- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Meesterlijk dunken kan hij zeker maar vind het op dat na ook nog geen all star materiaal. Of zoals Barkley zei: powerful monster slams don't get you any more points than any average dunk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarmee had Sir Charles helemaal een statement gemaakt
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Eens met Barkley ja, leuke speler maar vooral spektakel.
Gaat hard de JR Smith kant op
.
El Loco
-
- 1126 berichten
- 2398 stemmen
Ik kan niet geloven wat ik hier lees. Kijk zijn stats meer eens na: 21ppg en 11 rebounds/game. Dan ben je voor mij geen "gewone" nba speler meer hoor, maar een topspeler.
Oké, hij zal wel geen 3pts gaan shottenen rijn vrijworppercentage mag gerust hoger, maar hetgeen hij brengt is gewoon formidabel.
El Loco
-
- 1126 berichten
- 2398 stemmen
Eens met Barkley ja, leuke speler maar vooral spektakel.
Gaat hard de JR Smith kant op
.
Griffin vergelijken met jr. Smith?? No way, in geen honderd jaar
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Genoeg zaken die zich niet uitdrukken in de statistieken en die vereist zijn voor je positie. Met hoe Chris Paul de assists geeft kan zelfs Kwame Brown ze erin dunken. Ja, ik heb het gezegd, zelfs Kwame Brown!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Griffin vergelijken met jr. Smith?? No way, in geen honderd jaar
Niet vergelijken qua spelers natuurlijk, maar beide gaan te vaak voor spektakel en maken daarom nogal eens poor decisions.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad. Meesterlijk dunken kan hij zeker maar vind het op dat na ook nog geen all star materiaal. Of zoals Barkley zei: powerful monster slams don't get you any more points than any average dunk.
Het is inderdaad nog geen all star materiaal. Daar heb je betere spelers voor rondlopen, zoals Dirk, Duncan (nog atlijd completer), Randolph, Pau en Aldridge. Deze vind ik veel coompleter in de Western Conference. De onbetwiste nummer één uit het westen is natuurlijk Kevin Love. Je moet eigenlijk Ibaka en Griffin samenvoegen, dan krijg je ook een topper.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Al valt het qua Power Forwards wel tegen imho, dat was normaliter toch een positie waar enorm veel grootheden waren, en waren goede point guards erg schaars, dat is echt volledig anders geworden.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Karl Malone blijft toch wel mijn favo power forward uit het verleden. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Mailman
. Geweldige power forward was dat, geweldig team ook met Stockton, Russel, Hornacek etc. Horace Grant vond ik tof, Dennis Rodman natuurlijk, McHale maar mijn favoriet blijft toch Barkley. Ook zo'n fenomeen zonder ring
.
Ook een erg onderschatte PF vond ik Robert Horry
. Die is ook gewoon met 3 verschillende teams kampioen geworden en heeft gewoon 7 ringen
.
El Loco
-
- 1126 berichten
- 2398 stemmen
Blake Griffin is ook nog een zeer jonge speler, vergeet dat niet dus geef hem nog wat tijd om te groeien.
Dat hij nog geen complete speler is ga ik niet ontkennen, maar qua spektakelwaarde is hij wel ongelooflijk en daar draait de NBA grotendeels rond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor de neutrale toeschouwer misschien maar het enige wat telt is winnen, spektakel is een hele fijne bijkomstigheid.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Iemand enig idee waar we in Nederland zondag de Super Bowl kunnen volgen (zender)?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kijk het op ESPN America als je dat hebt zal ik daar kijken en zo niet, BBC One zendt het ook rechtstreeks uit. Begint om middernacht.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Is elk jaar in ieder geval via de BBC te volgen.
