- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vorig jaar was ik het vergeten. Het jaar daarvoor op de bank op slaap gevallen. Het jaar daarvoor heb ik em met veel pijn en moeite uitgekeken. Vooral die irritante onderbrekingen om de minuut nekken je.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha ja heb het 1 keer meegemaakt in de USA. wat een feest het. het hele land in rep en roer.
naja, hopelijk kan ik wat vrienden vinden die gek genoeg zijn om de wedstrijd te gaan kijken, is altijd wel wat gezelliger.
Jaloers, moet dat nodig ook eens mee gaan maken maar het liefst als mijn Chicago Bears dan in de Super Bowl staan. Met vrienden is het leukst al ken ik niemand die American Football tof vinden, houdt gauw op. Lekker in mijn eentje kijken, mijn hele slaapschema overhoop gooien (ga 's middags naar bed). Daarna nog slapen als ik om half 9 op kantoor moet zijn schiet ook niet op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral die irritante onderbrekingen om de minuut nekken je.
Voor de niet American Football liefhebber wel slopend, maar ik merk het niet eens meer. Gewoon vaker NFL kijken is het devies
.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Geen Kevin Love in de all-star starting line-up.
Mister double-double verdient toch wel een plek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beste PF in heel de league, erg vreemd idd. Starting line-up van East was te voorspellen.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Toch twijfelde ik nog wel over D-wade. Joe Johnson kwam voor mij ook in aanmerking, daar hij het hele seizoen constanter is dan Wade.
Griffin of Bynum kiezen boven Love vind ik zwaar lachwekkend. Op de overige keuzes heb ik niks aan te merken. Wel leuk dat Steve Nash nog bij de reservers zit. 38 jaar en nog steeds de koning.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens, al heeft Wade wel wat street cred en toch vind ik Wade veel meer een closer. Wel wat wisselvalliger maar dat komt ook doordat James er nog is natuurlijk. Er is niet één grote man bij Miami. Choke Johnson vind ik dan niet zo sterk in the clutch, verkies ook altijd Wade boven Johnson. Al snap ik je punt.
Haha ja, maar veel supporters stemmen en denk dat de fanbase in L.A. gewoon logischerwijs groter is maar lachwekkend is het wel. All you need is love.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wade is de beste man bij Heat, geen verassing.
Misschien had het zelfs logischer geweest als Melo eruit was gelaten, draait echt een belabberd seizoen...
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Wade is de beste man bij Heat, geen verassing.
Misschien had het zelfs logischer geweest als Melo eruit was gelaten, draait echt een belabberd seizoen...
Dit seizoen is James met afstand de beste bij de Heat. Die man is speelt echt geweldig dit seizoen.
Melo is btw nog de enige die de Knicks boven water weet te houden.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Eens, al heeft Wade wel wat street cred en toch vind ik Wade veel meer een closer. Wel wat wisselvalliger maar dat komt ook doordat James er nog is natuurlijk. Er is niet één grote man bij Miami. Choke Johnson vind ik dan niet zo sterk in the clutch, verkies ook altijd Wade boven Johnson. Al snap ik je punt.
Haha ja, maar veel supporters stemmen en denk dat de fanbase in L.A. gewoon logischerwijs groter is maar lachwekkend is het wel. All you need is love.
Wat moet een man als Love nou nog beter doen om gekozen te worden vraag ik me af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Melo valt tegen, ook al was ie vannacht wel goed. Serieus Pita, jij verkiest Wade boven James? Ik vind James toch wel erg goed dit seizoen. Mijn droom east starters waren:
C - Howard
PF - J. Smith
SF - James
SG - Wade
PG - Rose
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat moet een man als Love nou nog beter doen om gekozen te worden vraag ik me af.
Dat kan ie niet, op afstand de beste maar die fans stemmen vaak gewoon op mijn spelers. Op het bulls forum waar ik zit stemmen er echt veel op Boozer. Nuff said
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dit seizoen is James natuurlijk fantastisch, mede doordat hij niet choket in 4th, maar zal toch altijd meer gecharmeerd zijn van Wade op de een of andere manier 
Wanneer wordt bekend wie de dunk contest gaat doen? Hopelijk zit Paul George er dit keer eens bij! Tip: check Nets - Indiana 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Super Bowl XLVI let's go. Er valt weinig zinnigs over te zeggen, ligt echt zo dicht bij elkaar. Gaat een echte spannende Super Bowl worden. Brady vs Manning! Go Pats!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ga er ook maar eens aan beginnen. Sport nooit echt gevolgd maar toch wel benieuwd. Vermoed overigens dat ik het einde niet zal halen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Half 5, makkelijk te doen
.
Kelly Clarkson gaat het volkslied zingen
. Hadden we vorig jaar beter voor elkaar. En Blake en zijn muze
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Haha is dat Blake Shelton Naomi? Denk dat ik wel al met 1-0 voorsta.
Oei en commentaar op BBC. Kelly so much better than Christina. Dit wordt een pijnlijk avondje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wie stond daar een jaar eerder? Die het niet met een voorafje moest doen maar het volkslied mocht zingen? Die wel de fout in ging, maar een klein detail
.
1-0? Dat zijn toch geen termen bij American Football
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Touche. Althans wat die laatste zin betreft
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel plezier in ieder geval met deze geweldige sport. Ik hoop dat je het een beetje trekt die vele onderbrekingen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pffff, safety point. Lelijker kan een super bowl niet beginnen.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Pffff, safety point. Lelijker kan een super bowl niet beginnen.

Jammer idd, ik mis alleen wel de Amerikaanse reclame op ESPN hoort er toch wel een beetje bij naja fijne wedstrijd iig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens, die Super Bowl spots van films hebben wel eeen enorme charme inderdaad
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Celtic maken er geen spannend potje van, dus veel te schakelen hoeft niet...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tom Brady, vlak voor half time nog ff orde o pzaken stellen. 10-9 in het voordeel van de Pats. Sweet. Lekkere intense tweede helft zo, eerst Madonna nog zien te overleven.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Met geduld gespeeld. Jason had hem moeten pakken 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Pff wat een aanfluiting die Madonna.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hoe oud is dat mens? Beetje neuk bewegingen maken op zo'n leeftijd 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Hoe oud is dat mens? Beetje neuk bewegingen maken op zo'n leeftijd

Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Trouwens als je de reclames wilt zien NW. hier een link naar NBC
SUPER BOWL XLVI: New England Patriots vs New York Giants Live Stream Online - firstrowsports.eu
niet geweldige kwaliteit maar ach je moet toch wat 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.