voor de zekerheid schorsen we hem toch maar 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Shit, vannacht dit topic helemaal vergeten. Misschien maar beter ook, gezien het Brady '
'. Maar man man man, wat een match. Patriots waren echt kapot slecht in het eerste kwart, maar kwamen daarna toch wel snoeihard terug met Brady, ik zeg het niet graag, maar die gast heeft een beste portie inzicht en zijn throws zijn soms magisch.
Trok de haren uit mijn lijf toen het 9-17 stond, echter gelukkig trokken de Giants toch aan het langste eind. Wel de hele nacht Bud moeten drinken, maar ach, nu het achter de rug is kan ik mezelf gewoon weer Nederlander noemen en grolsch drinken, 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Blij dat Contador niet mee doet dit jaar. Ik heb het niet voor die kerel
Van Den Broeck alsnog 4de 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Die waarde klopt gewoon hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.