Naomi Watts was me ietsjes voor zie ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spijtig verlies in Philly maar ingecalculeerd, vooral zonder Hamilton en Deng en Milwaukee wint weer van Miami. Allemaal leuk en aardig die discussies dat Miami en Chicago zich zorgen moeten maken. Totale stierenpoep natuurlijk, zeer goede outsiders maar kunnen zich in de post-season minder rijk rekenen. Het wordt gewoon weer Chicago en Miami.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ik begreep dan Iguodala heeft een aardig goede game gespeeld begreep ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iggy was erg goed, één van de beste games van hem van het seizoen, maar nu had ie Korver op 'm staan en dat is op zijn zachtst gezegd een niet al te beste verdediger, normaal had Deng op 'm gestaan. Wereld van verschil. Nu had je alleen Rose als goede defender, en Brewer verdedigt alleen goed als perimetre defender.
Maar ook niet te veel afdoen aan Iggy, speelde gewoon erg goed.
El Loco
-
- 1126 berichten
- 2398 stemmen
Wat dan gezegd van Blake zijn wedstrijd. 31pts, 14rebs en 3 blocks + de win op Utah

Dat is dan ook de laatste keer dat ik hem verdedig, want blijkbaar is hij niet "compleet" genoeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede cijfers maar een momentopname. Als je zo redeneert is Beasley beter dan James, Wade, Durant en Kobe. Dat is ie ook niet, genoeg 'kenners' die dat ook onderschrijven, dat ie regelmatig goede statistieken heeft doet daar niets aan af. Het gaat ook om kwaliteiten die niet in statistieken uit te drukken zijn. Zijn poor decision making en zijn post-up game bvb.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Verlaat jij ooit weleens je huis, Naomi? Al die films, voetbal- en basketbalwedstrijden die je kijkt. Waar haal je de tijd vandaan joh? 
Om toch nog maar even on-topic te posten: Mijn favoriete club Orlando Magic doen het niet echt best de laatste tijd. Gister eindelijk weer eens gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schijn bedriegt hoor
. Gewoon een beetje creatief kiezen, en ben tussendoor ook nog bezig met mijn nieuwe woning woonklaar te krijgen. Moet je voorstellen
.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Ze hebben er een hele dag over zitten te discussiëren. Ze willen het veldrijden internationaliseren, volgend jaar wordt het WK gehouden in Amerika, maar voor mij hoeft het niet. Die hele cultuur rond het veldrijden mag blijven zoals het is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ze hebben er een hele dag over zitten te discussiëren. Ze willen het veldrijden internationaliseren, volgend jaar wordt het WK gehouden in Amerika, maar voor mij hoeft het niet. Die hele cultuur rond het veldrijden mag blijven zoals het is.
Denk dat gevolgen van niet internationaliseren toch wel eens groter konden zijn dan gedacht. Weet niet hoe het precies werkt maar als UCI handen van veldrijden aftrekt kon het wel eens een leegloop van de sport tot gevolg hebben
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik kijk het op ESPN America als je dat hebt zal ik daar kijken en zo niet, BBC One zendt het ook rechtstreeks uit. Begint om middernacht.
Super dankje Naomi en Lefgozer.
wordt ESPN dus heb geen BBC hier. hoe laat is dat meestal zo rond 2/3 uur?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, hier begint het om middernacht
. Al zal daarvoor al een paar uur (van 16:00 tot 0:00) voorbeschouwing zijn. Diehards die Amerikanen. Half 5 kan je naar bed
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ga ook proberen te kijken.
Helaas moet ik maandagochtend weer het vliegtuig pakken richting Liverpool voor de wedstrijd Liverpool - Spurs, dus denk niet dat ik het helemaal ga afkijken. Vliegtuig missen is ook zoiets 
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Nee, hier begint het om middernacht
. Al zal daarvoor al een paar uur (van 16:00 tot 0:00) voorbeschouwing zijn. Diehards die Amerikanen. Half 5 kan je naar bed
.
Haha ja heb het 1 keer meegemaakt in de USA. wat een feest. het hele land in rep en roer.
naja, hopelijk kan ik wat vrienden vinden die gek genoeg zijn om de wedstrijd te gaan kijken, is altijd wel wat gezelliger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.